Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

svg_gabriel10

Va salut, am reusit sa verific manual jocul de la axul turbinei. Cred ca e normal sa fie totul murdar de ulei in interior, inctrucat ungerea e cu uleiul motorului. Joc la ax exista, dar numai in anumite pozitii il simt (ori ma insel din cauza lipsei de spatiu de manevrare). Jocul nu este mai mare de un milimetru. In aceste conditii cam ce durata de viata mai are turbina pana la o reconditionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbina uzata da semne prin consumul marit de ulei plus sirenaj, daca la tine consumul este pana la 1l la 10 000km nu ai de ce sa-ti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Calin, ce este sirenajul?

Consumul de ulei la masina mea este insesizabil si folosesc Repsol long life de 30.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua si salutare tuturor sunt nou pe aici daca gresesc cu ceva imi cer scuze.Am patit si eu o problema cu masina mea . Acum 2 zile mergeam cu masina si sa oprit in mers,am tras pe dreapta si nu a mai vrut sa porneasca,am incercat sa pornesc dar nimic motoru nu mai invartea,am tractato pana la un service si acolo au verificat si mi-au zis ca turbian este praf ,paleti rupti.Intrebarea mea este a mai patit cineva asa ceav? Motorul credeti ca este afecatat daca masina nu sa accelerat cum am auzit ca daca o i-au pe ulei nu mai se opreste pana nu se rupe ceva.Sunt sanse sa scap doar cu turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde - trebuie desfacuta si vazut ce a fost afectat - se da jos turbina, se invarte motorul, etc - sunt sanse cand scapa si doar cu turbina busita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu mecanicu si mi-a zis ca tot ulei din motor la bagat in capu pistoanelor a zis ca o sa scoata tot ulei din capu pistoanelor dar de momemnt nu se poate pronunta daca motoru este afectat sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Am si eu o problema.De ceva vreme masina nu mai trage bine si mi-a crescut si consumul de motorina cu 7-800 ml.Am crezut ca a picat senzorul MAP,l-am schimbat cu unul nou,original,dar degeaba.Abia dupa aceea am pus interfata pe masina si am gasit eroarea urmatoare.Sa fie senzorul defect? si cu cel vechi se comporta la fel.Log-Log.txt

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai eroare pe senzorul de presiune si vrei sa cureti turbina??? Verifica cablajul de la senzor pana la ECU,ai un fir intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca turbina are geometria blocata,de aceea este presiune asa mare.Am sa verific cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grupa 10,casuta2 1010,3mbar(ambianta prescris presiune aer) casuta3 995,9(presiune turbo masurat)... In grupa 11,casuta3  995,9(presiune turbo masurat) casuta4  20,0%(actionare reglaj presiune turbo).Aceste valori sunt si cu eroarea stocata si dupa stergerea erorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma poate ajuta careva cu un cod al garniturii conductelor care duc/aduc uleiul de la turbo 1.6 cayc? (e o singură garnitură, ambele conducte sunt prinse într-o plăcută care e prinsa cu doua șuruburi pe turbină)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare , sunt un proaspat posesor al unui b6 din 2006 , cod motor BMP. Incet incet incep sa ma cunosc cu masina si am inceput sa remarc un sunet ciudat la accelerare brusca , nu liniara. In momentul in care apas acceleratia brusc intra turbina si se aude in acel moment un scartait , nu fluierat sau suierat cum vreti sa ii spuneti precum in videoul de mai jos .Mentionez ca nu am probleme sa nu traga sau sa imi taie acceleratia , ma duc usor spre 150 km /h . Nu am reusit inca sa vad daca mananca ulei deoarece doar ce l-am schimbat si nu am decat 2-300 km . Daca accelerez liniar si nu fortez brusc nu se aude absolut nimic sau chiar daca o tin la o turatie mare ,ci doar in momentul in care accelerez brusc. Am sa incerc sa fac un video si sa il posetez sa va dati cu parerea si voi incerca si sa verific sa vad daca am joc in ax. Astept pareri , daca v-ati intalnit sau nu cu acest tip de problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, cine ma poate ajuta si pe mine cu un pret pentru o turbina noua,la un passtan b6 2010, morot 2.0 CBAB 140CP CR. multumesc.

Modificat de victor2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru oferta turbo vezi la colegul volksman; dupa ureche as zice cca 2500 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, victor2 a scris:

Salutare baieti, cine ma poate ajuta si pe mine cu un pret pentru o turbina noua,la un passtan b6 2010, morot 2.0 CBAB 140CP CR. multumesc.

De ce nu incerci o reconditionare a ei(binenteles daca corpul e bun/nu e atins de paleti)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu un filmulet cu sunetul pe care il scoate masina la acceleratie brusca . Se poate vedea ca in momentul accelerarii liniare nu se aude absolut nimic . Am reusit sa verific si jocul in axul turbinei , este undeva la 1 mm radial si axial foarte foarte putin nu as putea sa aproximez. Paletii turbinei arata ok nu sunt indoiti sau rupti( par a avea ceva depuneri pe ei ) si corpul turbinei in zona paletilor nu pare a fi atins . Am incercat sa rotesc apasat pe ax si sa vad daca atinge corpul si nu atinge. Am remarcat ca furtunul rosu gros care intra in turbina are un joc destul de mare pe toate partile , ba chiar pot roti de el cam 0.5 cm si sus jos cam 0.2-0.3 cm . Cam atat am putut remarca la cat ma pricep. Astept pareri din partea voastra.

https://www.youtube.com/watch?v=EfT9IKzY3jI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scapa aer pe undeva. NU pare a fi scartait de la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minutes ago, andrei_221 said:

scapa aer pe undeva. NU pare a fi scartait de la actuator.

Unde ar trebui sa verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stetoscop -> unul accelereaza si unul asculta ;din fata ecranului e cam dificil de ghicit .(tot traseul intre turbina si galeria de admisie ,racordurile furtunelor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, floro_st205 said:

stetoscop -> unul accelereaza si unul asculta ;din fata ecranului e cam dificil de ghicit .(tot traseul intre turbina si galeria de admisie ,racordurile furtunelor)

Ce parere ai de acel furtun rosu gros , ar trebui sa aiba joc la cuplarea cu turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic nu trebuie sa aiba si din ce "masuratori" ai facut e foarte probabil sa fie de acolo (vibratiile continue e posibil sa fi "mancat" garnitura) ,incearca sa inlocuiesti doar acea garnitura (O-ring) si vezi daca mai face apoi verifici si restul cuplajelor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!