Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Urat ghinion. Ti s-a spart ceva de a intrat apa in baie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu am. ceva s-a intamplat..dar ce ?

acum 2 saptamani, s-a dus un injector langa Sibiu. Acum "a baut toata apa" la Sinaia.. se pare ca ii place sa se plimbe cu platforma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

vreau sa cer o parere am vazut ca toti spun despre turbina ca fluiera sau se aude cind intra in sarcina si chiar eu stiam asta la fosta masina skoda octavia 1,9 tdi. la masina actuala cu motor 1,9 BLS 105 cp nu se aude absolut nimic dar pe tester si in functionare e totul ok. vroiam sa stiu niste pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai mult decat ok. Daca ai facut log si a iesit bine, nu ai de ce sa-ti faci griji.

Semne de intrebare - verificari - trebuie puse cand se aude prea tare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nevoit sa postez si eu aici, am primit verdict de la 2 service-uri - turbina defecta - din ce mi-au zis ar avea joc in ax si agata in carcasa.

Masina merge in general bine la mers finut dar probleme apar la apasarea mai puternica a pedalei: se simte cum se chinuie sa demareze, apar pulseuri (accelereaza chinuit apoi deodata incepe sa traga foarte tare), sunete destul de ciudate sub capota (la turatii mai mari, peste 2000 ture se aude rontaind iar cand eliberez acceleratia de la o turatie de peste 2200 da usor in nas, un mic soc si un sunet ca un clanc si apoi un fasait prelung, ca si cum s-ar da drumul la presiune - zgomotele au fost izolate la turbina). In plus sunt urme de ulei la furtunul ce intra in turbina.

Accelerarea chinuita se simte in special intreptele 1 si 2 (la 1 parca abia pleaca de pe loc). De la treapta 3 in sus lipsa de putere nu mai e simtita decat in cazul accelerarilor puternice.

Fum nu scoate (vizibil) in schimb se simte un miros foarte intepator pe esapament cu motorul rece, dupa ce se incalzeste motorul se simt dar mai putin (masina are DPF). Nivelul uleiului e normal, nu a scazut vizibil.

De flueirat nu se sesizeaza decat cu motorul rece undeva in plaja 1000-2000 turatii dar mie imi pare sunetul normal al turbinei.

Nu mi-a dat limp niciodata (am testat cu accelerari pana in 4500 turatii) si nu am nicio eroare stocata.

Cum ma sfatuiti sa testez pentru a fi sigur ca e de la turbina, nu de alta dar pretul pentru schimbare e exorbitant, 1000 Euro numai piesa plus ulei si manopera inca 600 (reprezentanta Germania).

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ceva de la un mecanic..cica dupa un drum mai lung sau canicula in oras e bine de lasat motorul la relanti cam 120 s pentru a asigura ungerea axului turbinei cica acuolo sunt dezvoltate temperaturi foarte mari..... eu am intrebat situatia mea ca ma miram ca nu se aude absolut nimic cind functioneaza turbina si am doar 183 mii km de acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in general, dupa un drum lung sau alergat masina, se lasa cateva minute masina la relanti, inainte de oprirea motorului.

julian - daca are joc in ax, cam asta e treaba - alta sau reconditionare - unde fac asa ceva... in Germania, nu stiu daca se baga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate in Germania reconditionarea nu e o optiune, costurile de manopera sunt exorbitante si nici nu prea se gasesc mecanici sa faca asta + nicio garantie pentru lucrare.

Tousi am primit o veste mai buna - garantia va acoperi jumatate din costul turbinei si manopera, eu ar trebui sa platesc "doar" 500 de Euro pentru turbina si 100 uleiul.

Totusi, dupa simptomele prezentate, ar fi axul dus? Pot sa imi dau seama dintr-un log in mers?

Am interfata VCDS dar din pacate nu am avut timp sa ies pe autostrada sa pot face un log, in oras nu prea am unde sa ii dau talpa, ma salta camerele imediat.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina ta e din 2008 dupa cate vad deci are deja 4 ani.mai ai garantie inca?eu stiam ca garantia de 4 ani s-a introdus abia din 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e din martie 2008 si a avut 3 ani garantie de la producator. Am achizitionat-o fix la 3 ani.

Am primit de la reprezentanta VW de la care am achizitionat-o 1 an full garantie (prin lege in Germania dealerii sunt obligati sa ofere 1 an garantie pentru masinile 2nd) ce a expirat in martie 2012 iar in compensatie cu problemele tehnice ivite anul trecut am mai primit de la ei 1 an garantia VW vehicule uzate - nu e full, ei acopera manopera + procent din piese functie de vechimea masinii (in cazul meu, intre 90-100k km acopera 50% din pretul piesei).

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum va suna turbina din clipul de mai jos?

Parerile sunt f impartite!

PS - nu este masina mea insa sunetul turbinei mele se apropie oarecum de cel din clip, cu cativa decibeli mai jos totusi si sunetul este sesizabil mai ales cand motorul este rece dar nici nu dispare complet atunci cand se incalzeste, tot "fluiera"

Face doar in plaja 1300-1900, mai mult pe liber, in sarcina parca este mai moale iar peste 2000rpm nu mai este sesizabil dar poate este acoperit de altele :)

Mie imi pare mai ciudat sunetul de la secunda 9-10!

PS - masina merge f bine, nu am observat nici o chimbare in comportamentul motorului si pot spune ca face asa de aproximativ 30.000 km, fara modificari majore, in sus.

Pareri? Ale voastre cum fac, comparativ cu clipul de mai jos?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea nu se aude asa. Daca accelerez pe liber aproape ca nici nu se aude, in schimb in sarcina se aude acel fluierat chiar si mai sus in ture dar nu asa accentuat ca acel sunet din clip si eu am 170k in bord. Poate este pe duca sau asa se manifesta ea. Poate stiu colegii mai experimentati si isi dau cu parerea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu nu face asa. Are un fluierat (suierat) in jurul a 2000 de ture in sarcina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

La mine pe liber nu se prea aude mai nimic de la turbina. Pe la 2000 rot / min incepep sa se auda mai pronuntat si o tina pana pe la 2.400 - 2.500 dupa care nu se mai aude ata de pronuntat.

Oricum (desi nu sunt foarte experimentat in turbine) e cam greu sa iti dai o parere despre turbina doar prin felul in care se aude. Cred totusi ca un log in mers este cea mai buna solutie.

Si sa nu uitam ca in general o turbina obosita da si alte simtome (fum; lipsa vlaga la acelerare etc).

@Dany ... daca i-ai facut un log in mers si totul a iesit ok nu prea ai de ce sa iti faci griji. ... Sincer am vazut (auzit) turbine care faceau mult mai "oribil" de atat si au mai dus multi km pana au crapat.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La mine se aude exact ca in clipul postat de D@Ny...Stie cineva de ce?Acum 200km am schimbat si pompa de motorina la un service de cartier si de atunci se aude si acel zgomot cand accelerez ...Mecanicul mi-a zis ca nu are legatura cu lucrarea facuta de el si crede ca e de la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea are legatura, nici nu a umblat in apropierea turbinei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva:de cand am schimbat pompa de motorina a crescut si consumul, aproape sa dublat.a mai patit cineva?o fi normal sa se intample asa sau sa fie alta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu e normal - ce consum ai acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

La mine se aude sunetul respectiv doar daca in treapta I accelerez pana pe la 3000 de ture, apoi o las brusc in frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe computerul de bord variaza intre 10l si 16l dar nu stiu cat era inainte fiindca nu ma interesa si nu m-am uitat.dar pe traseul pe care il fac aproape zilnic inainte de schimbarea pompei bagam motorina de 50 maxim 60 lei ,iar acum de 100 lei de la aceasi benzinarie.aproape dublu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , masina din semnatura nu mai tragea , am observat ca nu functioneaza supapa turbinei , am verificato si era sparta . Am inlocuito cu una noua dupa vreo 1500 de km mi-a aparut urmatorul defect (mentionez ca becul motor nu se aprinde)

Sunday,29,July,2012,15:11:02:60804

VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 BL HW: 03L 907 309

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 2650

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 84224 536 534760

VCID: 70E455361ACB

1 Fault Found:

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal

P2563 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 254

Mileage: 82517 km

Time Indication: 0

Date: 2012.06.20

Time: 21:20:39

Freeze Frame:

RPM: 805 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.83 V

Torque: 0.0 Nm

Temperature: 56.7°C

Bin. Bits: 00001101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conectivitatea de la mufa - sa nu fie ceva fire rupte.

1.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai pierderi de vacuum si daca reglajul a fost facut corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In asteptarea programarii la service pentru problema semnalata in urma cu cateva posturi - suspecta turbina - astazi am pornit masina (nu am mai folosit-o de mai bine de o saptamana).

A aparut in schimb o bataia in zona motorului in dreptul pasagerului, un tzacanit ritmic. Cu capota ridicata nu se poate izola dar se aude foarte bine pe la roata dreapta fata. Si se simt noxe in masina, am impresia ca vin prin aeratoare. Pe esapament similar, nu se vede fum in schimb se simt noxe.

Pot fi acestea efecte ale unei turbine duse sau, de ce mi-e teama, ax came / catalizator?

Sincer imi bine sa-i dau foc, m-am saturat, nici la Dacie nu am avut atatea probleme / vizite in service.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca tacanitul respectiv nu e de la fraiul de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!