Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Salut, ai scris sa-mi trebuie o cheie speciala. Poti sa ma ajuti cu o descriere? Daca desfac suruburile care tin acel actuator si trag de el pana face extensie maxima, nu pot sa ajung la surubul de jos de la tija actuatorului? Trebuie sa demontez si tubulatura care pleaca de la filtrul de aer ca sa am acces?

post-123185-0-84641600-1428068113_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-mi adresa de mail prin mesaj privat sa-ti trimit documentatia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o poti pune aici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa urc documente pe forum.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu un passat 2.0 tdi BMP 2007...la accelerari mai puternice in treapta 2 si 3...cand ajunge la 2000 de ture(imediat dupa accelerare) isi pierde puterea pentru o fractiune de secunda si isi revine imediat (pare sa si recipereze ce a pierdut pt ca imi da senzatia ca.ma da cu nasul in parbriz)...mentiinez ca nu face mereu dar in ultimul timp din ce in ce mai des...mentionez ca am favut o diagnoza la porche pt frana.de parcare si i am.întrebat si ce parere au despre motor si au zos ca nu au nici macar o eroare legata de.motor...cineva care are idee???multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la egr :unsure: ? ia incearca sa-l deconectezi si vezi daca mai face .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N am cunostinte in domeniu...o sa merg si la un.mecanic sa mearga cu ea sa si dea o parere..la reprezentanta au zis ca nu exista eroare pe parte de motor...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la bmp ,egr-ul e controlat de un servomotor electric dar problema nu e el ci mecanismul de legatura intre motoras si supapa .practic ar trebui curatat bine si uns acel mecanism . uite aici cam ce ar trebui sa faci http://vwforum.ro/topic/110026-probleme-specifice-motor-bmp/#entry2320127

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popadaniel92

Pare o intrerupere de alimentare,asigura-te ca pompa din rezervor se aude la punerea contactului.Daca se aude asigura-te ca baga morotina in filtru.Cand se strica pompa nu da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa.de.motorina a fost schimbata recent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor. Numele meu este Florin cu origini din Constanta dar de ani buni imi fac veacul prin Marea Britanie.

In urma cu 2 saptamani am cumparat un passat 1.6 tdi decembrie 2009. Masina are 200k/km si are cateva chitibusuri schimbate in tot acest timp.

Masina este cumparata de la targ de licitatie deci nu a existat sansa de a o testa inainte de achizitie. Dupa ce am platit-o, am plecat la drum cu ea, spre casa.

Surpriza am avut-o la numai cateva mile de condus, undeva la peste 3mii de turatii s-a aprins in bord spirala (amicii spun ca ar fi bujiile), motorul a intrat in limp mode iar calculatorul imi arata fuel pressure to low, se reducea singura si pur si simplu era lipsita total de putere, dar mergea constant cu maxim 80h in treapta 4 pedala apasata la maxim.

Am fost la primul service cu ea, dar cei de acolo mi-au spus ca are remap (s-a estimat undeva la 140CP) facut din soft fara cip sau alte chitibusuri, iar ECU masinii este pur si simplu blocat nu pot face nici o diagnoza.

Am luat masina de la ei dupa ce am platit £50, am plecat cu ea la alt service. Acolo aceiasi problema, pur si simplu nu au putut conecta testerul la masina datorita softului blocat. Alti £30 pentru nimic. Mi-au recomandat sa ma duc la serviceul unde s-a facut remapul pentru ca doar ei pot debloca softul deoarece au logurile salvate, ceea ce este imposibil, masina fiind cumparata de la licitatie nu am avut nici macar un contact cu vanzatorul (un arab), sau sa cumpar alt ECU si sa ma duc la reprezentanta pentru reprogramare (mi-au spus ca ar ajunge undeva la £2000).

In tot acest timp am condus cca 1000km fara sa ma deranjeze problema mecanica, am condus mai precaut si cand intra in limp mod pur si simplu opream/porneam motorul si totul era ok.

Problemele ei ar fi si consumul, undeva la 8l/100km la drum  constant si 12-13l oras, in plus scoate cateodata cand este subturata niste pufuri de fum albastrui innecacios.

Am schimbat uleiul 5x30 de la castrol si toate filtrele (ulei, motorina, aer, polen de la man).

Ieri am fost la un coleg de munca sa-mi monteze xenoane si sensori de parcare la care mi-a spus doar la prima privire, am nevoie de turbocharger pentru ca al meu nu mai lucreaza. Hmm, fara nici un fluierat, tremurat al paletilor...mi-a si diagnosticat-o. Acum ca e turbina nu ar fi o problema, fac sacrificii si am s-o inlocuiesc, dar ma gandesc sa nu arunc banii pe geam de aiurea si apoi sa constat ca problema mea nu este rezolvata.

Aveti cumva idee daca ar putea fi una din cauze toate simptomele de mai sus?

 

Multumesc pentru eventualele raspunsuri,

 

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil pb cu turbina. Cu ce tester au verificat-o? Ma gandesc ca fiind un 1.6 tdi sa nu avut rod-file-ul corespunzator-daca era clona. Nu vred sa aibe treaba cu remaparea cu cititul pe 01-engine. Incearca cu un vcds si cu motorul pornit sa vezi daca poti citi modulul-si cu usile inchise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Deci nu-mi ramane decat sa schimb turbina si sa vad daca problema se rezolva.

Primele doua serviceuri nu stiu exact ce programe au folosit pentru ca am lasat masina la ei si am ridicat-o numai in momentul cand m-au sunat. Dar amandoi mecanici mi-au spus ca au toate softurile necesare si nu au putut face nimic (unul din ei inca in lucru la volkswagen garaj).

 

Al treilea service a incercat diagnosticarea de fata cu mine, si stiu ca folosea un VCDS vers. 14 ori 1.4...ceva de genul. E drept ca a incercat diagnosticarea cu motorul oprit si si usile deschise (chiar mi-a spus ca nu e nevoie sa fie in mers pentru ca erorile raman in memoria calculatorului). Toata optiunile de diagnosticare din tester erau blocate, chiar mi-a aratat ca nu poate face nimic. A mai incercat ceva cu un grafic si acolo i-ar fi dat o eroare ceva legat de oxigen, dar a mentionat ca e prematur sa se pronunte fara o diagnoza completa.

De asemeni colegul de munca are un tester portabil (MaxiScan 509) si o data conectat la masina in mers i-a dat eroare P0087, citind despre eroarea asta ar fi pompa de motorina sau sensor (poza de mai jos). Dar fiind un tester prea mic si ceva ieftin de pe ebay nu am bagat in seama diagnosticul.

post-152473-0-75234400-1430486470_thumb.

Modificat de bau.bau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te apuca de schimbat turbina. E prematur. Fa-i un log in mers si vezi valorile-asta daca se poate intra pe 01-engine. Daca nu merge dute la un service vw sau la un tunner adevarat sa-ti rescrie mapa de management al motorului.

Eroarea respectiva -pb la pompa de inalte sau senzorul de presiune in rampa. Verifica in filtru sa nu ai pilitura sau la senzor. Daca erai in Bucuresti dadeai o fuga si incercam cu interfata originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Pronet, nu avem DIY cu turbina. Trebuie ceva scule speciale la demontarea turbinei? Imi vina saptamana viitoare trusa de scule din tara si as vrea sa ma bag in seama cu turbina. Daca as fi sigur ca imi iese...as face si DIY. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e CR mai bine stai cuminte-trebuie reglata capsula si nu stiu cati o fac. Eu unul nu ma bag. Poate alti colegi da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. E o adevarata problema ca nu sunt acasa, si aici fiind prima mea masina imi vine foarte greu sa gasesc serviceurile potrivite.

Nu cunosc nimic (mecanici sau serviceuri), si toata documentatia o fac cu ajutorul lui google. Asa ma ghidez catre serviceuri. Si mai ales ca nici nu am cunostinte despre mecanica. Totul este ca o enigma pentru mine.

 

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am primit confirmarea ca nu este turbina. M-a sunat tipul si injura ca toti dracii in telefon, a pierdut toata ziua langa masina verificand totul si nu a gasit nimic in neregula.

A programat maine pentru o diagnoza la un tip care lucreaza la volkswagen, dar m-as mira....unde au esuat 3 sa reuseasca el.

Concluzia este simpla, vrei dureri de cap? Ia-ti femeie sau masina...si te-ai dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

bau.bau, orice masina are bube... Problema vine insa cand iei ceva ce nu cunosti (nu acuz, ci spun ca pentru fiecare exista un inceput) sau nu poti repara/schimba. Masina aia sper ca nu a costat mai mult de 4000€ in ce stare e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a costat £2480 cu comisionul firmei de licitatii inclus. Undeva pana in 3000euro. Pretul este foarte bun, acum depinde si ce are.

Nici nu stiu, sa ma bucur ca turbina e buna m-a salvat de vreo £800 sau sa-mi dau cu pumnii in cap...macar de era turbina o schimbam si aveam masina apta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari @Pronet.

 

Daca mai esti p-aci, am fost astazi la un al 4-lea service si acelasi diagnostic nu au putut conecta nici un scanner la culculatorul masinii. S-au uitat la ECU si mi-au spus ca s-a umblat la el pentru ca ii lipseste nu stiu ce capac (capac de protectie cred).  Au reusit sa se conecteze cu un scanner de mana dar ceva mai maricel (10")...se vedea ca nu era ceva ieftin, display color... acolo au gasit 3  erori de senzori spuneau ei pe care le-au resetat, dupa au programat testerul pentru valva EGR si am vazut ca avea o valoare de -10, apasau acceleratia la maxim nu se schimba nimic, au desfacut un colier, apoi au demufat un racord si mi-au spus ca trebuie neaparat curatata valva pentru ca pur si simplu nu merge deloc, si ca e o problema des intalnita la passat 1.6tdi. Binenteles alti £50.

Acum ma intreb eu, se poate sa intre in limp mode, fuel pressure too low, fum albastru-negru, consum ridicat 12-13% oras toata astea din cauza EGR-ului? Pentru ca ei nu au gasit nici o problema la masina in afara de valva, plus ca un mecanic a verifiat manual turbo, pompa de inalta presiune, injectoare si toate erau ok.

Inca o problema, cum de nu reusesc sa se conecteze la ECU folosind laptopul si numai prin testere de mana, doar interfata este aceiasi...cablul cu 16 pini.

 

Multumesc,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Povestea fumului albastru, din experienta si din ce am vazut in multe cazuri la altii, motorul papa ulei in exces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord dar testerul imi spune ca totul e ok, mai putin EGR-ul unde valorile stau neschimbate indiferent de turatia morotrului.

EGR-ul este £325. Ma intreb ma duc sa-l schimb, se rezolva problema? Mecanicul l-a demontat si nu pare exagerat de murdar, dar acum se poate sa fie stricat ceva electronic. Ma sfatuieste sa cumpar unul nou, si problema e alta, de cand am luat masina mai mult a stat in service decat sa ma fi folosit eu de ea, si ce e mai prost ca tot nu e rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica MAF-ul.Fa un log cu si fara mufa MAF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am tester, pe unde am fost m-au descaltat de fiecare data de £50. Acum sa ma duc sa le spun de MAF? Dar ei nu sunt mecanici sau ce naiba sunt...? Nu stiu unde sa caute si unde-s problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!