Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Oare aceste tubulaturi merg demontate/curatate? ajuta cu ceva masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa o luam logic, orice teava care are depuneri la interior are un debit de aer/apa mai mic. In cazul nostru tot la fel. E bine sa fie curate, dar depinde cine se baga.

 

Afara la noi e o fleoscaraie de nu am chef sa dau jos EGR-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T.R.C. PASSAT 2006

Salut am decis sa curat valvola ERG,masina are 173000 km sper originali:D, nu am avut probleme cu ERG-ul doar mici trepidatii la relanti.Am demontat de pe masina,era fff murdar nu stiu cum de mai functiona,am folosit benzina si un spray special pentru valvola ERG de la PETRO CHIMICHAl.Nu am avut garnitura pentru galerie de admisie,era bine sa o dau jos si sa o curat si pe ea, data viitoare.Rezultatul este cel asteptat:motorul suna mai rotund frumos,trepidatii nu mai am si un plus de energie la acceleratie.Dar cand iau piciorul de pe acceleratie parca se impiedica pierde din putere,inainte nu facea asa,o sa merg la un tester sa vad daca am erori.In concluzie merita curata e foarte simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stie cineve daca dupa curatere EGR se face adaptare,recalibrare sau ceve de genul asta din vag-com? Passat 2.0 TDI BMP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fosta mea masina Passat B6 motor BKP, dupa curatarea EGR nu s-a facut nici-o adaptare si a mers foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,as vrea sa demontez egr-si sa il verific/curat.de cand am luat masina sta aprins acel martor de la motor si imi spune mesajul emission workshop,cand am pus-o pe test zicea ca nu are flux suficent de aer sau ceva de genul,trebuia sa ma duc sa imi schimbe garnitura de la capacul de sus si sa imi verifice valva egr.acum am gasit cateva picaturi de ulei jos si m-am uitat sub egr unde era murdar de ulei.cum pot sa o verific daca se mai poate salva ceva?de obicei ce se strica la ea,am inteles ca aceasta supapa e formata si dintr-un mecanism electronic.am gasit sa cumpar un egr aici http://www.ebay.it/itm/Valvola-EGR-038131501-AF-Wahler-7496D-SKODA-FABIA-1-9-TDI-RS-100HP-/120904326735

eu am cod motor bkc 1,9tdi 105cp si codul de pe egr este 038131501 AF

ce ziceti e buna marca asta?cum se demonteaza egr ul la tipul meu de motor?eventual un how to ar fi perfect daca nu poate reusesc sa-l fac eu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca este un DIY pe pagina anterioara cu demontarea EGR-ului numai ca este pentru motorul CR 140cp. Iar daca e de schimbat, iti recomand sa o cumperi OEM. Vezi ce marca e acea demontata dupe masina si cumperi aceaias marca ;)

Modificat de razvan3c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marca wahler echipeaza si original, este o marca buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e marca wahler egr-ul ala,dar mie teama sa nu cumpar partea aia si sa fie de fapt altceva,dar odata ce imi da ulei pe acolo inseamna ca e membrana sau garnitura rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa te apuci de schimbat verifica daca mai tine vacuum membrana - sa nu fie sparta. Daca nu e sparta, da-l jos si curata-l. Insufficient flow este ori de la membrana sparta ori de la colmatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura mi-a zis mecanicul ca EGR nu se curata pt ca e electric ?! A zis ca se schimba cu totul.

Nu ca n-as avea incredere (e un mecanic bun) , dar nu strica o a doua parere.

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu ea si vedem exact. Am intalnit de ex si electrica si mecanica - pe acelasi tip de motor chiar - in spta BKP (2005 vs 2006). Sa nu faca confuzie cumva cu clapeta de cutt off - care se prinde pe EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xtremu, indiferent daca actionarea este mecanica, electrica, atomica sau pozitronica, te asigur ca partea prin care gazele sunt recirculate este cat se poate de banala si comuna. Ei bine, aia este partea care se colmateaza. Exceptand, evident, problemele generate de mebrana fisurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni am programare la schimb ulei si filtre. O sa cer detalii si revin.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cu dau jos egr?e murdar de ulei sau condens ce o fi...cum vad daca e membrana sparta?am gasit-o pe net la 68 euro taxe de curierat inclus marca Wahler si cred ca o cumpar dar n-as arunca banii degeaba.la mine cred ca e anulata pentru ca am becul in bord aprins (cel cu motorul) daca e anulata ar trebui sa mai faca mazga aia acolo?credeti ca e mai bine daca e anulat sau sa fie "activ"acest egr,care sunt avantaje si dezavantajele?precizez ca masina merge bine dar cred ca are un consum mai marisor daca nu o fi din cauza ca e inca frig afara.astept raspuns,multumesc

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a-l da jos ai de desfacut in total 5 suruburi gen inbus. 3 de pe corpul lui si inca 2 de la teava. Pentru a verifica membrana desfaci furtunul care intra si incerci sa vezi daca tine vacuum la acel orificiu. Pentru a afla avantajele/dezavantajele EGR-ului vezi ca e topic dedicat.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E de rau sau e de rau rau? post-114738-0-45403900-1365426105_thumb.

Ma refer la uleiul care curge pe langa EGR, sau clapeta de cut-off.(apropo, ce piesa e acolo?)

L.E. Daca are vreo legatura, si capsula vacuumatica e dusa, trebuie sa o schimb saptamana asta.

Modificat de Hotomanul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ulei in acea zona.. chiar mai mult. Daca curat zona cu spray frana..etc, apare ulei ca in poza de mai sus in 1-2 mii de km.

 

Se schimba usor acele oringuri si e safe procedura, ca mi-e teama sa nu curga mai rau in urma schimbarii oring-urilor? Ma refer la a rezolva aceasta problema intru-un service autorizat vw...

 

Regards!

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de ce nu fie safe? Se desfac suruburile de prindere si se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa ma lamuriti si pe mine cu ceva? De ce iese ulei, sau unsoare pe acolo? Nu ar trebui sa fie cel mult funingine?

Modificat de Hotomanul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Uleiul vine de la sistemul de recirculare a gazelor de carter. In cazuri horror, de la turbina, dar nu-i cazul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!