Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Chiar sub surubul din partea stanga? Acolo am vazut ca ar mai fi unu insa e foarte greu de ajuns la el, din ce am vazut nu intra perfect imbusul in el. Trebuie inca ceva demontat/desurubat pentru a ajunge la acesta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu demontezi nimic in plus. Scoti numai furtunul de turbo ptr a avea acces si a-l vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuie desfacute decat cele 3 suruburi care se vad in poza plus cel aflat sub si atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din dreapta sus prinde clapeta de cutoff si egr-ul. Ala il poti desface si dupa, plus ca mai e unul asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am dat furtunul de la turbo am vazut ca mai este un surub sub egr, insa imi e cam imposibil sa ajung la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai treaba cu 3 suruburi-cele 2 din fata si cel lung din spate. Celelalte 2 care fixeaza clapeta de egr le desfaci dupa ce ai dat tot ansamblul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.Sunt nou pe aici .Am un Passat 2006 140 CP motor BMP si as vrea sa curat si EGR-ul.Sa inteleg ca nu este nevoie sa merg la un mecanic pentru aceasta operatiune ? Mi-ar fi de mare ajutor un raspuns.Stima.


Am uitat sa mentionez ca mi se aprinde martorul de la bujii cred (spirala galbena) si imi scrie la bord engine faul workshop si am zis ca numai de la EGR sa fie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu "ceva" cunostinte de mecanica/scule/indemanare/curaj poti sa o faci si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a strica un lucru bun, fa o diagnoza si vezi de unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am rezolvat bujiile la masina schimbandu-le,la stergerea erorii am vazut ca mai este eroare pe EGR P0104!trebuie schimata valva sau ce?Multumesc!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Google e prietenul tau! Nu are nici o legatura cu EGR

 

16488/P0104/000260 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Intermittent Possible Symptoms

  • Probably no serious malfunctions
  • Loss of power

Possible Causes

  • Wiring and/or connections (short circuit?)
  • Leaks before or after G70
  • Mass Air Flow (MAF) (G70) defective
  • Seldom: Control Module defective

Possible Solutions

  • Check wiring and connections
  • Check / Replace Mass Air Flow (MAF) (G70)
  • Check / Replace Controle Module
Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut EGR-ul sa-l curat,dar nu am avut ce curata ca nu avea pe el decat o pelicula foarte subtire de depunere care cu triumf sa curatit in 10 minute si acum este ca nou.clapeta functioneaza fara probleme.acum o sa verific senzorul (MAF) (G70) si revin cu noi detalii.Merci pt info Zolak :) martorul pentru bujii (spirala galbena ) nu sta aprins tot timpul,doar in timpul mersului imi clipeste cand si cand si scrie engine faul workshop :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa bajbaiala.Cum  apus Al Bundy,fa diagnoza si posteaza eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mass Air Flow (MAF) pentru curatare ,pot folosii tot spray-ul de la curatarea EGR-ului?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa obtii ceva prin curatarea MAF. poate doar sa-l strici de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Vin si eu cu o posibila problema la EGR. Acum o 2 zile venind spre casa dupa un drum de 30 de min, mi s-a aprins in mers spirala zapacita pe bord a inceput sa licare intermitent iar motorul nu mai vroia sa treaca de 2500-2800 de ture. Am oprit masina, repornit si nu a mai aparut. Ieri am pus testerul pe ea si am observat eroarea P0401 00. Din ce am inteles ar fi problema la EGR - si anume ceva de genul "insuficient mass airflow". Acum din ce m-am documentat am inteles ca acesta ar fi destul de obturat pentru a aparea aceasta eroare. 

As dori sa stiu care a reusit sa curete EGR-ul si tot sistemul agatat de el (adica si racitorul) fara a avea probleme ulterior si cat i-a costat aceasta operatiune. La un service mi s-a cerut aprox. 600 ron deoarece cica operatiune este una de durata. Mi se pare cam scumpicel in conditiile in care un EGR nou este pe la approx 1500 ron.

Este posibil sa fie si o alta cauza pentru care s-a intamplat acest lucru? (cumva de la debitmetru)?

 

Masina este un Passat B6 din 2010 cu motorul de 1.6 TDI CAYC.

Multumesc,

Modificat de Mihai_tgv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea completa.Mare grija la curatare EGR si racitor gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Vin si eu cu o posibila problema la EGR. Acum o 2 zile venind spre casa dupa un drum de 30 de min, mi s-a aprins in mers spirala zapacita pe bord a inceput sa licare intermitent iar motorul nu mai vroia sa treaca de 2500-2800 de ture. Am oprit masina, repornit si nu a mai aparut. Ieri am pus testerul pe ea si am observat eroarea P0401 00. Din ce am inteles ar fi problema la EGR - si anume ceva de genul "insuficient mass airflow". Acum din ce m-am documentat am inteles ca acesta ar fi destul de obturat pentru a aparea aceasta eroare. 

As dori sa stiu care a reusit sa curete EGR-ul si tot sistemul agatat de el (adica si racitorul) fara a avea probleme ulterior si cat i-a costat aceasta operatiune. La un service mi s-a cerut aprox. 600 ron deoarece cica operatiune este una de durata. Mi se pare cam scumpicel in conditiile in care un EGR nou este pe la approx 1500 ron.

Este posibil sa fie si o alta cauza pentru care s-a intamplat acest lucru? (cumva de la debitmetru)?

 

Masina este un Passat B6 din 2010 cu motorul de 1.6 TDI CAYC.

Multumesc,

salutare...aceias problema am si eu cu egr.ul...mi sa aprins spirala..nu a mai tras apoi  am oprit masina..am repornito iar si a mers! am mers cu ea cateva sute de km  si iar sa aprins...am hotarat sa ai fac un test! problema este EGR plus RACITOR trebuie schimbat! eu sunt in italia..am fost la reprezentanta aici la  vw si  mi.au zis ca 90% normal se schimba   si 10% il poate curata dar m.,au sfatuit sa il schimb.am stat si m.am gandit  si pana la urma am hotarat sa il schimb. miercurea viitoare sunt  programat sa il schimbe...cost total EGR plus RACITOR plus Manopera 800 EURO !! dupa ce il schimba trebuie sa  ai faca un agiornament sa recunoasca piesa centrala! multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam pe acolo se invarte valoarea si aici. Eroarea din pacate nu am cum sa o postez deocamdata deoarece verificarea am facut-o la un service si a fost si stearsa din memoria masinii. Asadar pana nu mai reapare nu am ce sa fac :-). Tot service-ul respectiv mi-a recomandat inainte de toate sa merc cu masina mai turat. Credeti ca are vreun efect acest lucru? Sau este doar frectie? De asemenea ce parere aveti de anulare EGR? Din cate observ sunt mai mult dezavantaje decat avantaje.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea EGR la CR este frectie la picior de lemn.

Degeaba mergi mai turat, efectul este acelasi.

 

NU cred ca se poate face deocamdata anularea egr la CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce bazeaza afirmatia ta Cristi? Adica daca ai 5 mm de calamina pe EGR si admisie asta inseamna ca nu trebuie curatate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El vrea sa curete EGR tinanad cont ca are eroarea de mai sus. Se poate curata preventiv, dar asta nu impiedica aparitia erorii.

Si vreau sa-l vad pe cel care curaqta egr la 1.6 cu el pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici mi sa spus clar ca daca il curat nu ma tine nici 10%/...asa ca eu am hotarat sa il schimb...si eu am mers cu ea turata si degeaba...din cate stiu eu cu mersul turat este  pt filtrul de particule...!  multa bafta

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce zice Ross-Tech:

16785/P0401/001025
Contents
16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected Possible Symptoms
  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Reduced Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  • Reduced Power Output/Engine running rough
  • Increased Emissions
Possible Causes
  • Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged
  • Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty
  • Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty
Possible Solutions
  • Check/Clean Exhaust Gas Recirculation (EGR) System
  • Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve
Special Notes

When this fault is stored in a 2009-2012 NAR market 2.0L CR TDI (CBEA, CJAA, CKRA) VW Jetta/Golf (1K/AJ) or the NMS Passat (A3) chassis:

  • Please see: TSB 26-13-03 | TPI# 2031583/3 (formerly know as 26-12-08 | TPI# 2031583). When the Exhaust Pressure Flap Control Module (J883) is faulty, the engine controller may have any of the following DTCs:
  • Some TDI-CR engines have a filter for the EGR that can become restricted and cause a "Insufficient Flow" code.

When this fault is stored in a 2009-2014 NAR market 2.0L CR TDI (CBEA or CJAA ) VW Jetta/Golf (1K/AJ)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, si ce e cu acel text de la ross-tech ? care e legatura cu ce discutam mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!