Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Trebuie schimbat senzorul de temperatura G235.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat senzorul de temperatura G235.

Nu se poate repara? Poti aproxima cat ar costa un senzor?

Ce se poate intampla rau daca merg cu masina in situatia asta?

Ma poti ajuta cu locatia acestui senzor in masina(ajutor pt DIY)

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se repara un senzor, se inlocuieste. Daca mergi cu el asa nu-si mai face regenerarrea si se infunde filtrul

Senzorul OEM este vreo 650 lei

 

Ce cod motor ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se repara un senzor, se inlocuieste. Daca mergi cu el asa nu-si mai face regenerarrea si se infunde filtrul

Senzorul OEM este vreo 650 lei

 

Ce cod motor ai ?

2.0 TDI 140 HP DSG CBAB.

Tin sa precizez: martorul a aparut in momentul in care eram pe rosu cu motorina din rezervor.

In momentul in care apare eroarea in BC opresc masina si motorul si astept 1-2 min. Daca repornesc martorul este stins dar reapare dupa un timp(nu pot aproxima: am avut un caz dupa 1 minut sau dupa 25 minute).

Multumesc.

NU se repara un senzor, se inlocuieste. Daca mergi cu el asa nu-si mai face regenerarrea si se infunde filtrul

Senzorul OEM este vreo 650 lei

 

Ce cod motor ai ?

Am intrebat daca se repara deoarece poate am noroc si este doar un fir desprins sau ceva de genul asta.

Daca are cineva ceva poze cu locatia acestui senzor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe turbina, il vezi din spatele ei, pe dedesubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am cateva fault coduri...imi puteti spune ce ar insemna???

 

1 Fault Found 
 
001027 - EGR Valve (N18) 
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 126843 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.07.09
                    Time: 17:05:43
 
             Freeze Frame 
                    RPM: 1428 /min
                    Speed: 38.0 km/h
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Voltage: 13.76 V
                    Mass Air / Rev.: 470.0 mg/str
                    Duty Cycle: 19.9 %
                    Bin. Bits: 00000000
 
  Address 01: Engine  (03G 906 021 MR)
 
21:09:16 Group 002
  819 /min  RPM 
  0.0 %  Load 
   0 01  1  Bin. Bits 
  81.9°C  Temperature 
 
21:09:16 Group 003
  819 /min  RPM 
  285.0 mg/str  Mass Air / Rev. 
  400.0 mg/str  Mass Air / Rev. 
  100.6 %  Duty Cycle 
 
 
Multumesc anticipat
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe turbina, il vezi din spatele ei, pe dedesubt.

Aseara am cautat senzorul si l-am gasit exact acolo unde ai spus. Nu l-am demontat pt ca nu aveam timp dar am demontat conectorul, am dat cu un pic de spray si l-am montat inapoi in speranta unui contact imperfect. Am sters eroarea dar dupa ce am plecat la drum a reaparut in 2 minute. Acum caut sa cumpar un senzor g235 pt un motor CBAB. Orice pont de unde sa achizitionez la un pret decent e bine venit.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am făcut niște poze la clapetă de accelerație/egr pe care am observat niște pete de motorina/ulei..

Ceva sfaturi.?mersi mult..post-98921-14074322905694_thumb.jpgpost-98921-14074323026646_thumb.jpgpost-98921-14074323144632_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile mai cedeaza, nu ii nimic grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea e daca pot face vreo 1500 km cu "problema " asta ? 

Numa garnituriile trebuie schimbate?

 

Mersi mult, raman dator si dau o bere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi linistit. Atata timp cat nu ai nici o eroare pe bord nu ai treaba. La tine e vb de vapori de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand ajung inapoi , schimbare de garnituri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e pd sau cr? Nu vad profilul tau ca postez de pe tel. Curata zona respectiva si vezi daca mai apare. Daca tot vrei sa desfaci sa inlocuiesti respectivele garnituri sa cureti si clapeta si egr-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cr.O sa curat inainte sa pornesc la drum si voi vedea daca mai apare.Sper sa fie numa garnituriile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numa garniturile sunt sigur, nu ii nici o problema sa mergi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. Sunt un proaspat posesor de Passat B6 1.6 FSI 03.2006. Motorul prezinta usoare intreruperi la relanti si uneori senzatia de lipsa de putere la accelerare (un fel de turbo lag). Din ce am studiat pe forum, suspect ar fi EGR-ul si/sau corpul clapeta. Am cumparat o interfata de diagnoza bluetooth pt amatori si intradevar eroarea aparuta este de la EGR (nu mai amintesc exact dar era ceva cu EGR insuficient flow). Am sters eroarea sa vad daca mai apare. Am constatat ca apare cand fac drumuri mai lungi, nu imediat. Intrebarea mea este: Daca scot EGR si corp clapeta pentru curatare, este nevoie de VAG COM pentru ca ele sa functioneze in parametrii optimi dupa demontare si curatare ? 

 

PS: mersul neregulat al motorului la relanti este acelasi indiferent daca eroarea este stocata sau nu.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii: Am curatat EGR si corp clapeta, am verificat bujiile si am schimbat uleiul si filtrele. Eroarea nu a mai aparut si nici nu am facut recalibrarea componentelor desfacute, neschimband pozitia acestora. Motorul are un mers uniform, schimbat mult in bine (nu e efect placebo). Totusi mai sunt unele mici fluctuatii, aproape insesizabile, cauzate , cred eu , de sistemul de aprindere / alimentare. Ma gandesc la injectoare, bujii, fise care nu mai sunt in parametrii strandard. Masina are 251.000 de km cu revezii facute si componente schimbate la reprezentanta PBN pana la 234.000 inclusiv. Am optat pentru Aral Hightronic 10W40, un ulei ce il folosesc la cealalta masina de 2 ani(3 schimburi). 

Inafara de cele mentionate ar trebui sa mai verific ceva ? (referitor la aceste fluctuatii insesizabile). Am un prieten care a avut un Golf 5 1.6 101 CP 60.000 km si avea aceleasi fluctuatii, mult mai evidente si nici la reprezentanta nu au reusit sa le rezolve, diagnosticul fiind "asa face toate" :)

Modificat de cristiandvd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum chiar am nevoie de ajutorul vostru. Am pus un EGR de pe o alta masina si acelasi simptom: "P0401 - Powertrain - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected".

Ce altceva sa mai verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

SAlut. Am vazut astzi ceva urme de ulei/vapori la imbinarile gr si ma bate gandul sa o curat. garniturile o sa le acut inainte. Intrebarea este daca dupa ce se curata se calibreaza ceva, pentru ca un mecanic dintr-un service mi-a spus ca egr-ul la cr nu se curata ca se defecteaza. Un egr imbacsit produce vibratii usoare la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se defecteaza nimic. Daca tot dai jos egr-ul da si clapeta de acceleratie si galeria. Faci o treaba completa. Ai grija la galerie la clapetele de swirl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapetele de swirl..? Adica Multumesc..... Sunt niste clapete aflate in galerie care se inchid si deschid si sunt din plastic cumva?. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,as dori sa desfac EGR-ul sa il curat, am desfacut furtunul care intra in acesta, am desfacut cele 3 suruburi, insa mai departe nu stiu ce mai trebuie sa fac. Exista pe undeva un pdf explicativ?

post-19020-0-07854900-1410452657_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunul de turbo - o sa gasesti in partea diametral opusa la ce ai desfacut acum un surub lung care trece atat prin corpul EGR-ului cat si al clapetei de cut off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!