Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Care la motorul lui se rezolva DOAR prin inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În postul meu dinainte și asta era una din soluțiile viabile. Anyway nu e timpul si locul bun pentru argumente. ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doresc neaparat curatarea lui insa vreau sa stiu ce pot face preventiv avand in vedere ca deja mi-a aparut eroarea respectiva (banuiesc ca nici prea tarziu nu e sa mai fac ceva dar nici prea devreme). Asadar in afara de inlocuire credeti ca exista totusi o solutie in al pastra inca in viata? :-) sau dezactivarea lui completa?

Am gasit pe internet la o firma din Bucuresti posibilitatea curatarii EGR-ului fara a mai fi demontat de pe masina (Utilizand o solutie speciala). Acelasi lucru l-am gasit si pe un site extern. 

Ati auzit de asa ceva? Ce parere aveti?

 

@maryodavid. probabil ti-au propus sa il schimbe pentru ca este mai usor asa si mai sigur. Din cate stiu in service-urile din occident piesele se inlocuiesc si nu se repara.

 

Multumesc,

 

 

 

EDIT: Multumesc Al Bundy. Desi e o veste proasta :) macar stiu la ce sa ma astept.

Modificat de Mihai_tgv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca daca il cureti s.au incerci sa il  refaci...ceea ce stiu ca nu se face asa bine...  mai bine il schimbi! decat sa dai bani sa il cureti, apoi sa te mai tina putin si  ti se aprinde iar...si o sa fi nevoit sa il schimbi  o sa dai de 2 ori bani! parerea mea..acum totul depinde de tine!  usor nu e asa de schimbat...cei de la golf de aici de la reprezentanta mi.au zis ca este ceva de lucru la el... acum tu decizi..eu zic sa faci ce este mai bine pt tine! bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1500 Ron valva egr!!!La mine cea originala este Pierburg iar pe eBay se gaseste tot Pierburg,noua, pentru masina mea de exemplu,la 90euro!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU confundati egr de la 1,9 cu cel de la 1,6 unde demontarea lui de pe masina implica demontarea "puntii" fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe 1.6CR este mult mai complicat,ca si cost de asemenea,fata de 1.9PD!Nu stiam. Cat despre EGR-ul la 1.9 banuiesc ca nu este nici o diferenta daca cumpar acelasi produs ca si marca,fata de reprezentanta,la 90 euro dupa Ebay?

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de 1.9 are 3 suruburi si se schimba in 5 minute. Da, pretul este mai mult decat OK. Chiar mai bun decat la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1500 (aprox) este EGR ul cu tot cu racitor evident fara manopera si alte chichite

Modificat de Mihai_tgv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva am gasit pe ebay,produs nou marca Pierburg pentru 1.9 PD BKC la fel cum am eu pe masina,dar am vazut ca se mai detasaza o bucata,aceea cu clapeta in interior!

post-83335-0-43856100-1412975008_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva am gasit pe ebay,produs nou marca Pierburg pentru 1.9 PD BKC la fel cum am eu pe masina,dar am vazut ca se mai detasaza o bucata,aceea cu clapeta in interior!

Acea "bucată" este clapeta shut off
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic cam 82000. Practic nu se stie exact chiar daca am o "dovada" ca are acesti km. Este luata SH din Olanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu diagnoza .este o lista lunga ,Mi-ar fi de mare ajutor daca mi-ati spune ce probleme are masina sau ce ar trebui sa repar sau sa schimb ca sa functioneze normal ca este foarte enervant cum merge acum mai ales ca,cateodata mai si scutura ca si cum ar fi infundata si nu se tureaza mai tare de 2000 de ture.

Va multumesc .

 Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 MR    HW: 028 101 211 9
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  9389
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 51268 133 82739
                      VCID: 7BF511673A10BBC6C11-802E
7 Faults Found:
 
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) 
               P161C - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 157687 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.06
                    Time: 05:40:50
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 840 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00001011
                    Temperature: 13.5°C
                    Bin. Bits: 10110000
 
001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) 
               P0546 - 000 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 25
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 157698 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.06
                    Time: 08:22:06
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1260 /min
                    Speed: 65.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.44 V
                    Temperature: 11.7°C
                    Temperature: 474.0°C
                    Absolute Pres.: 1152.6 mbar
 
000258 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0102 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 157783 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.07
                    Time: 09:01:04
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 966 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Duty Cycle: 100.6 %
                    Bin. Bits: 00001100
                    Mass Air / Rev.: 630.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
 
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0101 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 157801 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.08
                    Time: 20:33:22
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1470 /min
                    Speed: 39.0 km/h
                    Temperature: 27.9°C
                    Absolute Pres.: 999.6 mbar
                    Mass Flow: 0.00 g/s
                    (no units): 2.52
                    Temperature: 47.7°C
 
001026 - EGR System 
               P0402 - 000 - Excessive Flow - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 157804 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.09
                    Time: 09:29:39
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1260 /min
                    Speed: 31.0 km/h
                    Load: 10.6 %
                    Duty Cycle: 100.6 %
                    Duty Cycle: 95.1 %
                    Mass Air / Rev.: 325.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 25.0 mg/str
 
005213 - Exhaust Gas Temperature Sensor 3 
               P145D - 000 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 36
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 157812 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.09
                    Time: 10:49:25
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Temperature: 17.1°C
                    Temperature: 186.0°C
                    Temperature: 186.0°C
                    Temperature: 474.0°C
 
005214 - Mass Air Flow during Regeneration too Low 
               P145E - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 157872 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.11
                    Time: 10:10:33
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1323 /min
                    Speed: 20.0 km/h
                    Load: 13.7 %
                    Duty Cycle: 100.6 %
                    Duty Cycle: 52.9 %
                    Mass Air / Rev.: 340.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 10.0 mg/str
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cum o regenerare ? fii te rog mai explicit.dar din ce arata acolo cam ce probleme ar fi ? merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU o sa poata face regenararea cu cei 2 senzori de temperatura cu probleme si cu debitmetru pe duca.

Schimba cei 2 senzori de temperatura si apoi vezi si cu debitmetrul care e treaba.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

05214 - Mass Air Flow during Regeneration too Low....  -Cand DPF-ul e infundat 50-60 % da eroare pe MAF,EGR ...etc.Odata facuta regenerarea erorile pot disparea.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu e legata de asta:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0101 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 157801 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.08
                    Time: 20:33:22
 
unde se vede ca MAF nu masoara nimic ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 3 zile in urma am avut aceeasi situatie la 1.9 BLS.DPF-ul ratase 4 regenerari si se infundase 60% .Masina abia urca un pod mic.Dupa regenerare fortata toate au disparut.La log in mers ,MAF si EGR aratau perfect.Masina trage foarte bine. O regenerare al va costa mult mai putin decat un MAF,EGR...etc.


Ave_Scofield

La engine,grupul 68 verifica valoarea Shoot Loading Value,si la grup 67 valoarea Pressure Differential 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat valoarea la 67 este 38,25 iar la 68 nu apare shott loading value

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grup 68,prima casuta = shott loading value

Presiunea diferentiala e foarte mare. Fa regenerare fortata aprox 15 min ,cu a3a,2500 rpm pana shott loading value scade sub 5% si presiunea diferentiala la relanti scade sub 10 .

La grup 75 urmareste temperatura inainte si dupa DPF care trebuie sa ajunga la aprox 600 grade in timpul regenerarii.Da ca nu ajunge la 2500 rpm ,treci la 3100 rpm.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat de 3 ori regenerare fortata si de toate 3 ori a fost failed,plus ca acum nu mai merge nici tempomatul la masina,naspa rau 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!