Jump to content
botze

EGR - probleme

Recommended Posts

botze

ma poate ajuta cineva cu informatii (si nu numai) cum si unde sa schimb valva egr(fara sa fiu jegmanit)

masina merge bine dar are un demaraj mai lent.La test a iesit valva egr defecta.Locatia:in jurul Buc. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

conform carui test :D masina nu are cum sa fie puturoasa din cauza egr-ului, dac vrei sunama pe 0740983295 si ne uitam la ea, dar mai lasat masca cu faza: trebuie scimbat egr ca nu trage :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
mayday147

Dupa parerea mea, masina poate fi puturoasa din cauza EGR-ului, daca acesta nu functioneaza la parametrii normali si induce mai multe noxe in admisie, decat ar trebui. Cel putin asa mi s-ar parea firesc, dat fiind faptul ca oxigenul din agregat arde mai usor decat CO2.

Oricum, cred ca ai putea face un test cu EGR-ul dezactivat, in speta cu mufa scoasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

la diesel nu e asa de semnificativ egr, de asta multi il si anuleaza

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

@botze: Inteleg ca esti nou insa ai grija pe viitor sa postezi in aria specifica motorului tau nu caroseriei tale. de asemenea ca sa poti fi ajutat mai usor completeaza profilul cu masina (model + marca) si motorul (capacitate, tip si eventual, daca stii, codul).

Am mutat eu topicul aici (in TDi Forum).

Share this post


Link to post
Share on other sites
xxnelu
la diesel nu e asa de semnificativ egr, de asta multi il si anuleaza

Esti sigur? Prin anulare se intelege ca nu mai sunt recirculate gazele din evacuare dar, daca EGR are "buba" si face exact invers? :) :) Sigur ca nu EGR trebuie sa fie neaparat vinovatul dar, nici nu poate fi exclus.

@botze- ar fi fost util codul de eroare

Edited by xxleeus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Predator

Am si eu o nalamurire cu privire la valva EGR.

Mie imi umezeste cu ulei :) E normal acest lucru ?

Edited by Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites
mayday147

Depinde cat de mult se umezeste, ca am vazut ca si la mine este putin umeda, desi valva este noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos
Esti sigur? Prin anulare se intelege ca nu mai sunt recirculate gazele din evacuare dar, daca EGR are "buba" si face exact invers? :) :) Sigur ca nu EGR trebuie sa fie neaparat vinovatul dar, nici nu poate fi exclus.

@botze- ar fi fost util codul de eroare

intai sa vedem eroare si dupa aia sa ne pronuntam, pt ei care se duc in seviceuri si li se zice ca e egr busit si de asta nu trage, scoateti furtunul de vacum si mergeti cu el scos un pic si vedeti daca vi se pare mai rapida masina :)

Edited by cipos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Predator
Depinde cat de mult se umezeste, ca am vazut ca si la mine este putin umeda, desi valva este noua.

NU picura din ea... am vazut k este umezit cu ulei, akolo sub "palaria" coprului valvei

A mea nu este noua

Share this post


Link to post
Share on other sites
mayday147

Eu nu stiu exact despre ce palarie vorbesti, pentru ca sigur nu arata la fel ca la masina mea, dar in principiu nu cred ca este vreo problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Predator
Eu nu stiu exact despre ce palarie vorbesti, pentru ca sigur nu arata la fel ca la masina mea, dar in principiu nu cred ca este vreo problema.

"Palarie", adik partea superioara a EGR-ului.

In zona indicata d sageata imi umezeste mie.

Pareri? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebica79

Nu-ti face inca probleme, daca umezeste putin inca se mai poate merge linistit cu ea. Nu merita sa o schimbi pentru ca, si noi mai umezesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Predator

ok, mersi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fulger

Am un Passat din 2002, 101 CP si mecanicul de la service, mi-a spus ca trebuie schimbat EGR deoarece are pierdere de ulei. Mentionez ca masina merge foarte bine. Poate fi reparat EGR -ul sau inlocuit cu unul nou? Cam cat costa unul nou? Cauzele defectarii ? Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

cipos are exact motorul tau si din cate am inteles de la el nu prea exista PD (cu un pic de varsta) sa nu piarda ulei pe acolo si ca nu ar fi o problema functionala... ci cel mult de murdarit pe acolo. Intreaba-l si pe el.. trebuie sa stie mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihneatdi

Salut,

Si eu am aceeasi problema. Ideea e ca la mine a ajuns sa picure pe galeria de evacuare, plus ca arunca si pe pasla ce imbraca zona amortizorului, iar in timp se unge si cutia filtrului de aer si altele care mai sunt pe langa. M-am decis sa-l schimb (m-am interesat si unul nou e in jur de 700 - 900 ron).

Mihnea

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin_bm

nu cred sa fi intalnit vreo masina vw cu egr care sa nu aiba scapari de ulei...e ceva normal la ele,asa ca nu ai de ce iti face griji numai in cazul in care pierzi in exces ulei si iti scade nivelul de la joja de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Si eu am aceeasi problema. Dar am observat ca pe lateral are 2 gauri cam de 4-5mm si mi se pare ca pe acolo "rasufla" nerusinatul. Daca infund cele 2 gauri, se intampla ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MIGUEL
nu cred sa fi intalnit vreo masina vw cu egr care sa nu aiba scapari de ulei...e ceva normal la ele,asa ca nu ai de ce iti face griji numai in cazul in care pierzi in exces ulei si iti scade nivelul de la joja de ulei.

Daca ii scade nivelul uleiului la joja oricum nu e vina EGR-ului iar schimbarea acestuia nu ar rezolva problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Swat Cat

am si eu o intrebare... egr trebue sa stea deschis tot timpul la relanti sau doar cand e motorul rece ca sa actioneze ca soc..

Share this post


Link to post
Share on other sites
I_am_Stealth

Da, la ralanti si la motor cald.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CrisXtian

Si eu am avut probleme cu EGR, cand motorul era rece se auzea un tacanit de la EGR pana ajungea la temp de 90Grade. Am fost la skoda la reprezetanta si s-a constat ca, o clapeta era blocata de calamina care se afla acolo. S-a curatat si totul a revent la normal. Totul a costat 75Ron si a durat 45 min.

Edited by CrisXtian

Share this post


Link to post
Share on other sites
peteru

cine are o poza cu EGR ul la vw passat ca eu nu stiu care este

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baracuda

uite o poza: egrul este dispozitivul argintiu dinpartea superioara a pozei.

post-4525-1171653895_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri