Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Haideti, oameni buni !!!. Am pus un log, pe forum, astept raspunsuri, sau nu sint pe forumul acesta profesonisti, asa cum am crezut eu?? :) :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uitai cu atentie vedeai ca s-a raspuns. Nu e nimic suspect in acest log, oricum nu ai spus in ce conditii ai facut LOGul, el se face in treapta a 3 a WOT pina la 4500rpm, cum e facut de tine nu prea iti poti da seama de mare lucru, oricum presiunea oferita de turbo trebuia sa fie undeva pe la 1.1 bar nu aproape 1 cum e la tine dar daca nu ai ajuns pina la peste 4000rpm nu pot baga mana in foc ca asa e .

Oricum daca vrei sa fac o smecherie renunta de tot la EGR, ce ai facut din soft e frectie la picior de lemn. Pt a renunta la EGR tb sa scoti furtunul care intra in el. O sa sesizezi imediat o schimbare in sunetul motorului.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Am desfacut sambata Valva EGR. Am dat-o jos, am curatat-o ca avea un pic de mizerie, nu mult, si m-am apucat de lucru. Am infundat cele 2 gauri de care vorbeam cu poxipol. Am montat totul inapoi, si, la teste. Mergea normal pana bagam in a 3-a. Apoi era mort motorul. Nu se mai tura aproape deloc. Nu treceam de 2000 de ture. Am dat totul jos, am scos poxipolul si totul a revenit la normal. Prin gaurile alea circula aer de afara si permit membranei sa se miste, altfel cred ca e prea mare decompresia si nu mai actioneaza valva EGR. Deci nu stiu cum ar putea merge masina din moment ce anulezi EGR-ul. La mine cred ca e cam uzat ghidajul prin care circula tija valvei. Am desenat pe schema cu rosu gaurile si unde se pare ca am un pic de uzura si trec vaporii de ulei, ca mai apoi sa iasa afara prin cele 2 gauri.

post-8441-1179119008_thumb.png

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut sambata Valva EGR. Am dat-o jos, am curatat-o ca avea un pic de mizerie, nu mult, si m-am apucat de lucru. Am infundat cele 2 gauri de care vorbeam cu poxipol. Am montat totul inapoi, si, la teste. Mergea normal pana bagam in a 3-a. Apoi era mort motorul. Nu se mai tura aproape deloc. Nu treceam de 2000 de ture. Am dat totul jos, am scos poxipolul si totul a revenit la normal. Prin gaurile alea circula aer de afara si permit membranei sa se miste, altfel cred ca e prea mare decompresia si nu mai actioneaza valva EGR. Deci nu stiu cum ar putea merge masina din moment ce anulezi EGR-ul. La mine cred ca e cam uzat ghidajul prin care circula tija valvei. Am desenat pe schema cu rosu gaurile si unde se pare ca am un pic de uzura si trec vaporii de ulei, ca mai apoi sa iasa afara prin cele 2 gauri.

Raspuns corect :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite un alt raspuns.... pune in gaura aia un furtunas si il directionezi unde vrei tu sa curga.... nu va mai stresati cu egr-ul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, imi puteti spune si mie unde este situata valva egr la golfu meu ? ca ma bate gandu s-o desfac sa vad ce mizerie e p-acolo.... la alte masini e prima care se vede dar la 1.4 asta nu o gasesc. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul tau, ar trebui sa fie ca in poza. Daca ai de gand sa o desfaci, dupa montare este nevoie sa-i faci adaptarea (setarea de baza) pt. care ai nevoie de un Vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin e imposibil ca acele 2 gauri sa comunice cu exteriorul, eu cred ca tu vb de alte gauri, anume de gaurile de la axul clapetei de aer. Daca acea clapeta nu este deschisa la maxim motorul nu trage. EGR nu are nici o legatura cu puterea motorului, eu am anulat EGRul fizic si nu am simtit nici o modificare in puterea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D si eu care ma pregateam sa fac o curatare de rutina cu toate ca nu am nicio problema ma vad nevoit sa renunt din cauza Vag-comului. Daca nu o adaptez cu Vag-comul banuiesc ca nu merge in parametri optimi. Sa renunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe net cheat-uri pt egr (pt adaptation) :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wolfydRg

Nu se face nici o adaptare cu VAG-COMul cind cureti EGRul, operatia de curatare este pur mecanica :P

Adaptarea cu VAG-COMul se face pt a modifica modul de functionare al EGRului, adica pt a functiona cit mai putin deci implicit pt a reduce gazele calde pe care le introduce in admisie. Oricum acea adaptare este frectie la picior de lemn, adica nu te scapa de mizeria de la EGR si nici nu anuleaza 100% EGRul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
@Cosmin e imposibil ca acele 2 gauri sa comunice cu exteriorul, eu cred ca tu vb de alte gauri, anume de gaurile de la axul clapetei de aer. Daca acea clapeta nu este deschisa la maxim motorul nu trage. EGR nu are nici o legatura cu puterea motorului, eu am anulat EGRul fizic si nu am simtit nici o modificare in puterea motorului.

Nu, Bogdane. Clapeta de aer e cu mult in fata celor 2 gauri. Si oricum, in celalalt capat are un capac, si nu curge nimic. Daca te uiti atent, zona incercuita este o cavitate separata si de camera de vacuum, si de partea de admisie. Este intre cele doua camere, de fapt. Si aceasta cavitate comunica cu exteriorul(are cele 2 gauri), dupa mintea mea, pentru ca vacuum-ul, daca trage membrana, creeaza depresiune in zona incercuita, si la un moment dat n-ar mai putea deschide supapa EGR. Ei, pe langa axul acela al supapei EGR cred ca scapa cate un pic de abur de ulei si la un moment dat, curge pe dinafara. Problema s-ar pune: oare sa fie chiar asa de uzat motorul sau turbina, ca sa fie prea mult ulei in gazele alea? Mentionez ca ulei mi-a consumat cam vreo 150-200 de grame la schimbul trecut(14.000 de km), iar turbina nu fluiera, decat foarte putin, ca la orice masina. Sau pur si simplu e cam uzat EGR-ul la mine. Sa fie mai mult de 200.000 de km reali? N-as crede, ca tapiteria, volanu, interiorul, vopseaua, cartea service si tot ce mai e pe masina nu spun asta. Doar ca masina era a lu' o tipa, si intretinerea nu cred ca-i facuta la ceva service-uri ci mai degraba acasa. Si antigelul era deja ca si cafeaua cand am luat-o. Poate imi dati o teorie...

Si iti spun, nu mergea mai deloc daca am infundat cele 2 gauri. Parca era limitata puterea motorului.

post-8441-1179227040_thumb.png

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema enervanta...si la porsche nord si la un amic de la augsburg am fost cu masina din semnatura fiindca aveam pe display martorul motor aprins,ce e drpt se mai stingea cateodata... :beerchug: si in ambele locuri sa pus vag-com si a dat acesi singura eroare pe toate sistemele si anume o eroare sporadica la EGR.mentionez ca EGR-ul a fost schimbat in Nemtia :P si numai are furtun :P probabil pt a preveni scurgerile de ulei :P ci are o teava metalica.Din cate am inteles de la voi nu e mare buba daca mergi cu EGR-ul defect dar cei de la service au spus ca de mergi cu el defect duci catalizatoarele direct in iad :P voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca la motoru meu ahw daca fac curatarea "pur mecanica" nu trebuie bagat vag-com ? Ca vad ca parerile sunt impartite iar pe mine ma intereseaza doar s-o curatz... poate imbunatatesc ceva. Dar ma gandesc ce sa adaptez cu vag-comu atata timp cat o demontez din suruburi, o suflu bine, si o pun la loc? Mentionez ca am facut procedura asta la un opel astra - y20dth si n-a trebuit adaptat nimic... merge si acu bine mersi. Astept pareri, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Deci sa inteleg ca la motoru meu ahw daca fac curatarea "pur mecanica" nu trebuie bagat vag-com ? Ca vad ca parerile sunt impartite iar pe mine ma intereseaza doar s-o curatz... poate imbunatatesc ceva. Dar ma gandesc ce sa adaptez cu vag-comu atata timp cat o demontez din suruburi, o suflu bine, si o pun la loc? Mentionez ca am facut procedura asta la un opel astra - y20dth si n-a trebuit adaptat nimic... merge si acu bine mersi. Astept pareri, multumesc.

Prea multe nu cred ca vei inbunatati. E un fel de frectie cu apa rece la picior de lemn. Eu l-am curatat, e drept nici nu avea mai mult de o lingurita de depuneri, dar nici nu vad nici o imbunatatire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca tine motoru mai rece din cate am citit pe aici pe forum. Oricum o sa incerc sa vad ce iese.

Offtopic: Cineva cu vag-com disponibil week-endul asta ;)? dati prv ca sa nu fim offtopic. multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu ai citit, mai citeste odata. Motorul se incalzeste mai repede cu EGR anulat pt ca arde numai aer curat, deci explozie mai puternica .

Am spus si o repet nu trebuie nici o adaptare .

In cazul tau (masina pe benzina) se poate face adaptare la clapeta de acceleratie DAR nu are nici o legatura cu EGR.

@Cosmin, nu stiu ce sa zic . Eu am vazut multe masini cu EGR anulat complet adica pus teava direct si renuntat la clapeta pt oprirea lina a motorului. Nimeni nu facea modificarile ca sa scada puterea ;) .

Eu zic sa faci urmatorul test, scoate furtunul vacumatic care comanda EGRul si acopera alea 2 gauri, vezi cum se comporta asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu cred ca ma mai bag sa fac curatenia caci banuiesc ca se depune inapoi destul de repede. Eu oricum din cand in cand ii dau portia de turatii necesare curatarii. Sau sa o fac in scop preventiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca la motoru meu ahw daca fac curatarea "pur mecanica" nu trebuie bagat vag-com ? Ca vad ca parerile sunt impartite iar pe mine ma intereseaza doar s-o curatz... poate imbunatatesc ceva. Dar ma gandesc ce sa adaptez cu vag-comu atata timp cat o demontez din suruburi, o suflu bine, si o pun la loc? Mentionez ca am facut procedura asta la un opel astra - y20dth si n-a trebuit adaptat nimic... merge si acu bine mersi. Astept pareri, multumesc.

Bogdan_G se refera la motoarele diesel. Vad ca tu ai benzinar si in cazul acesta se face adaptarea. Pe scurt, treaba sta cam asa: spre deosebire de EGR-ul de la diesel, EGR-ul de la benzina, are si un potentiometru prin care trimite/intoarce catre ECU o informatie (adica...pe unde este el in acel moment :) . Trebuie facuta setarea de baza / adaptarea, a acestuia!

Am spus si o repet nu trebuie nici o adaptare .

In cazul tau (masina pe benzina) se poate face adaptare la clapeta de acceleratie DAR nu are nici o legatura cu EGR.

.

Sper sa nu mi-o iei in nume de rau ;) dar, nu ai dreptate. La benzinare se face adaptarea/ setarea de baza a EGR-ului dupa schimbare/demontare/curatare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca tine motoru mai rece din cate am citit pe aici pe forum. Oricum o sa incerc sa vad ce iese.

Offtopic: Cineva cu vag-com disponibil week-endul asta :D? dati prv ca sa nu fim offtopic. multumiri anticipate

Ca sa-ti faci o idee despre EGR in cazul tau (motor pe benzina):[] EGR in spark-ignited engines

In a typical automotive spark-ignited (SI) engine, 5 to 15 percent of the exhaust gas is routed back to the intake as EGR (thus comprising 5 to 15 percent of the mixture entering the cylinders). The maximum quantity is limited by the requirement of the mixture to sustain a contiguous flame front during the combustion event; excessive EGR in an SI engine can cause misfires and partial burns. Although EGR does measurably slow combustion, this can largely be compensated for by advancing spark timing. Contrary to popular belief, a properly operating EGR actually increases the efficiency of gasoline engines via several mechanisms:

Reduced throttling losses. The addition of inert exhaust gas into the intake system means that for a given power output, the throttle plate must be opened further, resulting in increased inlet manifold pressure and reduced throttling losses.

Reduced heat rejection. Lowered peak combustion temperatures not only reduces NOx formation, it also reduces the loss of thermal energy to combustion chamber surfaces, leaving more available for conversion to mechanical work during the expansion stroke.

Reduced chemical dissociation. The lower peak temperatures result in more of the released energy remaining as sensible energy near TDC, rather than being bound up (early in the expansion stroke) in the dissociation of combustion products. This effect is relatively minor compared to the first two.

It also decreases the efficiency of gasoline engines via a few more mechanisms:

Reduced intake charge density. EGR tends to heat the intake charge. This means a bigger piston or stroke must be used to induct the same amount of fuel and air mixture. This results in a bigger and heavier engine.

Reduced specific heat ratio. A lean intake charge has a higher specific heat ratio than an EGR mixture. A reduction of specific heat ratio reduces the amount of energy that can be extracted by the piston.

EGR is typically not employed at high loads because it would reduce peak power output, and it is not employed at idle (low-speed, zero load) because it would cause unstable combustion, resulting in rough idle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sa mai fac curatirea chiar daca nu are nimic ? Sa o fac preventiv , sau e de ajuns talpa la timpul potrivit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxleeus daca zici matale ca asa e nu te contrazic :)) Oricum benzinarele de la VAG sunt o enigma pt mine, eu sunt mai apropiat de "dizele", deh ador zgomotul :D

@Cosmin ia zi ce ai rezolvat cu EGR-ul ? Mai curge ulei pe acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema pe care vreau s-o aduc in discutie.Am observat un tremurat la motorul meu. Fenomenul este de scurta durata, nu are intensitate foarte mare, apare mai ales dupa ce o forjez un pic. Adica daca ii dau ceva mai atre si apoi o la la relanti, se simt aceste socuri, motorul numerge rotund, are intreruperi. Are asta vreo legatura cu EGR.

Anexez o poza in care se poate observa ca furtunul nu este etanj, cam joaca, si scapa si ulei.

Multumesc mult. Am scris in mare graba, sper sa nu fi daranjat prea tare.

post-3533-1179341382_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai incearca sa inchizi EGR-ul si vezi daca mai face. Pt a inchide EGRul trebuie sa scoti furtunul vacumatic din piesa rotunda din poza ta (piesa rotunda din dreapta) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
@Cosmin ia zi ce ai rezolvat cu EGR-ul ? Mai curge ulei pe acolo ?

Da, Bogdane, precis curge tot asa, ca doar am desfundat gaurile. Cam dupa o saptamana se vede clar. Vreau sa duc motorul la spalat zilele astea si ma enerveaza la culme ca o sa curga iar pe-acolo. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!