Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Eu am o problema de 8 luni si nu o pot descoperi...nu trage tot timpul cum trebuie. Am facut de 2 ori diagnoza si nu a iesit nimic, am schimbat debitmetrul si tot asa. O data m-am pus (alaturi de un mecanic) si am curatat EGR-ul si ceva timp a tras cum nu mai trase pana atunci dupa care la fel, dupa cateva luni a inceput si mie sa-mi curga ulei pe cele doua gaurele...cred ca are legatura cu curatatul. Mecanicul mi-a zis ca e din cauza garniturii de sus. Poate oare sa nu-mi traga din cauza EGR? Din ce s-a discutat pana acum se pare ca nu. Ar mai fi si consumul ridicat de peste 10-11%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, are cum; daca nu inchide bine valva EGR, ai gaze de evacuare (in admisie) si atunci cand nu trebuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha...am inteles...dar nu o sa-l schimb deoarece costa prea mult si e posibil sa nu fie de la el iar mecanicii nostri nu stiu sa-ti spuna exact ce are masina. Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Mecanicul mi-a zis ca e din cauza garniturii de sus. Poate oare sa nu-mi traga din cauza EGR? Din ce s-a discutat pana acum se pare ca nu. Ar mai fi si consumul ridicat de peste 10-11%.

Despre ce garnitura e vorba? E vreo garnitura acolo la tija de la supapa? Nu cred, ca s-ar praji. Si in orice caz, nu cred sa se poata schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa scoti furtunul care comanda EGRul? Vezi daca rezolvi asa problema. Daca EGRul ramane inchis nu cred ca mai poate scapa ulei pe acolo :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tehnic,ce se poate intampla daca se obtureaza furtunul de vacuum ce duce la valva EGR?nu vreau supozitii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ....fara supozitii ......sta inchis EGRul, adica nu mai recircula gaze de esapament :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Totusi... nu inteleg de ce la mine nu mai tragea masina, daca nu deschidea supapa aia... O sa incerc asa, sa scot furtunasul de vacuum de la EGR sa vad cum se prezinta...

Dar de la faza aia, nu mai murdareste pe-acolo...e curat ca lacrima. Sant curios cat o sa-l tina, pana-i dau in gura mai tare?

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine am vazut azi o schimbare in bine dupa obturarea furtunului de vacuum,la pornirea de pe loc si la sch. viteselor 2-3 e mai sprintena masina,lucru clar datorita faptului ca intra numai aer curat fara gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e placebo :) Si eu am inchis EGRul de vreo luna si nu am simtit nici o modificare, decit zgomotul de relanti s-a modificat . Oricum eu am modificari la motor si mai multi cai deci s-ar putea sa nu simt nimic din cauza asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare sa obturez si eu egr-ul?

(intrebarea nu are la baza considerente de mediu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

La mine nu mai curge deloc. Sa fie din cauza ca l-am curatat calumea cu diluant? Ca deja e de 2 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Am mers peste 200 de kilometri cu o turatie medie de 2000.Cind am ajuns acasa din reflex m-am uitat sub masina si surpriza.Uleiul de la EGR se scursase pe componentele motorului pina jos sub caroserie undeva unde pui cricul dreapta fata. care este concluzia? :rolleyes:

EGR infundat sau defect. Un prieten a intrebat la porche cit costa unul nou si au spus ca costa 7 milioane dar nu rezolva problema.Pai care este piesa defecta. Mie anterior servisul a gasit injectoarele infundate si turbo la fel.Se pare ca prima proprietara a masini o nemtoaica de cica 40 de ani care mergea pe tocuri la volan, nu o trecea de 3000 de ture, era preocupata de telefon, tigarii si javra de ciine decit de viteza. Peste o luna ma duc la service sa curat turbo si injectoarele si ii intreb ce sa fac si cu EGR desi daca merg normal cam pe la 2500 medie, nu am scurgeri de ulei.

Nu de alta dar ideea asta cu scurgeri nu-mi place, parca eu as fi fost la curve si am luat ceva..... :D

Modificat de shkoda
nu e nevoie sa scrii subliniat! ;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmarit tenace de unde iese uleiul,de fapt sunt vapori de ulei si ei apar in proportie de 85% de le langa garnitura de cauciuc care se uzeaza,personal am pus silicon pt. temperatura peste ea si nu picura gram acuma...si sa nu uit,am scos afara furtunul de vacuum de la valva mecanica si l-am astupat cu surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

O vorba zice : masina e ca femeia, te lasa cind ti-e lumea mai draga....ce sa mai si cu scurgerile astea este tot cam asa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti ,am si eu o problema cu un mercedes e270 CDi , '03, W211, si de ceva timp in coace imi ies pe toba la acceleratii (chiar ff slabe) - fumigene (fum Negru), iar consum imi este ff Exagerat :)( , ia 17-18% la rece, iar cand ajunge sa se incalzeasca ia intre 14-15 (consumuri urbane). , unde constructorul spune ca ar trebui sa ia intre 9.6-10.2, este o diferenta enorma, sunt disperat , nush ce sa fac, caci ma termina de malai....

Oare sa fac o insepctie la aceasta piesa mult discuta..... sau poate avea alte cauze...??

PS: mai mentionez ca performantele motorului sunt ceva mai slabute decat in trecut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
buna baieti ,am si eu o problema cu un mercedes e270 CDi , '03, W211, si de ceva timp in coace imi ies pe toba la acceleratii (chiar ff slabe) - fumigene (fum Negru), iar consum imi este ff Exagerat :beerchug:( , ia 17-18% la rece, iar cand ajunge sa se incalzeasca ia intre 14-15 (consumuri urbane). , unde constructorul spune ca ar trebui sa ia intre 9.6-10.2, este o diferenta enorma, sunt disperat , nush ce sa fac, caci ma termina de malai....

Oare sa fac o insepctie la aceasta piesa mult discuta..... sau poate avea alte cauze...??

PS: mai mentionez ca performantele motorului sunt ceva mai slabute decat in trecut

Eu cred ca ai probleme cu presiunea de la turbo. Ai ceva furtun crapat pe traseul turbo-intercooler-motor, sau poate chiar intercoolerul e crapat. Nu se aude un fasait cand o accelerezi? Trebuie sa asculti atent. de afara se aude cel mai bine. Asta se vede ca urme de ulei in zona respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz frate, inainte de asta am avut un C270 cdi akum un an, l-am adus din germania fara sa stiu ca radiatorul de turbo este fisurat...iar in drum spre Ro auzeam eu un fasait la acceleratii, dar nu am bagat de seama ce e, pana cand am ajuns la vama in Ro, si am ramas afis ...avem bara din spate din zona tobei plina de fum negru pe ea, iar fasaitul nici nu mai zic ....iar cand acceleram sistemul turbo se dezactiva si nu mai mergea si scoteam fum negru ca locomotiva in spate de imi crapa obrazul de rusine....dar am remediat probl cum am ajuns acasa.

dar in cazul e-ului nu e acceasi problema, motorul merge mai mult decat bine , turbo e si el ok, nu are nici un fasait, dar imi aminteste de C-ul repsectiv cand accelerez...

:P(...nu scoate chiar asa mult fum...dar tot scoate peste limita admisa, a si mai e ceva dubios:

am obs ca la relantiu scoate ff putin, iar cand o bag in viteza ...Woala: FUm ; habar nu am ce poate fii:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz frate, inainte de asta am avut un C270 cdi akum un an, l-am adus din germania fara sa stiu ca radiatorul de turbo este fisurat...iar in drum spre Ro auzeam eu un fasait la acceleratii, dar nu am bagat de seama ce e, pana cand am ajuns la vama in Ro, si am ramas afis ...avem bara din spate din zona tobei plina de fum negru pe ea, iar fasaitul nici nu mai zic ....iar cand acceleram sistemul turbo se dezactiva si nu mai mergea si scoteam fum negru ca locomotiva in spate de imi crapa obrazul de rusine....dar am remediat probl cum am ajuns acasa.

dar in cazul e-ului nu e acceasi problema, motorul merge mai mult decat bine , turbo e si el ok, nu are nici un fasait, dar imi aminteste de C-ul repsectiv cand accelerez...

:P(...nu scoate chiar asa mult fum...dar tot scoate peste limita admisa, a si mai e ceva dubios:

am obs ca la relantiu scoate ff putin, iar cand o bag in viteza ...Woala: FUm ; habar nu am ce poate fii:(

nu are sens sa mai dam cu parerea.... pune testerul.... verifica debitmetru si turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare la dumneavoastra. Din cunostinele mele, reiese ca acest EGR poate provoca trepidatii la relanti la motorul masinii din semnatura, insa v-as ruga sa va dati si voi cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu e-klassul ... am aflat cu stupoare care era problema:(....banala problema....MOTORINA extraordinar de proasta (mai ales in Bt)...nestiind ca motorul respectiv este atat de sensibil la calitatea motorinei, de accea aveam consumul atat de exagerat de 17-18% in oras, akum dupa ce aditivez motorina cu metabond, consumul e limite normale de 10-11, iar pueterea si performatele sunt ca la iesirea din fabrica. Cineva trebuie sa ia masuri drastice cu calitatea motorinei , ca nu se mai poate asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind on-topic, vreau sa va spun ca dupa spalarea la sange cu diluant cu pensula interior-exterior (si cu cutitul unde erau depuneri mai groase), nu mai am gram de ulei pe nicaieri, si am deja vreo 2000 de km de atunci. Cu toate ca mizerie multa nu am gasit in el. Credeam ca il spal degeaba. Inainte daca stergeam pe dinafara cu carpa, supa 50 de km era murdar din nou. Deci pentru cei care au asemenea probleme, solutia ar putea fi curatatul si spalatul calumea cu diluant. Pentru o ora de munca, eu zic ca merita incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scap acuma de treaba si ma "bag" in masina si vreau sa rezolv problema EGR-ului care improasca acolo totul. Dar nu vreau pur si simplu sa-l obturez si sa fiu multumit ca uleiul se arde in motor. O sa incerc sa-l curat. Relanti-ul imi trepideaza numai la rece, pana ajunge motorul la 90, 1 data de ora dimineata cand iau masina din garaj (unde e rece), referitor la ce spune Inginerul cu leg cu EGR-ul infundat, stricat ce mama ma-sii are. Dar mi-a zis Cipos ca-mi da eroare la senzorul de temperatura si s-au putea sa fie de acolo... Mai cercetam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dupamiaza, ajutat de doi colegi, am desfacut debitmetrul si egr-ul. Le-am spalat pe ambele bine cu carbusolv si le-am montat la loc. Am lasat furtunul de la galeria de evacuare scos ca sa vedem daca lucreaza. Evident lucra foarte bine dupa curatare. Depuneri foarte mari n-am gasit in interiorul egr ci pe tija supapei si pe tija. Evident si scaunul supapei era plin de calamina. Pentru doua ore de munca nu merita sa te stresezi :D A fost un pic cam greu de montat/demontat dar am rezolvat-o. Cu ocazia asta am aflat ca am debitmetru pierburg :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat debitmetrul cu carbusolv?? Nu vreau sa te sperii dar toti cei care au facut asta pana acum s-au mai bucurat de el cateva zile... si dupa aia pok !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!