Jump to content

Dunlop SP WinterSport M3


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Le-am montat si eu azi... :(

N-am remarcat mare lucru pana acum.. decat, ca si alexrosiu, zgomotul foarte redus la rulare... Astept iarna acum! Zapadaa!! Viscolul!!! :(

Si alt lucru pe care vreau sa-l mai subliniez este profesionalismul, rapiditatea cu care au lucrat si preturile mici ale celor de la Auto Soft. Este, din pacate, tocmai in Fundeni, dar merita drumul! Nota 10 pt. ei! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razdan

    24

  • msn2

    15

  • alexrosiu

    11

  • X-Ecutor

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am luat anul trecut tot de la promotie dunlop winter sport m3.Aveam O1 atunci si am fost foarte multumit.Nu am avut nici o problema.Intram pe stradute fara nici o grija,si parcam pe niste nameti de ma miram si eu ca nu raman acolo.Acum a trebui sa schimb jantele de tabla ptr ca nu se potrivesc de la O1 la O2.Chiar ieri am facut schimbul asta si am cuparat 4 jante de otel.Cu montat si echilibrat a fost 1000 RON,la Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am montat si eu azi... :)

Si alt lucru pe care vreau sa-l mai subliniez este profesionalismul, rapiditatea cu care au lucrat si preturile mici ale celor de la Auto Soft. Este, din pacate, tocmai in Fundeni, dar merita drumul! Nota 10 pt. ei!

Modificat de shkoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu ieri si am luat inca 4 dunlop winter sport m3 dar de data asta 175/65/R14 si o sa incalte tot o ibiza. Mie mi-au dat niste cartoane sa nu murdaresc porbagajul.

@shkoda: mersi mult pt indicatii e un adevarat labirint sa ajungi la fetele cu factura.

Impresii cu tipul asta de jante:

Desi am condus masina doar ieri si un pic azi am observat ca nu mai simt pietrele de pe sosea asa tare, cauciucurile sunt mai moi (din cauza concentratiei mai mare de cauciuc natural).

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai astept si eu sa vad zapada si ... "pareri din propria experienta" de spre WS M3.

OT: Ieri m-am interesat si la la Augsburg.ro despre modelul de iarna actual al Dunlop - WS 3D (aflat pe primul loc alaturi de Gy UG7 in testul ADAC) dar am aflat un pret aproape astronomic: 480 RON pt. o anvelopa 195/65 R15 91 H, fata de 390 RON la cauciucuridirect.ro...

Mai ieftine nu am vazut dar mai caut. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara, pe la 23.00, la -2C, pe o straduta unde era putina gheata pe jos, am incercat si eu putin franele, sa vad ce pot Dunlop-urile..

Rezultatul:

-franare foarte prompta

-masina nu a derapat absolut deloc, si-a pastrat traiectoria pe toata durata franarii

-ABSul nu a intrat deloc la o apasare usoara a pedalei, insa in aceste cazuri, distanta de franare era ceva mai mare

-ABSul a intrat imediat, la fiecare franare puternica si si-a facut treaba excelent!

Concluzie: Cauciucurile s-au comportat excelent, ajutate putin si de functionarea ireprosabila a sistemelor electronice ale masinii (ABS,ESP,ASR si MSR). Abia astept nametii, sa le vedem si atunci cum se comporta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu impresii despre Dunlop Winter Sport M3 pt urmatoarea dimensiune:

175, 65, R14.

Sa nu cumparati pe dimensiunea asta mai ales pt ibiza/skoda/polo.

Le-am testat pe 900 de km (fara zapada) pe ibiza.

Termenul de comparare: ibiza mea cu 185 60 R14.

175, 65, R14 nu sunt bune de loc in ceea ce priveste franele pe asfalt umed sau noroi. Derapeaza la orice apasare de pedala de frana. Si apas usor si

progresiv.

Am tras niste sperieturi groaznice cu franari in oras la 45 la ora.

Cu 185 60 R14 imi ingheata masina pe loc cand pun frana.

O sa revin cu pareri pe zapada unde ma astept ca 175 65 R 14 sa se comporte mult mai bine decat 185 60 R14.

Diferenta de bani dintre cele 2 anvelope este de 300.000/bucata.

Concluzie: Pt skoda/ibiza/polo mai bine va luati pe 185 60 R14 se comporta exemplar peste tot.

Am ajuns la acest rezultat dupa 7000 de km cu anvelopele de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am dat o fuga pana la tzara si pt. ca am ajuns foarte de dimineata si bunicii stau intr-o zona de deal, am reusit sa prind foarte mult polei pe jos.. :)

Am incercat de cateva ori franele..

-masina cu 3 persoane plus portbagaj plin ochi= excelenta franarea, ABS-ul a intrat doar cand am apasat mai puternic pe frana

-doar eu in masina si viteza ceva mai mare = tot excelenta franarea, insa ABS-ul a fost mai sensibil...

-doar eu in masina si viteza si mai mare (nu va ganditi la cine stie ce.. :P era vorba de 50-60km/h) si franat puternic = ABS-ul a intrat imediat, eram pregatit pt. niste manevre de redresare, insa am avut parte de o surpriza placuta... masina nu si-a schimbat traiectoria deloc! Mi s-a prezentat putin si domnul "martor de ESP" insa pt. foarte scurt timp.. maxim 1-2sec...

Concluzia ar fi ca se inteleg perfect anvelopele cu sistemele electronice ale masinii, iar eu nu pot decat sa ma bucur pt. alegerea facuta si sa astept cu o si mai mare nerabdare ZAPADAAAA!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am montat pe masina anvelope Dunlop SP WinterSport M3 (195/65R15, jante tabla) fabricate in saptamana 44 2005.

Am inceput rodajul anvelopelor mergand, la 0 grade, aproximativ 50 km. pe asfalt uscat si uneori umed, in oras si in afara.

Primele impresii:

- in linie dreapta aderenta suficienta pe uscat in tractiune, dar usor deficitara la franare :eek: ;

- raspuns bun (pentru o anvelopa de iarna) la inscriere mai rapida in viraj, si la corectii rapide;

- stabilitate buna pe viraje mai rapide, fara sa ajung evident la limita de derapare pentru ca mai intai anvelopele trebuie rodate; mentionez in plus ca masina nu si-a schimbat comportamentul pe viraj: tot aparent neutra cu usoara tendinta la subvirare in conducerea vioaie;

- am fost impresionat placut de plusul de confort adus pe piatra cubica si prin gropi de cresterea talonului cu 25,5mm ... si asta in conditiile unui zgomot redus fata de anvelopele anterioare (din semnatura); silentiozitatea cred ca se datoreaza cauciucului cu o compozitie mai moale si talonului mai inalt.

Voi posta si alte impresii pa masura ce se aduna km. sau odata cu schimbarea vremii.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Bine ai venit in familia Dunlop. Acum suntem "rude"

Cum arata masina? Ai pus capace?

Felicitari pt achizitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine v-am gasit in familia Dunlop WS M3 :P (Dunlop aveam si pana acum, vezi semnatura) si multumesc pentru urare Golf TDI.

Am postat poza fara jante in topicul "Jante de tabla, de unde gasesc ?", postul 66, desi cred ca se potrivea mai bine la topicul cu "chestii funny"... :P

Capace n-am gasit decat in prima zi decat uratele si trebuie sa mai caut si sigle VW.

Daca nici maine nu gasesc, poate indraznesc sa apelez la Nea Vizanu' ...

Si ca sa fiu si OT, azi am mers inca 25 km prin oras pe asfalt uscat in regim normal (ieri am fost mai ... repezit) si aderenta mi s-a parut acceptabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Cred ca ai fost la fel de socat cum am fost si eu la inceput. Cateva zile o sa-ti "renegi masina"

Ca pasageri in spate aveai "micutele de 17"? :P :P

Si ca sa fiu on-topic...: E foarte adevarat ca in conditii de mers normal sunt foarte mici sanse sa rupi aderenta. dar......

Stai sa te obisnuiesti putin cu cauciucurile... si o sa vezi o mare diferenta fata de cele de 225. Patineaza mult mai usor... dar asta e un mic dezavantaj pe langa lucrurile bune pe care le fac. In ca o data sa le stapanesti sanatos... si LA MULTA ZAPADA!!! :P :P :D

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ... socat e putin spus;

2. confirm pasagerii;

3. deocamdata, cum sugerasem deja in postul 34, in primele impresii pe asfalt predomina o scadere a increderii in sistemul de franare. :P

In rest, multumesc pentru urare si ... sa vina ZAPADA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari si din partea mea razdan ! :P

Se pare ca am ramas printre ultimii de pe forum fara roti de iarna dar saptamana aceasta 90% voi intra si eu in (marea) familie Dunlop WS M3.

Chiar daca zilele trecute insorite m-au pus putin pe ganduri si imi este mila de pe acum de cum va arata masina nu mai vreau inca o iarna cu sania pe strazi :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... da, sper sa postez cat mai curand "cugetari" de iarna despre Dunlop WS M3.

Multumesc Gorrocs, nici eu n-am mai vrut sanie ... iarna trecuta am transpirat instantaneu cand m-am oprit la cativa cm de bara unei dacii de scoala ... mergea la "accidente si chestii funny".

Dar foarte serios ... si la fel de sincer, am fost la limita in decizia financiara cand am luat anvelope T; H n-ar mai fi fost la promotie si as fi depasit cheltuielile actuale cu peste 30%.

Daca as fi avut insa remapare nu m-as fi gandit decat in cel mai rau caz la H ..., dar cele mai sanatoase mi s-ar fi parut insa V-urile ...

Dar neavand remapare nu pot sa zic decat ceea ce spunea un batran Sioux: "Great Spirit, help me never to judge another until I have walked in his moccasins." ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu imi prea fac probleme cu indicele de viteza chiar si cu remapare . Deoarece pentru 3 luni in care probabil voi merge mai mult in Bucuresti si cateva drumuri la Predeal (sesiunea...) nu am nevoie de viteze mari. De fapt daca stau sa ma gandesc nu am mai mers cu 190 de asta vara si de obicei am o limitare biologica la 180 ;) probabil ca stii e momentul unde masina incepe sa urce putin mai greu si incepe sa se piarda confortul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorrocs, cu viteza sunt de acord cu tine.

Dar sa fiu ;) ca si la fiecare post ;) trebuie sa-ti schimbi avatarul ala, din Golf cu roti mari, in Golf cu roti de roaba ;) ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg foarte bine ce spui Gorrocs, dar nu uita ca standardele cer producatorului ca anvelopa T sa reziste minimum 10 minute la 190 ... nu mai mult, iar daca facem o pana (iarna se intampla mai frecvent) si reparam anvelopa viteza limita scade mult ... si nimeni nu ne poate spune cat.

Pe T-uri nu ma simt psihologic in largul meu nici cand vad ca ma apropii de 100mph.

Normal noi mergem vara pe ZR sau W ... deci avem o rezerva mare si tocmai rezerva mica ma streseaza pe mine.

Sper sa fiu eu mai chitibusar si sa nu aiba nimeni probleme. ;)

End OT si scuze.

Asteptam deci sa vedem impresii despre zapada si WS M3 ... cat mai multe din ambele categorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P sunt fericit... A NINS!!! si am apucat sa testez putin cauciucurile... nu a fost cine stie ce zapada... dar destul cat sa-mi fac idee...

Azi-dimimeata cand mergeam spre scoala era ceva zapada pe jos si unele portiuni erau destul de alunecoase... cauciucurile au o aderenta foarte buna pe zapada, si pe micile portiuni inghetate au facut fata foarte bine. Pe o portiune cu putina zapada pe la viteza de 50 km/h am tras stanga-dreapta de cateva ori... a avut mici tendinte de derapare a puntii spate, dar perfect controlabile... si perfect normale, zic eu. Si de bucurie, am mers si pana la sat la bunica-mea, acolo fiind ceva mai multa zapada, dar tot nu era suficienta (aprox 2 amarati de cm :P ) dar la franare s-au comportat exemplar. Si la demaraj au facut o treaba buna.

Concluzia fiind clara... NU IMI PARE RAU DE ACHZITIE!

Mai asteptam pareri... ca azi a nins cam in toata tara

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice anvelopa are limitele ei; Dunlop nu face exceptie;

Eu am si de vara si de iarna (dunlop)

As vrea sa am pe aceeasi masina si goodyear UG; Doar asa as putea sa fac o comparatie;

Proba de foc va fi risnov-poiana cind va fi zapada si gheata;

Prima impresie este buna;

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut vara asta DUNLOP SPORT 01 215 / 55 / R 16 pe masina si faptul ca s-au comportat foarte bine m-au facut sa iau acum 3 saptamini M3 pe 205 / 55 / R 16 (conform certificat). Inca nu am prins zapezi sa va povestesc dar prima senzatie ... ciudata e ca sunt zgomotoase. Bine ... ce am avut eu vara asta au constructie pentru rulare silentioasa si poate de aceea socul a fost ceva mai mare (eu care eram obisnuit ca in audi-ul meu sa fiu ... cum spunea un prieten in lumea mea ;) ).

Nu prea inteleg de ce va chinuiti sa va puneti jante de tabla iarna. Am trecut iarna trecuta fara probleme cu jante de aluminiu si nu au fost probleme. Ceea ce va avantajeaza vara va va avantaja si iarna. Parerea mea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am testat si azi dimineata aderenta pe zapada si pe portiuni ingehetate si impresia e in general buna.

a patinat de cateva ori la plecarea de pe loc, dar poate am abuzat eu putin :)

si o intrebare:

la ce presiune se umfla pneurile de iarna? e ca si la cele vara sau e vreo diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa fie vreo diferenta de presiune. Se umfla exact ca cele de vara.

Am pus si eu pe masinuta Dunlop WinterSport M3 (eu am 185/60 R14). Acum nu-mi ramane decat sa astept niste ploi mai serioase si aparitia zapezii :)

Modificat de F l p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform articolului din Autoshow (nu retin numarul) semnat de Vlad, Dunlop SP WinterSport M3 195/65/15 cu indicele de viteza "T" se claseaza pe locul 2 la finalul testului organizat de ADAC, dupa Good Year UG 7. Cele de 175 sunt pe locul 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut pe site-ul ADAC mi s-a parut ca e vorba de Dunlop 3D nu M3, in testul din octombrie 2005.

In Autoshow era poate o referinta la un test ADAC dinainte de 2005.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!