Jump to content
Sign in to follow this  
Mugur007

Probleme cu noile TDI-uri

Recommended Posts

Dorian_C

Se pare ca asa fac toate, la mine problema este aleatorie, uneori porneste bine uneori invarte lesinat ca si cum bateria ar fi slabita in aceleasi conditii de temperatura sau de ore state. Update-ul exista dar nu stiu daca rezolva problema, am auzit ca rezolva problema cu tacanitul de la motor la anumite turatii. Eu am fost la reprezentanta si nu mi-a venit sa dau 500 ron pentru update.

Se pare ca asa fac toate, la mine problema este aleatorie, uneori porneste bine uneori invarte lesinat ca si cum bateria ar fi slabita in aceleasi conditii de temperatura sau de ore state. Update-ul exista dar nu stiu daca rezolva problema, am auzit ca rezolva problema cu tacanitul de la motor la anumite turatii. Eu am fost la reprezentanta si nu mi-a venit sa dau 500 ron pentru update.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvan_tdk

Este foarte mult 500 RON ptr un update de soft. Eu am dat aprox 190 RON(la reprezentanta in Bucuresti), asta in primavara ptr un 1.6 TDI CR (nu cred ca pretul depinde de motorizare).

 

In acel caz update-ul si-a meritat toti banii, am o cu totul alta masina dupa operatiune.

 

Daca a facut cineva update de soft ptr 1.2 TDI CR il rog sa ne ajute cu impresii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dorian_C

Pai nici eu nu cred ca are vreo treaba pretul cu motorizarea dar cam atat mi-au cerut. Si au zis ca nu se face update asa ca vreau eu... Trebuie mai intai sa fac o diagnoza care costa 212 ron si dupa diagnoza stabileau ei daca este necesar sa se faca update.

Spuneai de cu totul alta masina, ce probleme ai avut inainte si s-au rezolvat si ce imbunatatiri ai sesizat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spyd3r

Salut,

 

La mine tacanit`ul + regenerari aleatorii + trepidatii au fost rezolvate cu update de soft la Autoworld Cluj ( pret 150 RON ) . Dupa acest update parca ii alta masina .

Nu inteleg de ce in unele reprezentante ar cere 500 RON, ii aberanta suma, acest update poate fi facut si de cineva care se pricepe, are scule profi + softul respectiv.

 

Bafta.


Fix la fel mi`au spus si mie, ca trebuie diagnoza prima data care costa vreo 250 RON si le`am spus ca nu vreau nici o diagnoza, pur si simplu vreau update`ul de soft si gata, daca`mi rezolva sau nu problemele ii fix raspunderea mea. Mi`au spus ca, costa 150 RON, a durat vreo 2 ore si done.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dorian_C

In Timisoara se pare ca este mai scumpa doar diagnoza si dupa diagnoza iti fac update doar daca considera ei ca trebuie, adica daca au chef si platesti undeva peste 450 ron. Am rotunjit eu la 500 pentru ca se apropia suma de 500 si nu mai stiu exact cat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spyd3r

Sincer eu zic sa te duci direct la ei, le zici ca vrei update`ul pt. ca ii destinat masinii tale de catre producator, daca nu vor sa iti faca update`ul sa iti dea in scris ca nu ai dreptul la update fara diagnoza si apoi ii dai la OPC. ( Poti sa le si spui in fata ca`i dai la OPC ). Intre timp poti sa mai adaugi ca " o cunostina " a efectuat la ei update`ul fara nici o diagnoza. Garantez ca o sa iti faca update`ul respectiv.

La noi din pacate ar face orice sa mai ciupeasca ceva bani de pe tine :( .

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvan_tdk

Eu cand am facut update de soft la reprezentanta in Bucuresti (primavara 2015), mi-am facut programare in service strict ptr update. Nu mi-au zis de alte chestii cum ca nu imi fac doar daca considera ei sau alta chestii de gen. 

 

In costul total de aprox 190 RON a intrat update-ul + diagnoza.

 

Atata timp cat pentru masina respectiva exista un update de soft se poate face decat acela fara alte obligatii.

Daca nu vor, incearca la alt service, si asa pretul de 500 RON este exagerat.

 

Prin update, in cazul meu la un 1.6 TDI CR s-au rezolvat urmatoarele probleme:

- fluctuatii alte turatiei motorului (o apuca cand si cand in mers daca o scoteam din viteza)

- reducerea zgomotului motorului (tacanit).

- regenerari mai rare.

 

Pe langa problemele rezolvate am sesizat si o pornire mult mai rapida a motorului (nu avem probleme cu pornirea, dar acum porneste si mai usor) + ca motorul trage mult mai bine(sesizabil).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandita

Pentru cei care au motoarele cu softul problema nu trebuie sa va mai faceti griji pentru update soft pentru ca din cate am inteles VW va include si un update de soft in rezolvarea problemei, deci mai bine asteptati ::D

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvan_tdk

Se poate mari timpul de actionare al bujiilor incandescente cu VAG COM -ul? pentru un motor de 1.2 TDI CR - CFWA  ?

A incercat cineva?   Se pare ca la alte motorizari a dat rezultate aceasta manevra in cazul pornirii greoaie la rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VALY7777

Salutare, 

Din pacate azi am revenit de la Porche Timisoara unde am facu o diagnoza la Polo Cross 1,6 Tdi 90 cp Dsg7 an 2011, fiindca de o saptamina nu mai vrea sa treaca de 2300-2500 de turatii , parca gafaie cand vrei sa depasesti ceva iar pe bord sta arculetul acela portocaliu mereu aprins .Rezultatul EGR defect , masina are 55000km reali.inlocuirea piesei costa 2500lei nu stiu cat o fi manopera???

Mulgumesc celor care au vorbit de culanta mai sus , intrucit o sa sun si eu la ei sa cer in aceasta modalitate inlocuirea EGR ULUI .

Stie cineva cumva ,cum sa aflam daca masina face parte dintre cele cu astfel de probleme din fabrica.

Eu fac reviziile la ei intrucat mai am un CC din 2013 ,si s-au comportat exemplar pina acum.

Multumesc tuturor pt informatii si daca mai aveti sfaturi in problema mea nu ezitati ....va rog

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Teoretic ar trebui sa fie 2500 lei cu tot cu manopera, avand in vedere ca un EGR este pe la 1400-1600 lei.

Daca nu o rezolvi pe culanta, eu iti recomand sa mergi la un service sa-ti faca operatiunea. N-ar trebui sa dureze mai mult de 2 ore toata treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bebel10x

Salutare, nu cred ca e sectiunea potrivita, dar imi cer scuze, nu am gasit nimic apropiat la ce sunt interesat eu. M-ar interesa cat costa o segmentare motor 1.6 TDI, piese + manopera sau decat o segmentare e mai eficient achizitionarea unui motor? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

De ce ai avea nevoie de segmentare la un motor asa nou ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
rusuhoria

Buna. Polo 1.6 tdi CAYA, 266k km, upgrade soft cu dieselgate in Germania. Fiind iarna la pornire relantiul urca la 950 rpm (cu incalzire suplimentara), in momentul in care se incalzeste cade la 750 rpm normal. Totul e bine pina aici. DRL este activ pe pozitia 0 de la comutator lumini, in momentul in care trec pe lumini de pozitie relantiul incepe sa oscileze. Trec pe pozitia lumini de drum, relantiul revine la functionare normala 750 rpm. Suspectez ECU. Ma documentez pe net si aflu ca poate fi si senzorul temperatura combustibil, Masor la 0 grade : tensiunea ce vine de la ECU la mufa senzorului=5V, corecta. Masor rezistenta la pini senzor = 5,5 ohm, corecta. Incalzesc motorul si ajung in situatia de oscilatie cu pozitia aprinsa, scot mufa de la senzor, relantiul revine la normal, bag mufa incepe iar sa oscileze. Masor rezistenta senzor la motor cald = 2,39 ohm.  Din ce-mi dau seama sunt 3 posibile rezolvari: 1. inlocuiesc senzorul =posibil sa nu fie defect deoarece relantiul fluctueaza la modificarea comutatorului de lumini. 2. ECU cu probleme = poate fi efectul update la dieselgate -duce la downgrade sau ECU defect - duce la reparatie ECU(resoftare) sau inlocuire ECU. 3. Pun o rezistenta de 100 ohm la mufa de la senzor ca sa fentez ECU - solutie imprevizibila. Care ar fi solutia buna? Mentionez ca am verificat injectoarele, au deviatii mici sub 0,5 , probabil au fost schimbate in Germania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rusuhoria

Exista solutie la problema relantiului dezordonat cind motorul e cald?  1.6 tdi 75cp 2010

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Cu AC pornit sau oprit ?

 

Incearca cu el oprit

Share this post


Link to post
Share on other sites
rusuhoria

Am incercat cu toti consumatorii opriti. Cind motorina se incalzeste apare un mers neregulat al relanti-ului. Daca scot mufa de la senzorul de temperatura motorina atunci relantiul e rotund. Fenomenul apare treptat cu incalzirea motorinei. De exemplu la o incalzire mai mica e suficient sa aprind faza scurta la lumini si motorul merge rotund in relanti. Daca e mai calda motorina nu e suficient sa adaug consumatori electrici la sarcina, doar daca scot mufa de la senzorul de temperatura motorina. Din ce am gasit pe net e o eroare de ECU. Totusi nu as vrea sa schimb ECU, prea scump. Si daca as ajunge la solutia radicala de ECU nou, nu sunt sigur ca cel nou ar avea eroarea rezolvata de cei de la VW. Oricum problema am observat-o in decurs de 2 luni, deci am urmarit-o, cu cit creste temperatura de afara cu atit ajung mai repede la incalzirea motorinei si implicit relanti neregulat. Mentionez ca am schimbat si senzorulde temperatura combustibil, cu unul nou, dar degeaba.

Edited by ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Nu trebuie sa iei un ECU nou. Poti lua unul SH 

Oricum, daca este problema de soft, poti incerca la cineva care se ocupa de resoftari sa verifice si poate gaseste rezolvarea

Share this post


Link to post
Share on other sites
rusuhoria

OK. Am fost la o firma care se ocupa de resoftari: am cerut de  la ei sa rezolve problema relantiului dezordonat si au rezolvat-o(probabil au crescut debitul pe injector deoarece inainte consumul indicat in relanti era 0,2 l/h iar dupa interventia lor e de 0,3 l/h) si al doilea lucru a fost sa-mi elimine prin codare aprinderea luminilor de pozitie cind comutatorul de lumini e pe pozitia 0(mentionez ca faza scurta de pe pozitia 0 am anulat-o prin folia termo pusa pe pin-ul TFL din comutator) acest lucru nu am mai dorit sa il faca, pretul de 100 de lei fiind prea mare. Am luat masina de la ei si totul a mers bine pina cind am mers cu ea noaptea si am avut surpriza: cu comutatorul pe pozitia lumni de drum am incercat sa opresc motorul din cheie acesta neoprindu-se si efectiv am scos cheia din contact motorul functionind in continuare. In momentul cind am rotit comutatorul de lumini spre lumini de pozitie s-a oprit motorul. Am zis ca poate am gresit eu ceva cu folia si am sos comutatorul sa ma uit la pini. Am observat ca nu mai era folia acolo, deci cei de la resoftare au scos-o si au introdus un cod care anula luminile de drum(faza scurta ca DRL) pe comutator pozitie 0. Acuma sunt contrariat sa stiu ca cei de la softare au gresit in codare sau am eu un defect la contact cheie. Probabil ca luni voi merge la ei inapoi. A mai intilnit cineva problema asta?

Edited by ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites
christistanciu

Salut,

dupa 10k de km facuti de mine cu CAYB-ul si 143k in total, intampin prima problema: se aprinde intermitent martorul de bujii incandescente, nu mai trage, max 90/h apoi se aprinde check engine.

Masina face naveta pe autostrada Lugoj - Timisoara, de aceea am si optat pt un motor diesel.

Motorina alimentez numai de la MOL, uneori din aia scumpa, alteori din cea ieftina, cam 50 % 50%

La o diagnoza cu tester multimarca eroarea e de genul low preassure charger. 

Miercuri merg la o a doua diagnoza in Timisoara, sa mai vad o parere. Prima impresie este ca geometria variabila e defecta.

A mai reconditionat cineva turbo pentru acest model? preturi? sfaturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Mai degraba pb cu actuatorul vacumatic. Eroarea o iei in plaja de turatie mica-adica pana in 2000-2500 ture? Daca e pb la actuator-in jur de 750 -800 ron era parca in reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

La cay cred ca actuatorul vine doar impreuna cu turbo.

Problema necesita investigatii

Share this post


Link to post
Share on other sites
christistanciu

Problema aparare cand cer mai multa putere de la motor, in jur de 2500 rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Cam costisitor atunci. Nu mai cadreza pretul mentionat anterior.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
christistanciu

Salut, revin cu detalii.

Actuatorul spart. S-a inlocuit la o firma specializata de turbine din Timisoara undeva in Calea Sagului. Au sablat carcasa, au curatat-o, turbina, arata ca noua, s-a verificat/echilibrat pe banc. 1500 lei.

S-a inlocuit ulei, filtru ulei si filtru aer.

Cand s-a iesit cu masina in teste, cu testerul pornit, dupa 25 de km, in care masina a mers perfect, eroare injector 4.

S-a inlocuit injectorul, s-a scris codul magic in softul calculatorului de injectie, totul ok, dar a aparut tacanitul magic, de injectoare, la rece.

S-a facut o programare la super firma Porsche Timisoara, pentru resoftare injectie. M-au programat dupa doua saptamani, nu am comentat. Datorita unui accident, nu am putut fi prezent personal la predarea masinii. Meseriasii de la Porsche au spus ca nu pot face resoftare, decat daca imi dau eu acordul scris ca ei au mai patit ca la incarcarea softului, undeva pe la 90% s-au ars calculatoare la alte masini, si ei nu isi pot asuma raspunderea asta, intrucat calculatorul e foarte scump. Cumva inteleg si asta, dar de ce dracu nu au spus asta cand am facut programarea si am spus clar ce vreau sa fac la masina???? Mi-au luat 180 de lei pentru o diagnoza. Am rugat telefonic omul care se ocupa de masina mea sa imi dea printurile si detaliile diagnozei.

Pe factura au scris asa: In cadrul interventiei service asupra autoturismului dvs s-a constatat ca: In urma testului de diagnoza nu a fost inregistrat nici un defect electric. Valori injectie necorespunzatoare pe cilindrul 1 si 3. Necesita demontare si verificare injectiare intr-un service autorizat.

Sincer, la cat a costat aceasta diagnoza aveam pretentia sa imi dea niste detalii despre acei parametri necorespunzatori.

Mi-au scris ca operatiune COD 01500000 Functie apelabila.......???????

Pretul unui injector la Porsche Timisoara este 5000 de lei. Acelasi injector, nou, cu garantie, etc , s-a cumparat din comert cu 1714 lei! No comment!

Eu inteleg ca ei se numesc Porsche dar eu am un amarat de Polo...vechi...

Am apelat la un softist care a reusit sa aduca diferenta intre injectoare de -3 la -1si implicit si zgomotul a scazut, am facut un drum lung pe autostrada si va incerca sa aduca acea diferenta cat mai aproape de 0.

 

In concluzie, dragi colegi de forum, din Timisoara si zonele adiacente, eu nu va recomand Porsche Timisoara, stati departe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri