Jump to content
Mugur007

Probleme cu noile TDI-uri

Recommended Posts

elypolo

Am fost la VW, primul lucru de l-am facut, ei mi-au si evaluat costurile reparatiei, dar chestia asta cu anumite serii de masini de sunt recunoscute de firma ca ar avea probleme de fabricatie e ceva nou pt mine. Are destui km 128mii, am cumparat-o second, i-am facut update la soft la ei acum 2 zile, 75euro...totul costa teribil de mult aici...daca nu ma aflu printre fericitele serii cu defect de fabricatie nu-mi ramane decat varianta de curatat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Interesant..toata lumea primeste update de soft (apropo, pentru ce a fost update-ul ?) doar inaptii de la Quark imi zic ca nu exista :|

 

Update-ul te-au pus sa-l platesti ?:O Nu ar fi trebuit sa fie gratuit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
elypolo

Sincer n-am idee exact, update la softul masinii ceva de genu,habar n-am,tr facut de mult au zis ei. Am intrebat inainte la un alt service si update la motor nu poate face decat vw, ca ei au programul, deci asta ar explica cazul tau. Aici orice lucru costa din pacate,si inca mult :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Pai Quark Motors Arad, este reprezentanta VW, si eu am fost in urma cu 3 saptamani la ei si mi-au zis ca nu exista nici un update pentru motorul meu..in fine. La mine e cu doua taisuri, masina fiind resoftata, in urma update-ului o sa pierd softul de putere si va trebui sa-l pun iar, dar mi se pare aiurea ca trebuie platit un update care teoretic ar trebui sa imbunatateasca ceva ce n-au facut ei din fabrica.

 

Din pacate nu ma mai mira nimic la VW..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stormlord

Qwk, de ce nu dai un telefon la alta reprezentanta VW sa intrebi? De exemplu, eu am fost la Nurvil, au si in Tg. Jiu, si in Rm. Valcea... Despre Quark Motors, nici eu nu am prea auzit de bine...Daca vrei, suna-ma maine si vorbim mai in detaliu pe acest subiect (problema EGR)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Am tot vrut sa te sun, dar de fiecare data cand imi aduceam aminte, aveam cate ceva de facut si amanam. Maine te sun :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
elypolo

Am fost iar azi la VW, intradevar masina mea face parte din seriile cu probl la supapa egr din fabricatie, mi-ar fi preluat vw cea mai mare parte din costuri,in ciuda faptului ca am iesit din perioada de culanta,ar mai fi costat undeva la 350euro,insa nu am service-urile facute la vw de la 60mii km,iar masina are in prezent 128mii, eu am cump second undeva la 120mii, intrebarea mea ar fi daca are sens sa curat supapa,si asta o sa coste de voie 200,pt ca e foarte complicat de demontat si remontat? a auzit cineva de asa ceva,daca o curat si am probleme dupa cu ea? are cineva vreo idee pt mine? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stormlord

@elypolo: intr-adevar, montarea si demontarea radiatorului si supapei EGR sunt operatii de durata (la mine estimau 4 ore in reprezentanta, cu masina pe elevator si acces pe sub ea), acestea fiind situate undeva in spatele motorului. Despre curatare, am citit pe internet ca se poate face, si ai un link

. Suplimentar, se poate curata si tubul acela metalic care pleaca de deasupra clapetei de acceleratie si intra in vana EGR, am vazut ca uneori a dat rezultate...
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drujba

Polo 1,6 TDI 90CP an fabricatie 2013, luat de nou - 0 km, din prima zi motorul tacanea in sarcina, zgomot ca de avans prost reglat sau "missfire"

La 230 km s-a mers cu masina inapoi la reprezentanta, s-a incercat un update de soft, a reiesit ca soft-ul este actual. Dupa care s-a constatat ca varianta programului dupa care faceau ei update nu este chiar actuala si am fost rechemat. Masina s-a reintors la reprezentanta la 1.680 km. Cand am plecat de acolo zgomotul ca de avans se inrautatise. Dupa circa 50 km parcursi, masina nu mai tragea chiar de toti cei 90 CP pe care ii avea. Am oprit-o timp de 2 ore dupa care la pornire relanti-ul era balbait, ca si cum ar merge in 2 cilindrii. La apasarea pedalei de acceleratie nu se intampla nimic imediat, iar dupa circa 2 secunde se tura greu si la fel de balbait pana pe la max 1.200 rpm.

Am sunat la dealer, s-a trimis o platforma, masina s-a dus pe platforma asa cum a si venit, deci motorul a functionat 1.750 km dupa care si-a dat obstescul sfarsit. Se pare ca mai nou VW-urile merg cel mai bine atunci cand sunt pe o platforma... -_-

Chestia asta, combinata cu o poveste mai veche pe care o am cu un Scirocco cu cutie DSG7 ma indreapta spre o singura concluzie: VW A.G. a castigat prea multa cota de piata si acum isi permite sa isi bata joc de noi. Masinile pe care le face astazi nu au nicio legatura cu masinile de acum 10 ani. Un Golf 4 TDI de 90CP era prin 2000-2001 intruchiparea fiabilitatii la care niciun alt producator nu a reusit sa ajunga pe atunci, pe cand Polo TDI de 90CP din 2013 a functionat fix 1.750 km.

La firma am un parc auto de 12 masini, toate sunt din grup. Pentru cateva dintre ele voi termina leasing-ul la inceputul anului viitor si probabil ca le voi schimba. Ghiciti ce producator auto NU va mai fi selectat pentru noile masini.

Multa ...UE VW!!!! :emthdown: :emthdown: :emthdown: :emthdown: :emthdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Pe cand credeam ca doar la primele generatii sunt problemele...

Pana la urma ce ii fac ? schimba motoru ? care e defapt problema ? Si eu am un tacanit ca de tacheti la rece (mai ales, dar si la cald, cand si cand) de la 15000 km si nici pana acuma nu stiu care e problema..

In plus si mie imi trage aleatoriu. Cand simt toti caii, cand o simt foarte puturoasa, dar galagioasa si gurmanda

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionut Tom

Buna, am si eu un Golf 1.6 TDI CAYC si mi s-a defectat EGR la 90.000 de km. 

Este posibil sa mi-l schimbe daca masina a fost cumparata din Germania dar are toate reviziile la reprezentanta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stormlord

Daca poti demonstra (pe baza caietului de service) ca reviziile au fost efectuate in reprezentanta, trebuie sa il schimbe pe culanta (kulanz).Oricum, vor verifica in service daca motorul are seria in lista celor cu probleme recunoscute de proiectare a EGR, si apoi vor solicita catre porsche romania sau vw repararea pe culanta. La Polo meu am primit acceptul in cateva minute (sub 20-30). E bine sa te inarmezi cu informatii cat mai multe despre aceasta problema tehnica atunci cand te duci la reprezentanta, altfel s-ar putea sa dai peste persoane care sa fie prea comode pentru a verifica  si initia cererea...

Ce simptome are masina ta? Esti sigur ca EGR este defect?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionut Tom

Masina porneste foarte greu, iar cand porneste nu sta la relantii si se opreste, toti mecanicii asta mi-au spus, ca e EGR si au desfacut o furtun si masina merge acum.

Am intrebat la Rombat Automobile Bistrita si au zis ca il schimbau si aveam 50% recucere la manopera, dar am prima revizie facuta cu 1000 km intarziere decat ar fi trebuit si nu avea voie sa intarzii mai mult de 500 km din spusele lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tinerama

si eu am schimbat egr -prima data am facut rost de un alt model si am desfacut cutia acestuia si m-am uitat pe sub masina -era total diferit .am cumparat altul eu aveam cu terminatia as iar acum s-a transformat in ce .dupa nu am avut probleme doar cam multe regenerari-scuze am un polo coupe negru recent adus din germanica si l-am luat la 148000 acum am cu el 153000 si sunt multumit ,vreau sa ii fac doar un up=-date de soft sa nu mai am atat de dese regenararile si sa ii schimbe putin zgomotul de la motor -cam tacane .si inca ceva =porsche nu face culanta la egr decat daca ai facute la ei reviziile -toate -si trebuie sa aveti pana in 150000km pt cei cu probleme la egr -se face culanta adica platiti doar 1/2 din manopera ,piesa o schimba gratuit -eu amschimbat-o la cardinal in ploiesti si nu facusem nici o revizie in tara 

 

Considera modificarea un avertisment verbal. Anunturile se dau acolo unde se dau, nu in alta parte, OK?

Edited by Bwwlan

Share this post


Link to post
Share on other sites
alex8824

Salut,

 

Observ ca majoritatea problemelor expuse aici vizeaza EGR-ul, care, din fericire pana acum, nu mi-a facut probleme. Totusi, as vrea sa va prezint problema cu care m-am confruntat eu la motorul din semnatura: 'decesul' a 3 injectoare. Fara nimic prealabil, avertizare sau problema rezultata la vreuna din reviziile anterioare. Din senin, in mers, e drept, din fericire, era viteza de croaziera din capitala :D, motorul s-a oprit. Am incercat sa o repornesc, dar fara niciun rezultat.

Masina a fost dusa la PBN unde, initial, s-a depistat functionarea anormala (nu in parametri) a primelor 2 injectoare. Dupa inlocuirea acestora (norocul meu a fost ca am optat pt pachetul cu garantie extinsa si contravaloarea reparatiei/inlocuirii a fost suportata de dealer), imediat a cedat si al 3-lea. Ma asteptam sa cedeze si al 4-lea, cum zic italienii: non ce due senza tre, dar uite ca ultimul a fost mai chitros si inca rezista - pana cand, nu se stie :).

S-a mai confruntat cineva cu problema aceasta pana acum? Care ar fi cauza?

Mentionez ca alimentarea cu combustibil o fac doar de la OMV, Petrol si Rompetrol. Nu intotdeauna optez pt 'motorina aia buna', totusi, nu cred ca asta ar fi un motiv suficient de viabil pentru o asemenea defectiune. Cei de la service n-au putut sa-mi dea un raspuns pertinent, ci doar acela a nefunctionarii in parametri, cauze necunoscute.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
tyby9

Salut, mi s-a oprit si mie masina pe la 28000, am fost in service si au reprogramat ceva la injectoare si un update de soft totul pe garantie, acum am 38000 nu am mai avut probleme. 

Sunt multumit in mare de masina, ce ma deranjeaza e consumul, in carte e specificat 4,2L/100km, e... eu nu am reusit sa scot mai putin de 4,8% si asta mers incet, pana in 110 Cluj-Bucuresti , alta cursa Cluj Budapesta 5,6% cu viteza de pana in 130, la viteza constanta de 130 ia instant pe drum drept undeva la 6%. mie mi se pare mult, ale voastre cat consuma?

Edited by tyby9

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Doamne ajuta sa n-am problemele voastre. Eu am trecut de pragul de 100.000 si n-am mai avut probleme de pe la 60.000 km, cand am schimbat clapeta de acceleratie.

 

tyby9, uita-te pe topicul de consumuri ca am tot postat consumurile mele. Ar trebui sa-ti calculezi consumul la pompa, nu de pe BC. Mie cel putin imi arata aiurea. Afara imi arata mai mult si in oras mai putin decat era real.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Revin cu o problema si anume senzorul de presiune diferentiala care si-a cam dat duhul, se pare. Daca este cineva din Buc dispus sa ma ajute cu unul de test, pt 10-15 min, as fi recunoscator. Eu inca nu sunt convins ca el este problema. Am impresia ca ar putea fi de la furtune. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

L-am schimbat si am scapat de problema..

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihneasim

Acum am vazut msjul tau. Si eu l-am schimbat anul trecut, 350 de lei daca imi amintesc bine. Eu acum am erori sporadic pe Exhaust Gas Temperature Bank 1 Senzor 3. L-a mai schimbat cineva pe acesta? E vreo 500 de lei  :dry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Pfuu, eu am dat 135 lei - Bosch, iar pe original era 219 lei. Cati km ai cu masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosmin1988

Salut,

 

Am si eu o problema, am fost cu masina la tester si mi-a aparut  eroarea "P242A Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Bank 1 Sensor 3" ,  oare ce inseamna?

 

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihneasim

Cred ca am o problema cu notificarile:

Qwk: daca te referi la cel de presiune, e f posibil sa fi avut eu mult adaos unde m-am dus :( legat de kmetraj, e luata din germania si cred ca a dat-o cineva in spate aici in Ro pana sa o iau eu. Sa aiba 100-150k km.

Cosmin1988: tocmai ce am scris un post mai sus ca am exact aceeasi problema. Pare sa fie dus senzorul de dupa filtrul DPF, care masoara temp gazelor. Se ajunge la el pe dedesubt, sub masina, undeva sub sofer/pasager, fara sa se demonteze nimic special.

Mi se pare destul de scump si nu l-am schimbat inca. Am facut deja 1-2k km, am vazut ca nu sunt afectate regenerarea si consumul. Am eroare pe el doar cd plec cu masina incalzita de la alt drum sau daca am o perioada de mers la relenti. Practic, nu masoara bine cu senzorul preincalzit - probabil aceeasi situatie si la tine.

Anunta-ma te rog ce rezolvare i-ai gasit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sudberlin

cat de scump este ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosmin1988

Pfuu, eu am dat 135 lei - Bosch, iar pe original era 219 lei. Cati km ai cu masina ?

Salut,

Poti sa-mi spui te rog cum se numeste exact, pentru ca vreau sa-l cumpar si nu ii stiu denumirea.

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri