Jump to content
Mugur007

Probleme cu noile TDI-uri

Recommended Posts

cosmin1988

Cod nu stiu, dar din mers se aprindea spirala si imi lua toata puterea, nu puteam trece de 90. Supapa este in spate la turbina, ai nevoie de un mecanic bun daca esti din Bucuresti iti pot da un nr de tel al baiatului care m-a ajutat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poe

Multumesc frumos din cate am inteles de la prietenul meu are momente cand masina nu porneste, da la cheie continuu apoi o lasa 5 minute si o ia la sfert. Apoi daca se aprinde martorul in mers si palpaie nu mai are accelerartie. Nu e din bucuresti si masina e pe firma, daca prietenul tau mecanic poate emite factura poate ii zic sa treaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosmin1988

L-am cunoscut tot aici, dupa ce am fost la reprz si cateva service-uri si nu mi-au gasit problema.Din cate stiu nu emite factura.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poe

Am inteles, am mai vorbit inca o data cu acest prieten, cea cu pierderea de puterea nu se mai manifesta dupa schimbarea distributiei, cu toate ca erorile apar in continuare si a mai fost de 2 ori la reprezentanta cu ea, problema care apare la masina acum este ca are momente cand masina nu porneste, in acele momente cand nu porneste martorul bujii nu se stinge si pulseaza cu contactul pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihneasim

Spirala e o alerta generala de probleme, poate fi orice.

Trebuie vazuta eroare cu un tester bun, n-am mai vazut log de erori cu toate Unknown aici pe forum. Acum vad VCDS Version: Release 908 este aug. 2009, iar masina e 2011.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

FA o diagnoza cu o interfata originala care sa stie sa le decodifice cum trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poe

Iata si erorile, cam multe, printre altele ii da si eraore de bec ars care apare si dispare aleator, mie pe tester mi-a dat ambele semnalizari defect intermitent, aici vad ca apare brake switch.

post-11255-0-14580600-1415689992_thumb.j

Edited by poe

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvan_tdk

Salut Mugur007,

 

Unde ai facut resoftare? cat a costat?  Aveai aceleasi simptome descrise de mine?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Ale anu sunt erorile, este test planul. Ne interesau erorile, asa cum apar pe tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poe

Doar la asta a facut poza. Asta e :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites
tinerama

PT ,POe am avut accelasi simtom de cand am cumparat-o din Germania - spirala si mai tarziu check engine - si in final a fost racitorul de egr . daca vrei mai multe informatii ma poti suna . 0734880795- poate ai noroc daca mai e in garantie sa te invat ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites
poe

Din pacate nu mai e im garantie, am vazut si eu personal cum face masina, dupa ce a dat la cheie si a pornit imediat s-a aprins spirala si pedala de acceleratie era moarta masina statea numai la ralanti nubse accelera, dupa o repornire isi revine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

hmm... fa o scanare - cel mai bine - ca sa stim ce sfat sa iti dam.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvan_tdk

Am facut si eu o scanare cu VCDS aseara:

 

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 6J0 820 043 A    HW: 6J0 820 043 A
   Component: Climatronic   H07 0404 
   Revision: S0000000   
   VCID: 224B0C033D3A2A0816F

3 Faults Found:
00457 - Control Module for Network (J519)
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 217
                    Mileage: 65444 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2108.14.31
                    Time: 21:02:10

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 191
                    Mileage: 65700 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2109.14.14
                    Time: 18:04:45

00898 - Control Circuit A/C compressor
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 214
                    Mileage: 66215 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2110.14.04
                    Time: 23:39:04

 

 

In dimineata asta iar a inceput galoparea acului de la turometru (cand o scoti din viteza si o lasi sa mearga) si s-a oprit si motorul in mers.

Erorile de mai sus sunt singurele care imi apar dar din cate imi dau seama nu au legatura cu partea motor.

Ciudat ca sunt erori pe clima pentru ca imi functioneaza fara nici o probleme climatizarea inclusiv compresor AC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu au.... 

 

posibil sa fie problema de alimentare cu carburant, daca alte erori nu ai stocate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvan_tdk

Foarte ciudate simptome si modul in care se manifesta....

 

O apuca cam o data la o saptamana jumate chiar doua saptamani si tine aprox 20 min treaba cu galopatul acului de la turometru.  

Filtrele sunt schimbate toate de aproximativ 1500 km inclusiv cel de motorina.

 

 

Treaba si mai ciudata este ca daca o apuca si incepe sa galopeze turatia(in mers), cand ma opresc la semafor totul revine la normal, acul sta fix pe pozitie.

 

Nu stiu ce altceva sa mai verific pe tester....  Nu imi dau seama de la ce este.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dorian_C

Ceau, am o problema cu masina, polo 6r 1.2 tdi. Acum vreo trei zile mi sa aprins check engine si am fost sa imi fac o diagnoza si mi-a spus k eroarea ii de la egr si a sters-o si vreo doua zile nu am mai avut probleme dar astazi s-a aprins iarasi:( (eroarea nu o mai stiu si nu mi-am notato) a mai patit cineva sa aiba probleme cu egr-ul? Se poate curata la polo cum era la masinile mai vechi sau nu? Are cineva idee ce pot sa ii fac sau daca trebuie schimbat cam cat costa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Din cate stiu eu, EGR-ul este aprox 1500 lei iar manopera, in functie de service, intre 500 si 800 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dorian_C

Si are ceva daca mai circul cu el asa? Nu sti de curatat se mai poate sau ii alta tehnologie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Din ce stiu eu, nu se mai poate curata si e bataie de cap de schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DXY

Dorian, daca mergi in continuare cu eroarea asta, s-ar putea sa afecteze filtrul de particule. In primul rand trebuie sa cauti pe cineva cu o interfata profesionala si sa verifice filtrul de particule, sa vada la ce capacitate este si in functie de asta poti sa mai circuli cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwk

Dorian dc ai  drum prin Arad, te pot ajuta cu interfata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dorian_C

Din pacate nu am drum prin Arad:( in ultimul timp nu am mai reusit sa ii fac regenerari complecte. Eroarea de egr poate sa fie si din cauza filtrului de particule, sa fie plin si de aia sa imi dea eroare de egr? Pentru ca mi se pare ciudat sa imi pice egr-ul la 22000 de km. Cam putin totusi. Saptamana care vine am programare la Autovarom si o sa fac poza la eroare si o sa o postez. Si inca o intrebare, egr-ul este mai complex? Poate sa imi dea o anumita eroare de egr? Gen supapa blocata inchis/deschis, vreun senzor, etc. Sau da doar eroare de egr si atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geri

Salut,

 

Am patit anul trecut, dupa 4 ani de folosire 80% oras.

Este o problema se calitate combustibil, temperatura ideala de functionare al motorului (in oras nu are cum sa ajunga la temp optime) si asta rezulta in depuneri accentuate. Veriga slaba este acest EGR, care este fortat pe motoare din cauza normelor de poluare (el recircula emisiile inapoi in camera de ardere).

 

A fost curatat 1 singura data, a mers 3-4 luni, dupa care nu a mai pornit din nou si am ajuns sa il schimb.

Mi-a costat 1600 RON, EGR de fabrica.

 

In afara faptului ca il scoti masina din oras nu ai prea mult ce sa faci..

Eventual, aditivi...

 

Succes,

 

Geri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri