Jump to content
Mugur007

Probleme cu noile TDI-uri

Recommended Posts

Lucassy

Buna colegii,

Mi-am cumparat recent un Polo 1.6 TDI 90CP din 2011 care are urmatorul simptom:

https://youtu.be/7EARXe6dJW8

Ca si descriere: motorul nu merge rotund cum se vede/aude in video. Iar cand pornesc clima spre exemplu, atunci merge ok.

As merge la un service ceva dar nu vreau sa merg nepregatit... As vrea macar sa stiu despre ce e vorba....

Orice parere este binevenita.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Verifica valori injectoare, cu vcds ul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Florin, in VCDS la injectoare am valori ok... adica corectie max +/- 0.5.... Sa fie din softul ecu? cum aflu ce soft am? (nu stiu daca s-a facut sau nu update)

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Verifica si presiunea din rampa.

Si eu zic ca injectoarele sunt praf.

Face asa doar la rece ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Face aleatoriu am impresia... adica uneori face la rece din prima si uneori si la cald... interesant e ca atunci cand dau drumul la AC, nu mai face asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
koz

trebuie sa o iei prin eliminare:

1. daca ai deja 9979, fa-i doar o recalibrare a cantitatii minime injectate. Daca rezolva problema, te-ai scos. As spune ca ai 80% sanse sa o rezolvi asa

2. versiunea de software actuala este una de Dieselgate, doar cele de la 9980 in sus sunt ce trebuie  dar vad ca pentru tine nu exista asa ceva. NU ar fi rau sa faci update la ultima versiune de soft disponibila inainte de dieselgate, EGR-ul va lucra mai putin si vei avea parte de regenerari DPF mai rare. 

3. daca treaba se complica, va trebui sa intri pe diagnosticarea extinsa a sistemului de injectie ( regulator de presiune in rampa, injectoare puse pe banc, etc ).

 

fa ce ti-am sugerat la punctul 1, e cel mai ieftin si ai sansa mari sa o rezolvi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

@koz multumesc mult!!!!!!! 

 

Dar spune-mi te rog, sa fac acea recalibrare ca in posturile mai vechi? (Regen --> recalibrare) sau?

Share this post


Link to post
Share on other sites
koz

eu spun SA NU FACI NIMIC singur. Ai sanse mari sa pui masina in cap.

Gaseste pe cineva care are experienta pe asa ceva.

iti trebuie downgrade la 03L906023D 9972 plus FOARTE IMPORTANT Adaptation of minimal injection quantity in 1.6TDI CR engines

Share this post


Link to post
Share on other sites
koz

cu placere, bafta ! sa imi spui daca se rezolva

am uitat sa mentionez.

Daca faci downgrade trebuie scos si conul acela din admisie, altfel vei avea eroare pe debitmetru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Multumesc mult de tot! Chiar te voi cauta cand voi trece prin Brasov (am in plan sa vin la iarna la Brasov)

Da o sa scot acel con! Ma gandesc ca e inainte de maf... 

Am vb cu 2 pers de prin zona si am urmatoarele optiuni: prima persoana mi-a zis ca 100 de euro downgrade la 9972 si imi face el si adapt de inj iar celalalt mi-a zis ca imi face intai acea adaptare de injectie ce ziceai tu... nush inca costul... e tricky ca numa in dileme sunt de cand am masina asta :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Buna colegii,

 

Am fost si mi-am facut cu succes downgrade de la 9979 la 9972, am scos acel con, dar la adaptarea minimal injection quantity a durat peste 40 de minute si nu s-a gatat... pers care mi a facut asta a renuntat dupa atata timp... oare de ce s-a intamplat sa dureze asa mult? Acum am un motor galagios sub 2000 rpm si cand pornesc clima face f urat...consum crescut 0.6 idle si 1 cu ac... a mai scazut putin dupa ce am facut cam 250 de km... inainte era 0.2 cu 0.4 ac... iar la learning cycle counter of minimum deviation e inca 0... 

 

Aseara am facut si o poza...

59895D29-1B2E-4EB0-B0AD-4E66BB1E5D93.jpeg

Edited by Lucassy
Pic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Buna colegii,

 

Ce parere aveti de faptul ca dupa downgrade (de la 9979 la 9972), am scos acel con si de atunci la drumuri lungi am eroare 7329 - Mass ai flow sensor (G70) - implausible signal...

😐

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Lasa conul acolo 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Mda, peste tot se spune ca acel con trebuie scos daca se revine la o versiune fara "dieselgate", altfel ar fi erori de masurare.

Acum @EEXCALADE zice sa-l lasi, nu stiu ce sa mai cred.

Care este eroarea exact, ce valori inregistreaza MAF in sarcina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Pai eroarea este:

7329 - Mass Air Flow Sensor (G70)

P0101 00 [167] - Implausible Signal

si palpaie martorul bujii...

La ce valori MAF sa ma uit in sarcina?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Faci un log cu VCDS cu turatia motorului si valoarea MAF-ului in Advanced Measuring Blocks (cum se face pentru log turbina), teoretic ar trebui sa ai constant peste 850mg/stroke de la 3.000Rot/min in sus.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucassy

Buna colegii,

Sinteza: de cand am facut downgrade de la 9979 diselgate la 9972 am scos tot atunci si acel con.... de atunci la drumuri lungi si din ce am observat cand o lasam in frana de motor in a 3-a cel mai mult... imi dadea eroarea maf + martor bujii intermitent din postul de mai sus.... acum dupa aprox 1 luna am inlocuit un injector si am zis sa pun inapoi acel con... am facut aprox 100 km in aceleasi conditii cu frana multa de motor si nu am (inca) nici o eroare.... problema insa este ca nu reusesc sa fac acea adaptare a cantitatii minime injectate cu succes... dureaza prea mult... imi da time out... Intrebarea mea este: inainte de aceea adaptare trebuie facut si altceva? gen regenerare fortata? resetare ceva pe acolo? sau ce nu fac bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian stefan

Daca nu reusesti acea adaptare a cantitatii minime injectate nu e o problema,dupa aproximativ 100km din care cat de mult se poate in frana de motor ,se autoajusteaza .Daca nu ai alte simptome stai linistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri