Jump to content

Probleme cu noile TDI-uri


Mugur007
 Share

Postare recomandată

Dorian, sambata viitoare o sa am drum la aeroportul din Tm. Daca ai timp, ne putem vedea sa o scanez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu siguranta am timp:) lasa-mi numarul tau daca vrei pe privat si te sun vineri sa stabilim ce si cum. Multumesc!

Geri, 1600 ron a fost doar egr-ul sau cu tot cu manopera? L-ai schimbat la reprezentanta sau service oarecare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun lucru este sa scoti filtru definitiv pentru ca noi nu avem autostrazi pentru filtru,daca vrei til scot si din soft si din toba. si vei vedea ca altfel se comporta motorul.daca filtru e infundat o sa strici si turbina pentru ca nu are evacuare.o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca EGR-ul asta chiar a devenit un consumabil... Dupa ce a trebuit sa il inlocuiesc in martie 2013, acum isi face din nou de cap. De data asta, fara nici o eroare memorata, singura manifestare fiind scaderea nivelului la lichidul de racire. Daca in 2013 am beneficiat de culanta, acum spre norocul meu, s-a inlocuit pe garantie. Noul reper are codul 03L131512DP, racitor pentru gaze esapate, cu clapa regulatoare, si inlocuieste din aprilie 2014 vechiul cod, 03L131512CE. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa va prezint o problema destul de ciudata la care inca nu am gasit un raspuns! Am un prieten care a venit la mine cu un Polo 1.6CR din 2012 cu filtrul de particule infundat total. Masina a venit pe roti cu galeria desfacuta. Am curatat chimic filtrul si remontat. Din intamplare am sezizat ca avea vacumul de la variabil scos. L-am pus la loc am montat filtrul dar de pornit nu vrea nici mort, iar daca porneste abia se accelereaza si scoate un fum gros. Am desfacut din nou galeria sa las motorul fara evacuare montata si am dat cheie, dar la fel motorul merge intrerupt si se accelereaza foarte greu. Singurul lucru care am sezizat ca aduce o schimbare in bine a fost sa scot vacumul la turbo. Cu el scos masina nu mai scoate fum si merge rotund. Am dat jos turbina crezand ca e de vina variabila sau senzorul de pozitie de pe supapa, am schimbat N75 dar fara nici un rezultat. Nu mai am nici o idee ce ar putea fi. Erori stocate nu sunt, turbina a fost testata pe stand si e in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! A venit si randul meu sa va povestesc ce probleme am cu motorul 1.2 TDI/75CP/55KW. Masina am cumparat-o anul trecut, are caiet cu revizii la Midocar, toate bune si frumoase pana acum cateva saptamani cand s-a aprins eroare la egr, iconita cu robinetul.Am fost la cineva si am facut o scanare si la filtru de particule si a fost totul ok, adica filtrul nu era nici macar

la jumatate incarcat, hotarand ca pot sa mai circul asa cu masina pana ii schimb egr-ul. Dupa un timp mi-a aparut

si iconita cu filtru de particule si spirala, motorul intrand

in avarie. Am hotarat sa comand egr si sa duc masina la

service-ul unui coleg de pe forum. Egr-ul a venit cu tot cu

racitorul de gaze si a costat 1600 ron, a fost montat pe

masina, s-a pus antigel si s-a facut regenerarea filtrului

de particule in mers. Problema este ca am ramas cu o

alta eroare, mecanicul zice ca e ceva la actuatorul de la

turbina, ramane de verificat. Ca simptome, imi apare

spirala si motorul intra in avarie, daca opresc pt cateva

minute si pornesc, merge putin si iar intra in avarie.

Eroarea este : Boost pressure regulation / P0299 00 [191]- Open circuit. Sincer nu stiu ce sa mai zic...saptamana viitoare o sa ma duc iar in service, poate reusesc sa rezolv problema. Pana atunci, orice sfat este binevenit.

Modificat de DXY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifice traseul de vacuum. Pe racitor este o capsula vacuumatica, poate a uitat sa conecteze furtunul.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu problema cu care ma confrunt de ceva timp...nimeni nu-i da de cap, nimeni nu stie ce are...in continuare am aceeasi eroare stocata: Boost presure regulation 0299 Open circuit. Masina merge tot in avarie, azi am schimbat la service si supapa de pe turbo si degeaba, turbo verificat si nu sunt probleme.

Deocamdata mai rezist, daca nu-i da nimeni de cap, o duc la reprezentanta, cu toate ca nu prea am incredere in cei de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul pana in ECU, a fost verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin, am vb la service si l-am rugat pe baiat sa verifice si cablajul. Multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am vazut post-ul tau cu privire la resoftare motor 1.6 la AMC-Motorsport Brasov.

Cum este, mai ai problemele respective la turatii mici, sunt firma ok, garantie la lucrare ofera ?

Acleasi simptome e am si eu la un motor 1.6 CR - VW Golf 6.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Folositi, va rog, aceasta arie doar pentru probleme legate de Polo 6R si 6C. Restul modelelor au ariile lor corespondente.

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numarul culantei de schimbare racitor EGR pentru modelele noi il cunoaste cineva ? 

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Legat de spira aprinsa si "robinet" - simptome:

 

Dupa un drum mai lung de 1100 km, conum general 5.5% revenind in Bucuresti am bagat motorina "mai ieftina- de Petrom". Urmarea nu stiu daca are legatura dar...

a doua zi s-a aprins spira si a inceput sa clipoceasca- am oprit si am tras pe dreapta. WTF? Am pornit- din nou aceeasi spira clipoceste. Dupa cativa km am observat ca motorul trage bine...nu era de la alimentare... Dupa cateva ore de stat oprita, masina a pornit normal fara becuri aprinse in bord. dupa cativa km s-a aprin robinetul. Motorul avea putere, dar stiam ca daca mai merg asa o sa intre in avarie si o sa ma limiteze la 80 la ora. Am bagat motorina mai scumpa de la OMV- cativa litri cati mai incapeau si apoi s-a stins. Pana sa ajung la service cu ea becurile s-au aprins ba unul, ba altul ba ambele si s-au stins la fel.

 

Am fost la o diagnosticare la Brady- din Dr Taberei  ( desi erau aproape de sfarsitul programului mi-au facut o diagnosticare - multumesc!) si mi-au spus ca e senzorul de presiune diferentiala (dupa ce au bagat-o pe tester). Asta este langa rezervorul de lichid pentru motor, in fata lui si are 2 intrari (furtunase) si o mufa cu 3 fire. In 2 zile am inlocuit senzorul  ( original Bosch) si intre timp nu s-a mai aprins nici un bec in bord.

Modificat de Mugur007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nici o treaba cu motorina. Eu 90% din timp bag de la Petrom. 

Cat despre senzor, si eu l-am schimbat tot cu Bosch. Totusi, nu este cel original. Pentru cel original, pretul era ceva mai mare si nu consider ca si-l merita. 

De schimbat, e foarte usor. L-am schimbat singur in nici 5 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am postat pe celalalt thread si nu a raspuns nimeni. Ca sa treci de 190km/h iti trebuie debifat ceva la limitarea de viteza maxima? e valabil si pentru tdi-ul de 105 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar prin resoftare se poate, iar pt 2-5 km/h in plus, nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, problema e in felul urmator, dupa un update de soft la VW Pitesti i-am rugat sa-mi faca un test si la injectoare, dupa 10 minute in care a rulat un program si masina s-a turat si si-a facut ciclul dat de programul respectiv am aflat ca trebuie sa schimb toate injectoarele, masina functioneaza la fel acelasi zgomot de rontait sau cum se zice provenit de la injectoare iar consumul este la fel ca inainte, am cautat sa le curat dar nu se baga nimeni la tipul acesta de injectoare 03L130277B aveti idee este vreo circulara ceva, intelegeam sa pice unu dar toate patru... am uitat sa mentionez ca mi se aprinde acel arc de la bujiile incandescente uneori dar daca opresc motorul si pornesc se stinge, in rest nu sunt alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare . am si eu un 1.6 tdi 105 cayc si rapane ca tractoru' , gen o bataie de avans. ex (

)

 

cel mai bine se aude in sec.4-5-6-7

exista vreo solutie in cazul asta ? 

Modificat de tolosik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, aceasi problema o am si eu, cum am scris si mai sus, cei de la VW Pitesti mi-au facut un test al injectoarelor si mi-au zis ca trebuie schimbate toate 4, am cautat sa vad daca se pot curata si mi s-a spus ca acest tip de injectoare nu pot fi curatate, sper doar ca se repeta cazul injectoarelor siemens, adica sa fie schimbate de catre VW pe cheltuiala lor cand or sa inceapa sa pice, sper doar sa nu se intample in mers sau in vreo depasire, dupa update-ul de soft sunetul nu mai este atat de tare, si nu, nu este de la calitatea motorinei din RO pentru ca eu am alimentat doar de la Petrom sortimentul cel mai scump aditivat etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul sau mai multe injectoare cu probleme, fa intai un update de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare! Am un polo 1,2 tdi cr din 2012 .. si dimineata la prima cheie sau dupa ce sta mai mult timp fara sa o pornesc, invarte de prea multe ori pana porneste... ce ar trebui sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau, aceeasi problema o am si eu la aceeasi motorizare din 2010. Am schimbat si bateria crezand ca ii obosita si tot la fel face. Sper sa nu avem probleme sa nu mai porneasca cand o sa fie si mai frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare !

 

Aceeasi problema o am si eu cu un 1.2 TDI CR fabr. 2011, la prima cheie dimineata (aprox 6 grade afara) da la automat destul de mult pana porneste.

Pe tester nu da nici o eroare.  Bujii + releu functionale (testate), senzorul de temperatura antigel este bun.

 

Daca aveti sugestii... ,eu nu stiu ce sa mai verific si ce sa ii mai fac.

 

Oare exista update de soft care sa remedieze aceasta problema?      softul pe care il am acum este  H06 8509

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!