Jump to content

Probleme cu noile TDI-uri


Mugur007
 Share

Postare recomandată

La mine era vb de "senzor de presiune diferentiala". La tine vad ca e vb de altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de scump este ?

Senzorul de temperatura post- dpf e 480. Sau 660 daca intrebi la Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ! intradevar nu este ieftin ... din pacate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un Polo 6R: WVWZZZ6RZCY124928 - 12.2011 (Diesel 3 pistoane, 75cai). Cum aflu daca e pe "lista neagra". Nu am avut mari probleme cu el, consumul e ok. Dar sotia (ea il conduce) spune ca s-a schimbat sunetul motorului dupa o interventie la 40.000km. Parca se aude ca o pompa de apa cu inceput de probleme - un ushor fashait in zona distributiei. Masina are 45.000km, peste 90% facuti pe autostrada.

Multumesc mult de ajutor.

 

Alte probleme cu masina: releul de la pompa de motorina s-a topit. Au inlocuit in garantie: releul, soclul, ceva fire care au fost afectate.

Garantia se termina in 4 zile.

 

Acum e in service pentru revizie completa: ulei, filtre, lichid frana (550Euro - Olanda). Revin cu rezultatul asa ca record pe forum.

 

Am agsit pe alte forumuri. Ne ajuta?

Descrieri de defecte si cum se repara, inclusiv update-uri de soft si cu ce ajuta ele:

http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f128/new-software-updates-tpi-polo-6r-tsi-gti-85488.html

http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f128/polo-6r-tpi-list-85217.html#post945921

https://www.dropbox.com/sh/04ma75fd3jirrm8/BT5pOp14_x

Modificat de Viorel_C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Vreau sa va impartasesc o noua problema pentru care nu am gasit inca explicatie. Simptomele sunt (sau au fost) urmatoarele: masina a pornit normal, am parcurs o oarecare distanta, dupa care am oprit motorul. La repornire, surpriza: nu mai pornea la prima cheie, motorul trepida si a trebuit sa tin mai mult timp contactul, pana cand sa porneasca. Se comporta ca si cand nu ar fi functionat in 4 cilindri, sau ca si cand circuitul de alimentare s-ar fi dezamorsat. Dupa ce a pornit, a functionat normal, fara piereri de putere, ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Doar ca, doua zile mai tarziu, problema s-a repetat...

Ce ma intriga este ca nu se aprinde nici un led de eroare in bord, la diagnoza nu apare nimic in loguri, ba mai mult, a trecut aproape o saptamana de la a doua manifestare, iar problema nu s-a mai repetat. Oare care ar fi putut fi cauza acestei functionari ciudate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu ca nu vrea sa porneasca frumos daca o opresti in timp ce-si face curatirea DPF-ul. La mine ori porneste greu ori porneste si imediat se opreste. La a 2-a cheie deja nu mai sunt probleme. Incearca sa vezi daca iti face problemele astea daca o opresti in timpul curatirii DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Nu e sanatos sa opresti motorul cand isi face regenerarea, am reusit "performanta " sa opresc motorul de 3 ori cand isi facea regenerarea fortat de imprejurari, timp etc si dupa ce am plecat a mers la un moment dat in suturi, innecat cand acceleram fara a se aprinde martorul in bord sau sa am vreo eroare in vcds. Am tras putin de ea in afara orasului si dupa ce si a facut regenerarea totul a fost super ok, deci nu mai opresc motorul cand vad ca e in proces de regenerare si o scot putin la plmbare sa si termine treaba

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se afla in proces de regenerare atunci. Cel putin, prima oara cand s-a intamplat, a pornit normal, am mers vreo 200 m si am tras pe dreapta sa verific ceva in portbagaj. Cand am repornit-o, atunci s-a manifestat problema. Oricum, au trecut 9 zile si nu s-a mai repetat. Clasez problema la capitolul "ciudatenii"  :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am remarcat ca am la relenti aproape 1000 rpm (see pic) si un zgomot mai pronuntat al activitatii motorului dupa ce am parcat-o.

Am ales sa nu opresc motorul, iar dupa 2-3 minute a revenit la normal all by itself.

 

Trag concluzia ca poate incheia regenerare si "pe loc".

 

 

post-121969-0-98042700-1408952498_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul nu este in turatie, regenerarea intra in "stand-by" urmand ca urmatoarea data cand se pleaca cu masina sa o reia. Se intampla si sa o finalizeze la relanti, in situatia in care regenerarea era pe final.

 

Nu este bine sa opresti motorul cand se face regenerarea dar cateodata n-ai de ales sau cateodata nu-ti dai seama. Iarna, datorita alternatorului, turatia de la relanti poate sta in 1000 rpm fara ca DPF-ul sa intre in regenerare. Atunci n-ai de unde sa stii care este motivul turatiei crescute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Le-am dat si eu un mail celor de la reprezentanta vw timisoara legat de problema cu tacanitul motorului la anumite turatii si vroiam ii intreb pe cei care au facut resoftare cu o versiune mai noua daca mai au probleme de genu si daca au platit actualizarea softului pentru ca mie mi-a cerut bani si nu mi se pare tocmai normal sa platesc pentru o problema de fabricatie a motorului care la 1.2 tdi este groaznica.

Raspunsul de la reprezentanta:

340-500 RON RON COSTA ACTUALIZAREA DE SOFT DACA ESTE DISPONIBILA PE MODELUL DUMNEAVOASTRA DE MASINA , DIN PACATE TREBUIE SA PLATITI ACTUALIZAREA DE SOFT DEOARECE MASINA NU MAI ESTE IN GARANTIE .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la motorul meu aveam tacanit cam intre 1600-2200 turatii la orice temperatura a motorului, dupa ce am facut update soft la ultima versiune am scapat definitiv de tacanit(al injectoarelor cred) Acest update l am platit , dar nu in reprezentanta ci ca un service multimarca, pret 150 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a facut resoftare ecu sau rescriere injectoare? In ce oras ai fost la service? Si ce ii mai exact service multimarca? Dealer autorizat vw sau un service oarecare? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data mi am facut update la ultimul soft 9970, ultimul la 1.6 tdi vw, la skoda e 9971 la acelasi motor, nu a fost rescriere injectoare, dar banuiesc ca acest update corecteaza mai multi parametri inclusiv cel al injectoarelor, intradevar ulterior mi am facut si resoftare motor la 140 cp(la fel nu a mai aparut tacanitul). Am fost la AMC Motorsport Brasov, e un service normal, nu stiu daca e autorizat vw sau alta firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Cum identific ce soft am?

 

Asta am citit cu VCDS-ul:

Address 01: Engine (J000-CFWA)       Labels: 03P-906-021-CFW.clb
   Part No SW: 03P 906 021 B    HW: 03P 907 425 
   Component: R3 1.2 DCM3.7 H08 9972  
   Revision: 12006001    Serial number:               
   Coding: 00114010032401080000
   Shop #: WSC 40381 001 1048576
   ASAM Dataset: EV_ECM12TDI03103P906021B 001039
   ROD: EV_ECM12TDI03103P906021B_VW25.rod
   VCID: 275D1D175E18CF26F59-8072
 
No fault code found.
Readiness: 0000 0000
 
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salut,

Eu au urmatoarea manifestare la motorul meu  1.6 TDI 90 CP, fabr 2011
 
Plec dimineata de acasa, temperatura de afara 10-15 grade, porneste foarte usor, dupa 2 km cand sa schimb treapta de viteze mi se opreste motorul in mers. A pornit foarte usor inapoi dar am observat ca a inceput sa joace relantiul cand masina este inca in miscare(o scoti din viteze si o lasi sa mearga), variaza intre 500-1500 rpm. Daca stau cu masina pe loc, relantiul sta perfect, nici o variatie. Numai in miscare este problema. Pe masura ce s-a incalzit motorul (alti 10 km) variatia de relanti a inceput sa se reduca pana cand nu a mai facut.
 
Problema asta imi apare numai dimineata cand este mai frigut, cam o data pe saptamana.
 
Pe tester nu da nici o eroare.
 
Consumul este de 8.3%(cam mare zic eu pentru condus normal)  in conditii de mers 12 km dimineata si 12 km dup-amiaza   60% oras si 40% afara.


Stie cineva de la ce este? cum se poate rezolva ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clima este pornita dar  nu este activat AC-ul(nu este in functiune compresorul).

Ce am observat ca dupa o forja... mers turat aprox 10 km in 3000-4000 rpm isi revine pentru cateva zile.

 

Ma gandesc ca poate o fi de la clapeta de acceleratie (throttle body) !?     Pe youtube am vazut cateva clipuri cu probleme cauzate de aceasta piesa si par a se potrivi cu cazul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat clapeta si n-a avut simptomele astea. La mine face figuri compresorul de clima. Daca pornesc AC-ul, motorul tinde sa moara la relanti sau cand o scot din viteze, ba chiar si moare in unele ocazii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza ciudata este ca la mine face numai cand este in mers si o scoti din viteza, daca stau la semafor acul de la turometru sta fix, nu are oscilatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

incearca un update de soft. La mine s-a rezolvat dupa resoftare.  Nu a mai facut. Daca nu se rezolva, trebuie sa faci rescrierea injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am scanat un Polo al unui prieten din 2011, motor 1.2 TDI, din cand in cand i se aprinde si palpaie spirala in bord si masina pur si simplu nu se mai accelereaza  (pedala de accelereatie ca si cand nu e) si apoi porneste foarte greu. Dupa un timp isi revine de la sine, cei din reprezentanta nu au stiut ce sa-i faca dupa mai multe drumuri la ei, masina are 191000 km condusa de noua de aceeasi persoana si reparatile si reviziile facute numai in reprezentanta Constanta. Mai jos erorile, din pacate vag com al meu 908 nu stie de ele mi-a dat ceva ca nu are baza de date. M puteti ajuta?

 

 

 

Sunday,09,November,2014,17:37:49:13314

VCDS Version: Release 908.0

 

                Address 01: Engine       Labels: None

Control Module Part Number: 03P 906 021     HW: 03P 907 425 A

  Component and/or Version: R3 1.2 DCM3.7 H08 9972

           Software Coding: 00114014000400080000

            Work Shop Code: WSC 31386 000 1048576

              ASAM Dataset: EV_ECM12TDI03103P906021 001021 (VW25)

No ASAM data for: "EV_ECM12TDI03103P906021" (VW25) 

 

6 Faults Found:

16244 - ROD - Unknown Error Code 

 

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 196

                    Mileage: 187498 km

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 00:00:00

 

16082 - ROD - Unknown Error Code 

 - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 9

                    Mileage: 190024 km

                    Date: 2036.14.04

                    Time: 07:50:08

 

14131 - ROD - Unknown Error Code 

 - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 90

                    Mileage: 187956 km

                    Date: 2035.14.21

                    Time: 18:05:35

 

13180 - ROD - Unknown Error Code 

 

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 49

                    Mileage: 187726 km

                    Date: 2035.14.21

                    Time: 13:51:25

 

16064 - ROD - Unknown Error Code 

 - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 37

                    Mileage: 187726 km

                    Date: 2035.14.21

                    Time: 13:51:26

 

16065 - ROD - Unknown Error Code 

 - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 76

                    Mileage: 187726 km

                    Date: 2035.14.21

                    Time: 13:51:27

 

 

Readiness: 0000 0000

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am scanat un Polo al unui prieten din 2011, motor 1.2 TDI, din cand in cand i se aprinde si palpaie spirala in bord si masina pur si simplu nu se mai accelereaza (pedala de accelereatie ca si cand nu e) si apoi porneste foarte greu. Dupa un timp isi revine de la sine, cei din reprezentanta nu au stiut ce sa-i faca dupa mai multe drumuri la ei, masina are 191000 km condusa de noua de aceeasi persoana si reparatile si reviziile facute numai in reprezentanta Constanta. Mai jos erorile, din pacate vag com al meu 908 nu stie de ele mi-a dat ceva ca nu are baza de date. M puteti ajuta?

Sunday,09,November,2014,17:37:49:13314

VCDS Version: Release 908.0

Address 01: Engine Labels: None

Control Module Part Number: 03P 906 021 HW: 03P 907 425 A

Component and/or Version: R3 1.2 DCM3.7 H08 9972

Software Coding: 00114014000400080000

Work Shop Code: WSC 31386 000 1048576

ASAM Dataset: EV_ECM12TDI03103P906021 001021 (VW25)

No ASAM data for: "EV_ECM12TDI03103P906021" (VW25)

6 Faults Found:

16244 - ROD - Unknown Error Code

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 196

Mileage: 187498 km

Date: 2000.00.00

Time: 00:00:00

16082 - ROD - Unknown Error Code

- MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 9

Mileage: 190024 km

Date: 2036.14.04

Time: 07:50:08

14131 - ROD - Unknown Error Code

- Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 90

Mileage: 187956 km

Date: 2035.14.21

Time: 18:05:35

13180 - ROD - Unknown Error Code

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 49

Mileage: 187726 km

Date: 2035.14.21

Time: 13:51:25

16064 - ROD - Unknown Error Code

- MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 37

Mileage: 187726 km

Date: 2035.14.21

Time: 13:51:26

16065 - ROD - Unknown Error Code

- MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 76

Mileage: 187726 km

Date: 2035.14.21

Time: 13:51:27

Readiness: 0000 0000

Salut, aceeasi problema am avut-o si eu la masina mea, acceasi km ii aveam, nu mai stiu eroarea dar nu tragea si imi aparea eroarea, si defectul a fost supapa vaccum, am fost si la reprezentanta si nimic, costa in jur de 800 lei si se gaseste doar originala.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel se aprindea martorul de bujii intermitent? Poti sa-mi spui mai exact supapa aceea de la ce este, un cod ceva sau unde e localizata? Cum ti ai dat seama ca e de la ea daca reprezentanta nu a zis?

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!