Jump to content

Sistemul start-stop


LauCalin
 Share

Postare recomandată

salut, 

dezactivarea permanenta a acestui sistem ss nu se poate face si din soft, fara a fi nevoit sa scot mufe sau sa pui scobiotri la butonul de dezactivare?

as prefera un raspuns concret, nu o presupunere

ms frumos:o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deni - nu merge la modelul tau - din codare, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu mai merge SS de cateva luni bune.. nu stiu de ce dar nici nu imi bat capul sa aflu

cred ca e de la baterie cu toate ca nu am probleme la pornire cu bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca bateria nu este in cea mai buna forma, sistemul nu lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Florin, trebuie sa ma obisnuiesc cu dezactivarea din buton dupa pornirea motorului

Modificat de dnysterian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie va rog daca pot pune un acumulator normal (cu acid) in locul unui AGM. Mentionez ca start-stopul nu prea il utilizez. De regula, dupa ce am pornit, dezactivez functia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Imi poate spune si mie cineva cum intra in functiune sistemul start stop? 

Am cumparat recent un vw golf 6, fabr 2012, am butonul cu A in fata schimbatorului, de aici deduc ca masina are acest sistem, dar motorul nu se opreste cand stationez nici daca apas butonul nici daca il las asa, am observat ca dac moare motorul, porneste singur in rest nu reusesc sa imi dau seama daca e functional sistemul sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie ca apa sa ajunga la 90 de grade si bateriea sa fie in stare buna! altfel nu functioneaza.

nu trebuie sa apesi pe el ca il dezactivezi!

astea din cate stiu eu...

 

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termoconsultanta

Salut ,sunt posesor de Passat B7 de curind si as vrea sa stiu care ar fi conditiile ca sistemul start stop sa functioneze,deoarece la mine in bord tot tipul apare acel A taiat chiar daca butonul on-off este pornit sau oprit.Si cum se procedeaza ca  sa imi dau seama daca functioneaza .Mentionez ca sunt novice in aceste treburi(cizmar de meserie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Centura sa fie pusa, clima sa nu sufle cu putere(temperatura din habitaclu sa fie cea setata), pedala de ambreiaj sa nu fie apasata si scoasa din viteze masina. Cam astea sunt cele care le poti influenta tu ca sofer. Restul sunt manageriate de masina si nu le poti influenta asa ca daca nu se opreste are ea ceva ce nu ii convine (bateria e pe duca, nu incarca destul, filtrul de particule se regenereaza etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termoconsultanta

Multumesc de raspuns,masina are si un buton start stop auriu are influenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu butonul auriu m-ai pierdut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca se refera ca se aprinde galben butonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Cred ca am o problema cu sistemul SS la masina din semnatura cod motor CBAB. Pe scurt povestea e cam asa.

Acum ~ 6 luni mi s-a aprins in bord martor "Check Engine" -> scanare -> sonda lambda 1 .

Am decis sa nu schimb in acel moment aceasta sonda din motive financiare, pe principiul prostesc "las-o ca nu m-o lasa in drum".

Tot  cam in aceasta perioada sistemul SS a inceput sa faca figuri (sa fi fost Noiembrie-Decembrie), adica, se oprea la semafor si dupa o anumita perioada dadea sa porneasca (auzeam cum da la demaror) dar nu reusea sa porneasca motorul, incerca de 2-3 ori apoi interveneam eu si calcam pedala de ambreiaj si pornea normal. In alte ocazii se oprea si pornea din primam cand parametrii SS nu mai ereau indepliniti.

Dupa o perioada tot datorita sondei lambda nu a mai functionat deloc sistemul SS.

Am zis ca trebuie sa schimb sonda si am si facut in cele din urma asta ca ma saturasem de martorul aprins in bord.

Am sters toate erorile din bord (ereau 3:  1 de sonda lambda; 1 de claxon si 1 de twiter stanga).

Acum sistemul SS merge normal se opreste cand toti parametrii sunt indepliniti si porneste cand acestia nu mai sunt optimi, numai ca se mai intampla ca din 20 de opriri de start stop la o repornire sa dea sa porneasca si sa nu porneasca motorul. Daca calc pedala de ambreiaj porneste normal. Am facut scanare -> 0 erori. Nu am verificat care este nivelul de incarcare a bateriei sau sa masor daca alternatorul incarca bateria la parametrii optimi (o sa incerc sa ajung zilele astea sa masori si acesti parametrii). Nu am schimbat niciodata bateria este cea cu care a venit masina din fabrica 2010 (nu stiu nici ce model e).

Intrebarile mele ar fi urmatoarele:

1. Care sunt parametrii optimi de incarcare a bateriei si ce curent trebuie sa vina pe bateriei din alternator pentru a il putea considera "in parametrii" (a.k.a ca incarca)?

2. Poate sa fie o problema de alternator, baterie sau alta componenta a sistemului SS?

3. Cat costa o baterie oem (cine o produce) si ce alta marca s-ar potrivi pentru acest model? (am vazut ca cineva a recomandat Exide AGM, multumesc pentru info, a avut cineva experiente cu acest tip de baterie?)

4. Imi puteti recomanda unde as putea merge sa fac aceste verificari in bucuresti (sa fie exclusiv pe baterii)? Eu stiu vreo 2 dar pe vremea aia nu aveam masina cu start stop sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la exide agm, mi.am luat eu una acum cca 2 luni. Am dat pe ea 500 Ron. La pornire nu mi-a facut niciodată figuri, doar ca uneori când pornesc motorul ptr prima data in acea zi, turatia de relanti este ceva mai ridicata, desi este foarte cald afara. Mentionez ca merg ceva mai rar cu masina, cca de 3 ori pe saptamana, numai in oras.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 04.12.2015 at 12:07, gaborvad a scris:

niste prosti inginerii astia care s-au gandit la asemenea prostie de sistem.

daca scoti borna de la baterie (plus sau minus, care vrei tu), sigur nu va mai functiona functia Start/Stop!

Nu scoateți mufa de la baterie! Această mufă este de la regulator baterie si in funcție de starea bateriei acesta încarcă mai mult sau mai puțin. Riscați sa rămâneți fără baterie prematur. O zii buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva daca se poate seta start-stopul astfel încât repornirea motorului sa nu se faca la ridicarea piciorului de pe frana ci la apăsarea pedalei de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/28/2015 at 9:41 PM, vlad10 said:

Mi se pare destul de ciudat. Am mai mers cu el, si totusi ramane oprit foarte putin. Cand e aerul conditionat pe treapta 3 nici macar nu se mai opreste.

După cum a precizat : saibot

Cateva motive pentru care nu se activeaza SS

 

Most of the start/stop systems will not work if:

- The motor temperature is below 90 degree (or other normal running temperature)

- The out door temperature is below 5 or above 30 degrees

- The Aircon is using to much current

- The aircon blower is on 3 or higher

- The seatbelt on the driverside is not buckled

- Driver's door is open

- The bonnet is open

- The battery is low on charge

- Car hasn't been above ~10mph on the last motion

- You've just been driving in reverse

- Indoor temperature is far lower what you've set it to be

- Heating of the rear/front windscreen is on

- System is disabled by the on/off button (with the wierd A+arrow around it symbol)

Modificat de Moldovanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La benzina mea SS functioneaza si fara ca motorul sa ajunga la 90 de grade. Nu este un parametru care sa influenteze activarea lui. Masina re 170k km si merg cu el activat. Nu ma deranjeaza.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la dieselul meu funcționează fără a ajunge temp la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.09.2016 at 16:31, cristi_van a scris:

stie cineva daca se poate seta start-stopul astfel încât repornirea motorului sa nu se faca la ridicarea piciorului de pe frana ci la apăsarea pedalei de acceleratie?

Pai pornirea motorului se face cand apesi ambreiajul..si nu cand ridici picioru  de pe  frana..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!