Jump to content

Sistemul start-stop


LauCalin
 Share

Postare recomandată

pentru cutii manuale nu stie nimeni niciun secret pentru a controla oprirea inutila a motorului? treaba cu frana nu prea merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scris cineva mai demult ca este un conector pe baterie pe care il scoti si gata ...a si anexat o poza ...aici pe topic

Ideea e ca il scoti de tot ...adica daca vrei sa functioneze iar start stop deschizi capota , pui conectorul etc ...

Eu daca as avea acest sistem l-as scoate definitiv

La fel mai era cineva care spunea ca a cumparat masina cu acel conector si fir taiat pur si simplu :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu nu vreau sa-l dezactivez de tot. am scris mai sus, mi se pare decent sistemul, doar ca as vrea la unele opriri (foarte scurte) sa evit si oprirea motorului. nu ma deranjeaza ca se opreste motorul la un semafor care tocmai s-a schimbat pe culoarea rosu. in schimb ma deranjeaza sa se opreasca la o trecere de pietoni ... sau un semafor care stiu ca se va schimba pe verde in 2-3 secunde...

momentan incerc sa nu "inghet" masina pe loc cand stiu ca plec repede...si o las sa se scurga cat mai mult pe liber sau daca opresc intr-un final, dezactivez din buton sistemul pe moment. dar as prefera totusi sa pot controla altfel treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai cu piciorul pe ambreiaj si nu se mai opreste motorul :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O varianta ar fi sa franezi usor si sa nu apesi pana la capat pedala cand te opresti. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex83: dupa cum am zis mai sus, iese din discutie faza cu tinut piciorul pe ambreiaj, mai bine actionez butonul ala de dezactivare.

@The_Ego: cam asta e ce fac acum, apas usor frana si o las sa curga cat mai mult...ma gandeam ca totusi au luat si astia in calcul situatia asta cand nu e necesara oprirea motorului, da' se pare ca nu s-au gandit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Ce baterie start stop recomandati? Nu de alta, dar mie start stop ul nu imi mai merge de vreun an ( de fapt, doar daca imi moare motorul, apas doar ambreiajul si imi apare pe bc ca ar fi functionat :)) ) si acum, cu gerul asta, astazi mai mai ca nu a pornit motorul, a trebuit sa inchid toti consumatorii sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam! Eu ma gandeam la varta start stop plus, insa, am citit ingrijorator de multe recenzii negative, probleme de fabricatie, retur etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !

Am schimbat volant si kitul de ambreiaj la un service . Asa de bine au lucrat meseriasii ca nu mai functioneaza optiune star and stop . A fost pus tester pe masina si da o eroare la starter modul 50 . Daca a avut cineva problema asta va rog sa lasati un mesaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am vazut pentru prima oara in 4 ani cum sistemul start stop nu mai functioneaza atunci cand turbina trece de o anumita temperatura.

Iar azi saraca a fost putin alergata din motiv de extrema urgenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Parerea mea este ca germanii nu au bagat optiunea asta de start/stop doar asa ca sa se afle in treaba. Optiunea asta reduce clar consumul de combustibil cand e activa, acum depinde de fiecare cum accepta optiunea. Sacaitoare este atunci cand prinzi semafoare si mai sunt cateva secunde, asta e un dezavantaj ca se opreste masina acum iar peste 4 secunde trebuie sa pornesti iarasi.

Parerea mea este ca uzarea abreiajului nu intervine cu acest sistem decat intr-o singura situatie, atunci cand  optiunea este activa si nu vrei sa se opreasca masina, deci apesi pedala de ambreiaj si o tii la podea...aici mi se pare ca nu e OK...

Ganditi-va ca in orice situatie, dupa ce ati oprit o masina trebuie sa o si bagati in viteza pentru a merge iar inainte nu? deci uzura este ok, cea normala...

Modificat de nucu_as
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul mi se pare cam aiurea sa opresc la trecere de pietoni 5 sec, stop motor, opresc la intrare pe bulevard 10 sec, stop motor, opresc la sensul giratoriu 2 sec, stop motor... pe bune... si ce economie ? 100 ml. motorina... am mers vreo 2 saptamani cu sitemul activat, si nu am vazut nicio diferenta la consum. Nici pe CB si nici intre plinuri. In mod obisnuit, mi se pare o chestie enervanta, dovada ca, mi s-a format un reflex ca la pornire sa apas butonul de dezactivare start/stop. Evident ca, neamtul nu a pus acest sistem degeaba, dar, mie unul mi se pare ca, nu la economie s-a gandit el asa de mult, ci mai degraba la poluare... pentru ca, ar fi ceva daca locuiesti intr-o intersectie aglomerata, unde se sta la coada la semafor si toate masinile ar sta cu motorul oprit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu au bagat-o debeaga, trebuiau sa justifice cumva scaderea consumului si a noxelor :)

Poate intr-o tara civilizata sistemul chiar ajuta la scaderea consumului, dar in Romania unde semafoarele tin 15 secunde, mi se complet inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate modifica activarea start-stop la apasarea mai tare a pedalei de frana? ...pentru a nu mai intra atat de usor... Cu un control mai bun din pedala poate ar deveni ok si pentru traficul de la noi. Eu nu prea am gasit nimic prin VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare vis-a-vis de optiunea start/stop, nu uzeaza prematur alternator/electromotor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, iti dai seama ca sunt special concepute pe acest sistem. Nu sunt ca cele care le ai tu pe masina ta (b5)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am uitat la mine si electromotorul este enorm la start stop fata de cel normal

Alternatorul e altul. Mai scump din ce am vazut eu. Dar in 70.000 km nu s-a uzat nimic. Si il folosesc 100% din timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si informatie ce imi aduc aminte dintr-o prezentare a celor de la renault este faptul ca ei spuneau despre electromotor si pompa de inalta presiune la diesel sunt componentele cele mai solicitate de sistemul start-stop. Tot ei spuneau ca acestea sunt garantate 280.000, respectiv 320.000 porniri. Probabil si la VW cifrele sunt asemanatoare.

Alternatorul la VW cele cu bluemotion technology este diferit pentru ca are franare regenerativa. Cu alte cuvinte in momentul franei de motor tensiunea pe baterie este crescuta putin pentru a o incarca mai mult in aceste conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am citi acest topic pentru ca se pare ca si eu am o problema cu sistemul start - stop. Masina pe care o am este un VW Passat B6 BlueMotion 07.2009 cu cod motor ACCB.

 

Ce problema am eu, suna cam asa.

Incepand de astazi de dimineata nu imi mai merge sistemul Start-Stop si asta nu ar fi o problema numai ca se pare ca si motorul merge mai turat la relanti, adica daca la relanti cu functia start stop oprita de la buton statea undeva pe la 890 turatii acum sta undeva la 990 turatii.

Nu am nici un martor aprins in bord.

Tin sa mentionez ca ca am mers cam 10 km cu masina in traficul din bucuresti deci pot exclude din start ca nu ar fi intrunite toate conditiile optime pentru a se porni sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria a ajuns sub un anume nivel cu incarcarea. Pune o noapte pe redresor. Si a doua zi sa ne zici dacs merge start stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

Daca e originala si are 4 ani vechime incepe sa cedeze, redresorul e doar solutie temporara, trebuie alta baterie. Sau o tura drum lung in afara orasului,sa se incarce bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc pentru sfaturi colin si megamotoreta, numai ca nu am redresor si nici nu am avut unde sa o pun aseara. Am zis sa fac astazi dimineata ce scrie prin acest topic asa ca am scos borna de start/stop de la baterie ca m-am gandit ca poate asa imi scade in turatie motorul si nu mai merge putin turat.

Am constatat ca motorul merge la fel de turat la relanti. Pe la jumatea drumului spre munca am oprit motorul si am conectat borna aia de start/stop la baterie inapoi apoi am dat drumul la masina, in acest moment la relanti avea iara 890 turatii, am pornit mai departe la drum si la primul semafor am constatat ca iara la relanti crescuse in turatii pe la 990 si din cand in cand imi pare ca da in motor un fel de suturi ca si cum electromotorul incearca sa invarta mai repede o chestie de genul asta. Start stopul tot nu merge.

 

Acum intrebarea mea este daca pe VAG COM se pot vedea toate astea atat voltajul in baterie cat si puseele acelea de pe masina de ce sunt cauzate .... in bord nu am nici un martor aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata problema rezolvata. In timp ce DPF-ul se regenereaza sistemul start-stop nu mai porneste. Multumesc inca o data pentru ajutorul voastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-24246-13999691449738_thumb.jpg

Consum de vara in Bucuresti. Start stop functioneaza si face economie vizibila indiferent de motor sau marca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!