Jump to content

Motorina: de care, de unde, de ce


ender
 Share

Motorina: de care, de unde, de ce  

226 voturi

  1. 1. Motorina: de care, de unde, de ce

    • PETROM
      16
    • ROMPETROL
      23
    • OMV
      126
    • MOL
      43
    • SHELL
      1
    • AGIP
      3
    • LUKOIL
      11
    • alta
      2


Postare recomandată

sa dea domnu`Eu ma mut la ROMPETROL. O intrebare: Voi folositi si aditivi iarna sau mergeti normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shkoda

    39

  • sebica79

    28

  • godaro

    26

  • alexander

    26

Top Posters In This Topic

Redeschiderea capitolului Impozitarea va frige romanii la buzunar

Accizele la benzina si combustibili vor creste in Romania mai repede decat in UE

La finele saptamanii trecute, Romania a inchis capitolul de negociere cu UE privind impozitarea, in aceeasi zi in care a redeschis acest capitol. Motivul reluarii negocierilor il constituie aparitia a doua directive europene in 2003 - dupa ce negocierile in domeniu fuserera deja incheiate, privind accizele la combustibili si impozitarea dobanzilor si redeventelor. Ultimele modificari aduse capitolului Impozitare vor insemna insa o gaura in plus in buzunarele romanilor. Astfel, perioadele de tranzitie obtinute de Romania pentru aplicarea unor taxe mai mari sunt mai scurte chiar decat cele obtinute de alte state, vechi membre UE, cum ar fi Franta, Portugalia, Spania sau Grecia. Astfel, pana in 2012, preturile la combustibili vor creste si din cauza faptului ca Romania trebuie sa-si alinieze accizele practicate la benzina, motorina, gaz si alti combustibili la nivelul celor stabilite in 2003 de Comisia Europeana. Pentru benzina fara plumb, pana in 2011, romanii vor plati o acciza de 359 euro pentru fiecare 1.000 de litri de combustibil consumati, fata de nivelul actual de 267 de euro. Si preturile la motorina vor creste vertiginos in primii sase ani dupa integrarea Romaniei in UE. In aceasta perioada, accizele la motorina aproape se vor dubla - de la 186 de euro/1.000 de litri, cat sunt in prezent, pana la 330 de euro/1.000 litri la sfarsitul lui 2012. La acest capitol, unele din tarile mai bogate din UE au reusit sa obtina conditii mai bune pentru cetatenii lor, in ciuda faptului ca acestia nu ar fi fost la fel de afectati la buzunar ca romanii. Astfel, Spania, Austria si Belgia au reusit sa convinga oficialii europeni sa le acorde perioade de tranzitie de cate 8 ani pentru alinierea accizelor la motorina. Si in domeniul accizelor la pacura, rezultatele negocierilor cu UE vor frige la buzunar romanii. Pentru ca in 2, respectiv 3 ani de la integrarea in UE se va introduce o noua taxa: acciza pe pacura, in valoare de 15 euro/1.000 de litri, acceptata de negociatorii romani. Si aici, reprezentantii altor tari in fata Uniunii s-au dovedit mai buni negociatori. Grecia si Portugalia au obtinut 6 ani de gratie pana la introducerea taxei pe pacura folosita pentru termoficare sau electricitate, Irlanda - 4 ani, iar Franta, una din cele mai bogate tari ale Uniunii - 5 ani.

traiasca negociatorii lu bombonelu !!

:x :?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti ce e interesant, ca de aproape 1 luna a tot scazut cursul euro. Accizele pe combustibili sunt calculate tot in euro. Ati vazut vreo scadere de pret la combustibili? Asta e magarie curata.

In Germania, asta vara, de la aceeasi statie, timp de 2 saptamani cat am stat acolo, pretul motorinei a variat intre 0.88 si 0,95, in fuctie de cotatia euro pe piata internationala. A fost f interesant sa ma duc dupa 2 zile sa alimentez si sa constat ca e mai ieftina motorina si dupa alte 6 zile sa constat ca e mai scumpa decat prima data. Asta da corectitudine.

Sunt curios cand va aparea si la noi modificarea pretului carburantilor in functie de fluctuatia euro pe piata (scuze, la noi numai cand creste euro creste si pretul carburantilor, daca scade spun repede ca a crescut barilul sau alte magarii). Sunt niste magari tinuti in brate de puterea ursului boni-bon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Primesc semnale ingrijoratoare de la diversi colegi si prieteni referitoare la motorina de la OMV. Un prieten are si Peugeot 405 ce a trebuit sa mearga azi la service pt a scoate apa din instalatie, alimentarea facand-o numai cu motorina OMV Euro3. Ce credeti ca se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si benzina la dacie si motorina la octavia bag si voi baga numai de la OMV (statia de pe bd. Vasile Milea si cea de pe Timisoara - nu ca ar fi mai cu mot astea, dar sunt aproape de casa :banghead: ). Nici o problema pana acum...

Experientele neplacute de pana acum au fost cauzate de Shell si Lukoil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Craiova - ger mare!

Ieri dimineata 2 Peugeot 206 HDI nu au pornit, apoi au ajuns in service pe motiv de motorina Petrom!

Nissan de 2 luni nu porneste dimineata (nu stiu de unde alimenteaza!)

Cam nasol momentu'!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excluzand inghetul , aveti cunostinta de vreun caz concret in care motorina de la firma x a daunat in vreu fel motorului , nu ma refer la consum , fum de o anumita culoare , sau viteza maxima pe care o poti prinde cu o anumita motorina.

Eu am avut o masina disesel la care calitatea motorinei era imporatanta , daca nu era destul de " uleioasa " producea o frecare fier pe fier in interiorul pompei de injectie , rezultatul o paguba de vreo 180 de mil. ( renault clio ). :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de Clio Symbol, 1.5 dCi, se pare ca e o problema generalizata cu pompele de injectie. Nu neaparat problema de motorina. Au o rata destul de mare de cadere. Deh, Made in Turkey.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e legata problema de made in Turkey... si Ford face masini in Turcia si le face bine... e o problema de conceptie Renault... am auzit si eu de asa ceva da' nu am retinut detaliile explicative, teoretice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF-TOPIC

Lasa-ti-l incolo de Clio ca n-are legatura nici macar cu VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF-TOPIC

Lasa-ti-l incolo de Clio ca n-are legatura nici macar cu VW

<{POST_SNAPBACK}>

Nu are leagtura , eu l-am dat doar exemplu , nu discutam de el aici .

Vroiam sa stiu concret daca au mai existat cazuri in care motorina de la firma cutare sa fi influentat negativ motorul .

Eu nu imi fac asa multe probleme de unde bag motorina , atata timp cat folosesc numai de la firme renumite ( petrom , rompetrol , lukoil , omv .....) , in nici un caz de la vreu peco particular situat la dos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana acum nu am bagat decat de la Petrom si de la OMV.

De la amandoua masina merge bine, dar ce am observat este ca de la OMV se infige mai tare, dar si se comsuma un pic mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus chiar eu pe acest topic. Am avut probleme cu apa in motorina la Petrom si Shell in iarna 2002-2003 la FOSTA masina.

Acum OMV sper ca se tine de cuvant/calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

vrem sa stim totusi in final, asa ca o concluzie, ca deja se vorbeste aiurea pe aici :P care benzinarie ofera cea mai buna motorina?!

Daca masina respecta normele EURO 3, e bine sa se bage motorina ce respecta normele EURO 4?!

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina euro 3 este aceeasi peste tot, luata de la Rompetrol. Motorina euro 4 este la unele benzinarii(cu siguranta MOL si OMV), import de la "mama".(de OMV stiu ca importa si din Ungaria)

In ceea ce priveste folosirea motorinei euro 4 intr-un motor euro 3, nu poate aduce decat bine. Calitatea e mai buna, arderea e mai buna, poluarea mai mica...nimic rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o statie OMV (pe sos Giurgiului) avea o foaie de hartie pe care scria furnizorul de motorina euro 3 si euro 4 - Rompeterol, si ........ Petrom.

De benzina scria ca numai OMV 100 vine din Austria. Restul de la Dl. Patriciu si de la Petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil, mai ales ca acum OMV si Petrom au "fuzionat". ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La MOL nu am vazut sa existe motorina EURO 4, iar la OMV toata motorina e productie "import" Romania, Rompetrol si mai nou Petrom!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Vlad MHL. Cu siguranta ca s-au schimbat recent producatorii, pt ca in noiembrie 2004 pe aceeasi hartie nu era decat Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina euro4 EXISTA la benzinariile MOL(poate in zonele mai putin industrializate nu) iar motorina euro 4 de la OMV este si din import (Austria si Ungaria).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Oricum, probleme cred sunt cu motorina de pe la noi, pt ca la pornire tot trepideaza motorul. Cand eram in germania cu masina, nu prea simteam asa ceva.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina euro4 EXISTA la benzinariile MOL(poate in zonele mai putin industrializate nu)

NU EXISTA motorina EURO 4 la MOL!

au un EURO3 " ce o apropie de standardele motorinei EURO 4" (ca sa citez de pe site-ul oficial)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU EXISTA motorina EURO 4 la MOL!

au un EURO3 " ce o apropie de standardele motorinei EURO 4" (ca sa citez de pe site-ul oficial)

<{POST_SNAPBACK}>

eu am fost la Mol-ul din Dristor si am intrebat daca au motorina euro 4 si au zis ca nu..acum eu nu mai stiu ce se zic..ca alta benzinarie MOL relativ in zona mea nu mai cunosc... :(

Modificat de K
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost la Mol-ul din Dristor si am intrebat daca au motorina euro 4 si au zis ca nu..acum eu nu mai stiu ce se zic..ca alta benzinarie MOL relativ in zona mea numai cunosc... :(

<{POST_SNAPBACK}>

Salutare,

Calm down man, 100% MOL-ul nu are motorina EURO 4 --- ca zic eui nu stiu ce, se apropie de nu stiu ce --- no way !!!

Numai bine !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat legatura cu o cunostinta de la MOL. Motorina Mol Tempo Plus Euro Diesel este intr-adevar un "produs" intre euro3 si euro4, avand un continut mic de sulf. Imi cer scuze pentru afirmatiile aduse(sorry alexander). :( Greseala mea ca am crezut pe nea' Caisa care mi-a alimentat, cand mi-ai zis ca este euro4. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!