Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

@iulianb2007 daca la faza cu groapa te referi la mine, nu cred ca facusem 100 km si nu luasem nicicea mai mik groapa sa mu mai vb nici de trecerile de tramvai p care abia le traversam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu faceam referire la tine ci in general. Faceam analogie cu lucruri care se pot intampla si nu poate fi vorba de garantie (de genul iau o pietricica si acuz ca parbrizul nu e de calitate sa-l schimbe pe garantie) la fel si cu noroiul, o fi o chestie de design dar problema a fost cauzata de un factor extern, se intampla. Dar revenind, oricum ai dreptate cand sustii ca reprezentantele te iau la misto, ba mai mult nu reprezentantele ci insusi producatorul iar garantia e o mai mult o poveste pentru cei care au timp de pierdut prin service-uri dupa lucruri marunte gen ornamente exfoliate, reglaje sau asamblare prost facuta ce duce in timp la defectare, cand ai cu adevarat o problema care te apasa tot timpul se gaseste altceva pe care sa dea vina sau iti sugereaza ca pretentiile tale sunt nejustificate.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii care este chestiunea. producatorul ofera garantie daca ai dreptate, dar pentru acordarea aceste-i garantii producatorul cere niste criterii, iar aceste criterii trebuie oferite de catre service-ul partener care face constatarea. service-ul partener din comoditate iti explica cum nu se poate pentru a nu mai "pierde" timp cu tine pentru aceste "mizilicuri" si te trimite la plimbare, iar mai apoi iti bagi picioarele te enervezi, nu-ti mai vine sa mai apelezi la ei, iti pierzi increderea in acest brand si pana la urma ajungi sa-ti schimbi/cumperi singur piesa. mie la jetta mi se rodea un cheder intre usa fata si usa spate . foarte ciudat ! iar directorul de service, intrucat am mai avut fel de fel de altercatii cu ei (respectiv servicii facute in bataie de joc , chiar am sa fac un topic despre acest service) , mi-a spus si explicat ca prefera sa dea ei 100 roni sa-mi schimbe chederul decat sa mai trimita toate actele si documentele necesare acestei constatari, la fabrica ! intelegi ! deci e un cerc vicios. aia cer prea multe acte, astia prefera sa nu se consume prea mult cu problemele tale si tot asa ...(scot o gramada de bani din mecanica, adica schimbat piese ca de altceva nu sunt in stare si nici pe alea prea bine, si din vopsitorie tinichigerie, si aici revin ca nu se pricep. mie mi-au vopsit un lateral de 3 ori pana sa iasa klumea ).... dupa ce ti'au vandut masina, poti sa zici ca iti scrie pe frunte "fraier" . TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL ! cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam ca in Romania se vand DOAR ca. 3000 (trei mii!) de masini VAG pe an! Deci pentru VW reprezinta o piata absolut neglijabila.

Uite aici cate masini noi au fost inmatriculate numai in 2011 si numai in Germania (sursa aici:http://www.autobild.de/bilder/bilder-hitliste-dezember-2011-2776415.html#bild19|ref=http://www.autobild.de/artikel/hitliste-der-neuzulassungen-2011-2772706.html):

- Golf, Golf Plus, Jetta: 16343 bucati

- Passat: 7198 bucati

- Polo: 5492 bucati

- Audi A6/A7: 4459 bucati

- Audi A3: 4079 bucati

- Audi A4: 3985 bucati

- Skoda Octavia: 3679 bucati

- Touran: 3624 bucati

- Tiguan: 3431 bucati

- T5: 3220 bucati

Dupa cum se vede, chiar si un singur model bate vanzarile totale din Romania! In conditiile astea, chiar crezi ca le pasa ca tu "iti pierzi increderea in acest brand"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea le pasa .ai dreptate.eu ma refeream pentru tine.... sincer :D ca si eu am dat e-mail la astia in germania. mi'au raspuns dupa care nu au mai vrut cand i'am luat cu alte intrebari ... dovada ca nu le pasa si ca nu vor sa piarda bani este motorul 2.0 cu aceste injectoare defectoase. observ ca istoria se repeta si la modelele noi ... 2011-2013

nu s-au vandut doar 3000 de unitati stai linistit .http://www.ziare.com/auto/inmatriculare-auto/vanzarile-de-masini-in-scadere-drastica-in-2012-1211669 nu cunosc cifrele oficiale dar stai linistit ca nu sunt asa de putine. ca de altfel dadeau astia faliment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cifrele mi le-a spus seful unui dealer important din Bucuresti atunci cand mi-am ridicat masina. A fost mai mult o scuza ca nu stia cum functioneaza niste chestii de baza pe ideea "n-am de unde sa stiu cum merge functia X, este al doilea Passat variant pe care-l vindem" Asta in conditiile in care Passatul Variant B7 era deja de peste 1 an pe piata in momentul ala...

Dealerii nu vor da faliment chiar daca nu vor mai vinde nici o masina, profitul nu vine de la vanzari de masini noi, ci de la service ;)

LE: Eu unul n-am auzit de cineva sa aiba probleme cu injectoarele la motorul 2.0 TDI pe B7. Cu B6 au fost probleme, e plin forumul asta. Interesant e ca in Germania unde mai citesc ceva forumuri VW, n-au picat asa multe injectoare la B6 incat sa se creeze valuri pe forumuri...Poate ca totusi calitatea combustibilului e alta.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In anul 2012 in Ro au fost vandute cca 6000 autoturisme din grupul VAG. Nu e putin. Uite si articolul

http://autobis.ro/stiri-auto/cele-mai-vandute-masini-in-romania-in-2012-exclusiv-cele-mai-cumparate-in-fiecare-clasa-1714

In anul 2012 in Ro au fost vandute cca 6000 autoturisme din grupul VAG. Nu e putin. Uite si articolul

http://autobis.ro/stiri-auto/cele-mai-vandute-masini-in-romania-in-2012-exclusiv-cele-mai-cumparate-in-fiecare-clasa-1714

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu e putin? E foarte putin!

Inseamna de vreo 10 ori mai putin ca in Germania (adunand cifrele pe care le-am dat mai sus, dar VW are si alte modele!), in conditiile in care populatia germaniei e doar de vreo 4 ori mai mare ca cea a Romaniei!

LE: Oricum, nici aici nu exceleaza la capitoul service, stai linistit! ;) Se bazeaza pe faptul ca VW-urile sunt masini care se vand singure...ei nu se simt obligati sa mai fie prietenosi sau buni profesionisti... :(

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consilierul meu de service nu credea ca faza lunga/scurta la B7 bixenon e in acelasi loc, se uita in locul semnalizarii si nu intelegea de ce nu se aprinde cand comuta. Masina luata la 1 an si jumatate de cand a aparut. Apropo de cate masini s-au vandut.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dinu_s : uite aici daca pe mine nu ma crezi . e chiar pe forumul nostru , cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si unde scrie ca sunt probleme cu injectoarele in threadul ala? Citeste mai cu atentie, eu stiu threadul, ca doar eu l-am deschis ;) Si mai ales, cele mai multe rechemate au fost B6, nu B7...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok poate vrei sa o numesti altfel ! dar tot la probleme se incadreaza ! problemele nu sunt dezvaluite in totalitate pentru a nu crea o "panica" al acestui produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data, citeste, incearca sa intelegi si numai dupa aia posteaza! Rechemarea a fost pentru a instala niste contragreutati pe conductele injectoarelor. E totul descris cu lux de amanunte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma topicului lui Dinu am ajuns in service unde mi-au fost montate prostiile alea pe conductele rampei. Nu e mare scofala si cu greu ar putea fi catalogata ca fiind o problema, cu atat mai putin la injectoare.

CR-urile n-au absolut nici o problema la injectoare. Oricum, la motoarele de 2.0 sunt facute de Bosch care nu au avut niciodata problemele Siemens-ului de la BKP. Cele de 1,6 sunt de Siemens/Continental, dar n-am auzit de probleme la ele

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la reprezentanta mi-au motivat ca defectiunea a aparut in urma unor bucatele de metal intrate in zona unde este senzorul de ABS si ca daca se desprindea vreo bucata de metal din disc spre exemplu ar fi acoperit ei costul reparatiei. Ideea e ca baiatul de la reprezentanta imi este prieten si mi-a fost rusine sa fac scandal mai ales ca pretul a fost unul destul de mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care este motivul al acestor contragreutati ? pentru design ? sau ca este o problema si ca a trebuit remediata prin montarea acelor contragreutati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu mai solicita bobina - sa le traga daca ramane blocat. Secventa de ridicare este una foarte mica din ce mi-a spus cineva care lucreaza in domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci dragi colegi in concluzie este o " PROBLEMA " ! CORECT ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema de vibratii care apare nu stiu in ce situatii ciudate si poate creea neetansietati. Eu le-am montat pe la vreo 160.000 km si n-au murit injectoarele fara ele pana atunci.

Mda, e o mare problema...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord si eu (cu Valentin!): Da, este o mare problema. :D

Sa dea cel de sus numai probleme din astea, adica asa grave, periculoase si remediate de VW prin rechemari! Amin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema cu bancheta spate de la Variantul meu. Dupa o rabatare a banchetei spate pentru a mari volumul portbagajului, la ridicarea ei in poz normala nu s-a mai blocat si acum la orice frana vine spre fata. A mai avut cineva astfel de probleme? Cum e poate ajunge la mecanismul de blocare din bancheta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la garantie ! nu umbla la ea daca stii ca nu e vina ta !

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva o centura din spate sta unde nu trebuie, adica acopera inelul in care se fixeaza bancheta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, prima data asta am verificat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva ori am constatat ca imi ingheata chederele de la usile spate. Dar serios, ca nu mai pot deschide usa oricat as trage de ea :) Problema e constructiva: chederele au o suprafata textila acolo unde se imbina cu caroseria masinii, asta permitand infiltrarea apei intre cheder si tabla (deasupra usii). Singura solutie pe care am gasit-o este sa sterg chederele cu o carpa, si eventual sa le dau cu un spray care sa respinga apa. Porblema e ca iarna e can greu ca partea textila a chederului sa se usuce, asa ca n-am ajuns sa dau cu spray ca chederele tot ude erau. poate in weekend daca o sa fie vreme buna o sa ma ocup serios de problema asta.

 

O alta problema e ca la deschiderea hayonului (am Variant) cateodata se scurge apa pe capacul portbagajului. Enervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!