Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

@theo: cred ca ai dreptate. aseara am facut un drum de 230 km ... centura pusa, toate semnalizarile s-au auzit corect. am ajuns in bucuresti, am scos centura... si intr-adevar tzacanelile se auzeau doar intre sunetele de avertizare centura.

thx. m-am linistit, ma gandeam ca nici nu am luat-o bine si deja incep problemele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira. Du-te la garantie, mie mi-au schimbat-o fara probleme, desi nu facea chiar asa de rau ca la tine. Tzacanutul semnalizarii la rotirea volanului in directia semnalizata e normal...asa face si la mine si la alte B7 si Golf7 pe care le-am condus.

Eu sunt acum la service si astept de vreo ora jumatate si mi-au spus ca nu imi vor inlocui spira ca asa le a transmis producatorul. Ca daca o inlocuiesc va face la fel si clasicul "asa fac toate". Au spus in schimb ca o vor gresa si nu va mai face asa rau..

Aici e Romania! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, m-am intors de la service. nu mi-au inlocuit spira, ci doar mi-au gresat-o. insa face la fel! nicio imbunatatire. in schimb domnii de acolo au fost foarte draguti si mi-au lasat dosarul deschis, astfel ca voi inregistra din nou, impreuna cu seria de sasiu in acelasi video si le voi trimite iar ptr a trimite catre producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

answer"La mine asa face:p"

Acelasi sunet il am si eu la rotirea volanului... dupa 7000 km :\. Multumesc dinu_s pentru raspuns si tie pentru postare! Voi suna la service saptamana viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In spate, acolo unde e ventilatia aveti vreun bec/led luminat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Te referi la blocul dintre scaune? Daca da, atunci nu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Marian Mocanu

De vreo luna am cumparat si eu un B7 dupa ce fusesem multumit de B6 anterior. MARE GRESEALA.

Plasticul barelor de protectie de foarte proasta calitate, daca apesi cu degetul se duce in interior 3-4mm. Proiectoarele de ceata prost concepute, de dimensiuni foarte mari comparativ cu B6, tremura ca piftia. Unul s-a aburit la nici o luna de la achizitie, am mers la service si la demontare au gasit corpul crapat. Nu au vrut sa-l schimbe in garantie, au motivat ca a fost lovit poate cu o pasare....bine ca nu am lovit pasarea cu parbrizul, probabil ma trezeam cu ea in habitaclu si era tot vina mea. Lacul vopselei de asemenea prost, un gainat lasat o zi si deja s-a matuit. In putine cuvinete: sunt dezamagit ca am cheltuit 30KEuro pe o astfel de masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Imi pare rau ca nu esti multumit. Eu sunt, dar marturisesc ca n-am apasat niciodata cu degetul plasticul barelor de protectie :) Pentru mine conteaza mai mult consumul, izolatia fonica etc.

 

Restul problemelor de care te plangi ti se puteau intampla cu orice masina. Si pasarea aia cine stie ce-a mancat, mie nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva. De parbriz insa chiar sa ai grija, se ciobeste foarte usor si eu deja l-am schimbat pe la 30k km pentru ca s-a crapat de toata frumusetea de la o pietricica pe care a primit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticul barelor il puteai testa in showroom inainte sa dai 30k pe masina. 95% din "probleme" masinilor noi sunt comune. Nu inteleg ce legatura are proiectorul crapat cu garantia. Poate foarte bine sa fi venit crapat din fabrica (l-a scapat unu pe jos in cutie). Oricum tot tu il plateai. De aia nu ti-o da acasa la leasing pana nu ii faci Casco. Ce, daca te ia politia cu o minora ii zici stai domle sa vezi ca de fapt ea asa era dinainte, nu e de la mine ? Acuma daca tu stai sa analizezi lacul masinii dupa fiecare gainat, trebuia sa o colantezi cand ai scos-o din reprezentanta si gata. Cand ai iesit pe drum in Romania, ai pietre, bolovani, scanduri, fiare etc .. care sar de la masinile din fata sau le iei tu si o zgarii inevitabil pana la fuller nu doar o matuiesti. De asta esti dezamagit ? :) N-ai descoperit inca problemele. Sa vezi cu ce vin masinile astea noi (nu numai VW). Ca de exemplu

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Corect. De aia masina mea a facut numai vreo 600km in Romania: de la dealerul din bucuresti de unde am luat-o si pana la vama Nadlac - kilometri facuti cu o singura oprire, la prima benzinarie de lambda dealer, ca sa fac plinul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian Mocanu

Oricum aceasta este ultima masina din grupul VW, la urmatoarea o sa evaluez mai bine alte marci. Nu sunt un junior, am inceput cu dacia, renault clio, megane, laguna si 2buc Passat. Este drept ca si la dacia am avut probleme dar la acea masina te asteptai sa apara. La Renault nu am avut nici un fel de problema, dar na, am vrut alta clasa....

Eu tot raman la parerea mea ca masina asta nu face bani ceruti si confirm si eu ca atitudinea celor de la VW este sfidatoare, nu este problema. renunt eu , renunta altul, apar alti fraieri si ei merg inainte...se vedem pana cand....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Fiecare e liber sa aleaga orice marca. Daca tu vei trece la alta marca, va veni altul de pe Renault asa cum ai venit si tu. Totusi n-as compara niciuna din modelele pe care le-ai avut tu cu modelele VW.

Cred ca la tine e altceva: masinilor ieftine le ierti mai usor problemele decat celor scumpe. E normal. De aia Dacia e in Germania de cativa ani buni pe locul 4-5-6 in topul multumitilor, mult deasupra marcilor clar mai serioase: VW, Opel, BMW etc. Uite aici daca nu ma crezi:

- satisfactia clientilor 2011: http://www.adac.de/_mmm/pdf/Kundenzufriedenheit%202011_96261.pdf

- statistica panelor 2011: http://www.adac.de/sp/presse/_mmm/jpg/Pannenstatistik%202011_124178.JPG

 

Se vede clar ca Renault & co. nu prea tin pasul cu marcile germane (poate numai conform parerilor subiective ale clientilor!), da? ;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima problema aparuta la Passat-ul meu, s-a ars semnalizarea din oglinda dreapta. A costat 140 RON piesa ( 3C8949102D ) plus 60 RON manopera, fix 200 RON in total. I-am spus consultantului de la PBN : daca avea becuri din astea in casa, sa dea 200 RON cand se arde, "o punea".

Mi-a explicat ca e asa scump pentru ca sunt cu tehnologie cu led-uri, care nu se strica .... am ras cu el in reprezentata, de ma tineam cu mana de burta.

:RO flag:

Ca in bancul ala : Se sparge un geam in autoboz, vine soferul si ii spune calatorului vinovat : "Te costa 10 milioane lei vechi" ...asa surprins intreaba de ce asa mult .... "Pentru ca era incasabil, dom'le" :10[1]:  :10[1]:

Modificat de teryro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Interesant. Citisem pe un forum german cum cuiva i-au inlocuit pe garantie lumina de perimetru din oglinda retrovizoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Stie cineva care e setarea pentru afisarea vitezei in format electronic in bord? asa ca in video

 

mercy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe volan (daca e multifunctional) foloseste butoanele din dreapta :

 

  • stanga - dreapta pentru a naviga prin meniuri (radio, setari..)
  • sus - jos pentru a naviga prin optiuni (daca esti pe radio poti sa alegi alta frecventa, la setari poti vedea consumul instant, mediu, viteza, etc.)

Hope it helps.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Sunt pe B7 probleme deosebite legate de culoarea "deep black pearlescent" (in plus fata de celelalte culori)? Pe Jetta unii posesori spun ca ar exista: http://vwforum.ro/topic/102995-jetta-vi-problema-vopsea-posibil-exfoliere-lacvopsea/page-3

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceasta culoare pe dricul meu si singura problema ar fi ca incalzeste foarte tare habitaclul in zilele insorite... rezolvare: Llumar ATR. Am avut si eu aceeasi dilema cand imi configuram masina, intrucat citisem si eu despre aceste neajunsuri, insa in cele din urma am dat frau liber fanteziei personale.

Masina am folosit-o exact in conditiile pentru care am cumparat-o: drum catre si dinspre munca pe soseaua de centura (mers in coloana, in spatele tirurilor, viteza "mare" dupa podul de la Chitila spre nord, praf si nisip foarte mult pe margine... in special langa parapetii de beton), pentru mers la pescuit (locul meu preferat este ultimul de pe balta si cel mai izolat... deci adun toate crengile de pe margini pana acolo), pe drumuri forestiere sau de tara. In aceste conditii pot spune ca vopseaua s-a comportat normal... cred ca am vreo doua - trei ciobituri de pietre abia sesizabile (dintre care una este pe un bandou de plastic de pe aripa stanga). A nu se intelege ca-mi bat joc de ea, nu-i dau in goarna ca idiotul pe camp, nu las rahatul de porumbel ca faca pui doua saptamani pe plafon, nu o sterg de praf cu carpa uscata, nu dau zapada jos de pe ea cu lopata etc.Tratament special: iarna - mai ales cand ramane pe jos nisipul de la deszapezire - o plimb saptamanal la spalatorie si... acasa o tin in garaj. In schimb, lacul se zgarie foarte usor, dar este valabil pentru toate masinile "moderne", pentru ca este "eco"; totusi, nu te gandi ca orice firicel de praf lasa urme pe lac. Personal am reusit sa-i desenez o dunga pe dreapta de la o crenga cand o parcam langa un gard la munca (prin boschetii de pe campii n-am reusit aceeasi performanta) si o julitura pe bara cand m-am proptit prea aproape de usa garajului in timp ce se deschidea... in sus.

Imi spal masina personal la fiecare 2-3 saptamani (de exploatare citadina, fara senzatii prin balarii) si as observa orice zgarietura de pe ea.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

  1. Da intradevar lacul este prea sensibil...si eu am avut masina parcata aiurea si un drag porumbel a binevoit sa imi Ia lacul de pe masina neobservand la timp..a stat asa rahatul vreo 2 zile...si surpriza  lacul s-a dus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

daca esti genul paranoic, f. atent cu masina si nu ai casco sau iti pasa foarte tare de vopsea ca si cum ar fi masina de colectie, sa nu cumva sa optezi pentru vopseaua aia.

nu e vorba doar de pasari...orice lasa urme, orice. chiar si degetul.

nu ai ce cauta la spalatorie de perii dar si o carpa obisnuita la cea mai de lux spalatorie lasa urme...

daca atingi cu haina, maneca, vreo capsa, doamne fereste...vreun bagaj sau vreo cheie...

sa nu mai zic de pietricele/nisip/etc in bara fata care zici ca e un adolescent cu cosuri.

 

+ exfolierea pe care-ai vazut-o in topicul ala.

 

ea arata bine, nu zic nu, mai ales cand e spalata, dar se vede orice.

fereasca dumnezeu sa deschids altii portiera in tine si, bineinteles, se va intampla si asta.

 

mereu zic ca-mi iau masina alba nemetalizata si mereu ma incanta negrul...dar urmatoarea masina, a.k.a touareg 2016 3rd gen - chiar va fi alba.

 

P.S - nu stiu cum o iei, de ce si ce fel de om esti.

Eu o am in leasing, o returnez dupa leasing, are CASCO. Desi e plina de-aproape, de la 2 metri e impecabila si frumoasa pe negru.

Se termina leasing-ul o returnez, in 2016 si iau noul touareg. si la revedere. daca vreau sa o vopsesc acum se rezolva dar nu vreau pentru ca pierd timpul aiurea si pe urma o iau de la capat. daca o iei asa, merita. daca nu...o sa-ti iasa peri albi.

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele cu lacul sunt cunoscute, si e acelasi lac la toate culorile. Eu am aplicat un nano protect la un moment dat anul trecut si n-am niciun fel de problema. In ceea ce priveste culoarea....negru n-as lua. Se vede orice fir de praf. Evident, argintiul e sfant daca vrei sa nu se vada mizeria, insa argintiul standard de la VW mie personal nu-mi place, e prea deschis. Eu am pus "islandgrau metallic" si sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact sunetul asta il am si eu la volan de la 0km si la fel nu au vrut nici mie sa mi schimbe spira.

Reprezentanta, una de la care am luat 3 masini noi si unde am facut toate reviziile ,mi a oferit o explicatie demna de cascadorii rasului........."stim ca spira e defecta dar noi nu putem demonstra fabricii ca ea prezinta defect fiindca odata demontata  nu mai face zgomot si ar urma sa o platim noi"

Buuuuuun deci in concluzie daca ma deranjeaza trebuie sa plateasca fraieru , adica eu.(doamne si mi am mai facut si garantie extinsa 4 ani ca sa ce?)

Astept sa vad cum rezolvi tu problema ptr ca eu nu am reprezentanta in oras iar timp de umblat aiurea nu am deloc in clipa asta.


Cautand putin pe net am gasit  asta.......https://www.youtube.com/watch?v=tT7B8E3_N6c.......oare cat le va lua sa recunoasca ca au o problema?

Eu as mai avea 2 ani de garantie ce ziceti ma incadrez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 0km?? Pai cum ai acceptat-o asa, si mai ales: cum ai putut sa mergi 2 ani cu ea cu zgomotul ala?

 

Eu as face in felul urmator: te duci inca o data la ei, sa o demonteze si sa o remonteze la loc daca ei cred ca asa dispare sunetul. In mod sigur nu va disparea, asa ca fa un film in care sa apara VIN-ul masinii si sa se auda zgomotul volanului. Pune-i sa confirme in scris ca defectul e prezent si trimite tot la Porsche Romania si VW Deutschland. Se va rezolva urgent, iti garantez, inca din momentul in care ii pui sa confirme in scris ;)

 

Pentru dealer e evident mai simplu sa incerce sa-ti vanda balivernele astea, decat sa justifice VW ca piesa e defecta riscand sa ii fie imputata. Daca te lasi pagubas, inseamna ca esti pe undeva de acord ca "trebuie sa plateasca fraieru" asa cum ai scris mai sus ;) In Germania se schimba fara discutii la orice dealer, la o adica poti face un drum incoace. La mine a fost o mica problema cu livrarea piesei, spira nu era disponibila si a durat vreo saptamana pana au adus-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o figura de stil cu acei 0km , iti dai seama ca nu am sesizat de cum am luat-o dar oricum zgomotul a aparut foarte repede ,in ce priveste justificarea lor se refereau la faptul ca la liber nemontata pe masina spira nu scoate nici un zgomot (am asistat la demontarea ei si am vazut) .

Problema e cum spuneam ca nu am timpul necesar in acest moment sa ma lupt ptr dreptatea mea..............si crede-ma nu sunt genul care sa cedeze usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!