Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

@aurel.banu: crezi ca e vorba de incompetenta sau de rea vointa? nu vreau sa generalizez, dar mie oamenii de pe la vw service nu par prea orientati catre clientul "mic", ci mai mult catre flote si parcuri auto pe care ii ard la facturi cum pot ei mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, e clar ca ai avut ghinion si nu cred ca e de condamnat producatorul. la toate marcile sunt masini cu probleme mai grave (dar sunt cazuri rare). la tine trebuie neaparat sa rezolve dealer-ul, te duci cu protectia consumatorului, cu avocat, tre' constrans in vreun fel, sau emailuri direct catre vw, ca eu zic ca daca aia afla cum se poarta pokemonii de aici cu clientii s-ar putea sa nu fie chiar incantati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul are capsa pusa pe VW si trebuie inteles.Dar asta nu inseamna ca brandul acesta este atat de prost cat incearca sa ne convinga. Nu-i de vina VW ca in reteaua lor de distributie sunt dealeri care vin la munca doar ca sa-si ponteze orele si sa poata lua salariul la sfarsitul lunii.

Este de inteles frunstrarea colegului, din pacate ghinionul nostru este acela ca train in aceasta tara care abia ce si-a serbat ziua.... :icon_confused:

Daca el este suparat ca-i ploua in masina de 25K Euro, ce sa mai zicem de fotbalistul caruia i-a luat foc Ferrariul in mers!!! Si a trebuit sa astepte nu stiu cati ani sa-si recupereze banii.

Deci daca au luat foc masini Ferrari (parca 8 bucati intr-un an!) ce sa ne mai miram ca poate ploua intr-un VW? :winter:

Aurel, eu zic sa incadrezi instatisfactia la capitolul ghinion si sa cauti o solutie concreta.Fara suparare, dar lamentrarea pe forum nu-ti va rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de capsa sau frustrare. Nici lamentare. Este o discutie pe un forum. Aceste aspecte vi le-am spus ca sa stiti si voi cu ce ma confrunt eu. Poate se mai intampla si la altii. Normal ca o sa iau toate masurile ce se impun. Am pornit cu sesizarea OPC si o sa intocmesc si niste adrese oficiale catre porsche si vw germania. Dar atata timp cat porsche este unic importator pe romania, cred ca nu o sa se faca nimic. Doar nu o sa se impiedice de mine, cand ei vand masini pe banda rulanta.

Ma rog, ceea ce am vrut eu sa subliniez in posturile anterioare, si de fapt de unde am pornit discutia, la inceput doar cu colegu Dinu apoi cu mai multi, a fost faptul ca spuneam ca aceasta calitate vw a scazut cu timpul. Eu avand in ultimii ani numai masini vw, cumparate de noi.

O sa vad cum rezolv aceasta problema, pana la urma cred ca o sa vand masina, ceea ce nu imi face placere sa pacalesc la randul meu pe altcineva, si o sa ma indrept spre alta marca. Raman cu un gust amar si va spun sincer ca, desi numai sunt la prima tinerete, imi plac foarte mult masinile, am avut foarte multe masini din 1995 pana acum, iar vw a fost o marca de suflet dar care numai este ceea ce a fost.

Daca imi permiteti si nu o sa considerati nici frustrare, nici lamentare, o sa va tin la curent cu viitoarele vesti.

PS Poate macar cu greierii din masina o sa pot convinge dealerul ca nu este normal sa apara la o masina noua, inca din primele cateva sute de km. Ma opresc aici si va rog sa ma scuzati daca v-am rapit o parte din timpul vostru. O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa te opresti a mai scrie pentru ca de-aia este un forum.

Foarte bine ca te mobilizezi si iei masuri impotriva celor care ti-au vandut masina si acum sa fac ca nu inteleg.

Tu esti suparat si din cauza asta vezi acum realitatea prin prisma dezamagirii. Toata lumea este de acord ca la nivel mondial calitatea produselor scade , asta-i trendul!

Dar,daca VW a scazut calitatea poti fi sigur ca si Opel a facut la fel :dry: Colegii de forum au sesizat si reactionat la comparatia facuta intre cele 2 branduri ca si cum Opel a ajuns sa ofere masini mai fiabile si mai bine construite decat VW. Ceea ce nu cred nici eu.

Noi asteptam sa auzim cum iti vei rezolva problema cu apa. Multa bafta!

PS. Am desfacut consola centrala la masina mea de cel putin 15 ori pana acum.In plus, am mai dat jos si fetele de la portierele fata. Te rog sa ma crezi ca nu am niciun greier pana acum. Chiar mi-a fost teama citind experinta ta vis a vis de acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca nu trebuie lasati. Daca-i lasi in pace pornind de la ideea ca esti mic si nu contezi (chiar tu ai spus-o!) asa te si vor trata. Asta explica de ce in Romania lucrurile stau altfel decat in Germania.

Daca vrei sa te plangi si la concern, ma ofer cu traducerea ;) Nu uita insa ca pentru orice demers legal de acum inainte iti trebuie dovezi scrise de la dealerul tau ca nu vrea sa-ti inlocuiasca chederul. Cu greierii poti sa uiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

on topic: la al meu b7 are un buton de blocare al geamurilor pe spate... acelasi buton il am si la o laguna doar ca in plus acesta bloca si usile spate (foarte de folos cand ai copii In spate).... la Passat nu am gasit decat varianta mecanica de a le bloca dar este suparator sa te dai jos din masina daca ai in spate un adult care trebuie sa coaboare. Se poate modica ceva astfel incat butonul sa blocheze si usile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le tin permanent blocate, mi se pare mult mai sigur asa. Mai bine ma dau eu jos cand e un adult acolo care vrea ca coboare, decat sa uit sa apas butonul de fiecare data cand am copii in spate. Nu de alta, dar la 180 pe autostrada n-as prea vrea sa vad cum e sa deschida copilu' usa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E hai, sa nu exageram! Un copil care sa traga de maner (nu cumva trebuie sa traga de doua ori, o data pentru descuiere - presupunand ca usile sunt incuiate - si inca o data pentru deschidere?) si apoi sa impinga in usa invingand forta cu care apasa aerul pe ea (si la viteza legala de autostrada ar fi o problema), e mai greu de gasit. Ar fi un experiment de facut daca macar un adult prins in centura si stand pe scaun poate face cascadoria asta. Si sa nu uitam ca totusi un copil ar trebui sa stea in spate prins sanatos in centurile sale, nu liber topaind prin masina (offf, am eu un fix cu asta, le-as lua parintilor carnetul pe loc in astfel de situatii!). La varsta de 5-6-7 ani cand ar ajunge cu mana la maner stand corect pe scaunel, deja te intelegi cu el.

Noi (eu si cu cel mic) am ajuns la 7 ani fara macar a incerca ceva, respectand "priponirea" in scaunel si desfacerea centurilor doar de catre sau la indicatia unui adult. A fost un scurt moment cand vroia sa se joace la geam si in anumite momente ii deblocam eu butonul sa-si satisfaca curiozitatea. Si dupa cateva zile, i-a trecut.

Scuze, nu e site de tatici si mamici. Insa orice mecanism la un moment dat poate fi ocolit de un copil cu vointa si imaginatie, asa ca cea mai buna protectie e educatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate, insa eu nu fac experimente cu asta. Sincer prefer ca usa sa nu poata fi deschisa din interior. Oricum, adulti la mine nu prea transport pe bancheta din spate, acolo stau scaunele copiilor.

Oricum, suntem offtopic, ca Passatul n-are buton de blocare ale usilor nu e o problema, asa e by-design ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie B7 are ceva greieri de care multi sunt tare nemultumiti... :tuktuk:

Am si un B6 la care am schimbat 11 injectoare (unele s-au ars pe autostrada unde poate fi periculos) am ramas in drum fara pompa de motorina s-a defectat coloana de directie s-au defectat usile si cheile

la 170 mii motorul a cedat de tot (o fisura din fabricatie in blocul motor care tot crestea si curgea apa in ulei)

in fine mi-ar fi fost bun un abonament la tractari auto

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce poate fi periculos sa se "arda" un injector pe autostrada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu e periculos dar e neplacut sa stai 2 ore pe banda de siguranta si sa treaca siruri nesfarsite de camioane ce-ti clatina masina incredibil de mult. Copiii plang si vor la baie iar sotia are crize de nervi cu ce masina proasta ai luat, mai pierzi si rezervarile la hoteluri etc. Periculos cu siguranta e cand te afli in depasire si pierzi motorul iar directia si frana devin greoaie asa ca bonus.

Iar la injectoare cred ca am un record absolut. Prietenii mei nu inteleg cum de mi-am luat tot passat. Eu sper ca o serie o rateaza si urmatoarea nu

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă îți moare motorul în mers nici direcția și nici frâna nu-ți devin greoaie. În rest, un risc mai mare ți-ai asumat la însurătoare, ce vină au injectoarele? Orice depășire este periculoasă, întotdeauna se poate întâmpla ceva neprevăzut. Depășește mai rar și nu-ți pune "toate ouăle în coșul mașinii".

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dacă zbori cu avionul e naspa sa-ți pice injectoarele :) Dar ai dreptate cine te pune sa zbori. Passatul meu e cu servofrana si servodirectie iar fără motor in jumate de ora devin greoaie (de cap)

E interesant cum inca unii explica ca e vina mea ca am depasit nu ca e o greseala grava de proiectare la motoarele BKP.Eu cred ca din aceasta greseala de proiectare unii se pot accidenta

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a incercat cineva sa puna piele pe o tapiserie comfort line? se poate? stiti vreo firma calumea si ce preturi?

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat un comportament ciudat al masinii: daca temperatura exterioara este mai mica sau egala cu 4 grade, dupa pornirea la rece, turatia la ralanti sta aproape la 1000 rpm pana ce apa trece de (sa zicem) 75 de grade. Ciudatenia, descoperita intamplator, este ca daca ventilatia este pe off, turatia la ralanti dupa pornirea la rece si 1-2 minute de mers (primul semafor) sta aproape de cea normala pt motorul cald. Daca pornesc ventilatia (fara ac) turatia urca imediat pana aproape de 1000 rpm.

Poate sa imi confirme cineva cu motor CFFB ca are acelasi comportament? Mie nu mi se pare normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit si eu, acu ca ai zis. Eu pornesc ventilatia la max pe geamuri cand e frig afara (fara AC) sa le dezaburesc rapid, dar n-am observat nimic de genul asta.

Problema e ca de vreo saptamana avem peste 10 - 15 grade si o sa o cam tot tina asa cel putin pana in prima saptamana a lui ianuarie. Vine, vine primavara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat un comportament ciudat al masinii: daca temperatura exterioara este mai mica sau egala cu 4 grade, dupa pornirea la rece, turatia la ralanti sta aproape la 1000 rpm pana ce apa trece de (sa zicem) 75 de grade. Ciudatenia, descoperita intamplator, este ca daca ventilatia este pe off, turatia la ralanti dupa pornirea la rece si 1-2 minute de mers (primul semafor) sta aproape de cea normala pt motorul cald. Daca pornesc ventilatia (fara ac) turatia urca imediat pana aproape de 1000 rpm.

Poate sa imi confirme cineva cu motor CFFB ca are acelasi comportament? Mie nu mi se pare normal...

Da. E normal. Turatia sta la fix 980 rpm pentru ca functioneaza Auxiliary heater (PTC heater). Practic iti baga aer cald cand inca motorul e bocna si pentru a acoperi consumul, centrala electrica ridica turatia la relanti pentru a permite alternatorului sa incarce bateria corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huh?!? Avem heater auxiliar? La mine nu imi baga nici un fel de aer cald cand e motorul rece. M-am uitat intr-o seara cand era mai racoare (+6 grade). Am pornit motorul rece si m-am jucat cu ventilatia. Am dat-o si pe MAX, nu am observat absolut nici o schimbare a turatiei, tot cam pe la 800 sta. O sa ma uit si cand va fi sub +4 grade, dar cine stie cand....acum sunt 15 si e soare :D

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca avem ceva heater auxiliar.

Eu dupa ce pornesc masina, dau ventilatia pe "HI" si setez sa imi bata prin aeratoarele din fata.

In maxim 2 minute am aer cald, asta in conditiile in care de exemplu azi dimineata erau -5 grade.

Confirm ca turatia sta in tot acest timp la ~1000 rpm, pana se incalzeste motorul. CFFB am si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt clarificari. Intr-adevar (verificat azi dimineata la temperatura exterioara de -1 grad) dupa nici 30s de mers de la pornire vine aer cald. E de inteles ridicarea turatiei pe motivul consumatorilor electrici, desi am vazut la alta marca (BMW) acelesi efect de incalzire fara ridicarea turatiei la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste webasto!cautati la B6 in rubrica si gasiti toate detaliile.

Merci pt clarificari. Intr-adevar (verificat azi dimineata la temperatura exterioara de -1 grad) dupa nici 30s de mers de la pornire vine aer cald. E de inteles ridicarea turatiei pe motivul consumatorilor electrici, desi am vazut la alta marca (BMW) acelesi efect de incalzire fara ridicarea turatiei la ralanti.

Se numeste webasto!cautati la B6 in rubrica si gasiti toate detaliile. http://vwforum.promo...-webasto-pe-b6/

Webasto la inceput pe B6 pana in 2007 venea ca standard,apoi au trecut-o ca optiune aparte,deci daca tu nu ai ales-o nu cred ca ai,eu asa stiam!!!asta daca nu ai luat masina dupa stoc deja configurata.Cat despre incalzirea auxiliara(webasto)sunt doua tipuri,unul este automat cand pornesti motorul iar temperatura de afara este sub 4 grade,atunci intra in functiune in paralel cu motorul si in 30 de secunda ai aer cald in masina!apoi mai este un tip care pe langa ceea ce am zis despre primul il mai poti folosi si cu motorul oprit actionandu-l dintr-o telecomanda specifica modulului!P.S:defapt cei care au standard,sa zic asa,mai pot adauga un modul cu telecomanda si apoi pot folosi incalzirea fara sa ai motorul pornit!!!

post-83335-0-76042700-1357067308_thumb.j

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un webasto. Esti tu intr-o eroare majora. Este doar o rezistenta electrica care incalzeste aerul care intra in habitaclu. Webasto incalzeste apa din motor folosind motorina si costa peste 1000 euro pe cand PTC heaterul este standard pe aproape orice dizel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!