Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema..mi se aburesc ambele faruri (xenoanele) cam 2 cm inaltime X 3 cm latime in coltul interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la reprezentanta unde ti se va spune: 'Asa fac toate,e perfect normal' :)) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, m-am saturat de figurile astea de vw...Pe bune, mi se pare exagerat sa dai atatia bani pe o masina si cand ai ceva problema (vorba e ca nici nu ar trebui sa ai cu ea probleme...) si te duci la reprezentanta sa nu ti se rezolve nimic. Am scris acum ceva timp ca imi ploua in masina pe chederul usii din dreapta. Am fost atunci la pbn, mi-au tinut masina acolo 2 ore, apoi ma cheama sa o iau. Il intreb pe desteptul de consilier daca a facut proba sa nu mai curga, el imi spune ca da. Il intreb ce a avut si auzi explicatie - montaj defectuos al chederului (adica aia de la fabrica sunt niste prosti, noroc ca exista pbn). Dupa vreo saptamana spal masina. Frate, curgea apa pe geamul meu prin interior ca la nebuni. Repet, nu faptul ca sta cu jetul pe geam, ci doar ca trece cu apa. Fac si eu acasa proba cu furtunul de apa - la fel. Ma suna si o tipa de la pbn sa ma intrebe daca sunt multumit de prestatiile service-ului. Normal ca m-am racorit pe ea. Niste cretini....Alta figura este faptul ca scartaie din toate alea. La bord in dreptul rcd-ului, in stanga ceasurilor de bord, in spate la luneta. M-am saturat, Imi aduc aminte de SuperNova mea...De ceva vreme am schimbat marca. Ma plimb cu un Opel Astra J. Motor 1.4, am pe ea aceleasi dotari ca la Passat, e drept mai putin scaune incalzite. Dar masina a costat 13000euro. E foarte decenta si vreau sa va spun ca am ramas impresionat de calitate (eu avand in ultimii 7 ani numai masini vw). Nu exista nici un greiere...Tine-ti minte...Niici unul, macar. Si mai mult la fel de placut surprins intervalul de service la opel se face din 30 in 30000km. O sa vand panorama asta de vw Passat si cred ca schimb si marca cu totul. La bani mult mai putini alte marci fac masini mai bune

Modificat de aurel.banu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am inteles exact pe cine te-ai suparat...pe service, pe tipa aia (care fie vb. intre noi, nici nu lucreaza la VW) sau pe marca? Depinde ce vrei de la o masina, dar Astra nu se poate compara in nici un fel cu passatul. Daca masina e in garantie, trebuie sa mergi pe capul lor pana iti rezolva problema cu chederul.

Sincer, m-am saturat de figurile astea de vw...Pe bune, mi se pare exagerat sa dai atatia bani pe o masina si cand ai ceva problema (vorba e ca nici nu ar trebui sa ai cu ea probleme...)

Pai cu nici o masina "nu ar trebui sa ai probleme", dar nici un producator de masini de pe lumea asta n-a reusit in cei 150 de ani de istorie a automobilului, sa produca masina aia ideala, cu care sa n-ai probleme. Fiecare producator de masini face eforturi imense sa produca masini mai bune, sub presiunea concurentei, standardelor (vezi noul ISO26262) si al pretului pe care un client e pregatit sa-l plateasca pentru masina. Totul e o statistica (vezi MTBF, MTTF etc.) vs. costuri. Calculase cineva cam cat ar costa o masina la fel de "available" ca un avion de linie ("seven nines"). A rezultat un pret cu vreo 8 cifre.... ;) Dar suntem deja OT...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in ultimii ani am avut numai vw. Golf 5, 6, passat b6, tiguan si acum passat b7. E diferenta enorma intre b6 si b7 in ce priveste calitatea pieselor si a imbinarilor. B6 era o masina extrem de bine legata. Supararea mea este pe marca, pe dealeri care nu stiu decat sa vanda. Constat ca vw este prea mult apreciat financiar pt niste masini care au probleme de noi... Trezeste-te Dinu, nu pot sa cred ca tu nu te loveti de asa ceva? Ai mai avut masini vw inainte? Eu unul sunt convins ca aceste scaderi de preturi au fost facute prin diminuarea calitatii componentelor.

Pana si pretul accesoriilor de vw sunt mai scumpe de 2sau chiar 3 ori fata de opel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e o problema cu VW-ul, toate marcile au din astea.

Mai am o Corolla din 2004, pe care o conduce de obicei sotia. In ultimul timp am fost pentru mici reparatii/inspectii cu Corolla la service si am fost placut impresionat de calitatea service-ului, profesionalismul mecanicilor, explicatii detaliate, eforturi de a face totul perfect etc. etc. La capitolul service VW-ul nu-i ajunge nici la glezna Toyotei. Problema e alta...de fiecare data am primit o masina de schimb (absolut gratis, chiar si benzina - la VW nu exista asa ceva!). Am condus deci in ultimele 2 luni Yaris, Auris si Corolla Verso. Toate noi noute. In niciuna nu m-as mai urca vreodata, nici nu se compara cu Corolla mea. In nici un caz n-as mai cumpara Toyota acum, pentru mine calitatea materialelor folosite acum e mult sub Corolla. Sper ca Opelul ala nu e al tau, altfel vei realiza in curand ca passatul este mult peste astra. Lucrez in domeniu, stiu ce eforturi se fac pentru imbunatatirea calitatii, nu pentru diminuarea ei.

LE: Si Passatul tau poate fi setat pe interval variabil de schimb, daca pui ulei LongLife. De fapt, Passatul se vinde cam peste tot cu schimb la 30k km, exceptia o constituie cateva tari din estul europei. As zice totusi ca VW e foarte preocupat de masinile pe care le vinde daca face asta in Romania, avand in vedere calitatea combustibilului...si de fapt m-ar ingrijora ca Opelul nu face acelasi lucru :dry:

LE2: Nu-s foarte convins ca urmatoarea mea masina va avea vreo sigla a concernului VAG pe grila...dar Opel nu va fi sigur (si nu pentru faptul ca zilele Opelului sunt numarate...) ;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu in ce domeniu lucrezi dar parca nu as fi asa radical cu opel. Acum multi ani am avut un astra h diesel ce l-am dus la 70000km fara absolut nici o problema. Nu a intrat in service decat pt revizie. Referitor la revizii vw, de ce nu se baga in ro revizia la 30? Poate stii tu cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

70k km nu e nicio performanta. Cu Corolla pana la 130k km n-am fost in service decat pentru schimb de ulei.

Despre Opel...hmm...cam toti pe care-i stiu ca lucrau acolo au plecat acum vreo 3 ani, cand devenise clar ca Opelul va intra in faliment, urmand exemplul Saab-ului. GM-ul s-a incapatanat insa sa nu vanda firma, au incercat sa reangajeze oameni dar n-au mai pacalit pe nimeni. In ultimul timp aud pe la radio ca iar incep discutiile despre falimentul Opel, au redus deja la Rüsselsheim si Bochum (fabricile principale) de la 3 schimburi numai la 2...

Despre schimbul de ulei, am mai scris de cateva ori...vezi aici: http://vwforum.promo...izie-passat-b7/ sau aici: http://vwforum.promo...de-schimb-ulei/ sau aici: http://vwforum.promo...mania-germania/

PS: Mecanicul mi-a zis ca a vazut si masini vandute in landurile ex-comuniste ale Germaniei care n-au intervalul de schimb variabil. Zicea ca motivul ar fi ca in acele landuri lumea se cam duce sa alimenteze din Cehia sau Polonia ;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fara greieri deloc si alte probleme tehnice si estetice, 70k este o reala performanta vs 15km cu passat. Ma rog, oricum cele scrise mai sus sunt o opinie prsonala iar pe forum vw nu ma astept sa imi dai dreptate da nici nu pot sa cred ca suntem asa virusati de vw incat numai vedem ca exista si alte marci pe piata, la bani mai putini dar care suntnmai serioase. Cand esti pe locul 1 la vanzari iti poti permite sa mai tragi si fusareala. Ceilalti se roaga de tine sa cumperi masina....inchei dand un ex de accesoriu cmparat de la opel. Set de presuri fata si spate costa 170 lei, la vw costa cca 400. Merita oare vw asemenea dif de pret? Nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca ai fi primul de care aud ca dupa mai multe masini VW trece la Opel :)

Serios acuma, tocmai am aruncat un ochi pe ultimul top de satisfactie a clientilor de la ADAC: http://www.adac.de/_mmm/pdf/Kundenzufriedenheit%202011_96261.pdf

E foarte interesant, Opelul e doar un loc sub VW. Topul asta reflecta cat de multumiti sunt cumparatorii cu marca, masina si calitatea service-ului. Evident, totul e prin prisma costurilor.

E normal ca unul care a cumparat Dacia (locul 6, dar anii trecuti Dacia a fost pe 3!) sa fie mai multumit decat unul care a luat VW. Primul se bucura ca cu <10k EUR si-a luat o chestie care-l duce de la A la B si nu prea-l deranjeaza greierii (nu se aud de galagia motorului, anvelopelor, suieratul vantului etc). Al doilea se oftica ca a dat 30k+ pe un VW (locul 27) care are un cheder montat aiurea sau ca-i bat xenoanele cam prea jos. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Mersi ca mi ai zis ca ma oftic. Normal ca ma oftic ca de fiecare data cand spal masina se umple usa de apa pe interior. O sa vina si gerul si sa vezi distractie

PS Opelul este de la servici. In caz ca are vreo importanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu inteleg. Daca nu ti-au rezolvat problema, de ce nu te duci la ei sa refaca treaba, pana nu mai intra apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Eu sincer inteleg nemultumirile unor colegi , personal sunt la a treia masina vw toate de noi si cu toate am avut probleme mai mari sau mici aproape imediat ce am iesit din showroom.

Primul un passat b6 o masina de 35k absolut superba dar cu care am avut probleme reale amintind doar cardanul spate de doua ori si injectoarele renumitului bkp plus nenumarate nimicuri. L am vandut cu 120 k de km la bord.

A doua un golf 5 gt sport 1,4 tsi 140cp de asemenea o masina de care m am indragostit dar la care i am schimbat e drept pe garantie mult laudatul dsg dupa numai 5k km si un rulment spate undeva pe la 20k. L am vandut cu 45k km la bord fara alte probleme pana atunci

Acum detin un b7 si daca intr un fel sau altul inteleg ca la spira o fi un defect de fabricatie al piesei nu pot sa accept ca la stopul de frana de la luneta trebuie sa i dau cate un pumn cel putin odata pe saptamana sa nu mai vibreze de parca as avea un tractor.

P.s chiar nimeni nu a desfacut stopul ala sa vada de ce nu e fixat mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinu, am fost la alt dealer si au schimbat tot chederul. Pe garantie, dupa un scandal monstru cu nu vroiau sa il schimbe pe garantie. Daca plateam ar fi costat 600 lei. Asa ca m-am incapatat si a fost schimbat asa cum doream. dar tot nu s-a rezolvat. Intra apa incontinuare. Sincer, dupa atatea belele, chiar nu cred ca o sa mai dau altadata bani pe un vw. Mai alel ca nu este singura masina de pe pamantul asta.

Stopul din centru spate se desface si este prins in niste cleme. Eu am scris odata cum am rezolvat. Prin aplicare de bureti pe toata suprafata. Pur si simplu badijonat....

Dinu, am fost la alt dealer si au schimbat tot chederul. Pe garantie, dupa un scandal monstru cu nu vroiau sa il schimbe pe garantie. Daca plateam ar fi costat 600 lei. Asa ca m-am incapatat si a fost schimbat asa cum doream. dar tot nu s-a rezolvat. Intra apa incontinuare. Sincer, dupa atatea belele, chiar nu cred ca o sa mai dau altadata bani pe un vw. Mai alel ca nu este singura masina de pe pamantul asta.

Stopul din centru spate se desface si este prins in niste cleme. Eu am scris odata cum am rezolvat. Prin aplicare de bureti pe toata suprafata. Pur si simplu badijonat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e bine ;) Acum nu vei avea aceleasi discutii ca prima oara, va fi mai usor de argumentat pentru schimbatul pe garantie. In plus, e piesa pusa de ei, are garantie 1 an (sau asa ar trebui!). Daca ai stii pentru ce chestii se duc nemtii la garantie, ti s-ar parea chestia ta cu chederul de 10 ori mai grava decat este :) Nu-i lasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si mie problema tot nu s-a rezolvat. Imi ploua in masina. Asta ce inseamna, ca rama usii, profilul in care intra chederul este stramb. Ori a fost lovita ori a fost stramba din fabrica sau manipulare. Cine stie? Noroc, daca pot spune, este faptul ca masina a fost luata de mine de noua. Daca era la mana a 2, puteam spune si eu si service-ul ca masina a fost lovita. Nu? Dar degeaba a fost noua ca nu are nimeni ce sa imi faca. Atunci eu ce sa fac? Sa continui sa cumpar masini de la ei? Sa stii ca am cumparat destul de multe de la pbn si am relatii si la vanzari si la service, pe linie de director. Dar nu ma pot ajuta, decat sa imi schimbe usa integral, pe banii mei. Ma bucur de incredere la pbn, dar asta e... Raspunsul bine cunosut, se mai intampla.... Esti tu ghinionistul ala... Atunci, scuza-ma, o sa ma reorientez. Si crede-ma, si opel fabrica masini de calitate la standarde inalte. Poate tu lucrezi la vw? Tii cu ei... Oricum, eu as fi dorit sa mai intervina si altcineva in discutia de aici, pt ca as fi vrut si alte opinii. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca se poate sa fie lovita pe timpul transportului , eu am descoperit la Passat-ul meu luat de nou in 2003 , dupa 9ani ,ca fusese zgariata bara spate in timpul transportului. Am avut ocazia sa ma uit la istoricul ei in service ,si prima operatie era trecuta reparatie bara zgariata .Pe mine nu m-a anuntat nimeni atunci dar a intarziat livrarea o saptamana dupa cele 2 luni estimate ca "trebuie sa-i facem vama "

Asa si la tine poate a fost lovita si astia se fac ca ploua .Schimba dealerul...

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mici incidente se intampla la toti dealerii, indiferent de marca. Se mai fura ceva la transport, se mai ciobeste un geam de la vreun prost care da cu piatra in tren intre doua zgarmari in nas, o mai scoate vreun neatent prin usa de la spalatorie...Ce este regretabil e ca nu isi asuma problemele si nu le remediaza spre satisfactia clientului. Multi inca traiesc in vremurile in care stateau cu picioarele pe birou si tipareau configuratii din calculator, fiind coada la casierie. Incetul cu incetul vor ateriza in nas, asta daca inca nu ii doare. Insa asta face parte din ciclurile economice.

Ai patit problema cu B7? Sincer imi pare rau. Insa nu e obligatoriu ca la alta marca vei fi ocolit de acelasi ghinion. Ba mai mult, poate ai mai multe sanse sa nu ti se intample pastrand marca :). Nu vrei sa fi considerat ghinionist? Vinde-o si ia-ti altceva, ce vrei sa-ti spunem? Ca e VW prost? Nu ar avea asa succes daca ar fi noul Fiat. Pare ca scade calitatea incet dar constant, sub presiunea costurilor. Insa din nou, cam asa e la toti producatorii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crede-ma, si opel fabrica masini de calitate la standarde inalte. Poate tu lucrezi la vw? Tii cu ei...

Inteleg ca esti frustrat, dar sa stii ca nu sunt eu vinovat pentru asta. Am si eu indoielile mele privitoare la marca asta, dar genul asta de refulare nu ajuta pe nimeni. De ce nu schimbi dealerul daca ai probleme cu el?

Nu lucrez la VW si nici nu "tin" cu ei...poate ar trebui sa citesti mai cu atentie ce am scris mai devreme:

Mai am o Corolla din 2004, pe care o conduce de obicei sotia. In ultimul timp am fost pentru mici reparatii/inspectii cu Corolla la service si am fost placut impresionat de calitatea service-ului, profesionalismul mecanicilor, explicatii detaliate, eforturi de a face totul perfect etc. etc. La capitolul service VW-ul nu-i ajunge nici la glezna Toyotei.

...

LE2: Nu-s foarte convins ca urmatoarea mea masina va avea vreo sigla a concernului VAG pe grila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face bine nimanui ploemica asta , un lucru este clar si aici vb din proprie experienta......sunt probleme serioase in ceea ce priveste calitatea.Chiar asa ghinionisti sa fim unii dintre noi incat sa avem probleme cu trei masini luate de noi consecutiv , ma indoiesc. As fi la fel de frustrat sa stiu ca mi ploua in masina mai ales in perioada asta a anului. Sper ca actuala masina sa nu ma dezamageasca mai rau pentru ca eu am spus din momentul in care am facut comanda ca va fi ultima in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e o problema cu VW-ul, toate marcile au din astea.

Mai am o Corolla din 2004, pe care o conduce de obicei sotia. In ultimul timp am fost pentru mici reparatii/inspectii cu Corolla la service si am fost placut impresionat de calitatea service-ului, profesionalismul mecanicilor, explicatii detaliate, eforturi de a face totul perfect etc. etc. La capitolul service VW-ul nu-i ajunge nici la glezna Toyotei. Problema e alta...de fiecare data am primit o masina de schimb (absolut gratis, chiar si benzina - la VW nu exista asa ceva!). Am condus deci in ultimele 2 luni Yaris, Auris si Corolla Verso. Toate noi noute. In niciuna nu m-as mai urca vreodata, nici nu se compara cu Corolla mea. In nici un caz n-as mai cumpara Toyota acum, pentru mine calitatea materialelor folosite acum e mult sub Corolla. Sper ca Opelul ala nu e al tau, altfel vei realiza in curand ca passatul este mult peste astra. Lucrez in domeniu, stiu ce eforturi se fac pentru imbunatatirea calitatii, nu pentru diminuarea ei.

LE: Si Passatul tau poate fi setat pe interval variabil de schimb, daca pui ulei LongLife. De fapt, Passatul se vinde cam peste tot cu schimb la 30k km, exceptia o constituie cateva tari din estul europei. As zice totusi ca VW e foarte preocupat de masinile pe care le vinde daca face asta in Romania, avand in vedere calitatea combustibilului...si de fapt m-ar ingrijora ca Opelul nu face acelasi lucru :dry:

LE2: Nu-s foarte convins ca urmatoarea mea masina va avea vreo sigla a concernului VAG pe grila...dar Opel nu va fi sigur (si nu pentru faptul ca zilele Opelului sunt numarate...) ;)

as indrazni sa te contrazic aici un pic si nu cred ca sunt singurul.

suntem in 2012 (2013 peste putin), si posesorii de masini noi,ar trebuii sa fie super multumiti de masinile alese indiferent de sigla de pe ea.si aici ma refer in primul rand la fiabilitate si comfortul care il da aceasta masina.nu poti sa fii in 2012 si sa te trezesti ca in masina care tocmai a iesit de pe banda,te ploua si auzi tot felul de greieri care sunt foarte deranjanti.si daca tot spui ca se fac eforturi pentru a imbunatati calitatea, eu spun ca nu sunt deloc eforturi,ci doar o mica evolutie.si aici spun ca au pus un buton in plus si mai fin la atingere,ca au pus navigatie,ca au mai bagat si o camera care sa te ajute sa parchezi,sau ca masina se parcheaza singura.dar pentru lucrul asta facem o scoala de soferi,deci pentru mine e doar un moft,si un motiv in plus sa poata justifica preturile foarte mari pentru o masina.si eu sunt la a doua masina vw,masini luate de noi,dar sunt sigur ca nu as mai vrea sa fie si a 3 masina sub semnul asta.as fi multumit daca intr-adevar s-ar face eforturi,in a imbunatati serviciile reprezentantilor acestor marci care sunt dotati din plin de lipsa de profesionalism.sunt lapte si miere pana cand ti-au vandut produsul dupa care se schimba radical.

2013 sper sa fie un an mai bun pentru noi toti!

Modificat de bily77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as zice ca toti at rebui sa fie super multumiti de masina "indiferent de sigla". Un Logan nu se va compara niciodata la nimic (fiabilitate, greieri) cu un S-Klasse de pilda. Oamenii sunt multumiti sau nemultumiti cu masinile lor numai prin prisma raportului pret/asteptari. Dovada e tocmai "clasamentul" ADAC-ului pe care l-am pus inainte: Loganul e o masina de la care nu te astepti la prea multe, cu un pret minuscul - de aceea e pe un loc superior in clasament. La cealalta extrema sunt cei care au platit o gramada de bani pentru S-Klasse se asteapta ca masina aia sa fie PERFECTA - si evident ca nu e - deci vor fi nemultumiti :)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bune, persisti intr-o chestiune pur si simplu fara rost. Mie ieri seara mi-a plouat in masina. Nimeni din pbn, midocar nu are ce sa ii faca masinii. Eu ce vrei sa fac? Sa fiu multumit ca am dat 25000euro pe o masina care ploua in ea???? Ma pi... pe ea de marca. Opelul de laservici de 13000 este perfecta. Daca as trai ca tine in germania m-as duce la dealer si as lasaua in curte la ei dar in romanica nu ai nici undrept. Numai sustine chestia cu fiabolitatea ca nu are nici o treaba in zilele industrializarii de azi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are si vw-ul un fel de voce a clientului ceva, unde sa poti reclama service-ul? un telefon, o adresa de email, ceva care sa ajunga direct la producator, care, eventual, sa-ti dea solutia la problema, ca pana la urma pare a fi, mai degraba, un defect de constructie

masina e in garantie?

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am cumparat-o anul asta in aprilie, de noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!