Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

De ce nota 10? Nu ti se parea normal sa fie inlocuit chederul pe garantie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru faptul ca s-au miscat rapid si sunt f amabili. Eu am si un peugeot. Sa te fereasca sfantul de service eurial. Sunt cu 10 ani sub porsche. De asta nota acordata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, m-am intors de la PBN. Concluzia: asa fac toate.. Mi-a aratat o Jetta cu 7000 Km si facea si aia.

Problema e intr-adevar legata de maneta de semnalizare, pocnitura se aude exact in locul in care ea ar trebui sa revina, doar ca atunci cand rotesti volanul, nu cand il indrepti.

Se pare ca dupa o anumita uzura apare acest zgomot pentru ca nu e prezent de la inceput. Calitatea VW in 2012...

Cred ca voi folosi mai des functia de semnalizare scurta chiar si cand schimb directia de mers, nu doar cand schimb banda.

Confirm la B7 si zgomotul de la spira si pocnetul de semnalizator. Adaug inca o pocnitura de sub masina (se aude din exterior) la franare in special la parcari si la viteze foarte mici care apare uneori si pe care nu sunt capabili sa o explice, au verificat toata masina de 3 ori. Daca dau cu fata franez si pocneste nu mai pocneste pana nu dau cu spatele si franez. Dar astea-s lucruri marunte.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha! tocmai am primit de la dealerul meu o felicitare de 1 an a masinii, si m-a invitat la o inspectie gratuita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealer-ul este din germania sau din romania?

Germania, dar masina am cumparat-o din romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut prima problema la 14000 km. Ornamentul din mijlocul bordului rezoneaza in anumite conditii, daca pun un deget pe el si apas usor in stanga ceasurilor de bord dispare - probleme rezolvata in 5 min: o clema nu a fost montata corect.

Inca o problema care ma cam enerveaza, aparuta sau poate mai bine zis sesizata doar acum, este o vibratie care se resimte in habitaclu intre 1200 si 1300 rpm. Cauza: suportul filtrului de aer. S-a incercat remedierea prin carpirea cu banda adeziva, a tinut doar pana am ajuns acasa. Saptamana viitoare se va schimba tot subansamblul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu bordul si eu o am...nici 50 000 km nu are si se misca tot bordul, la drum cu denivelari se misca usile, se aud chederele cum freaca unul de altul...Si problema cu compresorul de ac nu stiu ce are, baga rece dar uneori parca freaca pe ceva, iar daca il opresc si il repornesc nu mai face...si nu inteleg care e problema cu cutia de viteze, cand bag marsarier pur si simplu freaca pinion pe pinion vreo 3 secunde...astia de la quark cauta tot felul de motive...as vrea sa fac o sesizare la cineva sus, care ma poate ajuta cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu intratul foarte greu uneori in marsarier am patit-o si eu.Sunt momente uneori cand efectiv nu vrea sa intre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca intra tot timpul asa, doar daca pornesc masina cu ambreiajul apasat nu intra greu...si baieti de la service au zis ca e normal.is idioti astia.

Modificat de alexarad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica: "doar daca pornesc masina cu ambreiajul apasat nu intra greu"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul este optional la unii. :coffee_lol: :))

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrea sa zica ca el porneste masina(motorul) de obicei fara sa calce ambreiajul,si atunci cand o face cu ambreiajul calcat,intra mai usor cand baga in marsarier.

incearca atunci cand bagi marsarier sa calci de 2 ori ambreiajul.

Modificat de bily77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul decupleaza zi atat, nu conteaza de cate ori il calci. Intratul mai greu in marsarier (sau in orice viteza) are legatura cu pozitia selectorului (timonerie etc.). Daca treaba nu poate fi reprodusa in fata celor de la service, nu poate fi nici investigata sau reparata. Si mie imi intra mai greu cateodata in vit. 1, dar n-am reusit sa reproduc nici macar pentru mine. Poate e doar o parere...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu vibratia la 1200 ture, si hai sa va zic intreaga poveste.

Am observat de ceva vreme ca ornamentul de pe mijlocul bordului (cel orizonzal de la un capat la altul) vibreaza cateodata. O alta vibratie aparea pe la 1200-1300 ture, atat in mers cat si pe loc. Cum eram obisnuit cu liniste in masina (fara greieri, vibratii si sunete ciudate) a devenit putin deranjanta. Am trecut pe la dealer-ul cel mai apropiat, vine un inginer, se uita la masina, merge in proba sa auda si el despre ce e vorba. Zgomotul facut de ornamentul de bord il observa si el, dar vibratia la 1200 de ture zice ca nu o aude, ca totul e normal, ca e zgomorul motorului bla bla bla. Dupa 2-3 minute zice ca parca se aude, si va trebui investigat pe elevator si ca toata operatia va dura o zi, ca tre sa mearga in proba de n-spe ori. Cum nu puteam ramane fara masina in saptamana respectiva am zis ca merg alta data.

Fiind intr-o delegatie si nevand ce sa fac m-am oprit la o alta reprezentata. M-au programat a doua zi, s-a depistat rapid cauza zgomoturilor: ornamentul din bord nu avea o clema montata corect (treaba rezolvata in 5 min), si vibratia era cauzata de carcasa filtrului de aer. S-a pus banda adeziva pe muchiile carcasei, s-a spalat masina, si nu a mai facut pana am ajuns acasa. A urmat inlocuirea carcasei, asa ca la urmatoarea delegatie mi s-a schimbat carcasa (cea de pe masina era Made in Italy) si surpriza: zgomotul nu s-a eliminat complet. A mai fost necesara si inlocuirea unui tub dintre filtru de aer si turbina.

Totusi, chiar daca vibratiile s-au redus considerabil, ele nu sunt complet absente (facand o comparatie cu alte modele non VW). Mecanicul a adus pe rand in hala 3 passat-uri noi care le aveau pe stoc pentru a compara vibratiile. La toate vibratia era prezenta, la 2 dintre ele ceva mai accentuta decat la masina mea. Concluzia comuna a fost ca este "by design". Curios problema le era cunoscuta, ziceau ca la Sharan-uri se intampla cel mai des.

Nu credeam ca pt o problema asa de mica sa fie necesare 3 vizite...fara sa socotesc pe prima "esuata" :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu porneste fara ambreiajul apasat, doar ca in momentul cand e debreiat si fac pornirea nu mai intra greu....marsarierul si viteza 1 intra greu, intra doar cu caraituri sau cum sa le zic, se freaca pinion pe pinion.marsarieru nu intrat decat daca bag in viteza 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema, azi mi-am pierdut una din chei si as dori sa achizitionez alta doar ca la reprezentata e 1000 ron, si as vrea un mai ieftina.ma intereseaza daca se poate rescrie cipul ala ca sa o pot folosi la mine...astept o parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam greu.... ca nu merge cu sculele care merg la restul VAG-urilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuria nu a durat prea mult, a re-aparut vibratia la 1200 de ture. S-a mai lovit cineva de problema asta cu vibratiile carcasei filtrului de aer si a tubulaturilor catre turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am fost din nou la VW pentru problema de mai sus cu vibratiile. S-a observat ca vibratia dispare daca se apasa usor cu mana pe verticala pe tubul care conecteaza turbina cu filtrul de aer. Intrucat fenomenul s-a repetat chiar si cu un tub nou, s-a demontat tubul, s-a flexat putin (are o zona la mijloc care permite acest lucru), s-a pus banda adeziva peste el fortand pozitia flexata ca si cum ai apasa cu mana de sus in jos. Am facut deja 50km si pare sa fi disparut complet Sunt curios cat o sa tina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T.:Halal rezolvare..auzi banda adeziva :)) Am si eu un sifon la masina de spalat pe care l-am carpit cu adeziva ca facea de numa-numa ziceam ca explodeaza la imbinare da ala e 10 lei si e o chinezarie. Eu am facut multe traznai incercand sa repar ceva ce stiam sigur ca nu pot repara, si ghici ce..super glue mai merge da banda adeziva nici intr-un caz tot timpul se dezlipeste cand ti-e lumea mai draga :) Oare chestia asta e in manualul de service ?

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o fi in manualul de reparatii al vw germany unde s-a facut treaba :dry:. Arata ca o mana rupta in ghips negru, care nu ma deranjeaza ca oricum nu am gand sa deschid capota :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, important e ca s-a rezolvat. Fa poze :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!