Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Nu, nu vom merge de la Lugoj pana la Arad, pentru ca abia s-a semnat contractul pentru Timisoara Lugoj lotul 2. Abia astept sa ajung de sarbatori la Timisoara, noile tronsoane de autostrada salveaza cel putin o ora din timpul total. Aiurea ca nu se poate folosi tot Lugoj-Deva lot 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lotul 1 din autostrada Lugoj – Deva e finalizat. Se asteapta doar inaugurarea

http://www.youtube.com/watch?v=IE8EOxzLIos

deci de luni vom merge pe autostrada dinainte de lugoj pana dupa arad?

Nu ai cum, lipseste lotul 2 intre Timisoara si Lugoj, acum se inaugureaza lotul 1 din Lugoj Deva,  sunt doar portiuni de autostrada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 2016 as spune eu pentru Sibiu - Nadlac complet. In felul asta, de la Bucuresti vom avea aproximativ 500km autostrada din totalul de 600km ! Economia de timp va fi probabil pe undeva pe la 2h fata de ce a fost cand era doar Bucuresti - Pitesti autostrada ! Cu ce s-a deschis acum ar trebui sa se castige deja 1h !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna jalnic... Ne bucuram cu ce avem... Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu suna deloc jalnic, autostrazile nu se pot construi peste noapte. Exista niste proceduri destul de complicate care incep de la cererile de includere pe listele de finantare UE si continua cu licitatii, exproprieri...si constructia propriuzisa care TREBUIE sa dureze minim 1.5-2 ani daca se vrea ca lucrarea sa iasa cum trebuie. Daca se trece peste etape tehnologice si calitatea finala sufera in consecinta !

 

Un film aerian foarte misto facut dintr-o drona > http://www.youtube.com/watch?v=2Yr2f4dj0mg#t=349

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna jalnic, dar nu e deloc. Acum 2-3 ani nu aveam nici o bucata de autostrada noua, doar Bucuresti-Pitesti si centura Pitesti, la nivel de autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voiam sa spun ca s-ar fi putut face si mai mult, daca nu ne incurcam in "calcule"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se puteau face mult mai multe. Asta daca nu dura relicitarea unui lot exact un an si alte asemenea probleme. Pe mine ma ajuta mult loturile de autostrada deschise, sunt sigur ca si pe ceilalti care merg spre vest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun..si acum..la ora asta merita sa merg Buc-sibiu-arad pe sebes doar pt autostrazi, sau tot e mai rapid prin sud, Craiova-Drobeta..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nop, nu mai merita prin sud acum...e mai rapid pe noile loturi de autostrada. Gandeste-te ca ai scapat de marile batai de cap din zona Sebes-Deva-Orastie. Eu la Sebes de 2 ori am prins coloana de 10km si am stat si 4 ore blocat acolo. La un revelion, cand ma intorceam din Austria, am prins blocaj din cauza unui accident nasol si noroc ca am avut pe cineva inaintea mea care m-a avertizat...m-am intors si am luat-o pe valea jiului !

 

In exploatare (km reali, nu km de numerotare) la 19.12.2013:

A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km (include Pitesti bypass)
A1: Sibiu bypass 17,56 km
A1: Sibiu-Saliste 16,105 km
A1: Cunta-Sebes-Orastie 43,855 km
A1: Orastie-Simeria-Deva 32,80 km
A1: Lugoj-Timisoara lot 1 (Izvin-Giarmata, Timisoara bypass) 9,50 km
A1: Timisoara-Arad 44,50 km (include Arad bypass)
A2: Bucuresti-Cernavoda-Medgidia-Constanta 203,00 km
A3: Bucuresti-Ploiesti 56,29 km (sectiunea de 6 km intre CB si zona Pipera/Tunari nu este terminata)
A3: Campia Turzii-Gilau (Cluj vest) 52,00 km
A4: Constanta bypass 22,20 km
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 607,47 km
---------------------------------------------------------------------

 

Total pe A1 intre Bucuresti si Nadlac > 274km (aproape jumatate din distanta totala se poate merge cu o medie de 130kmh). Pe restul de 330kmh o sa avem medie tot in jur de 70kmh ca si inainte !
 

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stadiu general A1 (tronsoane ramase de construit) pe tronsoane :

 

 

Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned > Dumnezeu stie cand s-o incepe ceva aici...guvernul actual face tot posibilul sa NU faca acest tronson, nu avem nici SF actualizat iar executia are parti destul de complicate cu dealuri instabile si relief dificil

 

Sibiu - Orastie LOT 3 (Saliste - Cunta) > IMPREGILLO > Under construction > niste magari cei de la Impregillo care au frecat menta cu lunile asteptand suplimentare de buget pentru ca ei nu au fost in stare sa sondeze terenul calumea inainte de a face oferta cum trebuie pentru licitatie. A se vedea ca altii mai seriosi care au venit cu oferte mai mari la licitatie luasera in calcul tunel inca de la inceput pe zona instabila...Impregillo si statul roman au crezut ca pot face debleu de 40m intr-un deal instabil...absolut penibil avand in vedere ca topologia terenului in zona aia se cunostea de sute de ani ca fiind foarte instabila (poate va amintiti acele rupturi frecvente pe DN1 care erau mereu peticite)

 

Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction > UMB a fost un constructor serios pana acum dar din pacate a venit cu o oferta incredibil de mica (40% din valoare estimata), fiind convins ca va castiga toate cele 3 loturi la pachet (lot 2, 3 si 4). Din pacate au castigat doar acest lot si acum se gandesc daca le ies calculele (adica daca renunta si pierd garantia de 10% sau termina lucrarea dar mai vin si cu bani de acasa). Au castigat in august dar nu au lucrat nimic pana acum, ceea ce e atipic pentru ei care ne-au obisnuit cu viteza mare de lucru. Pana acum se puteau face marcajele si sondajele in teren + organizarea de santier pentru ca peste iarna sa faca proiectarea si sa inceapa la primavara in forta

 

Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction > constructori cvasinecunoscuti si cunoscuti contestatari pe la alte licitatii...imi e destul de frica cu Teloxim astia care n-au experienta in lucrari asa mari. Sper sa nu se intample ca la Romstrade si Monteadriano...Teloxim sa incaseze banii si sa-i lase cu buza umflata pe ceilalti din concern care sunt de pe afara

 

Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction > astia-s mai ok dar nu au prea avut lucrari pe la noi sa ne dam cu parerea

 

Lugoj - Deva LOT 1 (Dumbrava - Sanovita) > TIRRENA SCAVI > Under construction > e gata lotul dar nu se poate circula pe el ptr ca la un capat nu exista nod de racordare

 

Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Under construction > este cum nu se poate mai bine ca a luat lotul tot Tirrena care avea organizarea in zona dupa ce tocmai a terminat lotul alaturat repede si la un nivel ridicat de calitate. Sunt sanse ca acest lot sa fie gata la sfarsitul anului viitor si atunci se va putea circula pe aici si pe lotul 1 de care se leaga. Ca idee, a doua zi dupa ce s-a semnat contractul baietii incepusera sa lucreze la drumul tehnologic si delimitarea traseului...asa DA constructor !!!

 

Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Tender in progress > fostul lot Alpine (care a dat faliment) e la 85% si e un lot usor care poate fi gata si in 2 luni. Se asteapta inca relicitarea (statul roman s-a miscat ca melcul aici)

 

Arad - Nadlac LOT 1 (Pecica - Nadlac) > Tender in progress > fostul lot Romstrade e la stadiu 30% si e un lot usor care se poate face in intregime anul viitor. Max Boegl, constructor mare si serios a castigat licitatia si se asteapta ordinul de incepere, moment in care voi schimba din "Tender in progress" in "under construction"

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teloxim , este de fapt Tehnologica Radion , aflata in insolventa de 1an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt firme diferite dar ale aceluiasi Theodor Berna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se poate vedea, in 2010 aveam 315km autostrazi iar in 2013 avem 645km, adica peste dublul sumei de acum 3 ani. Asta arata ca, cu toate poticnelile noastre, lucrurile sunt pe traseul cel bun. Daca s-ar reusi mentinerea acestei cresteri din ultimii ani, nu am sta chiar rau peste vreo 10 ani. Astept sa apara si un grafic cu evolutia autostrazilor in Europa, ultimul pe care-l stiu e din 2010 !

post-73-0-53144800-1387791670_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim mult pentru analizele atasate datelor seci.Pe mine unu m-a ajutat sa inteleg mult mai bine in ce stadiu este constructia de autostrazi schema asta decat comunicatele scrise in limbajul de lemn din ziare sau CNDNAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere, ma bucur ca pot aduce informatii la zi dintr-un domeniu adiacent acestui forum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Toate autorutele au cap  final Bucuresti  eroare fatala :)

2.Cum  centuri in regim de autostrada in Bucuresti nu exista,o sa fie fain cand  toate autorutele o sa sfarseasca intr-un sens giratoriu.

 

Ma mir cum nimeni nu se gandeste ca prioritatea este sa legi cumva autostrada Soarelui de Ploiesti (Constanta-Ploiesti-Brasov  etc )  odata ce Turda -Sebes este deja licitata puteti uita de Campia Turzii-Brasov .

Practic peste ani o sa existe doua autorute de la Nadlac si Bors care se vor intalni in Sebes si vor cobora ...spre  o intersectie semaforizata  din Bucuresti sau in cel mai fericit caz  intr-un sens giratoriu . :icon_thumleft:

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba se gandesc destul de multi dar banii pentru exproprierile necesare unei autostrazi de centura a Bucurestiului cam lipsesc (si stim bine ca terenurile sunt cu mult mai scumpe decat in orice alta zona a tarii). Deocamdata va fi latita toata centura Bucurestiului la 2 benzi/sens (se lucreaza chiar acum la asta dar merge cam incet din pacate) urmand ca pe viitor sa fie acordata tot in PPP sau concesiune la pachet constructia autostrazii de centura + intretinere si mentenanta Bucuresti - Pitesti si Bucuresti - Constanta. Desigur ca cel ce va face lucrarea va pune taxa pe cele 3 mentionate mai sus !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tot vorbiti de exproprieri ?

Vad ca lumea de pe acest forum iese pe afara,la cati kilometri de Viena,Munchen,Stuttgart  sunt inelele de oras ?

Baietii de la CNADR vad orasele  doar plecand de la Otopeni vazand doar Parisul maxim asta este concluzia mea.

Pana cad o sa se faca exproprierile, o sa trebuiasca sa construiti alta.La cati km sunt bypass-urile,inelele de oras,in  orasele importante din Germania,Austria etc  ?

 

Langa Bucuresti sunt multe interese legate de terenuri ,o spun eu vad ca lumea se cam codeste  ,de ce nu la 5,10,15,20 km de Bucuresti ?

Sa aud parerea unor bucuresteni fara interese in zona :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit harta.

O singura obiectie zona acea de la aeroportul H.Coanda este fortata,ca sa optimizezi bucata de autostrada Bucuresti -Brasov trebuie sa pornesti by-passul mult mai departe de Bucuresti si sa cobori oblic spre DN1.

 

De ce sa treaca pe langa  H.Coanda  aproape orizontal ? :)  

Cum este piata imobiliara in zona ? :)

In stilul asta ii inteleg pe bucurestenii care merg pe DN1 spre Ploiesti,A0 pentru bucuresteni (zona H.Coanda)  va fi inutila atat timp cat esti obligat sa mergi spre est inutil.

 

Ps.  Aproape aceasi problema o au timisorenii neexistand un by-pass care sa traverseze Dumbravita spre autoruta  nou construita  directia Arad :) toti merg pe nationala.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stam sa gasim nod in papura, gasim peste tot, eu nu vad o asa mare problema cum vezi tu iar daca esti din Otopeni, nu vad rostul a mai merge pe A3 pana la Ploiesti din moment ce esti la 40km distanta pe DN. Se va merita ocolul atunci cand va fi autostrada direct pana la Brasov dar poate nici asa... poti intra pe autostrada de la Ploiesti incolo sau daca tii neaparat, intri pe la Snagov care e spre Nord.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa se faca acel by-pass sunt curios daca o sa gandesti la fel.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am intors astazi din calatorie, am venit de la Timisoara pe traseul Timisoara - centura Lugoj - A6 - A1 pana la Dumbrava - Deva - Sibiu - Pitesti - Bucuresti. In total 585 km in 6 ore si 30 minute, folosind toate tronsoanele de autostrada, inclusiv cele inaugurate in decembrie 2013. Am fost foarte dezamagit de calitatea A6 si A1 de la intersectia cu A6 pana la Dumbrava, desi e abia inaugurat e plin de denivelari, in schimb cele 3 tronsoane nou inaugurate de pe traseul Orastie Sibiu sunt excelente, nici o denivelare. Remarc de asemenea modificarea semnalizarii terminarii tronsonului de la Cunta, dupa accidentul de acum cateva zile, acum conurile de plastic sunt puse cu ceva mai inainte, cel putin 300 metri, pentru a avea timp suficient pentru reducerea vitezei. Ma declar multumit, am redus cam 90 de minute din timpul total pe acest traseu, insa ma voi declara foarte multumit cand se va drumul la lotul 3 Orastie Sibiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!