Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Esti tanar, cred cai sanse mari sa se intample asta, chiar daca va fi nevoie sa ocolesti pe la Cluj ca sa ajungi la Focsani. Sunt din Focsani, desi stau in Bucuresti de 15 ani. Acolo sunt parintii mei si sunt nevoit sa fac cam o data pe luna Bucuresti - Focsani. Pot spune ca DN2, cel putin partea pana la Bacau, este un drum mult mai bun decat 90% din drumurile din Romania, acea banda de urgenta in plus fata de un drum cu o banda ajuta foarte mult la fluidizarea circulatiei. Totusi, nu vad necesitatea unei autostrazi, cand compari cu dimensiunile traficului de pe Valea Oltului sau Sibiu - Orastie. 

Din pacate, interesele unor personaje politice sunt mai importante decat necesitatile reale, asa ca vom avea autostrada de la Bucuresti la Alexandria.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii vorba despre harta asta? Cu orasul Salaj? Ca atunci ii clar....

post-21103-0-40316200-1386228465_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orasul Sălaj? Eu stiu ca exista judetul Sălaj si orasul Zalau

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost upgradat de curand, ca sa merite si el o autostrada. El de ce sa nu merite? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa era trecut pe harta; orasul Salaj. Doar ca sa iti dai seama de modul cum lucreaza si cat cunosc ei din Romania. Cand vad autostrada la Alexandria...ii felicit pe Dragnea...:D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este trecut ca oras pt ca a fost facut oras, acum o saptamana parca. Si pe urma am putut vedea si de ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista localitatea Salaj! Acesta este doar numele judetului cu resedinta la Zalau. http://ro.wikipedia.org/wiki/Categorie:Localit%C4%83%C8%9Bi_%C3%AEn_jude%C8%9Bul_S%C4%83laj

 

My two cents: numai praf in ochi, brusc fac zeci de bucati de autostrazi, marea prostie este sa nu mearga mai departe pe Pitesti-Sibiu, Valea Oltului are cea mai mare nevoie de un drum mai rapid si mai sigur, transportatorii si producatorii (Dacia) au mare dreptate, se pierd bani mergand cu 56kmph in Romania.

 

http://www.biziday.ro/2013/12/04/treceti-autostrazi-romane-carpatii/ cititi si ce zice Moise Guran despre panarama asta

 

Oricum treaba e facuta ca sa se discute si sa distraga atentia de la altele, unii zic ca ascund ceva in bugetul pe 2014 .. as vrea sa vad si eu bugetul asta detaliat cine il are PM va rog.

 

Pe mine personal ma intereseaza sa ies din tara pe A1, asteptam ca anul asta sa avem 80% din Sibiu-Nadlac si in 2016 sa avem si Pitesti-Sibiu, acum astia zic ca amana Pitesti-Sibiu pana in 2022 .. ar fi o greseala colosala si (inca) un pas inapoi pentru Romania

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca Sibiu-Pitesti e la mintea cocosului ca trebuie facuta si repede... Cum spunea un coleg aici, si un pre-scolar ar trage linia aia pe harta pentru a le uni pe celelalte.

 

Sa insisti atat de mult pe alte autostrazi fara sens este extrem de ilogic. Cum si de ce pot insista atat de mult ca Sibiu-Pitesti nu ne intereseaza este incredibil! Dacia produce 3% din PIB si ei vin cu autostrazi spre Alexandria sau Focsani etc.  :sly:

 

Si ce este si mai dubios este ca incearca sa vanda tampeniile astea celor care-si permit un autoturism si sa-l ruleze pe o autostrada. Ceea ce 90% din electoratul lor nu se incadreaza. Cati pensionari stiti voi cu masini si din cei care au, cati merg cu ele mai mult de 500-1000 km/an?

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Harta aia nu e praf in ochi ci face parte dintr-un masterplan pentru care UE ne-a batut obrazul. Practic, ne-a obligat sa-l facem pentru a accesa banii de autostrazi in exercitiul bugetar 2014-2020...vor si oamenii sa stie ce avem de gand cu autostrazile in tara asta pe anii viitori. Bineinteles ca Pitesti - Sibiu e la mintea cocosului inainte de tot ce e propus acolo iar UE tot pentru asta impinge de la spate, dupa cum am convenit de comun acord cu ei. Coridorul 4 trece prin multe tari si nu-l modifica nimeni dupa cum vrea, aceste coridoare fiind gandite dupa transporturile de marfuri, nu turism de weekend sau alte bazaconii. in ce priveste Pitesti-Sibiu, treaba e simpla. Anumite persoane foarte infometate din actualul guvern imping de la spate Comarnic - Brasov in PPP intrucat aici se pot face foarte multe angajamente. Unul dintre ele este foarte simplu > pentru ca ei sa-si primeasca cascavalul de la constructorul desemnat, acesta le-a impus sa renunte la Pitesti - Sibiu si sa bage la inaintare Sibiu - Brasov pentru a duce tot traficul de pe Valea Oltului catre Valea Prahovei de unde ei ar incasa bani din taxe si si-ar recupera mult mai repede investia. Conform intelegerii ai nostri s-au si apucat de treaba, doar ca UE le-a dat peste nas si le-a spus clar ca nu vor finanta nici un Sibiu - Brasov !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data de 16 decembrie este data oficiala de deschidere a tronsoanelor sus amintite? Peste doua saptamani am de parcurs Nadlac-Sibiu si nu stiu daca ii mai ok sa merge pe Lugoj sau traseul cel mai scurt. Cum se prezinta drumul de la Lugoj la Deva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lugoj - Deva e ok, in afara catorva portiuni de drum mai prost, cu ceva denivelari si cateva gropi. Totusi nu ti-as recomanda sa-l faci noaptea, sunt destul de multe curbe periculoase nesemnalizate. In plus, sunt destul de putine locuri unde poti depasi, iar vizibilitatea lasa de dorit in zonele mai inalte, aproape de releul de televiziune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Stiu drumul destul de bine ( am locuit la Lugoj 2 ani) dar nu am mai fost pe acolo de 10 luni si de aceea aveam nevoie de o parere.

Sa inteleg ca nu ii nimic oficial ca pe 16 se deschid cateva bucati noi de autostrada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codz la asta faceam si eu referire ca doar stau in Cluj la citiva km de ,,orasul Salaj"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, oficial este 16 decembrie ptr loturile 1 si 2 dar nu sunt 100% sigur pentru 4 unde mai e putin de lucru si depinde de vreme in mare masura !


Stadiu general A1 pe tronsoane :

 

Bucuresti - Pitesti (Bucuresti - Bradu) > Completed

 

Centura Pitesti (Bradu - Bascov) > Completed

 

Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned

 

Centura Sibiu (Selimbar - Sura Mica) > Completed

 

Sibiu - Orastie LOT 4 (Sura Mica - Saliste) > ASTALDI > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 3 (Saliste - Cunta) > IMPREGILLO > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 2 (Cunta - Sebes) > STRACO > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 1 (Sebes - Orastie) > STRABAG > Under construction

 

Orastie - Deva LOT 2 (Orastie - Simeria) > Completed

 

Orastie - Deva LOT 1 (Simeria - Soimus) > Completed

 

Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 1 (Dumbrava - Sanovita) > TIRRENA SCAVI > Under construction

 

Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Under construction

 

Timisoara - Lugoj LOT 1 (Izvin - Giarmata) > Completed

 

Timisoara - Arad LOT 2 (Giarmata - Arad) > Completed

 

Timisoara - Arad LOT 1 (Centura Arad) > Completed

 

Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Tender in progress

 

Arad - Nadlac LOT 1 (Pecica - Nadlac) > Tender in progress

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai avem de rezolvat contestatiile pe loturile Arad-Nadlac si avem constructor peste tot, sansele fiind ca in 2016 sa mergem pe A1 de la Sibiu la Nadlac. La sfarsitul lui 2014 ungurii au programata deschiderea bucatii de la Mako la Nadlac si au fost miscari puternice si la ei in toamna asta ! Astfel, Sibiu - Budapesta este foarte plauzibil in 2016 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a terminat definitiv si cu contestatiile pe Arad - Nadlac Lot 1 (Pecica - Nadlac), asa ca avem constructor Astaldi-Max-Boegl. Constructorul este mare si serios, tronsonul este deja executat de Romstrade cam 30% si este extrem de usor, asa ca pana la sfarsitul lui 2014 poate fi gata !

 

"12.12.2013
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 3 recurs
Tip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 12.12.2013.
Document: Hotarâre 12.12.2013 "

 

Stadiu general A1 pe tronsoane :

 

Bucuresti - Pitesti (Bucuresti - Bradu) > Completed

 

Centura Pitesti (Bradu - Bascov) > Completed

 

Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned

 

Centura Sibiu (Selimbar - Sura Mica) > Completed

 

Sibiu - Orastie LOT 4 (Sura Mica - Saliste) > ASTALDI > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 3 (Saliste - Cunta) > IMPREGILLO > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 2 (Cunta - Sebes) > STRACO > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 1 (Sebes - Orastie) > STRABAG > Under construction

 

Orastie - Deva LOT 2 (Orastie - Simeria) > Completed

 

Orastie - Deva LOT 1 (Simeria - Soimus) > Completed

 

Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 1 (Dumbrava - Sanovita) > TIRRENA SCAVI > Under construction

 

Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Under construction

 

Timisoara - Lugoj LOT 1 (Izvin - Giarmata) > Completed

 

Timisoara - Arad LOT 2 (Giarmata - Arad) > Completed

 

Timisoara - Arad LOT 1 (Centura Arad) > Completed

 

Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Tender in progress

 

Arad - Nadlac LOT 1 (Pecica - Nadlac) > Under construction

 

A mai ramas Arad - Nadlac LOT 2 nelicitat. Acesta este deja la aproximativ 85% dupa falimentul Alpine, asa ca dupa desemnarea castigatorului se poate termina lejer in 2-3 luni ! MAi trebuie doar sa se miste puturosii de la minister cu relicitarea aia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai..da update la ce s-a deschis azi, si la semnarea contractului pt Comarnic-Brasov :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si faptul ca pune taxa pe comarnic-brasov cand l-o termina (peste 10 ani) era calculat undeva la 1 euro pe 10km parcursi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit a venit ziua cea mare in care se deschid 4 loturi de autostrada extrem de importante pentru tara noastra >

 

Proiectare si executie autostrada Orastie-Sibiu km 0+000 – km 24+110 - lot 1 (24,1 km)

Valoarea contractului: 551.041.792,37 lei (fara TVA), din care:
Contributia UE ce urmeaza a fi acordata prin FC: 468.385.523,51 lei
Bugetul de Stat: 82.656.268,85 lei

Data semnarii: 07.06.2011
Data de incepere a serviciilor: 20.06.2011

Durata de implementare:
120 de zile durata de realizare a Proiectului Tehnic
540 de zile durata de executie a lucrarilor
1460 de zile perioada de garantie a lucrarilor

Contractant: S.C. STRABAG S.R.L.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Proiectare si executie autostrada Orastie-Sibiu km 24+110 – km 43+855 – lot 2 (19,7 km)

Valoarea contractului: 377.780.208,81 lei (fara TVA), din care:
Contributia UE ce urmeaza a fi acordata prin FC: 321.113.177,49 lei
Bugetul de Stat: 56.667.031,32 lei

Data semnarii: 07.06.2011
Data de incepere a serviciilor: 20.06.2011

Durata de implementare
120 de zile durata de realizare a Proiectului Tehnic
540 de zile durata de executie a lucrarilor
1460 de zile perioada de garantie a lucrarilor

Contractant: Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. – STUDIO CORONA S.R.L. CIVIL ENGINEERING

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Proiectare si executie autostrada Orastie-Sibiu km 65+965 – km 82+070 – lot 4 (16,1 km)

Valoarea contractului: 484.839.529,89 lei (fara TVA), din care:
Contribuția UE ce urmeaza a fi acordata prin FC: 412.113.600,41 lei
Bugetul de Stat: 72.725.929,48 lei

Data semnarii: 07.06.2011
Data de incepere a lucrarilor: 20.06.2011

Durata de implementare:
120 de zile durata de realizare a Proiectului Tehnic
540 de zile durata de executie a lucrarilor
1460 de zile perioada de garantie a lucrarilor

Contractant: Asocierea ASTALDI S.p.A-SC EURO CONSTRUCT TRADING 98 SRL – SC ASTALROM SA

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Proiectare si executie autostrada Lugoj-Deva km 0+000 – km 27+400 - lot 1 (27,5 km*) si Drumul de legatura cu Centura Lugoj - autostrada A6 (11,4 km)

Valoarea contractului: 681.040.913,98 lei (fara TVA), din care:
Contributia UE ce urmeaza a fi acordata prin FC: 578.884.776,88 lei
Bugetul de Stat: 102.156.137,097 lei

Data semnarii: 20.05.2011

Durata proiectare: 120 zile
Durata executie lucrari: 540 zile
Durata perioada de garantie: 1460 zile

Antreprenor: Asocierea Tirena Scavi S.p.A.-Societa Italiana per Condotte D’Acqua S.pA-Cossi Construzioni S.p.A

* Din cei 27,5 km ai autostrazii Lugoj - Deva, lotul 1, se vor da in folosinta doar 17,5. Restul de 10 km, cu toate ca sunt finalizati, nu vor fi deschisi traficului datorita lipsei unui nod rutier adecvat la capatul vestic al tronsonului. Acesti 10 km vor fi dati in exploatare odata cu finalizarea lotului 2 din autostrada Timisoara-Lugoj (termen estimativ: sfarsitul anului 2015).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Harta actuala a autostrazilor din Romania. Tot astazi s-s stabilit si executantul autostrazii Comarnic-Brasov in "persoana" celor de la Vinci-Aktor-Strabag. Se cam stia ca ei o vor lua, fiind de departe cel mai puternic consortiu care s-a inscris si singurii capabil sa execute corect si la timp o lucrare de o asemenea dificultate. Asteptam ordinul de incepere si speram ca statul sa se miste mai cu talent la partea de exproprieri !

post-73-0-66093600-1387474740_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stadiu general A1 pe tronsoane :

 

Bucuresti - Pitesti (Bucuresti - Bradu) > Completed

 

Centura Pitesti (Bradu - Bascov) > Completed

 

Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned

 

Centura Sibiu (Selimbar - Sura Mica) > Completed

 

Sibiu - Orastie LOT 4 (Sura Mica - Saliste) > ASTALDI > Completed

 

Sibiu - Orastie LOT 3 (Saliste - Cunta) > IMPREGILLO > Under construction

 

Sibiu - Orastie LOT 2 (Cunta - Sebes) > STRACO > Completed

 

Sibiu - Orastie LOT 1 (Sebes - Orastie) > STRABAG > Completed

 

Orastie - Deva LOT 2 (Orastie - Simeria) > Completed

 

Orastie - Deva LOT 1 (Simeria - Soimus) > Completed

 

Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction

 

Lugoj - Deva LOT 1 (Dumbrava - Sanovita) > TIRRENA SCAVI > Completed

 

Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Under construction

 

Timisoara - Lugoj LOT 1 (Izvin - Giarmata) > Completed

 

Timisoara - Arad LOT 2 (Giarmata - Arad) > Completed

 

Timisoara - Arad LOT 1 (Centura Arad) > Completed

 

Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Tender in progress

 

Arad - Nadlac LOT 1 (Pecica - Nadlac) > Tender in progress

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa adunam, asadar. Astazi avem trei tronsoane noi, Orastie-Sebes Vest, Sebes Vest-Cunta si Saliste-Sibiu Vest. In total 59,96 km fix.

In exploatare (km reali, nu km de numerotare) la 19.12.2013:
A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km (include Pitesti bypass)
A1: Sibiu bypass 17,56 km
A1: Sibiu-Saliste 16,105 km
A1: Cunta-Sebes-Orastie 43,855 km
A1: Orastie-Simeria-Deva 32,80 km
A1: Lugoj-Timisoara lot 1 (Izvin-Giarmata, Timisoara bypass) 9,50 km
A1: Timisoara-Arad 44,50 km (include Arad bypass)
A2: Bucuresti-Cernavoda-Medgidia-Constanta 203,00 km
A3: Bucuresti-Ploiesti 56,29 km (sectiunea de 6 km intre CB si zona Pipera/Tunari nu este terminata)
A3: Campia Turzii-Gilau (Cluj vest) 52,00 km
A4: Constanta bypass 22,20 km
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 607,47 km
---------------------------------------------------------------------

Am depasit 600 km!!!

Si mai avem si Sanovita-Dumbrava si A6. Luni, pe 23 dupa cum zicea Ponta prin presa. Pacat ca nu a fost tot azi... ma rog, poate Tirrena mai are ceva de lucru pe la A6 si mai are nevoie de cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din harta ta sa inteleg ca A3 va intra in Buc abia in 2015?

si in 2015 deci Sb-Nadlac va fi unit? 

deci de luni vom merge pe autostrada dinainte de lugoj pana dupa arad?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!