Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Am vazut la tv,ai toate sansele la o masina mai joasa sa spargi baia de ulei daca esti pe vigoana.Executantii au spus ca de vina e apa care sa infiltrat si nu a avut scurgere.

Doar nu erau fraieri sa zica ca statul e de vina ca i-a impins de la spate sa termine mai repede si au sarit peste niste timpi tehnologici...n-ar mai primi lucrari prin alte parti in veci !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un filmulet cu toate cele 4 loturi ale Sibiu - Orastie >

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi lucrurile sint simple, unii le complica:

e greu sa faci ce trebuie de la inceput??? sa profilezi terasamentul de la inceput cu inclinare de la ax spre margini (idem asfaltul) ca sa se scurga apa spre santuri??

asta nu e greu, e greu sa faci compactarea ca la carte, respectind numarul de treceri si straturi in care se face lucrarea.

Costa mult la un banal sant (cind se fac reparatii in orase la diverse utilitati)sa compactezi in straturi de 20-25cm si sa le uzi, daramite la atitia mii de metri patrati.

Posibil ca nici Proctor nu prea iese din laborator, da cu copy paste la buletinele de analiza.

Nu e rau, semnam aditionale pt reparatii si intretinere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ceva de ''tronsoane experimentale''.

Care este semnificatia termenului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca din laborator materialul este bun, se pune in opera pentru a vedea daca asa este pe o lungime de cca 25-50m si vreo 4 latime (nu stiu daca si la autostrazi e asa, probabil se dubleaza latimea, nu am idee)

Ca orice constructie, are o fundatie; fundatia se executa in pamint de calitate buna (d-aia si la o casa se sapa pina se da de "pamint tare")

La drumuri tot asa e, in ceea ce priveste sapatura, dar fundatia si terasamentul se realizeaza din piatra sparta, balast stabilizat cu ciment 6%, pamint cu var, samd.

Ei si daca gasim materiale mai proaste dar mai aproape de lucrare le folosim pe astea; daca balastul are si pamint prin el, merge si asta...cimentul ne trebuie si noua la o alee, un gard, varul e bun si ala pentru gard si pomi...

Evident ca materialele astea sint aduse din zona in care este lucrarea si cum gropile de imprumut sau balastierele nu au materialul uniform.... facem experimente ;)

Am mai zis, eu stiu un singur segment de drum, semnalizat cu placuta "tronson experimental" undeva pe DN7 intre Arad si Deva.

Si culmea ca este ok zona :)

Probabil o eroare a constructorului :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facut azi o tura pe soseaua de centura si apoi pe drumul interjudetean: e cirpit, tronsoanele experimentale sint inca in stadiul de experiment: experimenteaza suspensia si directia masinii

activitate nu prea era in zona iesirilor/podurilor de peste autostrada; ba chiar vad ca desi taluzele sint abrupte, peree nu sint si apa isi face de cap.

evident, daca mergi cu viteza recomandata de panou totul este in ordine.

D-aia la retur am ales sa vin pe national.

naspa:

http://www.aradon.ro...ac-arad/1163564

pe de alta parte, vad ca primarele, finu' lu presedintele behaie impreuna cu sustinatorii lor despre pasajele peste CF ca nu dau USL istii bani sa continue lucrarile (finalul este absolut necesar, evident); pe unii ii inteleg ca sint prosti, dar altii sint excroci si profita de naivitatea primilor atita timp cit inca exista placile de identificare ale lucrarii unde aveau termen de finalizare al lucrarilor in plin mandat pedelist, deci nimeni nu le punea bete in roate.

nu facem politica, dar cam asa stau lucrurile din pacate, au mai tocat niste bani ca sa refaca rutele ocolitoare executate execrabil....

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare ciudat si nefiresc mai intai sa faci un tronson experimental(pe care se incaseaza banii)si apoi daca tine si e conform..bine..daca nu ne apucam iar de treaba.Banuiesc ca asa stau lucrurile,sau poate gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei acum iti dai seama ca solutia pe acel tronson nu e cu mult diferita fata de ce trebuie, dar cum trebuie facute manevre, le facem.

cum ziceam mai sus, circul continua pe tema centurii vechi:

http://www.aradon.ro/falca-ii-cheama-pe-usl-isti-la-munca/1165120

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

e o vorba romaneasca: din avion nu se vede (groapa, fisura, lucrarea de mintuiala)

;)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Era si cazul sa rezilieze. Sunt curios daca arestarea lui nea Nelu se va mentine si dupa cele 29 zile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica recapitulare a statusului pe toate tronsoanele :

Status pe sectiuni:

1. Nadlac-Arad: in constructie, finalizare 2013

Lot 1: km 0+000-km 22+248 | Valoare: 382.959.483,93 lei (fara TVA) | Constructor: Romstrade-Monteadriano-Donrep

Lot 2: km 22+248–km 38+882 | Valoare: 411.489.216,05 lei (fara TVA) | Constructor: Alpine

In total: 38,8 km.

plan complet

detalii tronson

2. Arad-Timisoara: operational 17 decembrie 2011, Arad bypass operational full profile din 6 iunie 2012

In total: 44,5 km.

3. Timisoara-Lugoj: lotul 2 este re-licitat

Lot 1: 9,5 km, operational din 23 octombrie 2012

Lot 2: segment re-licitat

In total: 35,1 km.

detalii tronson

4. Lugoj-Deva: in constructie, finalizare 2013 (lot 1)

Lot 1: km 0+000-km 27+400 | Valoare: 681.040.913,98 lei (fara TVA) | Constructor: Tirrena Scavi-Condotte-Cossi

Loturi 2, 3 si 4: licitatii lansate

In total: 99,5 km.

detalii tronson

5. Deva-Orastie: in constructie, finalizare 2013, Deva-Simeria operational in 2012

Deva-Simeria si Simeria-Orastie: 33 km (total) | Valoare: 177.921.518,49 euro | Constructor: Strabag-Straco

In total: 32,8 km.

detalii tronson

6. Orastie-Sibiu: in constructie, finalizare 2013

Lot 1: km 0+000-km 24+110 | Valoare: 551.041.792,37 lei (fara TVA) | Constructor: Strabag

Lot 2: km 24+110-km 43+855 | Valoare: 377.780.208,81 lei (fara TVA) | Constructor: Straco-Corona

Lot 3: km 43+855-km 65+965 | Valoare: 604.791.600 lei (fara TVA) | Constructor: Impregilo

Lot 4: km 65+965-km 82+070 | Valoare: 484.839.529,89 lei (fara TVA) | Constructor: Astaldi-Euro Construct-Astalrom

plan complet

In total: 82 km.

detalii tronson

7. Sibiu bypass: operational si finalizat

In total: 17,56 km.

8. Sibiu-Pitesti: nelicitat inca, ultimele stiri arata ca segmentul va avea finantare europeana, finalizare in jur de 2016

In total: 116,6 km.

9. Pitesti-Bucuresti: operational si finalizat

In total: 109,66 km.

----------------------------------------------------------------

TOTAL

- lungime totala: 575,96 km

- operational: 171,72 km

- operational nou in 2012: Deva-Orastie, un segment (Deva-Simeria sau Simeria-Orastie) si Timisoara-Lugoj lot 1 (Timisoara bypass)

Anul asta se vor deschide aproximativ 15km din tronsonul de 32.8km "5. Deva-Orastie"

La anul, sanse reale de a fi deschise au :

1. Nadlac-Arad > Lot 2: km 22+248–km 38+882

5. Deva-Orastie > restul de km

De asemenea, posibil Lugoj - Deva si ceva din Sibiu - Orastie

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, au aparut zvonuri cum ca Romstrade e in incapacitate de plata si se apropie falimentul...sa vedem ce urmeaza !

Ai avut dreptate cu Romstrade,inca din iulie zvonurile ....nu erau zvonuri :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se stia de treaba asta,dar au amanat pe cat de mult exacutarea ,,inculpatului''... sa dea bine inainte de alegeri si sa taie una din sursele de finantare are pdl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic off : :lol: Tare asta cu sursa de finantare pdl , cumva crezi ca la usl nu cotiza ?Regii asfaltului sunt si in opozitie si la putere in acelasi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic off : :lol: Tare asta cu sursa de finantare pdl , cumva crezi ca la usl nu cotiza ?Regii asfaltului sunt si in opozitie si la putere in acelasi timp.

Exact...ei fac afaceri cu cine este la putere in momentul respectiv !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Publicat (modificat)

S-a deschis si Simeria - Orastie ieri (18km) astfel incat Deva - Orastie este acum completa > http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.0 ...in sfarsit scapam de acele cozi si accidente groaznice din zona !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se asfalteaza din nou un sens AR_TM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia se asflalteaza? Din ceea ce stiu eu nu este predata lucrarea (sunt atatea portiuni cu parapeti lipsa sau poduri neterminate).....ca se mai asfalteaza inca un sens ii nimic sau poate au uitat acum 2 ani sa toarne stratul de uzura.

 

Astea sunt lucrari facute pentru alegatori si reclama....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca pe aici se facea tam tam ca e mare scula de bascula bucata asta de autostrada, si mergi pe ea mai ceva ca in vest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Taxa de pod de la Calafat (RO-BG),pentru turisme 6 euro :lol:.Spui ca treci podul peste Bosfor si din Europa in Asia.

Imi pare extrem de mare taxa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!