Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Din calculele mele, cam undeva la 10-15 minute, depinde foarte mult de cum mergi pe DN si cat de aglomerat este. Oriucum, o sa am ceva emotii cand o sa merg pe autostrada prin debileul ala, mai ales daca ploua puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un site util zic eu, destul de bine documentat cu situatia acestei autostrazi : http://www.130km.ro/a1.html   , din cate se vede lucrurile se misca, cam incet dar se misca. Si site-ul CNADNR http://www.cnadnr.ro/proiecte.php?tip=79 , ceva mai sarac in informatii, dar util intr-o oarecare masura.

Modificat de ionut v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima filmare de la Arad la Mako ce prinde cele 2 loturi ale noastre + partea ungurilor > https://www.youtube.com/watch?v=IPw3x5DOqSg#t=811 . Ungurii sunt ceva mai in urma noastra cu executia dar la cum arata acum lucrarile pot deschide si ei prin vara anului viitor iar noi in primavara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram ca de Craciun sa merg pe autostrada de la Sibiu pana la Deva, se pare ca nu se va intampla. Sunt cateva portiuni care sunt la stadiul de tasare a umpluturii, mai au de turnat cele doua straturi de asfalt, de montat balustrada, facut marcajul, turnat santurile de scurgere... nu cred ca au cum in 2 saptamani, pana pe 15 noiembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e o zona critica acolo destul de inapoiata. Greu sa termine zona aia asa repede si daca o vor termina vor fi sacrificii mari la calitate care vor iesi la suprafata repede. Si asa daca nu incearca sa stabilizeze debleul ala cat mai repede costurile lor vor creste exponential pe masura ce vor incepe alunecarile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pregateste pentru deschidere si ultimul lot din Orastie - Sibiu, si anume lotul 3 cu alunecarile de teren. Din pacate aceste alunecari nu au fost rezolvate si din incapatanarea tipica a celor ce vor sa iasa in fata la alegerile de pe 14 noiembrie exista un risc major ca la ploi torentiale malurile sa se prabuseasca pe carosabil. De asemenea, oameni implicati in activitatea de pe santier mentioneaza tasari de 15cm ale terasamentului si udarea straturilor de asfalt proaspat pentru a le raci mai repede in vederea turnarii stratului urmator. Disperarea electorala este asa de mare incat se ordona trecerea peste toate normele de executie cu riscul degradarii ultrarapide !

 

http://www.turnulsfatului.ro/27878/foto-se-deschide-autostrada:-sibiul-e-cu-132-de-km-de-autostrada-mai-aproape-de-granita.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat ca a acceptat constructorul sa faca asemenea rabat la calitate, dar mai ales la siguranta, stiind ca tot ce se degradeaza va fi reparat pe banii lui, in garantie. Sa speram ca nu vom avea parte de precipitatii in cantitate foarte mare in iarna asta, altfel, la primavara se va vedea adevaratul dezastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar intra la toate topicurile de autostrazi, dar o las aici. Credeti ca raspunde cineva? Sau daca o face, va fi in mod coerent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform legii sunt obligati sa raspunda dar la cat de mare e nesimtirea si ignoranta te astepti fie la lipsa raspuns, fie la raspunsuri vagi si pe langa subiect. In alta ordine de idei, astazi s-a deschis tronsonul 3 Orastie - Sibiu astfel incat avem si noi in sfarsit o bucata mai mare de autostrada fara intreruperi > Sibiu - Deva ! Sa ne rugam sa lucreze in continuare si la stabilizarea delurilor pentru ca altfel va fi vai si amar. Si asa la cate etape tehnologice s-au scurtat nu vad prea bine viitorul tronsonului !


Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned > Dumnezeu stie cand s-o incepe ceva aici...guvernul actual face tot posibilul sa NU faca acest tronson, nu avem nici SF actualizat iar executia are parti destul de complicate cu dealuri instabile si relief dificil. UE impinge tare de la spate pentru intregirea coridorului IV !

Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction > UMB lucreaza in forta aici. S-a avansat destul de serios, in ritmul actual se poate termina intr-un an !

Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction > constructori cvasinecunoscuti si cunoscuti contestatari pe la alte licitatii...au inceput si ei lucrul ceva mai timid. Continua lucrul la fel de timid ca pana acum...daca nu se pun serios pe treaba vom avea intarzieri serioase aici !

Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction > au inceput decopertarile. Se lucreaza la relanti !

Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Under construction > este cum nu se poate mai bine ca a luat lotul tot Tirrena care avea organizarea in zona dupa ce tocmai a terminat lotul alaturat repede si la un nivel ridicat de calitate. Sunt sanse ca acest lot sa fie gata la sfarsitul anului viitor si atunci se va putea circula pe aici si pe lotul 1 de care se leaga. Ca idee, a doua zi dupa ce s-a semnat contractul baietii incepusera sa lucreze la drumul tehnologic si delimitarea traseului...asa DA constructor !!! Se lucreaza in forta, decopertarile au fost terminate, se lucreaza la terasamente ! Poate fi gata in 12-18 luni fara probleme ! Oamenii au inceput deja sa asfalteze !!!

Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Under construction > Max Boegl lucreaza binisor aici dar nu se stie daca va deschide anul acesta sau odata cu celalalt lot

Arad - Nadlac LOT 1 (Pecica - Nadlac) > Under construction > fostul lot Romstrade era la stadiu 30% si e un lot usor care se poate face in intregime anul acesta. Max Boegl lucreaza tare aici ! Sunt sanse sa fie gata cam intr-un an, aproximativ in acelasi timp cu lotul ungurilor de la Mako la granita ! S-a asfaltat deja in mare parte. Sunt sanse sa fie gata chiar la sfarsitul acestui an !!!

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Exact ce spuneam in postul #332. Culpa este comuna > Impregillo e de vina pentru ca a tergiversat 1 an de zile lucrarea si a incercat sa santajeze statul roman pentru costuri suplimentare iar apoi ai nostri pentru ca au fortat deschiderea intr-un timp mult prea scurt. Din pacate vom avea mult de tras cu lotul asta iar Impregillo sigur va iesi pe pierdere aici dupa cate reparatii va avea de facut in garantie. In ordine cronologica urmeaza cele 2 loturi Nadlac - Arad si lotul ungurilor Mako - Nadlac iar mai apoi lotul 2 din Timisoara - Lugoj. Cele 3 loturi Lugoj - Deva vin ceva mai tarziu cu posibile probleme destul de mari pe 2 din cele 3 datorita constructorilor de 2 lei (la unul din ele administratorul a ajuns la parnaie). In plus, avem acele ecoducte pentru animale salbatice care vor fi extrase din contractele initiale si relicitate separat, sumele fiind prea mari pentru a se putea incadra in cei 10% suplimentari posibili !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce te faci insa dupa ce trece perioada de garantie, problemele se vor manifesta sigur pe termen mediu si lung, avand in vedere structura instabila pe care a fost construita autostrada. S-au incapatanat sa nu schimbe traseul, desi se banuia ca terenul este cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta vor mai fi probleme dar macar sa traga de ei sa consolideze cat se poate de bine acum (e si interesul lor oricum pentru ca asupra lor se intoarce prima data). Dupa anii de garantie vom avea de tras noi dar macar sa fie alunecari usoare de suprafata ca daca fisureaza dealul la adancime poti sa arunci la gunoi autostrada in zona aia !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am intors de la Viena recent si am avut asa :

 

- Pe A1 Deva - Sibiu am castigat fix 1h fata de estimarea navigatiei care nu avea decat centura Sibiului in harti (practic 1h pe 117km de autostrada fata de DN echivalent)

- Pe Mako - Nod DN/A1 (langa Arad) am facut 1h in cap iar pe autostrada (62km va avea Arad - Mako cu cele 2 loturi ale noastre + cel al ungurilor) as face cam 30min daca punem o viteza de 130km/h si o mica oprire la viitoarea vama. Castigul va fi si aici de 30min. Pe tronsonul asta vom merge sigur in vara-toamna 2015 !

- Mai ramane estimarea pentru Lujoj - Deva ca m-am luat cu altele si am uitat sa cronometrez. Pentru cei ce mai au drum pe DN, rog o cronometrare intre Deva (sfarsit A1 actual) si Arad (inclusiv trecerea prin oras, pana la nodul DN cu A1). Pe autostrada vom avea 44.5+35.12+99.5 = 179.12km care cu 130km/h se fac in 1h23min ! Gmaps zice 158km si 2h17min. Asta inseamna inca un castig de 54min cand totul va fi gata !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg eu vineri la Timisoara, o sa incerc sa cronometrez de la iesirea de pe autostrada, la Deva, pana la iesirea de pe A6, la Lugoj. Nu merg mai departe de Timisoara, deci, e singurul calcul pe care il pot face. Totusi, exista autostrada de la Timisoara pana la Arad, de ce vrei sa cronometrezi Deva - Arad?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata viitoare pe 20, o sa ma intorc din Belgia, intru in Ro pe la Nadlac, apoi Arad, Deva, Sibiu, Valcea, Pitesti, Bucuresti.

Cati km de autostrada sunt de la Nadlac la Bucuresti pe ruta asta?

Fusco, o sa cronometrez eu Arad - Deva, timp si km.

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe unde vii tu ai Deva - Sibiu complet + Bucuresti -Pitesti = 132 + 110 = 242km

 

Cristi, Vreau sa cronometrez ruta veche de pe DN de la Deva la Arad pentru a putea compara cu viitoarea autostrada (Deva - Arad) ! Oricum din calculul de mai sus, care e destul de rezonabil zic eu, vom scuti cam 2h30min cand autostrada va fi completa (fara Sibiu - Pitesti care nu are nici un orizont momentan dar pe unde ma astept sa scutim iarasi ceva timp bun)

 

De fapt sa calculam chiar acum cat :)

 

DN Sibiu - Pitesti > 147km > 2h14min dupa gmaps

 

A1 Sibiu - Pitesti > 117km > 54min cu 130kmh

 

Castigul aici este un whooping 1h20min !!!

 

Total castigat pe Bucuresti - Mako prin 2020 cand va fi A1 completa > 3h50min !!!

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca esti optimist cu terminarea A1 in 2020. Oricum, oricand va fi, va fi in primul rand o diferenta foarte mare de confort, oboseala mai putina. Eu de obicei plec din tara prin Cenad, asa ca nu te pot ajuta cu cronometrarea, dar o va face Roger. Roger, cand ajungi pe aici da un semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2020 este realizabil daca se misca cum trebuie si mai ales acum ca au inteles, dupa esecul din alegeri, care e calea de urmat. Se pare ca mai nou, dupa insistentele transportatorilor si a forumistilor de pe forumurile dedicate de infrastructura, Rus a pus ca urgenta realizarea Pitesti - Sibiu. Vom vedea cum se mai misca lucrurile in viitor dar tare as vrea sa o vad pe Boagiu inapoi la carma ministerului ca tare bine s-au mai miscat lucrurile pe vremea ei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca din 2012 incoace nu a mai facut nimeni nimic pe infrastructura. Canci contracte semnate iar absorbtia lui peste prajit de pe POS Transport s-a datorat tocmai contractelor semnate de Boagiu. Figurantii de au venit la MT dupa ea nu au facut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri 19 dec s-a deschis lot 1 Nadlac - Pecica (22km) + 6km din lot 1 Pecica - Arad + drum de legatura pana la DN  :icon_rendeer:

 


Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned > Dumnezeu stie cand s-o incepe ceva aici...guvernul actual face tot posibilul sa NU faca acest tronson, nu avem nici SF actualizat iar executia are parti destul de complicate cu dealuri instabile si relief dificil. UE impinge tare de la spate pentru intregirea coridorului IV !

 

Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction > UMB lucreaza in forta aici. S-a avansat destul de serios, in ritmul actual se poate termina intr-un an !

 

Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction > constructori cvasinecunoscuti si cunoscuti contestatari pe la alte licitatii...au inceput si ei lucrul ceva mai timid. Continua lucrul la fel de timid ca pana acum...daca nu se pun serios pe treaba vom avea intarzieri serioase aici !

 

Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction > au inceput decopertarile. Se lucreaza la relanti !

 

Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Under construction > este cum nu se poate mai bine ca a luat lotul tot Tirrena care avea organizarea in zona dupa ce tocmai a terminat lotul alaturat repede si la un nivel ridicat de calitate. Sunt sanse ca acest lot sa fie gata la sfarsitul anului viitor si atunci se va putea circula pe aici si pe lotul 1 de care se leaga. Ca idee, a doua zi dupa ce s-a semnat contractul baietii incepusera sa lucreze la drumul tehnologic si delimitarea traseului...asa DA constructor !!! Se lucreaza in forta, decopertarile au fost terminate, se lucreaza la terasamente ! Poate fi gata in 12-18 luni fara probleme ! Oamenii au inceput deja sa asfalteze !!!

 

Arad - Nadlac LOT 2 (Arad - Pecica) > Under construction > Max Boegl lucreaza binisor aici si va deschide probabil in primavara - vara 2015 !

 

Arad - Nadlac LOT 1 (Pecica - Nadlac) > Deschis circulatiei din 19.12.2014

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.zf.ro/autostrazi/o-portiune-de-28-de-kilometri-din-autostrada-nadlac-arad-a-fost-deschisa-traficului-13732009

 

Pe la mijlocul articolului: 

 

Referitor la segmentul Sibiu-Piteşti, Neaga a declarat că "studiul de fezabilitate este în evaluare, procedură care se va încheia în ianuarie, iar realizarea studiului va dura 17 luni, după care va avea loc licitaţia pentru atribuirea lucrărilor", urmând ca "undeva, în 2018, să înceapă lucrările.

 

In concluzie, mai vedem noi cand incepem lucrarile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.19860"

 

Am modificat semnatura si am pus si noua zestre de 22,248 km Nadlac-Pecica. NU am pus si cei 6 km dintre Pecica si nod A1-DN7, o sa ii pun cand e gata si lotul 2. Avem, asadar, cu o mica indulgenta, 700 km de autostrada in Romania! E ceva.

In exploatare (km reali, nu km de numerotare) la 19.12.2014:
A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km (include Pitesti bypass)
A1: Sibiu-Sebes-Orastie-Simeria-Deva 132,43 km
A1: Dumbrava-Sanovita 27,472 (intre nod A6 si Sanovita NU se circula, desi segmentul este finalizat)
A1: Izvin-Timisoara-Arad 54,00 km (include Arad bypass)
A1: Pecica-Nadlac 22,248 km (NU include segmentul de aproximativ 6 km din lotul Pecica-Arad)
A2: Bucuresti-Cernavoda-Medgidia-Constanta 203,00 km
A3: Bucuresti-Ploiesti 56,29 km (sectiunea de 6 km intre CB si zona Pipera/Tunari nu este terminata)
A3: Campia Turzii-Gilau (Cluj vest) 52,00 km
A4: Constanta bypass 22,20 km
A6: A1-Centura Lugoj 11,40 km
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 690,70 km
* NU sunt inclusi cei aproximativ 6 km din A1 dintre Pecica si nod A1-DN7 din lotul Pecica-Arad
* pe aproximativ 10 km intre nod A6 si Sanovita NU se circula, desi segmentul este finalizat
---------------------------------------------------------------------
A1: 345,81 km din total 576,13 km, 60,02%
A2: 203 km din total 203 km, 100%
A3: 108,29 km din total 580,89 km, 18,64%
A4: 22,20 km din total 82,20 km, 27%
A6: 11,40 km din total 273 km, 4,18%
---------------------------------------------------------------------

Interesant este ca am atins 60% din A1!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasament 2014.12.19

 

 

1. Spania 16204
2. Germania 12845
3. Franta 11882
4. Italia 6661
5. Marea Britanie 3555
6. Portugalia 3080
7. Olanda 2758
8. Grecia 2250
9. Danemarca 2241
10. Turcia 2127
11. Suedia 1920
12. Elvetia 1763,6
13. Belgia 1747
14. Austria 1720
15. Polonia 1389
16. Ungaria 1361
17. Croatia 1270,2
18. Rusia 1060,54
19. Irlanda 1017
20. Finlanda 863
21. Belarus 845
22. Cehia 738,4
23. Romania 696
24. Serbia 633
25. Bulgaria 618 
26. Slovenia 533,3
27. Kazakstan 490 
28. Slovacia 432
29. Norvegia 407 (514)
30. Lituania 349
31. Ucraina 317
32. Macedonia 258,5
33. Cipru 251,8
34. Azerbaidjan 162,8
35. Luxemburg 147
36. Armenia 133,5
37. Bosnia H. 127,5
38. Albania 86.5 km
39. Georgia 84.9 km
40. Kosovo 76
41. Letonia 0
42. Islanda 0
43. San Marino 0
44. Andora 0
45. Estonia 0
46. Liechtenstein 0
47. Malta 0
48. Moldova 0
49. Monaco 0
50. Muntenegru 0
51. Vatican 0

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!