Jump to content

Probleme inchidere centralizata si lumina usa


Dobre
 Share

Postare recomandată

Apa nu mai am. deci trebuie sa ma uit la modul ?

Problema de la usa spate dreapta a ramas deci daca apas de 2 ori pe telecomanda nu mai functioneaza bine decat daca pornesc masina si ma joc de 2-3 ori pe butonul inchis deschis . Mai demult chiar si dupa ce am inlocuit yalele nu mai functiona deloc . Apasam pe telecomanda si nimic ori ramaneau deschise ori inchise si 2-3 min nu facea nimic . bateria de la telecomanda fiind noua ., dupa care isi revenea !

Modificat de lup69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Char nu vrei sa intelegi de unde este problema ta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut!La Passat 2002 mi-a aparut o problema electrica la usa dreapta fata. Martorul din bord nu indica usa deschisa,lumina prag nu se aprinde,inchidera centralizata,cat si ce manuala functioneaza normal. Iar in timpul mersului ,asa ca din senin actioneaza inchiderea centralizata si se aprind toate luminile din interior , parca ar fi Casa Poporului,ziua nu ar fi o problema, in schimb noaptea e. Inca ceva ,nu am pornit masina cam 15 zile  si cand sa o pornesc,bateria nu mai avea curent deloc,nu mai reusea sa deschida  nici usile.  Oare din cele relatate mai sus sa fi ramas un consumator care o terminat bateria sau e batrana si trebuie inlocuita  ? Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil probleme la broasca de la usa cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Va multumesc,am sa o desfac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...revin cu mici completari....zilele trecute cand a plouat a fost totul in regula mi-au mers avariile de fiecare data cand am inchis masina si am observat ca de fiecare data cand ploua imi merg avariile cand inchid masina ....am vorbit cu un mecanic care mi-a zis ca a mai auzit de probleme de genu si ca nu ar fi lipiturile reci din usa si ar fi modulul confort ca ar ajunge umezeala la el si atunci ar face contact 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ridica mocheta de la picioarele soferului. Desfaci footrest-ul, scoti plasticul de pe stalpul din stanga unde e maneta de deschidere capota, tragi apoi de pragul lateral de plastic si ridici de mocheta si vei vedea modulul. Trage-l afar cu tot cu cutia neagra si verifica firele de unde intra in el incolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...revin cu mici completari....zilele trecute cand a plouat a fost totul in regula mi-au mers avariile de fiecare data cand am inchis masina si am observat ca de fiecare data cand ploua imi merg avariile cand inchid masina ....am vorbit cu un mecanic care mi-a zis ca a mai auzit de probleme de genu si ca nu ar fi lipiturile reci din usa si ar fi modulul confort ca ar ajunge umezeala la el si atunci ar face contact 

 

da, verifica acolo ce se intampla, vezi ce erori ai stocate pe 46 - convenienta - cu VCDS-ul.

 

poate sa se comporte asa, din cauza modulului confort sau a unei yale cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ....am pus azi vag-com-ul si mi-a dat urmatoarele erori :

01329-Convenience System Data Bus in Emergency Mode 

              35-00 ---

00930-Locking Module for Central Locking Rear Left (F222)

              54-10- incorrectly Equipped-intermittent 

00912-window regulator switch Front Left (E40)

             27-10- implausibile signal - intermittent

00930-locking module for central locking Rear Left (F222)

             27-00-implausibile signal

am sters erorile si dupa ce am dat rescanare primele doua au reaparatut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01329-Convenience System Data Bus in Emergency Mode 


              35-00 ---


ai comunicatie pe un singur fir.... trebuie verificat cablajul, jos la modul confort (sub pres sofer), usi, etc - intai verifica la modulul confort, acolo unde, de obicei, apar probleme la cablaj, conectori sau chiar umezeala in modulul confort


 


00930-Locking Module for Central Locking Rear Left (F222)


              54-10- incorrectly Equipped-intermittent 


 


daca nu ai umblat la yala si ai montat alta.... trebuie data jos si vazut ce gasesti acolo....


 


00912-window regulator switch Front Left (E40)


             27-10- implausibile signal - intermittent


 


nu e mare problema....verifica butonul de la geamul soferului, curatat, etc.


 


00930-locking module for central locking Rear Left (F222)


             27-00-implausibile signal


 


lipituri reci la aceasta yala - asa cum am mai zis, jos cu ea, demontata, verificata si refacute lipiturile.


 


intai, desfa la modulul confort si vezi ce gasesti acolo.


Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat modulul si este in regula mai trebuie sa verific lipiturile reci din yala ....suspect este ca atunci cand ploua merge totul normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refa lipiturile.... dupa asta, vedem daca este cazul sa mai verifici ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Probleme cu usile din spate. Nu le pot deschide. Cauza sper sa fie apa care a intrat in masina pe la baterie. Partea buna e ca am garajul in panta, si cand am scos bateria sa desfund gura de scurgere am lasat masina cu botul in jos. Spun partea buna deoarece usile din spate sunt incuiate ca sa nu le poata deschide copii din interior. Daca nu imi facea scurt atunci se plimba nevasta cu copii in masina si erau posibile diferite scenarii mult mai urate.

 

Atasez niste poze cu zonele oxidate de la modul. Va rog sa imi spuneti cum pot sa le curat cel mai rapid si mai simplu. 

Modulul nu e distrus. Usile fata, luminat interior respectiv deschidere porbagaj functioneaza.

post-395-0-57738500-1403809658_thumb.jpg

post-395-0-04602900-1403809696_thumb.jpg

post-395-0-31016200-1403809765_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spray de frana,de contacte electrice etc si o periuta de dinti

Modificat de passat fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatat cu spray de contacte, cu alcool izopropilic, etc.... e mai bun pentru a nu distruge placa ta, avand in vedere ce s-a intamplat acolo.

 

elimina acele cauciucuri, care vin in gaurile de scurgeri - ca sa nu mai ai probleme pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, la el problema nu e doar de pe placa modulului si mufele aferente, trebuie desfacute toate punctele de conexiune de 12 v, vazut cate fire sunt oxidate si rupte, curatate si legate la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur - la ce se vede in poze, are un pic de munca acolo... mai ales asa cum zici, la punctele de legatura pe care Passat-ul le are acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am renuntat la ideea de a desface usa din spate ca sa refac lipiturile....azi am incercat sa scot nitul care tine geamul pe macara si la cea mai mica atingere s-a rupt clema care ajuta geamul sa urce/coboare pe macara ....asa ca mai bine ramane asa decat sa nu mai folosesc geamul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bafa un holtsurub in nitul de plastic si trage usor tinand contra de sina geamului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o problema mai veche, de cand am cumparat masina nu functionat  lumina sub usa de la sofer, azi am ridicat mocheta, verificat modul confort, nici urma de apa in el sau oxidat. Am gasit firul care duce de la lumina de la usa taiat, am incercat sa vad de unde a fost taiat si am gasit un fir rosu cu "+" comun si pentru cele 3 usi. Am incercat sa il leg la fir dar indiferent ca inchid usa sau o las deschisa becul de sub usa ramane aprins tot timpul. Din cate am mai observat sub mocheta, au fost probleme cu oxidatul firelor iar fostul proprietar cred ca a rezolvat problema 99% si a ramas problema cu becul si la inchiderea masini din telecomanda nu se aprind avariile doar la deschiderea masini functioneaza. Intrebarea mea e la ce fir(numar mufa) de la modulul confort e legat firul de la lumina de sub usa. In rest plafoniera, switch, buzzer la deschiderea portierei functioneaza perfect.

post-46288-0-23572700-1404241776_thumb.j

post-46288-0-63149800-1404241784_thumb.j

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAc cu VCDS cum se vede pozitia switchului de usa, incuiat sau descuiat. 
?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Am dat jos astăzi faţa de la uşa faţă dreapta, deoarece a trebuit să refac o izolaţia de la placa macaralei (am adăugat un şnur de mastic auto în partea de jos). Apoi am montat faţa la loc. Dar am constatat că bculeţul de sub uşă nu se mai aprinde. L-am scos şi verificat pe o sursă de 12V şi funcţionează. Am măsurat dacă am în conector tensiune şi am constatat ceva ciudat. Fără bec am 11V-12V dar când conectez becul scade la 0,5V. Dacă îl scot tensiunea revine la cea valoare de 11-12V. Menţionez că înainte de a demonta faţa uşă becul se aprindea. De unde primeşte alimentare sau care ar putea fi cauza ? Cu stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primeste alimentare de la modulul de confor. Verifica firele de la usa sau cele de la confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o problema mai veche, de cand am cumparat masina nu functionat  lumina sub usa de la sofer, azi am ridicat mocheta, verificat modul confort, nici urma de apa in el sau oxidat. Am gasit firul care duce de la lumina de la usa taiat, am incercat sa vad de unde a fost taiat si am gasit un fir rosu cu "+" comun si pentru cele 3 usi. Am incercat sa il leg la fir dar indiferent ca inchid usa sau o las deschisa becul de sub usa ramane aprins tot timpul. Din cate am mai observat sub mocheta, au fost probleme cu oxidatul firelor iar fostul proprietar cred ca a rezolvat problema 99% si a ramas problema cu becul si la inchiderea masini din telecomanda nu se aprind avariile doar la deschiderea masini functioneaza. Intrebarea mea e la ce fir(numar mufa) de la modulul confort e legat firul de la lumina de sub usa. In rest plafoniera, switch, buzzer la deschiderea portierei functioneaza perfect.

 

scoate mufa la calculatorul de usa si verifica in pinii care vin de la switch-ul din yala la calculatorul de usa - ai circuit deschis sau inchis, cu usa inchisa... simulezi usa inchisa, apasand clenciul de la yala.

 

daca e pe usa deschisa - circuitul e inchis - atunci jos yala.

 

daca nu,  tot cu usa inchisa, verifica in pillar stanga - la picior sofer si vezi la pin-ul 6 de la mufa T10 (una bleu), daca ai masa cu usa inchisa - daca da, e o problema de cablaj sau calculator de usa.

 

daca nu, concentreaza verificarile pana in modulul confort.

 

cum ti-a zis su bundy - verifica pozitia switch-urilor, in blocurile de masura de pe 46- convenienta - sa vezi daca usa soferului e de vina... sau alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bundy atasez cateva print screen-uri cu usa deschisa/inchisa/incuiata. La toate 4 usi imi arata aceleasi chestii ca la usa soferului.

 

Florin am sa ma joc in weekend un pic sa vad ce rezolv, cred ca am sa conectez si o alta yala de proba sa vad daca se schimba ceva in bine.

post-46288-0-35711300-1404423282_thumb.j

post-46288-0-69580500-1404423907_thumb.j

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!