Jump to content

Problema ciudata motor ALZ 1.6 benzina


Recommended Posts

nu a mai fost nevoie de planare la mine, am platit decat rectificat si inlocuire simeringuri.

si am mai cumparat niste prezoane pentru chiulasa ca eu am reusit sa stric vreo 2, asa ca am luat tot setul 65 lei (10 buc)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosminel93

    43

  • floro_st205

    22

  • memesito

    15

  • R Z F

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daca citeai atent, vedeai ca i-am spus sa faca/verifice pe diagnoza VAG senzorul....eu vorbesc din propia experienta pentru ca eu m-am lovit de aceste probleme. Restul i-am dat colegului pret, cod p

Va salut cu respect! Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata.... dupa cautari de mecanici care au habar de motoare, am gasit un domn, care se pare ca mi-a dat o solutie functionala.

Posted Images

Gata!

S-a rezolvat. Am schimbat segmentii si acum porneste si bine si ulei nu se vede ca ar manca deocamdata. Daca puteti sa imi dati niste sfaturi cu ce sa fac/sa nu fac in perioada asta la masina, am inteles ca trebuie mers ca la "rodaj" :) ?

Va multumesc pentru ajutor si drumuri bune!

Link to post
Share on other sites

Cel care ti-a recomandat sa nu planezi chiulasa e un adevarat meserias. Are scoala cat unii vacanta :huh: Simeringurile la supape degeaba le schimbi daca ghidurile de supape sau coada supapei este uzata.

Edited by ManiacuV6
Link to post
Share on other sites

ms pentru linkuri

acum am 700 km motorul se prezinta bine , ulei nu a mai consumat, fum nu a mai scos dar intrerupe putin, foarte putin la relanti si s-a aprins "elicopterul" motor, dar asta e alta poveste :) sa vedem ce da pe tester si o sa remediem.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

salutare!am si eu o problema cu masina un passat 1.6 alz 2002 in treapta 2 pe la 4000rpm parca nu mai trage ca la 3000-3500 rpm.sunt incepator si nu prea ma pricep.de la ce poate fi?imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

salut @memesito, eu am un A4 din 2001 cu acelasi motor, tot cod ALZ, imi consuma cam 1,5L ulei la 1000Km, fumul care il scotea la tine, era albastru ca cel de segmenti? mie imi scoate un fum alb-gri si toti mecanicii au spus ca e de simeringurile supapelor. Le-am schimbat dar degeaba...Tin sa precizez ca atunci cand e motorul rece, nu scoate nici pic de fum si nu miroase a ulei ars, acest lucru se manifesta cam la 15 min dupa ce ajunge temperatura apei din motor la 90 grade. Nu am ulei in vasul de expansiune, nu scoate fum sau lei pe la joja, motorul merge perfect rotund, porneste perfect si la rece si la cald, i-am luat compresia si e mecanicii au spus ca este ok...

Poate mai este careva cu o problema asemanatoare si stie sa-mi spuna care-i cauza...

Link to post
Share on other sites

in locul tau as incerca cu o alta marca de ulei decat cea care o ai acum in motor .daca tot asa face controleaza turbo si dupa aia deabia desfa motorul

PS. controleaza sa fie epuratorul curat

Edited by floro_st205
Link to post
Share on other sites

cand am schimbat simeringurile la supape, am schimbat si uleiul(castrol edge 5w30) si filtrele(man). Motorul este 1.6 aspirat, fara turbo...

Link to post
Share on other sites

sincer am o parere proasta despre castrol iar parerea mea e ca 5w30 pt motorul , anii si km motorului ala e cam subtire . sunt motoare mult mai noi care nu "le plac" uleiul ala . eu unu as pune un 5w40 chiar si 10w40 iar pt motoare mai "rulate" se poate folosi si 5w50 ,iar pt "obosite" 10w50 / 60

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
cosminel93

Va salut cu respect!am si eu urmatoarea problema la masina din semnatura:la relantii daca o turez la 3000rpm in sus scoate fum.....in mers nu are probleme nici la turatii de 6500 rpm merge bine are forta ce poate fi?in urma cu cateva saptamani mi-a picat bujia de la cilindrul 4....am mers cu ea in 3 pistoane cam 50 km?dupa ce am schimbat bujia mai scotea fum la turatii mari pe loc....va rog sa ma ajutati cu un sfat.

Link to post
Share on other sites
floro_st205

fum ? alb ,albastru , negru ?

picat bujia ? erau electrozii prea mancati (distanta mare intre electrozi ) sau lipsea vreo bucata din motul ala de ceramica de la electrodul central ?

Link to post
Share on other sites
cosminel93

fum alb miroase naspa......nivelul antigelului nu a scaszut.....bujia era neagra in capat



masina da fum numai atunci cand e pe loc.....in mers nu se vede nimic nici la turatii mari......daca sta pe loc si o turez pana pe la 3000 rpm incepe sa dea fum alb

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

E posibil sa fi luat si putina benzina in ulei. Mai asteapta pana dupa schimbul de ulei si vezi daca face la fel. de asemenea, posibil sa fie si uleiul prea uzat.

Link to post
Share on other sites
cosminel93

nu uleiul are 2000 de km......acum nu mai da asa mult fum....dar totusi da.

Link to post
Share on other sites

probleme pot fi la simeringuri supape cil 4 sau supape cil 4 sau segmenti cil 4.

Edited by R Z F
Link to post
Share on other sites
cosminel93

la asta m-am gandit si eu dar dar nu ar trebuii sa dea cu fum albastrui daca ar fi asa?sau sa porneasca greu la rece la cald daca ar fi de la segmenti?masina trage foarte bine porneste bine nu are probleme..are 168000km.

Link to post
Share on other sites
cosminel93

am si eu o mare intrebare si va rog sa ma ajutati daca se poate.....daca sunt duse simeringurile la supape pentru schimbarea lor trebuie data chiulasa jos......si daca da e nevoie sa se schimbe si garnitura de chiulasa?

Link to post
Share on other sites
floro_st205

pentru schimbarea semeringurilor nu trebuie data chiulasa jos ,blochezi supapele cu pistonul .

Link to post
Share on other sites
cosminel93

ms mult de raspuns!si daca nu e cu suparare mai am o intrebare:e posibil sa fie dusa si garniture de la capacul de la culbuturi sau ceva de genul asta ca mie imi mananca ulei atunci cand e mai cald afa si merg in turatie de 2500-3000rpm la drum intins folosesc ulei 10w40 Castrol iarna nu mananca nici gram de ulei dar vara e dezastru 1l la 1000 km daca e f cald si mai mult masina merge impecabil trage bine nu am problem doar ca mananca ulei si nu stiu ce sa ii fac........

Link to post
Share on other sites
floro_st205

pe la capacul de chiulasa nu poate "manca" ulei ,pe acolo poate doar sa piarda ,desi ar trebui sa ai motorul plin de ulei sau sa faca o pata destul de mare pe jos la consumul indicat de tine .

am mai scris pe undeva ,la mine am rezolvat aceeasi problema schimband "marca" uleiului si NU gradatia . diferite marci -diferite consumuri

PS : verifica si epuratorul ,eventual spala-l cu benzina sau spray de curatat frane

Link to post
Share on other sites
cosminel93

astazi am incins motorul la 90 grade,l-am lasat pornit si am scos joja de la ulei......nu arunca ulei pe acolo dar iesea putin ,,abur" asta e de bine sau de rau?ulei am mai incercat si aral 10w40 si tot asa iarna nu manca nici 1 gram dar vara la fel 1l la 1000 km depinde in ce turatie se merge.....cu fumul s-a mai potolit inainte dadea fum alb pe la 3000-3500 acum da pe la 5-6000 dar putin asta face si fa rece si la cald in mers nu da fum indifferent de turatie sau poate da dar nu vad eu...........ms de raspuns! 

Link to post
Share on other sites
floro_st205

"aburul" acela e mai mult sau mai putin normal ,depinde de cantitate 

dar daca zici ca iarna nu-ti mananca deloc ,singura diferenta (iarna-vara) e temperatura uleiului din baie (iarna <rece) ceea ce ma face sa concluzionez ca ,consumul se datoreaza calitatii uleiului 

am mai intalnit si motoare cu segmentii de ardere si compresie buni ,iar cei de ulei "varza" ,( asta se poate verifica doar daca desfaci motorul) dar asta ar insemna sa manance tot timpul

nu zic ca schimband marca sau gradatia o sa dispara consumul dar ar trebui sa scada vizibil

eu zic ca logica mea e corecta dar mai consulta si pe altii ,poate gresesc eu

Link to post
Share on other sites
cosminel93

eu ma gandesc la simeringurile de la supape ca vara uleiul se subtiata si im scapa pe acolo.......e correct?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Am folosit DURA LUBE.....motorul se aude mai frumos ca inainte putere mai mare dar ulei tot consuma nu ca inainte dar tor consuma am mers cu masina 250 km dupa ce am pus DURA LUBE..ce parere aveti de asta?orice parere e bine venita

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri