Jump to content

Problema ciudata motor ALZ 1.6 benzina


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosminel93

    43

  • floro_st205

    22

  • memesito

    15

  • R Z F

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daca citeai atent, vedeai ca i-am spus sa faca/verifice pe diagnoza VAG senzorul....eu vorbesc din propia experienta pentru ca eu m-am lovit de aceste probleme. Restul i-am dat colegului pret, cod p

Va salut cu respect! Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata.... dupa cautari de mecanici care au habar de motoare, am gasit un domn, care se pare ca mi-a dat o solutie functionala.

Posted Images

Am ajuns la segmentarea motorului!problema nasoala este ca mananca ulei si acum dar nu ca inainte dar in 400km lipsesc cam 200-250ml!am bagat ulei aral 10w40!se mai face rodaj? mai poate consuma ulei in rodaj? am schimbat segmentii simeringurile de la supape rectificat chiulasa schimbat garniture chiulasa garniture Capac culbuturi.

Link to post
Share on other sites

Mai lasa-l 2-3000 de km sa se aseze bine segmentii pe camasi.

Link to post
Share on other sites
floro_st205

segmentii care i-ai dat jos cum erau ?banuiesc ca semeringurile de supape erau coapte (s-au faramitat la scos ?) .

pt consumul actual ,mai lasa-l un pic .

Link to post
Share on other sites

Nu ii normal ca dupa segmentare sa iti manance ulei, sau cel putin nu asa de mult. Mie dupa segmentare, am inlocuit uleiul 10W40 cu 5W40, si intre schimburi nu a consumat nici macar un gram. Ceva nu este in regula la tine si as merge iar la mecanic

Link to post
Share on other sites

segmentii vechii ii am dar nu stiu cat de buni sunt ca nu ma pricep....semeringurile la supape nu stiu ca nu le mai am pe cele vechi si nu le am vazut.ceva nu este in regula deloc.mie inainte de segmentare imi manca ulei numai vara si se uda bujia 4 in timpul cand manca ulei.de la segmentare si pana acum am facut 417 km si a disparut ceva ulei 200-250 ml!eu nu am stat pe langa masina!masina a fost segmentata la Pitesti de un mecanic de cartier.motorul se aude ca unul de raliu acum....e mai nervos.cum imi dau seama daca au schimbat segmentii si simeringurile la supape?si multumesc pentru raspunsuri!

Link to post
Share on other sites
floro_st205

acum cu motorul pe masina nu mai poti verifica cam mai nimik (doar compresia) .i-l poti doar intreba pe macanic ce fanta au avut segmentii tai (daca i-a verificat), iar semeringurile de supapa se pot verifica doar vizual, dar doar cu capacul de chiulasa dat jos si nici asa nu esti 100% sigur .

consumul de ulei poate fi de la :

-segmenti  (consum mic-mare)

-ghiduri & semeringuri supape (consum mic)

-infundarea epuratorului (consum mare)

-tipul de ulei folosit (consum mic-mare)

-supraincalzirea motorului (consum mare)

tu poti taia de pe lista tot ce ai facut si ramane ce trebuie sa mai verifici 

Link to post
Share on other sites

cum adica supraincalzirea motorului?indicatorul de la apa sta la 92 grade.asa a stat mereu.ulei folosesc aral 10w40 iar infundarea epuratorului nu stiu sa o verific dar ma gandesc ca l-a curatat mecanicul si in 400 km nu s-a infundat.daca e cum verific epuratorul si cum arata acesta unde se gaseste?multumesc de ajutor!

Link to post
Share on other sites
floro_st205

motorul tau trebuie sa aiba un termostat la 87°C . deci temp ideala de functionare e in jurul acestei valori .

uleiul folosit trebuie sa aiba specificatia vw 502.00 .motorul tau tine 3.5L .

temperaturi mai mari duc la o fluidizare mai mare a uleiului implicit la consumul acestuia .acelasi lucru se intampla cand nu se respecta gradatia si clasificarea uleiului sau functionarea motorului cu "nivelul" uleiului la minim sau sub .

m-am luat de temperaturi si ulei  sperand ca motorul tau e sub tolerantele maxime admise (adica treaba  a fost facuta cum trebuie)

epuratorul e integrat in capacul de chiulasa (in interior). din partea dreapta a capacului iese un tub ,daca scoti acel tub pe acolo trebuie sa iasa gazele de carter .daca carterul nu "respira" bine ,se creeaza o suprapresiune care duce la fenomenul de "mancat ulei"

Link to post
Share on other sites

multumesc pentru ajutor!pe bidonul de lulei scrie vw 501.01 si 505.00 deci sa inteleg ca nu e bun?masina la drum intins nu prea consuma ulei!dar face ravagii pe caldura si la mersul in oras.pana sa o segmentez pica bujia 4 sa vad acum ce se mai intampla.ma puteti ajuta cu o sectiune unde se vb de compressor ac passat?am problem si pe aici cred....

Link to post
Share on other sites

poti folosi ulei care sa aiba urmatoarele norme:  500.00 , 501.01 si 502.00.(vezi cartea tehnica)

Link to post
Share on other sites

multumesc de raspuns!o sa incerc sa bag 5w30 sau 5w40 care sa respecte norma de acolo dar si aralul respecta norma dar il papa cam repede....eu ma gandesc ca 10w40 dupa segmentare e prea gros si motorul se aude diferit parca e de raliu.....sa fie de la ulei? ca pana sa il segmentez nici nu se auzea

Link to post
Share on other sites

e posibil sa consume acum pt ca nu s-au asezat/pasuit inca segmentii.ai putina rabdare.lasa-l pe asta macar 5000 km sa vezi ce si cum si apoi daca nu mai consuma poti pune 5w30 sau 5w40.nu cred ca are legatura uleiul in cazul de fata.legat de zgomot cred ca e de la galerie,nu a etansat-o cum trebuie.

Link to post
Share on other sites

daca nu au etansat galleria cum trebuie ma afecteaza cu ceva inafara de faptul ca se aude asa motorul?pot face ceva in privinta asta?motorul se mai subtureaza cateodata cand pornesc clima are legatura cu galleria?trage aer fals?ms de raspuns!

Link to post
Share on other sites

daca se subtureaza cand porneste clima e de la galeria de admisie sau admisie,aer fals,trebuie verificat si reetansat.

Link to post
Share on other sites

multumesc mult de raspunsuri!masina se subtureaza la decelerare dar numai daca calc ambreajul la o turatie mai mica de 1400 rpm pana sa schimb fisele care furau current se mai opera motorul in mers cand calcam ambreajul la turatie mica sub 1500 rpm .....daca aveam clima pornita dar... a inceput usor usor sa isi revina mai ales de cand am schimbat fisele nu s-a mai subturat decat ffff putin!se mai simte o cadere de turatie cand porneste mgv-ul cand masina sta la semafor si e clima pornita coboara turatiea pana la 700 dupa care revine la 800rpm.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

salutare!am si eu o intrebare daca nu e cu suparare....dupa segmentare a fost schimbata si garniture de chiulasa si trebuie sa ma mai duc peste 500-1000 km sa mai stranga chiulasa?ca mecanicul nu a zis nimic de asa ceva.....

Link to post
Share on other sites

da este motorul din semnatura.multumesc mult de raspuns!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

astazi s-a aprins martorul galben de la motor.....masina nu prezenta nici o peoblema insa martorul era acolo...merg o pun pe tester si am eroare pe debitmetru,sonda lamda1,cilindrii 4.3.1 injectoare 1.2 o eroare la clima dar nu stiu de unde toate astea asa din senin ca masina merge perfect...si inca ceva distributia nu e pusa la punct bine arata pe tester o eroare de 3.7 grade si baiatul de acolo a zis ca e treaba de un dinte.e posibil asa ceva?e posibil sa fi distrus ceva pe la motor din cauza distributiei?

Link to post
Share on other sites

daca e numai un dinte nu are daune .

sterge toate erorile (salveazale mai intai) da o tura si vezi care reapar .

Link to post
Share on other sites

am sters erorile am facut o tura de oras si am scanat iarasi masina....de data asta nu mai am nici o eroare.....dar ramane sa vad ce fac cu distributia ca indica un decalaj de 3.7 grade si imi e frica sa mai merg cu ea asa.....deja am facut 650 km in conditiile astea si mi se pare mult....multumesc de raspuns

Link to post
Share on other sites

uite aici desenul distributiei tale .o poti controla si tu daca e la semne .

 

post-104305-0-74532500-1376477159_thumb.

Link to post
Share on other sites

multumesc mult de ajutor!si mai ar fi o problema rola aia mare de sus de la distributie sau cum se numeste nu merge rotund.....balanseaza....si mai si chitaie dupa ce pornesc.e posibil sa vina si de acolo problema.saptamana viitoare merg la mecanic si va tin la curent...multumesc inca o data

Link to post
Share on other sites

va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns...daca se poate.se poate sa imi consume ulei de la axul cu came daca distributia nu e pusa bine?dupa segmentare am 700km si masina inca consuma ulei...se poate sa imi ude iar bujia 4 cu ulei?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri