Jump to content

Problema ciudata motor ALZ 1.6 benzina


Recommended Posts

axul cu came nu are nici o treaba cu consumul de ulei .

daca ai facut segmentare (presupunand ca a fost facut totul cum trebuie), consumul de la segmenti iese din discutie.

mai poate "manca" ulei pe la semeringurile de supape sau daca ghidurile supapelor sunt prea uzate ,dar in ambele cazuri nu cred ca poate avea un consum detectabil in 700km .

daca nu sunt scurgeri, verifica daca epuratorul e curat .

fa si o proba de compresie .trebuie sa ai in jur de 13-14bar .

Link to post
Share on other sites
  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosminel93

    43

  • floro_st205

    22

  • memesito

    15

  • CrackerX

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daca citeai atent, vedeai ca i-am spus sa faca/verifice pe diagnoza VAG senzorul....eu vorbesc din propia experienta pentru ca eu m-am lovit de aceste probleme. Restul i-am dat colegului pret, cod p

Va salut cu respect! Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata.... dupa cautari de mecanici care au habar de motoare, am gasit un domn, care se pare ca mi-a dat o solutie functionala.

Posted Images

au fost schimbate si semeringurile de la supape.epuratorul unde se afla si cum arata ca nu stiu cum sa verific.uleiul pare sa aiba pilitura in el.masina a inceput sa porneasca mai prost la cald...sa invarta mai mult.si iese fum alb din spate de pe la motor cred ca de la furtunasul care iese din capacul de la culbuturi.

Link to post
Share on other sites

furtunasul ala de la capacul de culbutori e legat la epurator intr-o parte si in cealalta in galeria de admisie .daca nu ai o chestie ca o cutie de crema de ghete pe capacul de culbutori atunci epuratorul e integrat in capac .dar daca ies gaze pe acel furtunas atunci nu e infundat epuratorul .

mai bine dute si fa un test de compresie pentru ca la un motor bun pe acel furtun trebuie sa iasa foarte incet gazele si nicidecum fum alb .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

salutare dragi colegi!postez aici in speranta ca cineva ma poate ajuta cu un sfat....am schimbat roata dintata de la axul cu came pentru ca cea de pe masina oscila....am pus una noua...dar oscileaza si asta...a pus mecanicul distributia la semne...am pornit masina ...ok la scurt timp a inceput sa mearga cand in 3 cand in 4 consumul instantaneu la relantiu crescut de la 1l/h la 1.5l/h putere mai deloc....am desfacut iarasi distributia...a fixat-o cu un dinte mai in spate cum fusese initial....pornesc motorul om mergea mult mai bine consumul instantaneu era la 1.1l/hsi mai oscila putin putearea a revenit dar nu in totalitate are si acum momente cand se simte o mica intrerupere pe esapament....nu mai vrea sa treaca de 140km/h.e vorba de masina din semnatura.ce poate sa fie ca nu ii mai da nimeni de cap aici la mine....am segmentat si motorul de curand are 1000km de la segmentare.va rog sa m,a ajutati cu un sfat daca se poate ca sunt disperat

Link to post
Share on other sites

ceva nu e in regula daca cu distributia la punct motorul nu trage . verifica si pana de la pinionul de pe arborele motor .intreruperi sunt de la aprindere (bobina ,fise ,bujii ) sau injectoare .

Link to post
Share on other sites

ajutati-ma....masina nu mai porneste la rece deloc......invarte putin incearca sa porneasca si se opreste.....nu facea asta pana sa umblu la distributie.

Link to post
Share on other sites

pai acum cum e distributia ? la punct sau cu un dinte decalata ?

fa si o scanare pe engine .

Link to post
Share on other sites

acum e cu un dinte decalata.ca am pus-o la semne si mergea si mai prost decat acum.mecanicul a facut operatiunea de schimbare a roatei de la axul cu came fara sa dea bara jos sa vada tot.....masina nu mai avea putere mai deloc aseara....azi dimineata nu a mai pornit deloc invarte intrerupt si se zgaltana motorul dupa care coboara turometrul la 0.

Link to post
Share on other sites

e dificil de diagnosticat fara a avea masina "in fata" ,dar din ce ai relatat eu raman la ideea mea ,ca e ceva la pinionul de la arborele motor .

poate mai da si altcineva idei . 

Link to post
Share on other sites

a venit mecanicul acasa a mai umblat putin pe la distributie ceva pe la intinzator....ia i-am da cheie si a pornit din prima...sa vad maine dimineata dar am senzatia ca la rece uneori parca se mai intrerupe esaparea gazele nu ies lin ca cateva secunde au o mica intrerupere.si consumul instantaneu s-a modificat ca relanti nu vrea sa mai scada de 1.0l/h asta decand am umblat la distributie sa schimb roata dintata inainte aveam si 0.8 si 0.9l/h asta vorbesc cand apa era la 90.ca la rece mai difera.multumesc de raspunsuri.sunt foarte disperat a mai facut figuri la pornirea la cald azi a ramas turatia la 500rpm a stat asa 3 sec si s-a oprit

Link to post
Share on other sites

surpriza.iara nu mai vrea sa porneasca....vine mecanicul sa vada cum se prezinta distributia.am fortat-o si in turtie cu a 2-a  aseara....si a dat semne de probleme....maine ii dam bara jos sa vedem toata distributia bine.va tin la curent

Link to post
Share on other sites

distributia la masina din semnatura merge cu 1 dinte in spate asta e valoarea care e cea mai buna pe tester...cu 1 dinte in spate la rece cam balbaie esapamentul.sa vad daca porneste maine dimineata.cureaua a fost pusa invers....cu scrisul in partea cealalta

Link to post
Share on other sites
carceacristian

distributia la masina din semnatura merge cu 1 dinte in spate asta e valoarea care e cea mai buna pe tester...cu 1 dinte in spate la rece cam balbaie esapamentul.sa vad daca porneste maine dimineata.cureaua a fost pusa invers....cu scrisul in partea cealalta

 

Salut,

 

Mai bine schimba mecanicu,sincer,asta e cel mai bun sfat posibil.E inadmisibl sa pui o curea de distributie invers si sa faci fel si fel de teste.Daca distributia va fi pusa exact la semne si avansu va fi bun,va porni si la cald si la rece,la fel.Nu exista alte pareri/incercari,cu 1 dinte mai in spate si tot asa...

Link to post
Share on other sites

problema e ca am fost la doi mecanici si ambii tot asa au zis ca merge....cu 1 dinte in spate.azi dimineata a pornit dar sa mai vedem...ca cald se ridica cam greu turatia.....de ce? nu stiu.....masina de cand am cumparat-o a mers cel mai bine iarna.si vara cel mai prost referitor la pornire si halit de ulei.am mai intalnit vw turan diesel 2.0 care la cald porneste mai greu ca passatul de 1.6 si la rece o ia la sfert.oare asa sa fie vw?imi e teama de bobina de inductie la mine sa nu moara....

Link to post
Share on other sites

nu vreau sa devin enervant ,dar mecanicul tau a controlat ce ti-am recomandat ? cand e pusa distributia la semne ,ce erori iti da pe diagnoza? 

nu exista motor sa functioneze mai bine, cu un dinte de la distributie decalat .altfel i-i faceau aia din fabrica semnul "mai incolo un pic".la masina ta e o problema ,asta e sigur, iar daca cei doi la care ai fost nu au rezolvat-o (sau au rezolvat-o babeste,las ca merge si asa) cauta unul mai priceput si cu mai multa rabdare .

printre altele verifica si compresia, ca mergand cu distributia decalata sa nu fi strambat "un pic" supapele si din cauza asta sa nu mai mearga motorul cum trebuie.

eu iti urez succes .

Link to post
Share on other sites

pai nu stiu daca a controlat pinionul de la arborele motor.daca pun distributia la semne masina nu mai trage aproape deloc si am un consum urias la relanti plus ca pe tester arata decalaj de 10 grade.mecanicul a testat-o cu ca 4 dinti in spate asa masina mergea bine dar nu datea bine la tester si ramanea martorul de la motor aprins si pana la urma s-a constatat ca cel mai bine merge cu 1 dinte in spate.e posibil ca de la o supapa indoita sa nu porneasca la rece sau la cald sa porneasca cam greu?ce simptome vizibile da o supapa indoita batai ceva la motor?ca am senzatia ca al doilea mecanic mi-a distrus masina.

Link to post
Share on other sites

din ce citesc ,am inca un motiv sa cred ca e vreun pinion de la distributie care nu e fixat bine la locul lui .in postul nr.70 ai zis ca aveai 3,7° decalare ,acum s-a ajuns la 10° . 

daca una sau mai multe supape au fost atinse de piston(e) si nu mai calca perfect pe scaunul de supapa (e destul o deviere de 0,1mm) atunci va scadea compresia ,implicit pornirea va fi mai greoaie .

simptome vizibile nu sunt ,dar poti controla compresia pe toti cilindrii ,sau demontand galeriile si cu un aparat de vacuum se poate proba etansietatea fiecarei supape. 

Link to post
Share on other sites

daca ar vi o supapa atinsa nu ar trebui sa porneasca greu si la rece?porneste ok daca apa e pana in 80 grade.

Link to post
Share on other sites

eu nu mai am idei (desi nu stiu inca cate dintre cele sugerate au fost controlate ) 

daca cei la care ai fost au lasat distributia "ca asa merge cel mai bine" si nu si-au pus intrebarea "de ce" ,iti recomand si eu sa cauti pe alcineva .

sper sa ne tii informati 

Edited by floro_st205
Link to post
Share on other sites

pai daca ar fi si g62 nu ar trebuii sa dea pe tester eroare?si daca e g 62 defect de ce porneste greu decat la cald?multumesc de raspunsuri tuturor.ma dispera masina asta desi in primul an nu am avut nici o problema cu ea

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un raspuns?dupa cum stiti masina din semnatura a fost segmentata,distributia merge cu un dinte inapoi.....am facut de atunci 1300km ulei tot mai mananca am dat bujiile jos si pe bujia de pe cilindrul 4 am gasit mici urme de ulei.intrebarea mea este de ce masina nu mai trece de 140 km/h?pana sa segmentez motorul se ducea la 200 km/h fara probleme.sunt recunascator pentru orice parere.am bujii noi fise noi filtru de benzina nou filtru de aer nou nu inteleg care e problema.

Link to post
Share on other sites

parerea mea e ca distributia nu e corect pusa sau vreun pinion nu e corect montat.

Edited by R Z F
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am nevoie de un sfat/ajutor

 

De cand am cumparat masina (iulie 2012) niciodata in viata ei nu a pornit la prima cheie dimineata decat daca invart mai mult

daca amorsez pompa de benzina de doua ori porneste la sfert

nu are nici un fel de eroare stocata pe "engine" iar valorile LTFT STFT sunt bune

 

Am pus o supapa de sens pe turul de benzina (langa rampa de injectie) fara rezultat

Ce sa schimb?

-bobina de inductie

-regulator de presiune

 

Mentionez ca daca scot furtunul de vaccum din regulatorul de presiune si il astup cu un surub pur si simplu nu se modifica nimic in mersul motorului

Edited by CrackerX
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri