Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Nu inteleg care e problema ca mie mi s-a parut mai slab insonorizat Golful? Eu mi-am spus parerea, nu te-am obligat s-o accepti.



Scaunele sunt mai bune pt tine, nu si pt mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile care contin "mi s-a parut" sunt cel mult pareri personale, in niciun caz argumente.

Masurarea nivelului de izolare fonica se masoara cu un sonometru. In afara cazului in care n-ai avut asa ceva cu tine, aprecierea calitatii insonorizarii O3 vs. G7 ramane una cat se poate de subiectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aia m-am exprimat foarte clar in primul post, citez : "Octavia are doua mari plusuri fata de Golf din punctul meu de vedere"

 

End of offtopic.

 

Ontopic: mi-a placut muuuuuuult de tot Octavia 3 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O configurare inteligentă, felicitări :icon_thumright: ! Concitadinule!

În configurarea mașinii este clever să bifezi ceea ce are efectiv utilitate.

Bine, e drept că există și dotări ce țin de plăcerea fiecăruia...acolo nu mă bag dar, scaune călduțe la un diesel, senzori spate și alte asemenea mărunțișuri practice sunt binevenite.

 

Multumesc.

 

Fratele meu si-a luat modelul anterior de octavia 2012 acum 2 luni numai ca e modelul 1.6 mpi,iar dupa ce am facut cateva ture cu ea,am ramas placut surprins de ce poate si cum arata,am zis ca trebuie sa imi iau si eu una,numai ca octavia 3 nu are 1.6 mpi iar modelul 1.2tsi nu ma atrage am citit pe alt forum ca sunt problematice rau motoarele,m-am interesat iar diferenta dintre octavia 2 si octavia 3 acelasi motor 1.6 tdi era de doar 500 euro (discountul inclus) in plus octavia 3 e si elegance si cu mai multe optiuni,iar masini SH nu imi mai trebuie toata viata mea.Sper sa am noroc la masina asta chiar daca e noua,am avut sh-uri mai multe marci.vw,ford,smart,bmw,dar nu am avut noroc cu ele...Si pe piata dintre toate marcile, Skoda octavia mi se pare cea mai  acceptabila din punct de vedere pret+aspect+motor+spatiu,vw are modele scumpe pasat si jetta,audi e departe,opel si ford nu ma intereseaza,deci a ramas skoda.Sa speram ca o sa fie bine :icon_confused:

 

As fi vrut sa adaug xenon dar e cam scump,si depasesc bugetul la care m-am gandit sa il fac pt masina...

Modificat de markelush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e diferenta dintre :


        Faruri Bi-Xenon
                            
                cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri
 
si

        Faruri Bi-Xenon
                            
                cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului
de iluminare, instalatie spalare faruri, Day Light cu tehnologie LED
            

       Ce inseamna day light cu tehnologie led? faruri cu lupa?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele au lupa.

Cele mai scumpe au o banda cu leduri care merge ca DRL si sunt adaptive - se misca stanga/dreapta odata cu volanul.

Cele mai ieftine nu au asa ceva.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma tavalesc de ras nu alta .. tot vad din ce in ce mai multi care atunci cand comanda o masina considera xenonul o inutilitate de 1.000 euro dar la o luna-doua cauta fie faruri din dezmembrari, chinezarii AM fie intreaba la reprezentanta cat ii costa sa monteze fara sa-si piarda garantia ca "lor nu le place ma csenonu ci le place ledurile alea margelate"  :))

Nu vreau sa fiu tendentios da aveai motorul pornit si erai in miscare cand ai constatat antifonarea SO3? Te intreb pentru ca cel mai elocvent lucru pe care l-am observat a fost sunetul de plin de la G7 in comparatie cu O3 cand inchizi portiera.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi se amagesc crezand ca se pot gasi solutii AM cu o calitate asemanatoare la un pret mult mai mic. 

"Las ca merge si asa"

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia care avem o părere mai buna vizavi O3 sau am comandat faruri fără xenon avem ochelari de cal sau am fost bauti când ne-am uitat la Octavia si am rămas cu o realitate deformata. Sau avem orizonturi reduse si nu putem vedea in zare de ex acele xenoane sau alt exemplu nu putem vedea maretul Golf. Sa ne iertati, voi mari detinatori de adevar absolut, si pe noi astia mai ingusti.

End of story.

Modificat de Mihai2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Ualei da nu te aprinde asa colegu era o remarca nu se referea la tine eu pe masina din semnatura n-am nici geamuri electrice spate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xenonul o inutilitate de 1.000 euro

Multi se amagesc

Foarte multi chiar nu vor sau nu au nevoie de xenon. Si cand esti pe un buget limitat 1.000 de euro inseamna foarte multi bani.

 

Sa ne iertati, voi mari detinatori de adevar absolut, si pe noi astia mai ingusti.

Dupa cum ziceam, oameni diferiti, gusturi diferite, pareri diferite. Nu trebuie sa iei orice contrazicere atat de ironic. :)

Doar pentru ca altii sunt de alta parere nu inseamna ca asta-i face mai buni, mai destepti sau ca fac misto de tine. Inseamna pur si simplu ca au alta parere, atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

True story, dar trebuia sa dai tot citatul :P.

Mergand pe acest principiu nu tuturor le trebuie xenon => e foarte bine cu halogene. Asa ca tot felul de combinatii cu xenon pus ulterior pe oglinda s-ar exclude.

 

Eu nu m-am referit la cineva in mod special, dar nu pot sa nu remarc abundenta de Octavia 2 pe strazi cu xenon AM pe oglinda.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să ai o părere sau o opţiune personală este una,

dar să critici alegerea altuia nu este deloc elegant, ca să nu spun altfel.

 

O fi corectă, o fi greşită, e opţiunea fiecăruia şi e dreptul său de a greşi şi de a învăţa din greşeli. A transforma chestiunea aceasta în amuzament este lipsă de respect şi aroganţă, nu doar o glumă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma tavalesc de ras nu alta .. tot vad din ce in ce mai multi care atunci cand comanda o masina considera xenonul o inutilitate de 1.000 euro dar la o luna-doua cauta fie faruri din dezmembrari, chinezarii AM fie intreaba la reprezentanta cat ii costa sa monteze fara sa-si piarda garantia ca "lor nu le place ma csenonu ci le place ledurile alea margelate"  :))

Nu vreau sa fiu tendentios da aveai motorul pornit si erai in miscare cand ai constatat antifonarea SO3? Te intreb pentru ca cel mai elocvent lucru pe care l-am observat a fost sunetul de plin de la G7 in comparatie cu O3 cand inchizi portiera.

 

Citeste ce-am scris inainte sa raspunzi. Am zis deja de 1000 de ori ca este o parere personala!!!

Aveam 110km/h in a 5-a, radio si clima oprite si MIE mi s-a parut mai bine antifonata Octavia.

 

+1 MAKRON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de consumul oficial al lui 1.8tsi .. si de toate consumurile oficiale care in special la VAG au inceput sa sara calul de cand cu testarea pe banc

 

http://www.honestjohn.co.uk/news/legal--motoring-advice/2013-03/advertising-standards-authority-ruling-on-audi-fuel-consumption-figures/

http://www.whatcar.com/car-news/asa-rules-on-misleading-fuel-figures/265695

http://cars.uk.msn.com/news/asa-fuel-economy-ruling-a-%e2%80%98line-in-the-sand%e2%80%99

 

ASA - agentia de control al media in UK, ca urmare a unei reclamatii de la o persoana care a cumparat Audi A3 1.6tdi si se astepta la consumul comunicat oficial - ceea ce ar fi si normal, daca scrie ca masina sau televizorul sau frigiderul consuma atat .. kW/litri/100 samd .. sa consume atat, nu numai in conditii de laborator - a obligat ca toate reclamele la masini care pomenesc consumul sa mentioneze ca nu este un consum real ci ca este doar un consum obtinut in baza unui test standardizat, menit sa compare consumurile intre masini, dar in conditii de "laborator"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca acel consum extraurban de 4.1 L/100km sunt in conditii de laborator, adica fara aer, fara aderenta, fara sofer, fara masina...pardon,....fara,fara fara...

De aia in realitate extraurban cu jante de 16" ia 6L/100km?....ca e cu ...aer, cu aderenta, cu sofer, cu masina , cu bagaje, cu ....cu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si link-ul despre test, cica se ia in calcul si frecarea cu aerul si inertia samd insa fiecare acceleratie este facuta usurel usurel, nimeni nu sta sa apese pe acceleratie parca ar fi de sticla:) Si in situatii reale ai depasiri, frane, acceleratii, nu mergi ca si cum ai fi singur pe strada ta:) Ar trebui sa schimbe conditiile testului sa il faca mai realist, mai multe frane si acceleratii mai serioase, tot standard pentru toate masinile dar mai lung si dupa cum ziceam in conditii reale. Sa copieze de exemplu o ora in traficul real urban si extraurban si sa standardizeze ce a facut si soferul.

Uite, consumuri oficiale la noul A3: 3.4 extraurban 4.8 urban si 3.9 media - dupa testul standard. Pai in state pentru asta te dadeau in judecata in prina luna daca consumul mediu iesea 6-7. Chiar, in state nu cred ca se face reclama la consumul oficial. La noi este reclama mare la consumul mediu, toti stim ca nu e real dar nimeni nu zice nimic.

Si ca sa nu fiu offtopic, O3/1.6tdi consum oficial: 3.3 extraurban 4.6 urban 3.8 media :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca putin si or sa ne spuna ca o masina de o tona jumate consuma cat un scuter .. :ceuameni:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste valori interesante masurate la un test O3 1.4 TSI din Ungaria:

 

Nivel de zgomot Octavia 1..4 TSI 3 vs. Golf VII 1.4 TSI ACT:

 

La relanti:  38.5 dbA   vs.    39.6 dbA

100km/h:    64.2 dbA  vs .    64 dbA

130km/h    66.5 dbA   vs      66.9 dbA

 

Acceleratie:

 

0-40 km/h:    2.1 s    2.47 s

0-60 km/h:    4.2 s    4.21 s
0-80 km/h:    6.05 s    5.86 s
0-100 km/h:    8.64 s    8.28 s
0-120 km/h:    12.05 s    11.75 s

 

 

Elasticitate
 
60 - 100 km/h viteza  IV-a. :    6.65 s    6.3 s
80 - 120 km/h viteza V-a   :    9.1 s   8.7 s

 

Dinamica

 

 

Acceleratie 0-100 km/h (fabrica):    8.4 s    8.4 s
Acceleratie 0-100 km/h (masurat):    8.6 s    8.3 s
Vitezamaxima:    215 km/h    212 km/h
Viteza in treapta VI-a , 1000/RPM:    47 km/h    45 km/h
RPM in treapta a VI-a la 100 km/h     2150 RPM      2200 RPM
RPM in treapta a VI-a la 130 km/h    2800 RPM    2900 RPM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idee: avand in vedere ca astfel de teste le faci la cativa ani , ar trebui sa conduca de exemplu 5 oameni, 5 masini cu aceleasi caracteristici pentru o anumita perioada de timp, in conditii de trafic diferite- munte, autostrada, oras etc.La finalul testului se consemneaza cele 5 consumuri constatate si numarul de km, se face media, si atunci ...asta este cel mai corect si real consum...

Cum zicea colegul pro_niger :Inca putin si or sa ne spuna ca o masina de o tona jumate consuma cat un scuter ...

care contravin cumva legilor fizicii, ceva de genul cu cat sacul de cartofi pe care il cari e mai mare/greu cu atat consumi mai putina energie/combustibil :ceuameni:

Vad ca tendinta este: cu cat creste masina, cu atat mai scade un pic consumul...in carte, nu in realitate...

O sa ajunga skoda superb, ca e mai mare, sa-i puna combustibil cu pipeta, sau o perfuzie mica acolo... :ceuameni: :)) ... hai ca m-am distrat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la testul 1.4 TSI ziaristii respectivi spun ca scoate un consum in jur de 5 pe drum national, 6.5 in oras si tot atat pe autostrada.

Doar ca la unguri drumurile nationale ocolesc in mare parte localitatile, deci la noi pe sosea nationala tot in jur de 6 e consumul.

 

Tot ei spun ca sub 1400 ture e inecacios motorul si daca-l fortezi de la turatii mici se comporta necivilizat. Ma intreb ca ce o fi insemnand asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are tendinta de a muri motorul ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e perfect normal la un motor pe benzina daca incerci sa ii dai talpa sub 2000rpm.

 

Consumul este unul bun pt 1.4TSi fara ACT.

Mai ales in oras :tuktuk:. Personal sub 7 mi-a fost imposibil sa vad in oras chiar mers cu 50-60kmh, tinut doar in treptele superioare si fara accelerari bruste. E de laudat noul 1.4TSi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa se lauda ca au redus cu macar 10% consumul la noile motoare TSI. Ca sa ne convinga au redus  cu 10% si volumul rezervorului de benzina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!