Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Cred ca daca iti luai un 1.4 TSI 122 CP din 2011/2012 la 12.000 Eur, pana in 40-50 k km (inca in Garantie !), erai mult-mult mai castigat.

Iti mai ramaneau bani pentru 2-3 mega concedii si tot zgaraieturile alea peste tot le aveai, asa cum o sa lei ai in cateva luni si pe masina cea noua :tuktuk:

 

Oricum, s-o stapanesti sanatos !

 

Si tu daca-ti luai un Golf VI 1.4 TSI, pana la 12.000 Eur, pana in 40-50 k km (inca in Garantie !), erai mult-mult mai castigat.

Iti mai ramaneau bani pentru 2-3 mega concedii si tot zgaraieturile alea peste tot le aveai, asa cum o sa lei ai in cateva luni si pe masina cea noua :tuktuk:

E absolut irelevant comentariul tau in conditiile in care ai facut aceeasi alegere (masina noua nu second) acum 3-4 luni... :))

Daca ai fi citit posturile mele initiale din topicul "Golf7 Pareri impresii" ai fi vazut ca masina mea face parte dintr-o flota a unei companii mari unde lucrez (de aceea spuneam de mega-discount obtinut la vremea respectiva) si la final, dupa 3 ani, imi ramane mie, pentru o valoare de cca 3000 Eur.

Am avut de ales intre mai multe modele si am ales Golf7. Pentru 3.000 Eur o masina de 3 ani condusa de mine de la zero, cred ca merita, nu ?

De asemenea, am zis in acest topic ceva mai sus, ca o sa-mi iau si O2 FL, undeva la final de an (sa mai strang ceva cash(caval)).

Niciodata, dar ABSOLUT niciodata nu mai iau personal masina noua (primele mele 5 masini au fost noi). Pierzi prea multi bani, aiurea.

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dilema 1.2TSI, 1.4TSI, de asta te intreb.

De la 110 cp cât ai acum, cel mai probabil că nu vei fi prea încântat de 1.2 tsi. Dacă eşti mai aprins, gen ardei iute, ca în gag-ul lui Nea Mărin cu olteanul în tren, e mai bun 1.4 dar dacă eşti mai ardelean şi mai domol din fire 1.2 e super.

În concedii merg  cu 1.6 aspirat şi maşina se descurcă excelent. Pe autostrăzi chiar nu văd utilitatea unui motor puternic. Pe highway, eu personal merg la viteză constantă . Nu trebuie să depăşesc, nu trebuie să accelerez. E drept că rulez având grijă de confortul pasagerilor. Pentru şofer, accelerările şi frânârile nu se simt dar pentru copiii din spate e cam nasol să mergi în ritm de grand prix.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depasiri am apucat sa fac, dealuri nu am apucat sa urc. Eram 3 oameni in masina si pot spune ca se misca destul de bine, dar asa cum spune si Rave, depinde ce drumuri faci si cred ca depinde si de stilul de condus. Mi s-a parut foarte buna cutia de viteze in 6 trepte, e corect setata si raspunde foarte bine in combinatie cu motorul.

Eu fac peste 90% in Bucuresti si pe DN1 pana acasa in Corbeanca, de aceea pentru mine acest motor e suficient.

Nu sunt de acord cu ce spune Rave despre mersul pe autostrada, daca mergi constant cu 130 km/h nu vad vreo problema cu acest motor. Eu sunt unul dintre acei oameni care chiar respecta limitarile de viteza pe autostrada, deci nu ajung la 190 km/h  :rolleyes: !

Dar daca mergi des extraurban, pe dealuri si cu multe persoane/bagaje in masina chiar cred ca un motor mai puternic ar fi mai potrivit pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce spune bogdanboba.

Si as mai adauga ca diferenta intre 1.2 TSI 105 si 1.4 TSI 122 CP se vede numai si numai de la 140 km/h in sus.

Problema e ca si consumul e altul la 1.4 TSI...., ori pentru cineva care merge preponderent maxim 120 km/h sa zicem, masinile raspund absolut identic, cu un consum mai mic la 1.2 TSI.

De cand am pus OMV Carrera 100, pot sa spun ca am recuperat si diferenta pana la 122 CP :icon_thumleft:

 

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la octavia intr-adevar...renuntarea la tapiterie pe usi e un neajuns...notabil...dar eu nu as spune ca usile arata mai rau k la octavia 2 :)

 

Ce inseamna "renuntarea la tapiteria de pe usi"???

Aveti ceva mai multe detalii, poze, etc... E vorba doar de usile fata, spate sau toate??

Mci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai exista tapiterie din textil, a fost inlcuita cu plastic peste tot; da nashpa din punctul meu de vedere (impacteaza de cand te sui in masina....)

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi prea multi bani, aiurea.

Corect, dar poate si el e intr-o situatie speciala. Oricum, chiar daca nu este, o O2 decenta gasesti pe la 13.000, o O3 Elegance (model de top) o iei pe la 17.000...

Eu prefer sa dau 4.000 in plus pentru o masina cu 50.000 Km mai putini, dotari mai multe, mai bune, aspect imbunatatit, si valoare de revanzare mai mare - modelul fiind mai nou la momentul revanzarii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ARE TEXTIL dar doar in buzunare unde nu avea inainte!!

Iar partea de sus nu e plastic ci un fel de musama care e moale in dreptul cotului si mai tare in rest.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi prea multi bani, aiurea.

Corect, dar poate si el e intr-o situatie speciala. Oricum, chiar daca nu este, o O2 decenta gasesti pe la 13.000, o O3 Elegance (model de top) o iei pe la 17.000...

Eu prefer sa dau 4.000 in plus pentru o masina cu 50.000 Km mai putini, dotari mai multe, mai bune, aspect imbunatatit, si valoare de revanzare mai mare - modelul fiind mai nou la momentul revanzarii...

 

:offtopic: Daca valoarea de revanzare nu e cu cel putin 4000 de euro mai mare atunci calculul tau privind acest aspect, cel putin din punct de vedere matematic, pica. :blah_: :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si as mai adauga ca diferenta intre 1.2 TSI 105 si 1.4 TSI 122 CP se vede numai si numai de la 140 km/h in sus.

Problema e ca si consumul e altul la 1.4 TSI...., ori pentru cineva care merge preponderent maxim 120 km/h sa zicem, masinile raspund absolut identic, cu un consum mai mic la 1.2 TSI.

Pe G7 şi pe O3, 1.4 tsi are 140 CP şi 250 N începând de la 1500 rpm. Din acest motiv, dă-mi voie să mă îndoiesc că s-ar comporta la fel. Nici diferenţa de preţ de 2000 de euro nu este întâmplătoare.

1.4 tsi pare să fie o mică rachetă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca la motoarele noi se practica puterea litrica de 100 cai :)

1.4 - 140 cai

1.8 - 180 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să înţelegem că ai fi vrut 120 de cai pe polo? :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, as fi vrut :P. Avand in vedere ca Ford are 1.0 cu 100 cai si Logan are 0.9 tce cu 90 de cai... banuiesc ca e posibil in viitor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca se poate si 130... Oficial sau nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ford are 1.0 cu 125 CP chiar.

 

da, la O3 nu este decat 1.4 TSI cu 140 CP, dar dupa ce-l conduceti, mai vorbim la consum....(eu am avut 1.4 T-JET 150 CP si stiu cum e...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave vorbea de soft la 1.2...2t despre consumul lui 1.4,iar o dati in lambada?

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu despre ce consumuri mari tot vorbesti la 1.4TSI. Eu am 1.4 TSI, am talpa grea si cel mai mult sunt multumit de consumul acestui motor pe o caroserie mare si grea cum este O2. Foarte rar scot peste 7%, dar mai mult intre 6-6.8% si asta in conditiile in care extraurban de multe ori ating viteze de 140 sau chiar peste aceste viteze. Acum 2 ani cand am fost in Croatia pana la Dubrovnik prin Ungaria(adica mers mai tot timpul pe autostrazi) si am facut 3900 km , pe aceasta distanta consumul mediu a iesit 7.2% cu masina incarcata pana la refuz, AC functionanad aproape 100% din acesti km si mers intre 140-180 pe autostrazi...mie sa nu imi zica nimeni ca este un consum mare aceasta. Dar cand am fost nevoit sa ma duc foarte linistit am scos deja si 5.6% cu mers de tataie cu 90-100 in vit. 6 pe o distanta masurata de 130 km...

Motorul T-Jet de la Fiat era un motor pe benzina simplu supraalimentat cu turbina. Ca si vechiul motor 1.4TCE de la Renault de 130 CP care mergea bine dar consuma ca un 2.0TSI...aceste motoare nu aveau injectie directa etc....Chiar consider ca diferenta de consum chiar este infima la stilul meu de mers intre 1.2 si 1.4TSI. Si va rog sa nu credeti ca pana la 140 km/h nu exista diferenta de reprize intre cele doua, vizionand acel filmulet....am testat de nenumarate ori si 1.2TSI, si desi consider si eu ca daca nu are probleme se misca binisor, dar diferentele sunt sesizabile si la viteze mai mici...Ca nu la toata lumea ii trebuie putere mai mare, este altceva si tine de nevoile personale ale fiecaruia dintre noi. Gusturile nu se discuta :)

O zi buna va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. M-am referit la consum real pentru 1.4 TSI 140 CP in postul anterior.

2. M-am referit la consum real pentru 1.4 TSI 122 CP putin mai devreme si da, este mai mare decat la 1.2 TSI. Oricum, sa merg la drum lung si sa-mi iasa 7.2% nu este chiar economic...

3. Sistemul de la T-Jet este injectie multi-punct + turbo. Nu inteleg ce inseamna "motor pe benzina simplu"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este interesant ca tu care conduci masina asta "gratis" 3 ani de zile si apoi o achizitionezi cu 3.000Euro faci afirmatii cu nush ce consum imens care l-ar avea 1.4 TSI comparativ cu 1.2 TSI.

 

Personal daca as fi fost in cazul tau, as fi luat Golf 7 GTI :) poate sa imi consume 20% ca pe 3 ani de zile tot scot un pret mai bun pe km.

 

Si ca sa-ti fac o paranteza, eu am un consum urban de ~9.5% si daca esti interesat iti dau pe privat istoricul complet; de ce e atat consumul? ca eu nu merg 3 km cu 14 km/h. Daca era asta situatia, cu siguranta nu-mi luam nici Octavia si nici 1.8 TSI :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ritter: la vw avew sistem fsi de injectie,la fiatul ala al tau,nu.

Uite un exemplu:eu cu 170 de cai merg pe extraurban pe 7 la suta.e mult,e putin,pt tine?

Masina sa aibe sute de cai si sa consume 3,o sa ai doar in vise.

Pt ce ofera aceste motoare pe benzina,consumul este okay.psihicul unora nu,si aici vorbesc la general.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-da, nu-mi sariti toti in cap. Eu unul nu spun ca acel consum este mic/mare in raport cu performantele, ci ca este foarte mare in raport cu ce spune producatorul in fisa tehnica....

 

Ivolffy: Ce legatura are aici discutia de consum cu faptul in care iau eu masina peste 3 ani ? Mi se pare putin deplasat subiectul, cu o nota de putina invidie si rautate, chiar. No offence.

Esenta discutiei anterioare era ca din punctul meu de vedere 1.2 TSI este cea mai buna varianta pret-consum-performante pentru ultilizatorul obisnuit (cu mentiunea ca VW ar trebui sa revizuiasca anuntul din fisa tehnica).

Adica pentru 0.6 sec in plus (la 1.4 TSI 122 CP) la demaraj nu as consuma aproape 1 litru in plus la 100 km.

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu calculezi ipotetic pe baza unor date 0-100km/h ale celor 2 motorizari.dar consumul respectiv se vede in situatii de drum.

Altfel spus,cu 1.4 poti merge ca 1.2,dar invers nu prea sau doar cu un consum marit pt 1.2

In energia sau puterea unor motoare,acea 0.7 sau 1 secunda poate insemna 1 litru...performanta vine cu un consum oarecum asumat.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un moderator ceva? Topicul e O3, o masina interesanta, top import Romania, pentru orice altceva exista alte topic-uri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O3 datele stau asa:

 

1.2 TSI 105CP: 0-100km/h 10.3s / consum urban/extra/mixt: 5.9/4.4/4.9

1.4 TSI 140CP: 0-100km/h 8.4s / consum urban/extra/mixt:  6.5/4.6/5.3

 

Deci diferenta de performante este net in favoarea lui 1.4 TSI 140CP iar consumul nu este cu mult mai mare. Mie acest motor mi se pare alegerea buna pentru O3 (mai ales ca ofera 250Nm de la 1500RPM si deci este foarte liniar si trage bine de la turatii joase).

 

Insa mi se pare cam mult 2000E diferenta intre aceste 2 motorizari....

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!