Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

La masina din semnatura la fel sta relantiul cam 750 rpm si cand este in miscare pe liber sau cuplez o treapta de viteza creste la 900 rpm, dar cred ca acesta este comportanentul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e nimic anormal, asa face fiind greenline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am si eu o problema cu trapa, care in mers, din senin, incepe sa se deschida si sa se inchida.

Daca misc putin de buton isi revine la normal.

 

Aveti idee care ar putea fi problema?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut "service de trapa" ? Stiu ca la fiecare 2 revizii se verifica, curata si greseaza mecanismul, sinele de ghidaj si scurgerile. Poate e ceva mizerie depusa in zona

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o mică nelămurire. Am achiziționat o Skoda superb 2011, dsg, comenzi pe volan, rcd 510 Bolero. De noua, mașina a fost comandata cu rns 510 columbus (așa apare la Skoda), dar neamtul a scos rns'ul si a pus rcd. Comenzile pe volan, nu au buton de telefon, in locul lui fiind butonul src (cel cu 3 săgeți in forma de cerc). 

1. Dacă pun bluetooth (modul, cablaj, microfon) butonul ăla va avea funcția de răspuns la telefon? Dacă nu, se poate seta in acest sens pentru a nu raspunde din rcd? Dacă nici asta nu merge si cumpăr un volan cu alte comenzi (cu buton de telefon) trebuie sa cumpăr si alte cablaje? Pot cumpara doar butoanele de pe dreapta volanului unde e butonul de telefon?

2. Care e diferența dintre modulele de bluetooth ( am tot văzut la sh bluetooth premium, bluetooth standard, etc). Când spun diferența ma refer la cum funcționează, erori, deconectari, etc

3. Exista mai multe tipuri de microfoane pentru telefon? Dacă da, recomandați-mi va rog unul (cod OEM) care sa fie destul de sensibil încât sa nu trebuiască sa tip in mașina, dar nici sa se audă ca si cum as avea geamul deschis.

4. E cineva care a făcut asta? Cam cât a costat?

5. Sunt ok modulele de bluetooth de pe vw?

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bubu - foloseste functia search si o sa gasesti multe info despre BT. Nu sunt probleme legate de conexiune ci de compatibilitati - aici exista multe tipuri de module, greu de insirat aici.

microfoanele OEM - nu sunt unele mai sensibile si altele nu.... ci sunt ok toate, nu trebuie sa tipi.

recomad un modul premium - gasesti kit de cumparat - cod 3c8 xxx xxx - http://www.carsystems.pl/vw-bluetooth-kit-3c8035730d-with-wi-fi-hot-spot-newest-version,id701.html

alte module gasesti tot la ei pe pagina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot căutat si citit, inclusiv aici pe forum, dar cum ai spus si tu, sunt foarte multe module. Despre microfoane nu am găsit prea multe informații, așa ca îți mulțumesc. 

F l o r i n, despre prima mea intrebare, cea cu comenzile pe volan știi ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca merge butonul cu steluta, iti trebuie cel cu telefon. Se pot schimba doar butoanele din dreapta.

Si oricum, de raspuns raspunzi de pe butonul rotita, apesi pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si butonul ăla cu semn de receptor ce funcție are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este "Mute". Cu butonul "receptor de telofon" intrii in meniu telefon de pe MaxiDot. Cum spunea colegul pentru raspuns apel apesi pe rotita. In momentul cand esti sunat iti apare pe maxidot selectata implicit optiunea Answer si apesi pe rotita sa confirmi sau dai scroll si selectezi "Reject".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bluetooth pe unitate. Daca nu ai, face mute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos pentru răspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 3/9/2016 at 8:48 AM, 75NOR said:

Ai facut "service de trapa" ? Stiu ca la fiecare 2 revizii se verifica, curata si greseaza mecanismul, sinele de ghidaj si scurgerile. Poate e ceva mizerie depusa in zona

Nu am facut service dar mi-am luat singur un spray cu vaselina siliconica si am mai gresat-o. Exista undeva specificat in ce consta/ cum se face aceasta revizie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca face figuri din senin, cel mai probabil e vorba de un contact imperfect undeva, umiditate, etc Poate chiar la plafoniera / comutator trapa.

Vezi un VCds poate ai ceva erori stocate pe module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe VCSD nu am erori iar referitor la contact nu prea stiu la ce sa ma uit.

Ma poate ajuta cineva, va rog, cu o schema de intretinere/reparatie din ELSA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

intentionez sa cumpar un Superb 2. Am gasit una din 2012, 4x4, 140 CP/DSG 6, break, 45000 km, Elegance cu dotari peste medie chiar sus.

Printre dotari are cateva pentru care am intrebari si as dori pe cei ce au asa ceva sa comenteze, respectiv:

-contact key-less (la buton): la un test drive mie mi-a parut cumva peste mana si cumva imprecis (trebuia sa fac miscarea de pornire de doua ori, din prima atingere a butonului nu pornea). Credeti ca este OK acest sistem de start/stop? Parca mai practic este nu cheia in contact, nu in buzunar... 

-are audio&navigatie Columbus: de la reprezentanta mi s-a spus ca este tentatie pentru hoti (fireste, cu geam spart). Ati auzit de furturi de Columbus/navi la Superb 2 (in Bucuresti, macar).

-DSG cu 6 este OK acum sau inca sunt probleme cu mecatronicul?

-de la cati km incepe volant sa faca figuri ? Cat mai costa schimbarea sa la astfel de configuratie (4x4, DSG)?

Multumesc de raspunsuri!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. E foarte ok si logic: 1 apasare pentru contact, 1 apasare pentru pornire

2. Nu in mod deosebit, ti-am raspuns si pe celalalt topic

3. DSG6 este foarte ok. Acelasi motor + cutie le am si eu, merg impecabil.

4.Pana in 200,000 foarte rar. In schimb, vezi ca la 60,000km trebuie sa schimbi obligatoriu uleiul DSG si Haldex. (4x4)

5. Daca masina e adusa de afara, slabe spre deloc sanse ca aia sa fie km reali, mai ales ca masina e break. Verifica foarte atent provenienta, chiar daca e din tara.

 

 

Am si eu o dilema:

In alta ordine de idei, am gasit un interior full piele, 2014, in stare impecabila si ma bate gandul la un retrofit.

O singura problema: e de "englezoaica", deci comenzile pentru scaunul electric sunt pe partea gresita.

Intrebare: pot face ceva, sa folosesc comenzile de la scaunul meu, sau alta idee pentru a folosi interiorul ala? Sau o las balta ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75NOR: merci de comentarii.

Masina e din tara, e la un dealer, astia sunt km cred. Oricum da ceva garantie.

Ce costuri sunt la revizia de 60000 la DSG + haldex?

Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vtoderoiu: daca e la dealer VAG, cere si verifica istoricul integral inainte de a o cumpara. Daca e sub umbrela Weltauto, trebuie sa primesti garantie.

Ca si costuri aproximative:

Revizie 60,000: aprox 600-700Ron (fara filtru motorina, se schimba la fiecare 90,000km - dar necunoscand ce si de unde s-a alimentat, mai bine il schimbi preventiv. Te mai costa vreo 200Ron cu manopera)

Schimb ulei + filtru DSG: aprox 1,000Ron

Schimb ulei Haldex: nu sunt sigur, dar cred ca e in zona de 5-700Ron

In functie de cum/cine a mers cu masina, posibil sa trebuiasca schimbate placute frana fata (sunt destui care reusesc sa le faca praf in 60k rulaj). Mai pui vreo 350-400Ron, daca trebuie schimbate

Ca si punct de negociere, poti cere ca in pretul platit sa intre revizia, dar facuta de fata cu tine, ca sa fii sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, 75NOR. Tu esti multumit de a ta? :La cati km ai ajuns? Ce probleme a avut?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte aproape de 60,000. Dupa Pasti merg la revizie.

Schimbat in garantie suport metalic scaun sofer (avea joc), actualizare soft climatronic (ramasese blocat in recirculare), estimare schimbare pompa apa in garantie (pierd antigel incepand cu 30,000km - se va consta la revizie) si verificare senzori temperatura ce comanda aprinderea bujiilor incandescente (la frig, dupa pornire, se aprinde timp de 10secunde martorul de la bujie - spirala aia galbena)

Restul problemelor sunt vina mea, adica modul de utilizare 50% oras: cate 2 regenerari filtru de particule saptamanal, lenevire/imbacsire a motorului dupa perioade gen 1,000km sau 1 luna facuti doar in oras. Astea se rezolva cu cate un drum mai lung, pentru curatare. Repet, nu sunt vina masinii, nu am ce sa-i imput, am fost eu tampit ca mi-am luat dizel, la acel moment nu am avut curaj sa iau benzina.

De multumit, da sunt multumit de masina. Mult mai multumit decat am fost de fostul Passat B6 - acceasi generatie de masina/platforma

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu esti tampit

2. traficul il poti anticipa dar cateodata nu-l poti ocoli( din pacate)

3. nu cred ca erai mai castigat cu benzina pastrand aceeasi configuratie a masinii

4. ce-i drept la manuala parca nu-si face asa des regenerare

5. Sarbatori fericite !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia de 60.000.dupa 3 ani si 4 luni si nu am avut nevoie sa inlocuiesc nimic, nici placute, nici bucse sau alte piese legate de suspensie.

Am avut o singura data aprins martorul DPF (galben) pentru care a trebuit sa merg mai turat cu a 3-a la 60km/h in oras aproximativ 12 minute pana s-a stins. Regenerari fara sa se aprinda martorul (doar observata turatie ridicata la cald) nu cred ca am sesizat mai mult de 3-4 ori.

Am schimbat pe garantie doar ornamentele crom de la gemuletul fix din usa spate, care s-au matuit. Si am revopsit ornamentele longitudinale de pe plafon care incepusera sa se exfolieze. Toate acestea s-au efectuat in anul 3 de la achizitie.

Record de consum Rm.Valcea - Bucuresti (180km) 4.5L/100km, in ziua de Craciun, fara traffic deci fara depasiri foarte multe si mers cu 110-120 km/h pe autostrada (roti de iarna 205/55/R16).

Sunt foarte multumit de masina!

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!