Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Personal sunt multumit de calibrarea de fabrica a functiei Auto in 98% din cazuri. Pentru restul intervin manual prin impulsuri in maneta, adica tragi de ea in jos si apoi o comuti din nou in Auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta fac și eu, dau în jos de maneta pentru o ștergere suplimentara și apoi revin pe auto. Însă în destule cazuri impresia este ca pe mod auto, chiar și cu sensibilitatea la maxim, ștergerea uneori este prea rara. Asta se întâmplă doar când ploua încet, cu picături mici. De aceea am pus întrebarea.

Merci pentru răspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce zici, e vorba de volumul de picaturi de apa ajunse exact in zona "sensibila" din parbriz, care interpreteaza cat ploua si comanda ritmul stergatoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un superb 2012 nu creste temperatura apei mai mult de 60 grade.A schimbat termostatul...la fel.De unde sa inceapa cu investigatiile?Erori nu are.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este mecanic, nu stie ?

 

verificati erorile existente, eventual inlocuiti senzor temperatura g62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un superb 2012 nu creste temperatura apei mai mult de 60 grade.A schimbat termostatul...la fel.De unde sa inceapa cu investigatiile?Erori nu are.Multumesc.

Este DSG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
adrian_ciurariu

sal

am achizitionat de curand o skoda superb combi 2011 dsg 2.0 tdi cffb cod motor si as dori sa stiu daca se poate face o setare cu vag-com la oglinzile laterale sa se rabateze electric atunci cand inchid masina din cheie.

 multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tii mai mult timp apasat pe butonul telecomenzii se rabateaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

ok , multumesc

 speedo  ; nu creste temp mai mult de 60 de grade pentru ca e dus cel de-al doilea termostat ce se afla sub carcasa filtrului de aer  pe furtunul de racire al cutiei dsg . Are codul  1k0121113a , eu am comandat unul pt mine pe producator behr si costa undeva la 70 ron din aceleasi motiv pe care l-ai mentionat . E o problema des intalnita la motoarele cu cutie dsg

Modificat de adrian_ciurariu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,recent mi=am achizitionat o skoda superb din 2010.Cateodata  scoate ,atunci cand sta,niste avertismente gen   ding  ding    .Daca merge radioul imi spune sa pornesc motorul sau radioul se va opri.Trebuie schimbata bateria?Multumesc pt eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil.

Eu am primit si mesajul "battery low" pe cd-player

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,recent mi=am achizitionat o skoda superb din 2010.Cateodata  scoate ,atunci cand sta,niste avertismente gen   ding  ding    .Daca merge radioul imi spune sa pornesc motorul sau radioul se va opri.Trebuie schimbata bateria?Multumesc pt eventualele raspunsuri.

N-ai nicio treaba cu schimbatul bateriei.

 

De ce nu spui ca mesajele "ding ding" si mesajul cu pornitul motorului le primesti doar cand iti merge sistemul audio fara motor/contact ? 

 

E normal, e vorba de protectia bateriei. Daca te uiti cu atentie o sa vezi ca nici luminile la plafoniere nu se mai aprind dupa mult timp de stat fara contact/motor oprit.

 

In ultima instanta ti se opreste playerul audio.

 

Ultimele ti se vor opri luminile rosii din fetele de usa, alea sunt "safety measure" si raman aprinse maxim posibil.

 

Concluzionand, NU trebuie sa schimbi bateria. Doar ca masina e suficient de isteata sa-ti spuna ca ii descarci bateria.

Cel mai probabil.

Eu am primit si mesajul "battery low" pe cd-player

No offence, citeste cu atentie ce scrie colegul, pentru ca mesajul lui e diferit de mesajul tau.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

None taken :)

De accea am precizat ca daca e de la baterie e insotit de mesajul "battery low"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri  ,o sa astept gerul si daca face figuri la pornire atunci o sa o schimb.O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum pot afla ce tip de rcd510 se afla pe o sjoda superb 2013 cumparat noua de aici?  Ceva in functie de vin sau e nevoie sa desfac unitatea? Ma intereseaza asa ceva: http://car-solutions.com/en/gps-navigation-module-for-rcd510-delphi.php dar trebuie sa fiu absolut sigur inainte de a comanda. Sau va rog sa recomandati o sursa rezonabila si de incredere pentru asa ceva: http://www.aliexpress.com/store/group/For-Skoda/1017504_253394692.html .

Stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri  ,o sa astept gerul si daca face figuri la pornire atunci o sa o schimb.O zi buna tuturor.

Si Skoda mea (2010) a dat acest semnal de avertizare dupa ce am stationat vara intr-o zi torida, cam 15 min cu motorul pornit si cu ventilatia la maxim. Pe langa avertizarea de descarcare accentuata a bateriei, la cateva sute de metri de mers mi s-a oprit motorul. Am purces la verificarea bateriei si sub eticheta autoadeziva am descoperit cele 6 busoane de acces la elementii bateriei pentru verificarea nivelului de electrolit. Aici am gasit un element cu lichidul la 2 mm sub nivelul placilor dupa numai 4 ani de utilizare.  Am completat cu apa distilata si am reincarcat complet bateria, ulterior  nu au mai fost probleme sau avertizari

Ciudat este ca la revizii (4 ani - garantie extinsa) nimeni nu verificat acest lucru in afara celor 12,2V pe tester, iar bateria s-a dovedit una banala din vechea generatie si nu una fara intretinere cum m-as fi asteptat la acest  vehicul / nivel de echipare. La cateva luni, pentru a evita alte surprize, mai ales ca trebuia sa plec in concediu in Europa, am decis sa o inlocuiesc cu o Varta Silver Dynamic.

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari ! Am o problema la superb (170 cp 4x4) la modul ca de cateva zile la pornire dimineata pana nu se incalzeste de incepe sa ridice acul la temperatura nu tureaza in sarcina mai mult de 2000 iar de la 1500 tremura ingrozitor . Nu se aprinde nici un martor pe bord . Am 78 000 km si are toate reviziile la skoda cu filtre schimbate la fiecare 10000 km . La urmatoarea pornire in acelasi zi chiar daca se raceste motorul nu mai are nimic . Inca nu am ajuns la reprez pt tester daca se poate vedea ceva . A mai avut careva situatie asemanatoare ??? Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte ciudat comportamentul si lipsit de martori aprinsi pe bord. Faza cu lipsa de turatie in sarcini e "limp mode", dar ar trebui sa ai "engine check" aprins pe bord cand face asa, sa palpaie martorul de bujii, adica "spirala" din turometru

 

Eu zic sa apelezi la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie masina SH si sa nu fi umblat proprietarul antecedent la ceasuri...am mai auzit din astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Sunt posesor de S2 2010 2.0 140 DSG si de ceva vreme am observat o anomalie. Motorul are momente in care sta turat la 1000 rpm, indiferent daca e rece sau e incalzit deja. Elimin din start varianta regenerarii filtrului de particule deoarece am facut si drumuri a cate 200-500 km si am mers cu ea destul de turat simptomele fiind aceleasi. Mentionez ca am 145K in bord, din care aprox 15K i-am facut in ultimul an de cand am achizitionat-o. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o anomalie, e vorba de temperatura exterioară si de...momentul in care se face regenerarea filtrului de particule. Ca sa te convingi daca e si regenerare, pune mana la teava de esapament. Daca gazele efectiv ard, esti in mijlocul unei regenerari. Nu conteaza ca ai mers cu ea extraurban, se pare ca cele cu DSG fac regenerari mai dese datorita faptului ca DSG tine motorul in dure joase. Asta e concluzia la care am ajuns

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-ti dau un exemplu...pornesc motorul dimineata, la rece, sta la 800 rpm...merg cativa km cu ea, sare de 50 de grade temperatura la ulei, dar turatia sta la 1000 rpm...mai fac cativa km, revine la 800 rpm. Toate aceste variatii se intampla intr-un singur traseu si un singur ciclu de pornit-oprit motorul. Aceste fluctuatii imi pot aparea si de 5-6 ori intr-o singura zi. De asta exclud din start varianta regenerarii.

Si in plus, nu a mai facut asa in sezonul rece precedent si niciodata in decurs de un an, de asta spun ca e ceva in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca ai mers cu ea si iarna trecuta sa inteleg ca excludem varianta in care turatia creste aproape la 1000 rpm pentru a sustine sarcina crescuta a alternatorului datorata pornirii climatizarii ? Cand temperatura exterioara este sub 6 grade si pornesti caldura, rezistenta electrica de pe tubulatura climei solicita alternatorul, astfel incat turatia este marita pana antigelul atinge 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!