Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

2 hours ago, radu81 said:

1. nu esti tampit

2. traficul il poti anticipa dar cateodata nu-l poti ocoli( din pacate)

3. nu cred ca erai mai castigat cu benzina pastrand aceeasi configuratie a masinii

4. ce-i drept la manuala parca nu-si face asa des regenerare

5. Sarbatori fericite !

1. Mersi, dar raman la parerea mea :)

3. Eu zic ca macar era mai multa placere in conducere, mai putine vibratii si chestii enervante ale dizelului. PLUS aveam 4 evacuari la 2.0TSI :)

4. Logic ce zici tu

5. Idem :)

1 hour ago, rempha said:

Am facut revizia de 60.000.dupa 3 ani si 4 luni si nu am avut nevoie sa inlocuiesc nimic, nici placute, nici bucse sau alte piese legate de suspensie.

Am avut o singura data aprins martorul DPF (galben) pentru care a trebuit sa merg mai turat cu a 3-a la 60km/h in oras aproximativ 12 minute pana s-a stins. Regenerari fara sa se aprinda martorul (doar observata turatie ridicata la cald) nu cred ca am sesizat mai mult de 3-4 ori.

Am schimbat pe garantie doar ornamentele crom de la gemuletul fix din usa spate, care s-au matuit. Si am revopsit ornamentele longitudinale de pe plafon care incepusera sa se exfolieze. Toate acestea s-au efectuat in anul 3 de la achizitie.

Record de consum Rm.Valcea - Bucuresti (180km) 4.5L/100km, in ziua de Craciun, fara traffic deci fara depasiri foarte multe si mers cu 110-120 km/h pe autostrada (roti de iarna 205/55/R16).

Sunt foarte multumit de masina!

Maine merg si eu la 60,000, dupa fix 3 ani si 1 sapt :) Revin cu costuri si impresii pe topicul dedicat

Ce-i drept, nici cu rulajul tau anual la dizel nu-mi e rusine, ma simt mai bine, macar nu sunt singurul care circula putin :)

Ai dreptate, am uitat, am schimbat si eu pe garantie elementele crom de la geamurile spate, dupa 2 ani cu masina. De atunci sunt impecabile, e clar alt material.

Record de consum: 4.3L/100 pe BV-Sibiu, intr-o sambata dimineata, mers legal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, are idee cineva unde se afla pozitionat motorasul 1 pt ridicare haion la skoda superb 2, 2013?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
racataian@yahoo.com

Salut,

sint nou pe forum am cumparat o Skoda superb 2011, 2.0D 140 CP cu 107kkm la bord.

poate sa imi spuna cineva cum se reseteaza intervalul de service? 

Masina nu mai e in garantie si i-am schimbat uleiul la un service care nu mi-a resetat intervalul de service.

Inca o intrebare despre manuale de reparatii superb 2: stiti cumva de unde pot face un download? Ma intereseaza intervalul de schimb al cureleli de distributie

Merci!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Bine ai venit.

Vezi in meniu, la "Vehicle Status" ai o zona de Service si exista o optiune de "reset service indicator" - nu sunt sigur daca functioneaza, eu nu l-am incercat desi am vazut ca apare optiunea.

Daca ai CFFB cureaua se schimba la 180k sau 240k, dar, din nou, trebuie sa verifici informatia. Service-urile cam recomanda schimbarea la 5ani, chiar daca nu faci rulajul, ceea ce s-ar cam aplica in cazul tau, mai ales daca nu esti 100% sigur de rulajul real al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am discurile de frana ovalizate . Aceste discuri ovalizate pot genera mici trepidatii ale volanului la viteze de cca 120 km/h ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat.

Fa asa: mergi in linie dreapta, e suficient cu 80-100km/h si franeaza (mediu ca intensitate ) - ridicand mainile de pe volan. Daca tremura volanul in timp ce franezi atunci ai discurile ovalizate.

Trepidatii la 120km/h ai cel mai probabil din anvelope- sunt uzate mediu, sau peste mediu, nu ? Am patit-o si eu cu Conti-urile cand au ajuns sub 5mm profil. Le-am schimbat fata cu spate si s-a rezolvat.

Ca si "sanity check", daca tot umbli la roti, pune-le si pe masina de echilibrat, dar din ceea ce spui nu vor cere mai mult de 10gr/roata.

Daca ai janta stramba/ovalizata, tremura volanul de la 60-80km/h

Nu sta cu ele asa,  de la sine nu trece, iar in timp iti poti uza capetele de bara (cam acolo se duc/absorb) socurile de genul asta. Ar trebui sa rezolvi cu 50Ron la vulcanizare :) 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele sant f bine echilibrate . Ma gandeam ca numai de la discuri ovalizate piate fi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e simplu:

- daca trepideaza volanul pe franare (fara sa tii mainile pe el) sunt discurile

- daca nu e varianta de deasupra - sunt gumele - garantat si patit pe propria piele. Le rotesti fata cu spate si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intrebat daca volanul , la mers normal , cca 110 -120 km/h , fara franare , poate sa tremure din cauza discurilor de frana ( probabil ) ovalizate . 

PS : stiu ca daca discurile sant ovalizate , la franare se simte cum tremura volanul . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca la mers normal fara franare tremura volanul nu are cum sa fie din cauza discurilor ovalizate. 

Inteleg la ce te referi, dar nu cred ca poti ovaliza in halul asta discurile incat sa atinga placutele chiar si cand nu se franeaza. Inseamna ca ti-ar sari masina de pe drum la orice franare mai serioasa datorita vibratiilor. Ovalizarea e pierderea de planeitate in zona de zecimi de mm, pe scurt "nu se stramba" discurile atat de tare incat sa atinga placutele cand nu franezi.

Continui sa spun ca problema ta e din anvelope :)  Zi-mi cum se rezolva, de curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg pe varianta cu shimbatul rotilor fata - spate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, 75NOR said:

Ovalizarea e pierderea de planeitate in zona de zecimi de mm, pe scurt "nu se stramba" discurile atat de tare incat sa atinga placutele cand nu franezi.

Mai exact este vorba de sutimi. In general (pentru ca fiecare model in parte are anumite valori maxime), ce depaseste 0.05 mm abatere de planeitate pe o fata a discului determina trepidatii in caroserie la franare. La sisteme de franare mai performante se simt vibratii la franare si la deformari de 0.03-0.04 mm ale discului.

@sarbul problema vibratiilor la viteze peste 100 km/h poate fi generata de uzura neuniforma a benzii de rulare a anvelopei, acest lucru se intampla cand cauciucul are ceva vechime. Tot anvelopa poate avea semi-umflaturi pe flanc (spre interior nu se poate observa cu rotile montate). Dar se observa la vulcanizare prin invartirea rotii pe aparatul de echilibrat fara protectia ce acopera roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radumelinte: multam de detalii, sunt binevenite :)

Dap, exact cu ii spuneai lui @sarbul, am patit si eu cu gumele CSC: desi dot 2014, uzura neuniforma ce se observa doar la vulcanizare la invartire roata fara protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racataian@yahoo.com

Discurile ovalizate iti produc vibratii doar pe frinare

Eu am un E class si toate jantele sint echilibrate dar dupa 100kmh imi vibreaza volanul si trage stanga. jantele sint indoite de la lovituri. Va trebui sa ma ocup de ele odata si odata.

Poate si tu ai ai aceeasi pb

La skoda mea superb am o un zgomot pe la 100kmh de la faptul ca a stat 1 an la vanzare si s-au deformat cauciucurile

Cel mai sumplu mergi la o vulcanizare si ti le invart pe masina de echilibrat si poti observa defectele astea: janta stramba sau cauciucuri deformate

Modificat de racataian@yahoo.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou pe forum asa ca nu stiu exact daca sa m-ai scris despre problema pe care o am si eu ,am o SKODA SUPERB DSG 140 CP  care este parcata la fratele meu in anglia eu find in concediu in tara ,mi-a zis ca de cateva zile nu m-ai poate sa-mi deschida masina din telecomanda iar butuc pentru cheie nu am ,cum pot sa-mi deschid masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate capacelul de unde ar trebui sa fie broasca de pe partea soferului si dedesubt ar trebuie sa gaseasca broasca pentru cheie.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut. La 1.6 TDI la superb 2012 incalzirea auxiliara (PTC) este standard sau optionala? Cum imi dau seama daca o are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ceva vreme am observat : curatarea DPF are loc la cca 350-400 km , f des dupa pararea mea ; asta in conditii de mers extra-urban . Pana acum sigur curatarea avea loc la mult mai multi km . Ceva idei despre fenomen ? Poate fi ceva in neregula ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este ceva in neregula atata vreme cat nu iti apare nimic in bord. Eventual incearca sa alimentezi motorina din alta parte (eventual alta firma).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, sarbul said:

De ceva vreme am observat : curatarea DPF are loc la cca 350-400 km , f des dupa pararea mea ; asta in conditii de mers extra-urban . Pana acum sigur curatarea avea loc la mult mai multi km . Ceva idei despre fenomen ? Poate fi ceva in neregula ?

Same here. 

Dupa fiecare drum mai lung, unde evident o fugaresc bine ca sa "desfund" tot :) cand intru in oras incepe regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu m-am exprimat eu bine : am sesizat inceperea procesului de regenerare la fiecare 350-400 km , de la un timp incoace .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai ce sa-i faci.

Atat timp cat nu te trezesti cu martorul ala galben aprins in bord (adica ala in forma de toba de esapament) totul e ok. La o scanare se vede cantitatea de reziduu depus. De obicei primele probleme (din ce am vazut) apar cand se defecteaza senzorii de presiune diferentiala si nu mai stie cand sa-si faca regenerare. Se aprind martorul galben -spirala - in bord + martorul galben - toba de esapament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu am nici un martor aprins in bord si sper sa ramana asa . Am sa alimentez si de la alte statii ( Mol - Evo D , in cazul meu ) . In plus am sa folosesc si un flacon de Diesel Cleaner de la Valvoline .

Intrebari ref la baterie auto :

1. cei care ati avut masina luata de noua , cat v-a tinut bateria originala ?

2. ceva recomandari ref la brand pt noua baterie ; am citit lucruri ok despre Exide

3. pot sa apara probleme daca noua baterie are mai multi A ? bater originala ; 12V 72 Ah , 360 A ; bater care-mi face cu ochiul : 12 V , 72 Ah , 720 A

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la fostul Hyundai am tinut-o 7 ani; cu cit densitatea de curent in amperi e mai mare, cu atit mai bine ... Exide e ok, ca si Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, sarbul said:

Momentan nu am nici un martor aprins in bord si sper sa ramana asa . Am sa alimentez si de la alte statii ( Mol - Evo D , in cazul meu ) . In plus am sa folosesc si un flacon de Diesel Cleaner de la Valvoline .

Intrebari ref la baterie auto :

1. cei care ati avut masina luata de noua , cat v-a tinut bateria originala ?

2. ceva recomandari ref la brand pt noua baterie ; am citit lucruri ok despre Exide

3. pot sa apara probleme daca noua baterie are mai multi A ? bater originala ; 12V 72 Ah , 360 A ; bater care-mi face cu ochiul : 12 V , 72 Ah , 720 A

 

Nu stiu daca e cea mai buna idee sa folosesti Diesel Cleaner. Daca alimentezi de la benzinariile mari, nu ar trebui sa fie nevoie. Motorina e aditivata deja, nu se mai depune jegul ala pastos pe fundul rezervorului, ca acum 15 ani.

 

Ref la baterie:

1. La Superb are deja 3 ierni si cred ca mai duce una. La Passat facuse 4 ierni cu brio. In ambele cazuri bateria OEM era Moll

2. Vezi ca gasesti OEM Moll la Emag.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!