Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Are dreptate Radu, iarna sta ralanti-ul in zona de 1,000rpm pentru a sustine solicitarile mai mari pe partea de electrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Aha! Asa imi explic si eu acum dece statea la 1000 ture...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap. In plus, mai poti avea si urmatoarea situatie: motor cald, repornesti dupa cateva minute, ralanti la 750-800rpm (normal) si dupa 2-3 sec incepe sa creasca si ramane la 1000rpm ralanti-ul. Conditii de temp exterioara in jur de 1-2 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca m-am mai linistit putin, desi a facut figura si la 17-18 grade temperatura exterioara :) Va mai stresez cu o problema. Ledurile care imi lumineaza ceasurile din bord imi dau batai de cap. Vitezometrul de exemplu este luminat cu 3 leduri. Unul pt partea superioara, unul pt partea inferioara si unul pt acul care indica viteza. Cred ca undeva am un contact imperfect, pentru ca de cateva luni mi s-a stins cel ce lumineaza partea superioara a vitezometrului si de cateva saptamani mi s-a stins si cel ce lumineaza acul. Tind sa cred ca nu sunt arse, pentru ca s-a intamplat sa se mai aprinda si sa se stinga intre timp cu intermitente, insa acum sunt in bezna ambele :) Se poate rezolva electric sau trebuie sa schimb ceasurile, dupa cum mi-a sugerat un electrician pe care l-am consultat ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam nasol, daca nu gresesc trebuie deslipita PCBA-ul (placa cu circuite integrate) pentru a ajunge sa umbli la LED-uri.

 

Stiu Superburi pe taxi cu peste 450k km care nu au avut probleme de genul asta... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Multumesc colegilor pt sfaturi ! Masina am luat-o noua in 2011 de la skoda Tg-jiu .Nu am schimbat nimic de cand a fost cumparata decat reviziile . Inca nu am rezolvat si nu am ajuns la skoda la service . Am in gand sa consum motorina din rezervor sa pun de la alt peco si apoi sa vad. La service fara eroare pe bord iar e naspa . Simptomele cu tremuratul dureaza 2-3 minute in sarcina apoi dispar si merge ok . Imi sta pe creier treaba ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna daca intre Bolero si Columbus (variantele montate pe Superb2) este vreo diferenta la diagonala display-ului ? 

 

Stiam ca parca la Columbus e 6'' diagonala, dar la Bolero nu am gasit info

 

Rama de la Columbus pare mai subtire decat cea de Bolero, de asta suspectam o diferenta de diagonala display...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit!

columbus = RNS510 = 6.5

Bolero = RCD510 = 6.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Imi cer scuze am crezut ca Bolero este RCD310

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @AlBundy & @rempha (foarte ok linkul)

 

In completarea voastra, RCD 310 = Swing

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

sal

stie cineva cum pot face sa-mi apara din nou pe maxdott viteza in format digital , am schimbat bateria dupa care nu mai pot vedea viteza asa cum era inainte si nu stiu cum sa fac.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din butoanele de pe maneta de stergatoare/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

pe maneta de stergatoare am un singur buton ce regleaza sensibilitatea senzorului de ploaie atat , nimik altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri in setari , din comenzile de pe volan si alegi de acolo ce informatii vrei sa-ti apara pe maxidot. Sper sa nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

am intrat si am bifat tot, si nu gasesc acolo acea functie oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu creste temp mai mult de 60 de grade pentru ca e dus cel de-al doilea termostat ce se afla sub carcasa filtrului de aer  pe furtunul de racire al cutiei dsg . Are codul  1k0121113a , eu am comandat unul pt mine pe producator behr si costa undeva la 70 ron din aceleasi motiv pe care l-ai mentionat . E o problema des intalnita la motoarele cu cutie dsg

Am revenit.La reprezentanta i s-a spus ca nu are un al doilea termostat masina si i-au schimbat termostatul principal binenteles cu unul original.Problema persista temperatura nu trece de 50 grade la drum intins doar in oras se apropie de 80 grade.Pe 30 dec. e programat iar pt verificari...prima data au stat jumatate de zi langa masina cu testerul.

La telefon i s-a spus sa vina ca nu e nici o problema dar ca tot termostatul trebuie sa fie cauza ca altceva n-are ce sa fie.

3 termostate a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este senzorul de temperatura cu probleme, pe ala l-ai verificat, indica corect? Putin probabil sa fie toate termostatele defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa indice corect senzorul pt ca nu are caldura in masina.

Va ajuta cu ceva o serie de sasiu sa-mi spuneti daca are sau nu termostat la cutia dsg cum a  zis colegul Adrian pe care l-am citat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

am cautat prin tot meniul de pe maxxdot si nu reusesc sa-mi apara viteza in format digital nicicum , treb oare vreo setare facuta cu vcds-ul?

imi apare scris micut in partea de jos viteza in mile pe ora si nu reusesc sa-l fac sa-mi apara iar viteza mare in format digital pe bc in km/h

curios este ca este setat in bc sa-mi arate viteza in km/h si nu mile pe ora cum imi arata acum 

Modificat de adrian_ciurariu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

am debifat alt speed si a reaparut viteza pe bc

multumesc tutror si in special lui mihai p 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am probleme cu bateria. Dacă las mașina 1-2 zile fără sa o pornesc, atunci când ii dau contact și pornec motorul apar trepidații pe care înainte nu le aveam + se aprind în bord 3 martori care dispar imediat. Din ce știu bateria ar trebui sa tina 4-5 ani.

Am avut pe la început (5-6 luni de când am cumpărat-o) problema cu sursa electrica - avea un consumator și a consumat toată bateria (era pe 0 total). Mi-au schimbat sursa pe garanție + au reîncărcat bateria. Martorul verde de la baterie de atunci nu mai luminează deloc. Acum, după aproximativ 2 ani am problema de mai sus.

Am încărcat bateria (individual), dar nu tine... Se descarca destul de repede și apar după 1 zi simptomele de mai sus. Se poate schimba bateria pe garanție sau trebuie sa o plătesc eu?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mihai,

 

Esti sigur ca e de la baterie ?

 

Daca pui contactul si dai la demaror si porneste - dar apoi trepideaza - asta nu prea e simptom de baterie.

Cand se duce bateria - invarte greu mpotorul  - adica tii pe demaror si se aude ca se chinuie sa invarta. In faza terminala - nu mai invarte deloc, face clanc/clanc, nu mai are putere destula sa duca demarorul.

 

Ce spui tu cu trepidatii dupa pornire, care se potolesc in cateva secunde, mai degraba suna a simptom de bujie incandescenta arsa.

 

Ai verificat bateria cu vreun tester ? Poti proba cu un tester universal, ceva, macar sa ai o certitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!