Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Am observat la Superb 3T, 2 tip-uri de proiectoare. Unul doar cu un bec pentru ceata, iar altul cu un beculet in plus, ce am inteles a fi DRL. Se poate face adaptarea de la unul cu 1 bec la unul cu 2 (DRL), sau necesita cablare ..mult prea complicat? Am inteles ca se poate activa si DRL pe cel cu 1 bec pe proiector prin iluminarea lui doar cu 40 % din intensitate.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. pentru becul suplimentar de DRL, este nevoie de cablaj pana sub volan, la centrala electrica. Si mai trebuie sa stie centrala electrica de DRl, altfel va trebui si ea inlocuita.

2. Da, se poate activa DRl pe proiectoare la intensitate redusa. Cauta pe cineva cu VCDS;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se desface manerul usii?  Partea de "cauciuc", dinspre interiorul manerului, de langa modulul control geamuri.

Trebuie sa tragi de el in sus, asa zice pe ELSA.

Iti trimit si instructiunile.

Aici

Miner usa superb.pdf

Modificat de fagaras93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am ajuns in punctul in care nu mai pot trai cu ornamentele de "crom" de la geamul spate, unul dintre ele este albit de tot in partea de jos, iar celalalt ii calca pe urme. Dupa 2 ani jumate, cu spalari saptamanale.

Sonax, Autosol, etc, toate nu mai au efect, asa ca as vrea sa le schimb.

 

Intrebarile mele ar fi:

 

1. Sunt singurul de pe aici care a patit-o ?

In BV 99% dintre Superburi au problema asta, idem A6, o fi de la apa dura de munte :)

2. Le-a schimbat cineva ? Care ar fi procedura ?

3. Trebuie schimbat si geamul, sau doar trimul de crom ?

4. Se da jos fata de usa in procesul asta ?

5. Are cineva idee cat costa ?

 

Multu' frumos :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema asta doar la ornamentul  din coltul usii spate (restul sunt intacte). Deoarece restul sunt intacte nu ar avea cum sa dea vina pe spuma de la spalatorie.

Nu sunt acoperite de garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e ornamentul cu probleme si la mine, doar ca la usa din stanga e albit deja.

 

Problema este ca acel material este plastic + foita subtire de "crom", la restul ornamentelor este metal + foita de crom si nu e afectat de spuma de la spalatorie.

 

Ei dau vina pe spuma de spalatorie si mi s-a spus ca trebuie sa suport acest cost. Stiu ca la Avia s-au schimbat pe garantie - pont pentru cei din Bucuresti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Si eu am problema cu ornamentele cromate usa spate. Am intrebat la compexit Cluj si din pacate se schimba ornamentul cu tot cu sticla si costa 2500 ron ambele parti. In cazul meu nu se pune problema de garantie masina are 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le mai schimbati ca se intampla acelasi lucru in cateva luni. 

Bani/timp aruncati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci care e solutia ?

PlastiDip negru pe elementele cromate de la geamuri?

Am vazut asa ceva facut de posesorii de Superb pe afara si arata foarte bine. Ei ziceau ca dupa 1-2 ani de la "executie" inca arata bine.

Cand nu-ti mai place, exfoliezi plasti-dip ul si gata, revii la crom...

 

ceva pareri ?

post-9928-0-23744100-1438694277_thumb.jp

post-9928-0-91034800-1438694285_thumb.jp

post-9928-0-03515100-1438694320_thumb.jp

post-9928-0-08830400-1438694335_thumb.jp

post-9928-0-86842600-1438694357_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta de ce mai cumperi ornamente cromate!? Imi este greu sa cred ca nu exista tehnologie prin care sa protejeze folia de crom de banala spuma de spalatorie. Oare solutia de spalat pe care o vand ei are acelasi efect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aplicat un strat de lac transparent?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru protectia ornamentelor cromate de la triunghiul usii spate exista solutia aplicarii unui simplu lac transparent (am luat si eu aceasta varianta in calcul dar dupa mai bine de 2 ani nu am aplicat-o).

Alta varianta ar fi acoperirea acestora cu folie poliuretanica transparenta pentru caroserie (nici pe asta nu am pus-o in practica). Tot ce am facut a fost sa aplic scotch de hartie (cel folosit la vopsitorie) peste latura inferioara a ornamentelor in timpul spalarii. Acolo se aduna spuma activa cat o lasa baietii 3-4 minute peste masina. Inca mai sper sa dau cu lac sau sa pun folie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, dar pentru cei care deja este prea tarziu pentru preventie, adica deja sunt albite, ce solutii exista ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu le-am schimbat pe garantie. dureaza toata ziua , se schimba inclusiv geamul mic din spate ( vine un kit cu geam chedere si elementele cromate)

nici un folos insa, dupa 2 luni erau la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de impresii, daca se fac la fel in 2 luni...e trist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Vin si eu cu 2 intrebari:

 

1. La viteze mari (>120km/h), nu ar trebui sa simt o intarire a volanului, sa nu pot sa schimb directia de mers asa de usor comparativ cu viteze de 30km/h de ex?

2. Geometria la roti atunci cand masina este in garantie (are 2 ani, 2 luni), se face doar la reprezentanta sau poate fi facuta si la service-uri auto?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intarire a volanului nu vei simti, dar din ce stiu, masina va vira diferit la acceasi rotire a volanului, functie de viteza: mai mult la viteze mici si mai putin la viteze mari.

Geometria o poti face oriunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pct 1 nu este adevarat. S2 nu are directie activa. Totul se intampla doar din forta de asistare in functie de viteza (la viteze mici creste ajutorul din partea mecanismului servo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La viteze mari (>120km/h), nu ar trebui sa simt o intarire a volanului, sa nu pot sa schimb directia de mers asa de usor comparativ cu viteze de 30km/h de ex?

2. Geometria la roti atunci cand masina este in garantie (are 2 ani, 2 luni), se face doar la reprezentanta sau poate fi facuta si la service-uri auto?

 

1. Nu, ceea ce spui tu este "progressive steering" si o are doar O3 RS din familia Skoda.

2. La varsta masinii tale, trenul de rulare este de mult iesit din garantie. Poti face directia unde vrei, dar mergi la unii care fac directii zilnic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru protectia ornamentelor cromate de la triunghiul usii spate exista solutia aplicarii unui simplu lac transparent (am luat si eu aceasta varianta in calcul dar dupa mai bine de 2 ani nu am aplicat-o).

Alta varianta ar fi acoperirea acestora cu folie poliuretanica transparenta pentru caroserie (nici pe asta nu am pus-o in practica). Tot ce am facut a fost sa aplic scotch de hartie (cel folosit la vopsitorie) peste latura inferioara a ornamentelor in timpul spalarii. Acolo se aduna spuma activa cat o lasa baietii 3-4 minute peste masina. Inca mai sper sa dau cu lac sau sa pun folie...

Maine merg sa-mi schimb ornamentele pe garantie. Arata oribil acum.

 

Vreau sa te intreb ref la aplicarea unui lac transparent: de care lac? nu arata "cromul" ? cu ce se aplica, cu pensula, regim dyi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde? Mie n-au vrut sa mi le schimbe.

In primul an au fost ok, dar au inceput sa se matuiasca in vara asta. Pe la anul viitor cred ca trebuie sa le schimb si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oara problemele astea se regasesc si la suratele mai mari din grup sau doar la Superb/Octavia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca un ochi la A6 penultimul model, este aceeasi poveste.

 

Problema rezida in faptul ca acel "crom" de pe al 3-lea geam nu e de fapt un element metalic cromat - cum e la celelalte geamuri - ci este un element de plastic "cromat", adica o insertie de plastic supusa unui tratament chimic pentru a obtine aspectul de "crom"

Chimicalele din spuma activa prea concentrata intra in reactie cu acea insertie si astfel dispare efectul de "cromaj"

 

Apropos de case mai mari, in weekend am luat contact cu un Seria 6 GranCoupe, masina de >150k Eur, care avea toate cromajele patate. Distrusul de la spalatorie a dat cu solutie de curatat jante pe masina, in loc de spuma activa....

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar daca schimbi chromul de la al 3-lea geam ajungi sa ai aceeasi problema in scurt timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!