Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

barabas leiba

No problemo!

Avem situatia sub control! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cine ma ajuta cu dimensiunile de la semeringul prin care intra tija de schimbare a vitezelor in cutie. Am usoare scapari de ulei si vreau sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gigi35, dupa ce schimbi simeringul te rog sa ne dai si noua detalii, nu de alta, dar am impresia ca si mie imi vine randul curand....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Fratilor, apropo de cutia de viteze. E pretentioasa cutia de viteza la 6N2 ?

Am auzit cateva persoane carea au avut probleme ( :winter: vreo doua), una cica a mers fara ulei in cutie desi el spunea ca nu ii picura sau prelingea pe nicaieri si nu stia ce s-a intamplat, s-a evaporat, iar celelalt tot asa, cica i-a scazut nivelul uleiului din cutie si scotea un zgomot urat. Si mie mi se intapla cateodata cand lasa schimbatorul la punctul mort sa se auda un huruit de pinioane, iar daca apas ambreiajul dispare. ?? Ma poate lumina cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare: am un polo classic din 2001 si vreau sa stiu daca s-a intamplat la cineva k la relanti sa vibreze mashina nashpa! sper sa nu radetzi exact asta e simptomul ... ma uit la schimbator si danseaza mai ceva k michael flatley . toata chestia asta dispare dupa cateva min dupa ce ai pornit-o!

daca poate cineva sa-mi zica dc face asa sau macar daca a mai patzit cineva asta ... pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrucat nu am reusit sa evoluez de nivelul de membru cu 2 patratele am decis sa ma retrag de pe acest forum. Ma asteptam sa cresc un pic in ochii moderatorilor dar nu s-a intamplat

Raman fidel forumului francez dedicat modelului POLO 6N2

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca numarul de patratele conteaza mai putin decat faptul ca eu unul ma obisnuisem cu raspunsurile tale prompte, chiar daca eu nu am 6n2, insa imi place sa citesc pentru ca multe lucruri sunt asemanatoare . Eu unul te rog sa nu iei in seama cele doua patratele sau sa consideri ca ai patru (doua le ai in dreptul numelui meu si nu le merit la fel ca tine!)! Continua aici, pentru colegii vw, daca nu pentru moderatori!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca cel putin 3 patratele de la mine.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la concluzia ca exista victime colaterale si nu are sens sa piarda cei care chiar au nevoie de sfaturile mele si ii pot ajuta. Deci, in ideea de a-i ajuta pe fellowmanii cu 6N2 (am mai mult stima pentru ei decat isi inchipuie, macar si pentru simplul motiv ca driveaza aceeasi masina ca mine)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
gigi35, dupa ce schimbi simeringul te rog sa ne dai si noua detalii, nu de alta, dar am impresia ca si mie imi vine randul curand....

Am schimbat semeringul. E 24 x 15 x 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Barabas Leiba: tu de-asta postezi? credeam ca pentru noi, astia mai ageamii, sa ne usurezi viata... Dar daca tu chiar iti doresti moderator, putem cere un poll in care sa te votam, desi (repet) nu cred ca e important.

@gigi35: merci, l-am notat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romeo am facut invizibil un post al lui barabas si nu s-a mai vazut.. sorry. Comentariul tau l-as sterge deoarece as vrea ca acest post sticky sa contina cat mai multa informatie utila pentru un first time viewer.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

@ Romeo: s-a rezolvat disputa mea cu conducerea, in sensul ca nu s-a intamplat nimic. nu am mai postat in ultimul timp, pentru ca... nu am mai avut timp. mi-am schimbat job-ul si sunt asaltat de toata lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima data cand scriu in acest forum. Am cumparat un Polo 1.4 75Cp 2000 acum 1 luna. In afara de problemele minore ce am citit si aici in forum nu am probleme, chiar sunt foarte fericit.

Dar ... (ca de obicei, exista un dar). Am fost astazi la un prieten si a vrut sa il scaneze cu vag-com. Cand a selectat butonul engine nu a primit informatii de la masina, (nu e problema cu softurile ca lucreaza cu ele zilnic si bine). A mai zis, ca mai mult cs sigur este defect si ABS-ul.

Ce ar putea sa fie/ exista ca a fost umblata la masina si eliminate niste functii din el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La broasca de hayon (care e cu 2 pozitii-inchis/deschis; nu ca la usi care e cu revenire) se poate monta inchidere centralizata electromagnetica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima data cand scriu in acest forum. Am cumparat un Polo 1.4 75Cp 2000 acum 1 luna. In afara de problemele minore ce am citit si aici in forum nu am probleme, chiar sunt foarte fericit.

Dar ... (ca de obicei, exista un dar). Am fost astazi la un prieten si a vrut sa il scaneze cu vag-com. Cand a selectat butonul engine nu a primit informatii de la masina, (nu e problema cu softurile ca lucreaza cu ele zilnic si bine). A mai zis, ca mai mult cs sigur este defect si ABS-ul.

Ce ar putea sa fie/ exista ca a fost umblata la masina si eliminate niste functii din el?

Salut!!!

In primul rand felicitari pentru achizitie si sa iti aduca numai satisfactii.

Referitor la problema cu ABS-ul,daca acesta nu functioneaza iti apare eroare pe bord.

Eu totusi nu inteleg ce sa fie defect la motor si ABS?Ai incercat ABS-ul,functioneaza in timpul mersului?Cu ce a facut scanarea?

Fii mai explicit,te rog.. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Ce inseamna ca "a zis" ca e defect ABS? Merge sau nu merge? Ai pus frana pe piatra cubica, apa, nisip si nu isi face ciclul? Nu tremura pedala si nu franeaza sacadat? Ti s-a aprins martorul ABS pe bord? ABS-ul e foarte complex si pot fi stricate n piese (senzori, rotor, cabluri, computer abs) Eu am avut mari probleme cu el dupa 5 ani, mi s-a stricat un senzor, dupaia s-a strambat un rotor, aveam si un cablu de la senzor impuscat si mai aveam si apa in computerul de abs, care de altfel costa 31 de milioane la polo 6n2 (nou, la Augsburg), dar l-am reparat cu 150 de euro in 2 zile

La incuietoarea de hayon cred ca se poate monta sistem electromagnetic, pentru ca pe forumul francez si-au montat mai multi alarme din comert si sunt toate cu sistemul asta, nu vacuumatic. Deci nu ar trebui sa fie o problema, nu s-a plans nimeni de vreun impediment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BorisFlokow

Modulul de ABS (computerul) se poate strica si daca este scanat cu VAG-COM la unele modele ... de aceea nu era recomandata scanarea acestuia ... acum ... ramane de vazut ce poate avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost putin lovita si reparata in Berlin (schimbata masca si grila fata). Sasiul nu a fost deformat. Dupa cele zise de acolo masina a stat aproape 1 an. Care mi-a facut problema la schimbarea placutelor de frana. Acum totul este OK si am parcurs cu el 1000 de km.

Intrebarea este: Cand pun contactul, apare pentru o secunda martorul abs pentru test? Daca da inseamna ca a fost eliminata. Iar scanarea (eu nu ma pricep la programele respective) a fost facuta cu 3 programe, un laptop si un calc doar pentru asa ceva. Mai exista posibilitatea ca el sa uite ceva. De la cine am cumparat zicea ca la schimbul de ulei a fost pus pe calc si verificat si functiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu inteleg ce vrei sa zici.

Cel mai simplu: mergi cu masina si franezi brusc pe suprafete cu aderenta redusa.Daca ABS-ul intra in functiune,atunci e ok,dara iti blocheaza rotile atunci e problema.

ABS-ul daca nu functioneaza ramane aprins la bord in timpul functionarii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc dupa 5 cand scap de la lucru.

Dar intrebarea este: Cand pun contactul, face test si imi apare beculetul abs pentru o secunda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Nu inteleg, este intrebare sau afirmatie?

Este absolut normal ca becul sa se aprinda scurt si sa se stinga. Daca nu se stinge este o problema.

La mine se aprind toate becurile cand pun contactul si se sting pe rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost o intrebare.... la mine nu se aprinde pentru test ... inseamna ca a fost umblat la el ... dar dupamasa am sa incerc pe teren nisipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba
Publicat (modificat)

1 Masina a avut ABS din fabrica? Ca e posibil sa nu fi avut deloc ABS

2. Da, cand pui contactul trebuie sa isi faca autodiagnoza si sa se aprinda:

bateria, ulei, temperatura apa, bujii incandescente/epc, benzina, frana de mana trasa, abs si airbag.

se sting TOATE si ramane doar bateria si frana de mana daca e trasa dupa care se sting si astea ultimele

daca are abs si nu se aprinde deloc e grav. nu insemana ca nu merge (ar fi trebuit sa ramana complet aprins pe bord), ci e manarit (inclusiv ledul smuls din ceasuri, cum am mai vazut la unele masini la martorul de airbag)

daca nu are abs din fabrica, te agiti aiurea

daca are abs si e defect trebuie neaparat sa se aprinda pe bord si sa ramana pe bord. defect poate sa insemne inclusiv siguranta de 30 de amperi de pe baterie.

ABS CARE EXISTA DAR MOMENTAN E DEFECT DIN VARII MOTIVE, SEMNALEAZA PRIN MARTOR (abs) PE BORD NON-STOP

am fost super clar

cunosc un personaj care urla la Porsche ca nu ii merge ESP ca nu se aprinde pe bord si al naibii nu avea esp pe masina. deci se poate

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumes ... a fost foarte clar ...

O sa verific tot ce a fost descris ... Cand se rezolva revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!