Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

O problema iar . cand accelerez in orice treapta nu o ia din prima are o sec lag, si dupa accelereaza, apas pedala usor simt ca nu o ia adik merge da greu, si dupa 1,2 sec simt cu accelereza?

de la ce o fi ? e normal?

Asa facea si a mea.Eu am schimbat bujiile si problema era rezolvata:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.am o problema cu uleiul am fost la service la seat in brasov,si cans am ajuns acolo a curs ulei din motor de a facut balta.cam 1 litru.a sters locul a pornit motoru si nimic nu mai curge nu mai are nici un simptom si nu s-a vazut pe unde curge,nimic.ceva idei?astia au zis sa ma mai uit sa vad daca mai curge.ciudat rau

am completat cu ulei si nu mai curge. EPC si check erau aprinse de la un furtun spart si tragea aer fals senzoru de la admisie.ca asta arata testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am masina din semnatura si am patit cam acelasi lucruri ca si voi... Prima data termostat dus ... schimbat, mers in jur de 200 km foarte bine , dupa care apa imi statea la 90 g pe loc, iar in mers se ducea aproape de 0 gr. Umblat iar la termostat , iar s-a rezolvat problema. Dupa care au inceput belelele .... martor CHECK aprins si putere lipsa, plec cu 1-a parca as pleca cu a 3-a dupa loc. La turatie mare se stinge si merge parca mai bine. M-am dus la mecanic unde mi-a verificat bujii, injectoare, bobina, etc... si nimik. Am fost la tester unde mi-au iesit urmatoarele erori :

1. 16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Misfire Detected

2. 16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

3. 16490/P0106/000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

4. 16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected

Dupa test si dupa ce mi-a verificat cele de mai sus, mi-a zis ca este de la supapa. Iar din ce am inteles asta implica demontarea motorului.

Daca a-ti mai intalnit asa ceva, va rog sa-mi da-ti un sfat ca nu as vrea sa-mi "deschida" tot motorul, si mai costa si o caruta de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KiarEL "Chestia" de unde aprinzi farurile...... nu se mai aprind becurile, cum se aprind la butoanele la geamuri, in bord, la alea de reglat cadura in momentul cand aprinzi pozitia ... sper ca intelegi ce zic.

Cu caldura am mai intrebat si mi s'a spus ca e termostatul. Pe loc sta apa la 90 cum accelerez mai tarisor un pic 50-60 km/h se raceste motorul (prea tare zic eu) hai pana la 70-80 de grade mai zic e "cancer" afara dar sa cada de tot si sa nuse mai ridice ;)

da trapa, ma gandeam ca ga gasesc vre-un polo cu trapa electrica si pot sa iau de pe el si sa schimb la mine , am manivela de aia la trapa si ma gandeam daca se poate scoate si pune in loc electric si daca merita sa nu fie multa treaba si nici sa nu mi se strice ceva .

Oricum merci pt raspuns!!!! :)

pentru prima problema: apasa pe buton (adica invers fata de cum aprinzi proiectoarele) si rasuceste spre dreapta si va iesi tot butucul acela din locas. in spate are o mufa lata cu multe fire pe care o detasezi si ... mai departe nu am mers pentru ca la mine merg becurile, dar cred (sunt aproape sigur) ca se poate desface, asa ca inarmeazate cu rabdare si tutun

cat despre temperatura: chiar daca motorul e pe benzina sau pe motorina, la vw acul de la temperatura apei urca pana aproape la 90 grade si acolo intepeneste pana opresti motorul. La alte tipuri de masini mai scade in functie de viteza si temperatura de afara, dar nciodata la vw. cel mai probabil e dus termostatul, lucru de care se plang de altfel si fratii nostrii cu fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfffff merci mult strengare, daca nu mam uitat cum se desface ala o zi intreaga ..... imi era frica sa nu'l stric.. termostatul asta se schimba presupun..... e scump? e ceva universal sau e special pt polo 6n?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu cat costa, dar tare imi vine sa cred ca e reper comun la masinile VAG. la motorul meu se gaseste in partea dreapta cum te uiti la masina intr-o carcasa de plastic, din care ies mai multe furtune si racorduri si unde gasesti si celebrul senzor de temperatura infipt. si e destul de usor de umblat la el dupa ce dai jos bateria, numai ca o sa pierzi antigel la desfacere. cand am schimbat acea carcasa pentru ca era coapta la un racord furtun, am pierdut cam 2 litri dar operatiunea am facut-o in garajul unui prieten manopera costand numai o lada de bere.

dar pentru schimb termostat nu trebuie data jos toata carcasa ci numai un cioc (tot de plastic) continuat de un furtun, care e prins in numai doua suruburi de aceasta carcasa. o sa-l recunosti imediat cand te uiti la masina.

ce am descris mai sus e cum au decurs lucrurile la masina mea, posibil ca la a ta sa difere putin, dar sper sa-ti foloseasca macar ca sa-ti faci o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor 06B 906 051 ai cumva idee ce face senzorul asta?... am ceva probleme cu el si m-ar interesa si un magazin cu piese unde l-as putea gasi...(eventual sh)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

Salutare,am achizitionat de curand un polo 6n2 an 2000 1,4 cmc 16v highline lovit in stanga fata,masina a stat in service ceva dar acum este gata,numai ca exista o problema,roata stanga fata sta un pic inclinata inspre interior-jos,cei de acolo spun ca este portfuzeta stramba de la accident,treaba e ca ce e acolo se gaseste numai pe original si e pe undeva la 1000 ron,ceea ce nu imi mai permit,stii ceva,pe cineva care imi poate face rost de una sh sau mai ieftina?Multumesc si daca sunt off topic imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..

Am un Polo 6n2, 1.4 16v si am o problema cu geamul electric stanga fata.. Totul s-a intamplat din senin, seara am lasat masina in parcare si dimineata cand am intrat in masina si am incercat sa actionez butonul nu a mai mers.. Sa va explic problema mai in detaliu.. Cand apas butonul se aude in usa un releu dar nu porneste motorasul, se aude doar acel releu. Geamul de pe partea dreapta merge perfect.

Butonul sigur nu e stricat pentru ca l-am incercat la geamul de pe dreapta si merge perfect plus ca el comanda acel releu care se aude in interiorul usii.. Care ar putea fi problema? Am vazut ca a mai fost cineva in situatia asta dar nu i s-a dat un raspuns prea concludent.. ;)

Va multumesc anticipat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate a inghetat, poate ai vreun contact aiurea... trebuie desfacut si vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate a inghetat, poate ai vreun contact aiurea... trebuie desfacut si vazut.

merci mult.. sambata o sa am timp si o sa desfac fata de usa.. sper sa gasesc si sursa problemelor mele.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..

Am un Polo 6n2, 1.4 16v si am o problema cu geamul electric stanga fata.. Totul s-a intamplat din senin, seara am lasat masina in parcare si dimineata cand am intrat in masina si am incercat sa actionez butonul nu a mai mers.. Sa va explic problema mai in detaliu.. Cand apas butonul se aude in usa un releu dar nu porneste motorasul, se aude doar acel releu. Geamul de pe partea dreapta merge perfect.

Butonul sigur nu e stricat pentru ca l-am incercat la geamul de pe dreapta si merge perfect plus ca el comanda acel releu care se aude in interiorul usii.. Care ar putea fi problema? Am vazut ca a mai fost cineva in situatia asta dar nu i s-a dat un raspuns prea concludent.. :(

Va multumesc anticipat..

Si mie mi-sa intamplat asta o data si asa senin cum a aparut problema asa s-a remediat de la sine.

Cred ca a avut de-a face cu ingetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema de la termostat, la fel imi oscileaza si mie acul de la temperatura apei, in sus si in jos. Nu cred ca trebuie schimbat tot termostatul ci doar un senzor de temperatura, asta daca masina merge fara probleme ( sau in cel mai bun caz curatat bine ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !

Am un VW Polo 6N din 1995, si am probleme cu puntea spate ! As vrea sa o schimb, dar una noua costa foarte mult ! Am cautat la dezmembrari, la mine in oras si singura care am gasit-o a fost de la un Seat Ibiza din 1999. Are cineva idee daca se potriveste sau nu ? Cine mi-a spus ca cea de la Seat este un pic mai lata, acum nu stiu, va cer si voua parerea !

Daca nu, poate stiti unde as putea gasii o punte. Eu sunt din Constanta, dar daca este nevoie vin si o iau de oriunde ( mai putin Arad, Timisioara, etc :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am o problema cu incuietoarea de la usa stanga fata. Nu mai pot sa descui, de incuiat merge...ma gandesc sa desfac capacul de la usa, dar am aruncat o privire si nu prea imi dau seama cum sa procedez.

M-ai putea ajuta cu o sugestie...

Multumesc,

Flavius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am o problema cu incuietoarea de la usa stanga fata. Nu mai pot sa descui, de incuiat merge...ma gandesc sa desfac capacul de la usa, dar am aruncat o privire si nu prea imi dau seama cum sa procedez.

M-ai putea ajuta cu o sugestie...

Multumesc,

Flavius

Salut!

Asa se pare ca s-a rupt o piesa, care aseamana cu un inel cu 3 dinti in exterior. Si eu am avut aceeasi problema. Era rupta acel inel + o tija care intra in usa. Pana sa desfaci fata de la usa, incearca sa demontezi clanta. Aceasata se poate demonta foarte usor, trebuie sa desfaci un singur surub din partea laterala a usii. Atentie, daca scoti clanta, numai poti sa-l montezi inapoi in aceea limba, care efectiv deschide usa, cand tragi de clanta. Pt. remontare trebuie demontata fata usii, izolatia termica, si abia atunci poti ajungi la broasca. Daca-l demontezi, o sa vezi ca vine o tija afara din usa, si tot mecanismul este tinut sub tensiune de o pieasa in forma de furca. Trebuie sa scoti furca, ca sa vezi daca ai ceva piese rupte. Nu te sfatuiesc sa lasi masina fara clanta, pt ca se paote deschide foarte usor cu o surubelnita si un deget! Poti sa-l remontezi, fara a-l lega inapoi in aceea limba.

Eu patit in decembrie ca sa nu mai pot sa deschid usa de la sofer. Am comandat piesel necesare, si m-am dus la un service, pt ca tipul de la dezmembrari a scos clanta cu tot, a schimbat piesele, si la pus la loc. Totul mergea bine, numai ca nu puteai sa deschizi usa de la sofer (asa ca tineam usa pe deschis sa se lasa jos geamurile). Prima data astia de la service au rupt tija, dupa care a urmat furca. Au vrut sa puna sarma in loc de piesa, noroc ca i-am prins. A urmat un scandal, in final s-au dus la VW si au cumparat piese de acolo. Dar tot nu au facut usa asa cum trebuie, asa ca momentan, daca rotesi cheia 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.La ultimul plin adica prin octombrie,pana sa se puna frigul cel mare, am avut un consum uran (Craiova) aprox. 8L/100km (motorina MOL) .Sincer mi se pare un consum cam mare pt un motor 1.4 tdi...Nu merg sportiv si nici nu franez aiurea,de cele mai multe ori decelerez sau merg in frana de motor.Am inteles ca ar fi mai multe motive:filtrul de aer,niste sonde,presiunea in pneuri.Mentionez ca in ultima vreme la plecarea de pe loc se simte o trepidatie destul de puternica.Ca sa nu se mai simta ar insemna sa plec in circa 2000 rpm sau chiar mai sus.Astept pareri si sfaturi.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

osiacd eu am benzinar, dar am condus si multe pe motorina, daca ai o carte a masini uite-te cat ar trebuii sa aiba consum urban pentru ca mie nu mi se pare mult 8% in oras, e ok +/- 0.5 l e perfect din cate stiu eu. Vorbesc din experianta mea.. poate stie cineva mai exact cat ar trebuii sa fie. Si inca ceva, verifica pe forum daca nu exista cumva un topic cu un consum la 1.4 TDI, parca vazusem pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un polo 6N2 1,4 8v,60 cp AUD si nu imi porneste intotdeauna din cauza electromotorului, parca nu cupleaz.Cand cupleaza porneste usor. Chestia asta se intampla intermitent. Ce ar putea sa aiba electromotorul? Si posibile solutiii sa-l repar? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am cumparat recent un Polo 6n din 1996, 999cc, 3 usi, si vreau sa curat rezervorul si sita pompei , dar nu stiu unde se afla...in porbagaj este rezerva cam "ingropata"...ma poate ajuta cineva?Imi merge motorul cam intrerupt, si vreau s-o iau cu inceputul, inainte sa bag bani in bujii, curatat injectoare, filtru benzina...Am fost la un service in Ploiesti, ( Cardinal Motors nu primeste "vechituri" pentru service) si m-am speriat cate combinatii mi-au auzit urechile de la meserias...nu stiu fratilor, dar nu mai am incredere in nici un service, nici un meserias, toti vor sa te jecmaneasca intr-un mod politicos si amabil, dar rezultate ...pauza.De aceea vreau s-o incep pe cont propriu, cel putin cat ma descurc...pe urma apelez la cineva intr-un final...Am avut o Nova, care incepuse sa "doneze " organe, rezervor, pompa apa, curea alternator, frana de mana, si le-am schimbat incet-incet...deci se poate, dar fara un manual de intretinere e mai greu, bine ca am prieteni si colegi, sfatatosi....e unu' Haynes care a scos niste manuale pentru intretinere, si pentru Polo, dar costa cel putin 25 de eu...

Alta problema pe care am detectat-o este ca atunci cand vreau sa pornesc motorul, scoate un suierat, iar dupa ce pun iar contactul si mai incerc porneste...este ceva aleatoriu asta, dar destul de enervanta...am spus asta la service, si cica ori este din bendix, ori din legaturile prost facute la contact pentru alarma...sincer n-am fost atent sa vad cand a aparut pb asta, inainte sau dupa montarea alarmei...poate fi si contactul?

Multumesc pentru rabdare, si astept sfaturi de la voi.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu u polo 6n2 1,4 benzina din 2000 si uneori cand calc pedala acc brusc da in nas ca vechea daciecand i se infunda jigleru aveti idei de rezolvare va multumesc anticipatastept raspmai va spun ca un destpt de mecanic mia inlocuit filtru de benzina cu unul de la matiz a zis ca se potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.La fel patesc si eu, cand accelerez, simt ca nu trage, iar atunci cand decelerez, prinde viteza...este exact invers, zici ca a inversat cineva comenzile...iar in treapta a-2-a, imi da in nas, ceea ce nu mi-a mai facut asa pana acum...o sa incep cu inceputul, poate am gunoaie sau apa in rezervor, sa curat rezervorul, pe urma filtrul de benzina,bujiile, sa curat injectoarele ,si pe urma D-zeu cu mila, ce-o mai trebui...poate ne dumireste si pe noi cineva priceput sau cineva care a mai trecut prin asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luni ma duc la mecanic daca o rezolv o sa iti zic poate avem acelas lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,la un polo 6n2 aceeasi problema cu geamul dreapta fata,a mers,a doua zii nu a mai mers,iar a mers si dupa iar nu :),se aude releul ca face treaba,se micsoreaza un pic intensitatea farurilor dar nu se deschide geamul.Ce e de facut???Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,la un polo 6n2 aceeasi problema cu geamul dreapta fata,a mers,a doua zii nu a mai mers,iar a mers si dupa iar nu :(,se aude releul ca face treaba,se micsoreaza un pic intensitatea farurilor dar nu se deschide geamul.Ce e de facut???Multumesc.

Sigur e intepenit, acuma trebuie sa aflii din ce motiv, frig si gheata sau prea mult praf si jeg. Daca a fost cam rece in noaptea inainte sa nu iti mearga e probabil de la frig. Daca nu a fost deloc frig si tot nu merge, ai putea sa dai jos panoul de pe usa si sa fezi ce s-ar putea curata sau cel alceva ar mai putea provoca blocarea.

Daca crezi ca e inghetat si vrei neaparat sa dai jos geamu, pune pe cineva sa apese pe buton si tu pune-ti amandoua palmile pe geam ( una in ineterior una inexterior) si trage geamu usor in jos in timp ce apasa cineva pe buton. Ar trebuii sa-si deie drumu, da nu forta prea tare ca s-ar putea sa ti se rupa ceva macara sau chestii peacolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!