Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Salutare. Prietena mea are un Polo 1.4 16v, 2001, nu mai tin minte cod motor, am patit o data cand am plecat, am pornit motorul, am lasat frana de mana si dupa vreo 100 m, a inceput sa palpaie martorul de la frana de mana. Am oprit, am crezut ca nu am lasat-o destul, am incercat sa apas si sa o las, dar era la maxim, am ridicat-o iar, si am lasat-o in jos. Dupa ce am pornit, iarasi a inceput sa palpaie. Am mers asa, si dupa ce am ajuns la destinatie, cand am plecat nu s-a mai aprins. Poate cineva sa-mi spui din ce cauza incepe sa palpaie? Ceva defectiune? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe forumul asta (chiar sun bucuros ca este forum de genul asa pt vw) si am si eu cate o intrebare, am un polo din 95, motor de 1.6 cc, .... la stropitorile de la stergatoare sub capota sunt niste fire de curent pe langa furtunasul de apa si ma intreb ce e cu firele alea acolo cu niste mufe..am mai vazut si la un golf ca e la fel. Cu turela de unde as putea lua un cheder nou sau sai fac ceva pt ca se umezeste pe langa si imi picura foarte putin si as vrea sal schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru "nitrogen" am impresia cu nu ai lichid de frana in borcan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru "nitrogen" am impresia cu nu ai lichid de frana in borcan...

pentru "nitrogen"? era raspunsul la intrebarea mea? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc nego. O sa o duc la "doctor" sa-i puna niste lichid si sa o si aeriseasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sunt un tampit acum am vazut numele colegului ...sry :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mi-am cumparat in vara un Polo 6N2 1.4 benzina din 2001 si se pare ca fostu proprietar l-a lasat vraiste :( Eu cum nu ma pricepeam la masini.. m-a vrajit aspectul ei si am achizitionat-o.

Sa incep cu prima problema care m-a ingrijorat. Se incalzea apa dupa 10-15 minute de mers cu ea. Am fost la un electrician care a depistat un contact defect la termocupla. Dupa 2 luni, aceeasi problema, dar mult mai grava! Fierbea apa mai repede, la vreo 5 minute daca nu era frig afara. Am fost la un mecanic, care mi-a propus sa schimbam pompa de apa. Schimband pompa de apa am vazut ca fostu proprietar a scos termostatu (stia ca are probleme, magaru!). Dupa ce am schimbat pompa de apa, temperatura apei ramane constanta, nu mai creste :)

Dar ma ingrijoreaza alt lucru.. Uneori masina, pur si simplu, nu mai trage. Parca se blocheaza pedala de acceleratie (merge putin mai greu) si nu vrea sa mai traga. Sa scap de problema asta in trafic o scot la punctu mort, calc putin acceleratia, pe urma o bag in viteza. Uneori nici chestia asta nu ma ajuta. Trebuie sa o opresc, pe urma sa ii dau din nou cheie sa isi revina.

Mecanicul mi-a spus ca poate fi de la benzina proasta (si avea dreptate - bagam benzina de la mol, dar am inceput sa bag de la OMV si se observa o imbunatatire) ori ca sunt depuneri pe rezervor sau apa. Am condus odata pe benzina joasa, caci nu mai aveam mult pana acasa si am ramas in pana de bani. Ma gandesc ca atunci am "comis-o" si s-au pus depuneri si a aparut apa in rezervor. Acesta mi-a spus ca vara nu am probleme de genu caci apase evapora, dar iarna va fi mai dificil. Ca sfat, mi-a spus sa nu mai merg pe benzina joasa, ceea ce am si facut. Dar si acum, mult mai rar ca inainte, masina are momente cand nu mai trage. Ma puteti ajuta cu un sfat? Ce ar putea avea?

PS: Am nevoie si eu de niste piese.. daca ma puteti indruma de unde le pot achizitiona va sunt tare recunoscator. Am nevoie de o clapeta de la torpedou si de o maneta care actioneaza scaunul din fata (masina e in 2 usi).

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un polo 2001 2 usi cu inchidere centralizata/alarma pe breloc problema e ca din telecomanda se deschid usile dar daca bag cheia in broasca nu se deschide manual are careva idee care e problmea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ supafly Am si eu un polo in teste cu acceiasi simptoma nu mai trage. la tine cum se manifesta? ramane undeva la 1200 si moare acolo sau se accelereaza dar mai greu? O scanare cu vag-comul te poate ajuta un pik.. si normal clapeta de acceleratie sao verifici. cand am timp asta e primul lucru la polo-ul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un polo 2001 2 usi cu inchidere centralizata/alarma pe breloc problema e ca din telecomanda se deschid usile dar daca bag cheia in broasca nu se deschide manual are careva idee care e problmea?

Incearca si la cealalta usa.. daca merge... pe la butuc ii baiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot respectul pt.cei care au conceput acest forum in care poti afla multe economisind mult.Urmaresc de mult intrebarile si raspunsurile aflate aici,dar acum este pt. prima oara cand m-am hotarit i-mi spun si eu problemele mele.Bun.Am un Polo de 1.4 MPI fabricat in Aprilie 2000 tipul AUD de 44 KW cumparat in Nov. 2007 din Germania.Pina acum nu am avut deloc probleme cu el dar de 2 zile mi sa aprins martorul de bord CHECK,am fost la service , undeva pe Nitu Vasile care lucreaza si vw.m-ia pus testerul pe ea si a zis ca e sonda Lambda ,dupa care mia sters eroarea spunand sa schimb benzina((95),am pus de (98),am plecat la Cernavoda pe autostrada iar la intoarcere sa stins martorul(check).Azi dimineata am plecat ca de obicei la munca iar pe drum sa aprins iar CHECK si dupa un minut sa mai aprins si EPC.Cine ma poate ajuta cu un sfat,cu o parere sau cu un control tester mai ieftin ii raman vesnic "indatorat".In speranta ca nu ma ocoliti ,va multumesc anticipat .Adresa mea de mail este sima.sima13@yahoo.com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit asta mergand subturat - bagam repede a IV-a in oras...

in cazul asta martori se sting dupa cateav mnute de turat bine motorul pe loc

eu bag Efix de 95 - no problem ever since :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut mare noroc,eu nu pot sa merg cu a 4 in oras si cu toate astea sa aprins.Cu EPC am fost la service si mia zis ca e servotronic,dar am aflat ca ar putea fi si stopul pe frina,asa ca lam dat jos si mam uitat la el.Degeaba.Ce sa mai fac?Pretul la tester e 80 RON stie cineva mai ieftin si unde??????Danke.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nici la noi nu se poate, mergeam noi aiurea ... :) acum o tinem doar in a IIa - aIIIa si f rar IV, cand e liber.

Cu tester sunt destui in Bucuresti, asteapta poate raspunde cineva si va intalniti... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un tester ceva prin Bucuresti,sector 4,undeva ,mai omeneste ,stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata fratilor,am fost la service si mia sters erorile,dupa care am luat o sonda Lambda(cea din fata)363 RON si contact stop frina 27 RON,acum mam linistit, "Cerasela" merge fain de tot.O zi buna si fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie urgent de ajutorul vostru.

Avand in vedere ca e sfarsitul anului, nici un tinichigiu nu a acceptat masina, desi este vorba de ceva simplu de tot. In yala de la usa sofer s-au rupt niste piese, acele piese au ajuns astazi, si astia de la dezmembrari chiar au schimbat piesele. Problema e ca pt aceasta manopera a trebuit sa scaota clanta. Ei, ca sa-l pun inapoi trebuie sa scot fata de usa, si sa ajung la acea limba, care este trase de catre clanta. Unde sunt suruburile la fata de usa? Am gasit aici pe forum o descriere cu poze... numai ca pozele nu apar :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele s-au pierdut la un moment dat , panoul de usa este usor de demontat , are un surub in spatele tweeter-ului, si inca vreo doua sub ornamentul manerului, iar poze gasesti pe programul doi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am si eu un polo din 2000 1.4 16v si am patit o chestie. S-a aprins EPC-ul si check motor si la turatii mari clipeste avertizoru de ulei.Prima oara cand veneam cu ea din germania inainte de Craciun,apoi s-a stins brusc si de atunci nu am mai avut probleme pana ieri cand am plecat la un drum mai lung si iar a inceput.Si nu am fortat-o,mers in conditii de iarna 90 maxim 100/h.Si nici nu incalzeste aproape deloc.In oras mai e cum e dar afara e jale.Am schimbat si ulei si filtru in germania cand am adus-o.Ma poate ajuta careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema am si eu cu apa . la mers in oras imi sta acul la 90 de grade , cum iau viteza si merg la drum lung imi scade tare acul, zilele trecute frig tare a scazut acul pana la limita cum sta cand e oprit motorul si caldurica cam putin. am pus mana pe motor dupa vreo 5 ore de mers si nu era asa fierbinte.

asa..... acum alte probleme daca e cineva pls help.

1- la blocul de lumini(cred ca se cheama) de unde aprin si inchid farurile la chestiile alea 2 pt inaltime faza scurta si pt lumina in bord nu are becuri doar la "intrerupatorul" pozitie faza scurta ceata se pot schimba becurile ? sau trebuie sa cumpar unu nou.

2- proiectoarele de ceata - se poate schimba becul sau trebuie cumparat proiector intreg.

3- ce sa fac la viteza mare aud un fluierat la portiera, presupun ca nu apasa destul portiera pe cheder. se poate face ceva

4- turela este manuala , as putea face vreo modificare eventual sa iau de pe alta masina si sa o fac electrica?

merci dac e cineva care are vreo parere... :)

Polo 6n 1995, 1.6 75 cp,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan2604:

Nu am prea multe sfaturi la obiect, doar cateva sugestii:

- pt temperatura scazuta: incearca sa tii caldura din masina pe recirculare aer, sau inkide complet aerul pana ce se incalzeste motorul ca lumea

- dupa ce repornesti caldura vei sesiza cum scade iara temperatura la indicator - e normal, asta e rolul radiatorului, sa piarda caldura, fiind f frig afara apa se incalzeste mai greu (mai ales daca esti pe motorina)

1 - nu am inteles exact ce vrei sa skimbi, dar in general se skimba becurile cam la orice...

2 - idem - nu am proiectoare dar imi pare aberant sa ma oblige sa cumpar proiector nou - tre sa ai niste suruburi ascunse in grila (la mine asa e grila unde ar trebui sa fie proiectoarele)...

3 - probabil usa e "lasata" din balamale - nu stiu ce si de unde s-ar putea regla

- sau chederul sarit ori imbatranit - WD40 se lauda ca trateaza si cauciucul ( http://www.wd40.com/uses-tips/ ) ai putea incerca, un tub de 420 ml ~=22Ron la HyperMarketuri si poti da si prin balamale, yala etc.

4 - Cred ca te referi la trapa - raspuns general: se poate face orice, depinde un pic de particularitatile modelului tau de polo

@patrax - pt incalzit- incearca sa treci si tu pe recirculare aer, sau oprit complet daca e posibil pana se incalzeste un pic motorul

Parbrizul se poate dezaburi si cu aer... rece (care nu trece prin radiatorul de la motor - si deci nu contribuie la racirea apei)

Bafta ! :wub:

Modificat de KiarEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KiarEL "Chestia" de unde aprinzi farurile...... nu se mai aprind becurile, cum se aprind la butoanele la geamuri, in bord, la alea de reglat cadura in momentul cand aprinzi pozitia ... sper ca intelegi ce zic.

Cu caldura am mai intrebat si mi s'a spus ca e termostatul. Pe loc sta apa la 90 cum accelerez mai tarisor un pic 50-60 km/h se raceste motorul (prea tare zic eu) hai pana la 70-80 de grade mai zic e "cancer" afara dar sa cada de tot si sa nuse mai ridice :)

da trapa, ma gandeam ca ga gasesc vre-un polo cu trapa electrica si pot sa iau de pe el si sa schimb la mine , am manivela de aia la trapa si ma gandeam daca se poate scoate si pune in loc electric si daca merita sa nu fie multa treaba si nici sa nu mi se strice ceva .

Oricum merci pt raspuns!!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde pot sa cumpar suport de schi care se potriveste pt polo 6n2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema iar . cand accelerez in orice treapta nu o ia din prima are o sec lag, si dupa accelereaza, apas pedala usor simt ca nu o ia adik merge da greu, si dupa 1,2 sec simt cu accelereza?

de la ce o fi ? e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!