Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

Deja ne intindem pe 4 pagini si niciun rezultat.

Du-te si alege o masina folosind sfaturile din acest topic (ca sunt totusi 1200 de posturi) si arata-ne ce-ai ales.

Ca nici cand alegi nevasta nu faci atata analiza. :icon_thumleft:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...si eu sunt interesat de un passat 131 cp 1,9 tdi 6 trepte....e b5 sau b5.5 asta ? si niste sfaturi cv ar fi de mare folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai citesti macar 10 pagini in urma sa-ti faci o parere. Ca sfaturi s-au dat inaintea ta destule.

Cauta si aici.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI 131 ti-am mai spus ca nu este decat B5.5...

 

Apropo de viteze, 5 sau 6 sunt aproape egale, doar ca cel cu 6 viteze are un cuplu mai mare. 

 

Cod motor AVF  - 6 viteze. 131cp

Cod motor AWX - 5 viteze. 131cp

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut curat. Pentru discutii despre 5 si 6 viteze, exista topic.

Nu mai incarcati discutiile de-aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor. Am de vanzare un Passat din 2001, in carte apare 2002, volan pe dreapta, 1.9TDI.  

Am o intrebare pentru cei cu experienta: la dezmembrari ce se da in ziua de azi pentru un passat din 2001, 1.9 TDI, motor avb, 74 kw, volan pe dreapta, cutie automata. jante aluminiu,masina ingrijita, motor foarte bun. Vreau sa am o idee, daca merita vandut sau sa il dau la dezmembrari. este cu taxa recuperata si nu vreau sa am neplaceri ulterioare cu eventualul posesor. De la dezmembrari se poate obtine documentele necesare ptr radiere sau nu?Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind cu volan pe stanga acum... o sa iei - probabil mai mult pe el, decat cu unul cu volan pe dreapta.... cel cu volan pe dreapta sa zicem ca face in jurul la 1500 euro.... cel cu volan pe stanga, o sa sara de 2000 euro... dar nu te astepta cu mult.

 

putini bani, din pacate.

 

daca masina a fost facuta ok si e in stare buna, specifici lucrul asta - ca e transformata... si vezi cu cat reusesti sa o vinzi. 

 

Stai linistit ca nu e singura asa.... cateva am vazut pana acum.... si am vazut unele facute ok... si altele in bataie de joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin, Masina nu este cu volan pe stanga.

si eu am vrut sa modific volanul, dar nu am gasit mesrias bun in zona, am intrebat aici pe forum de la colegi acum cateva luni daca cunoasteti pe cineva din Cj, Alba sau Mures, dar nimeni nu a oferit informatii. de acea ma gandesc din ce in ce mai serios la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate aceasta recomandare trebuie sa vina de la cineva din zona ta. Ca idee, daca nu are nici taxa platita....si cu transformarea...nu o sa fie rentabil....paterea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapa repede, dar REPEDE de ea.

Nu pierde vremea cu transformatul. Ori o dezmembrezi tu, ori o duci la dezmembrari.

De diferenta de bani iti iei direct una cu volan pe stanga.

 

Asta daca nu cumva esti un pasionat si vrei s-o desfaci bucati, o refaci ca la carte si o pastrezi pentru eternitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pasionat, dar fara cunostinte adecvate nu m-as baga la asa ceva. La dezmembrari se da hartie ptr radiere? Mi-e mila de masinuta, (de 5 ani o am, fara vreo preoblema majora, nici turbina, nici motorul, nimic nu a picat), dar n-am ce face, nevasta nu o poate conduce. Multumesc pentru recomandari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce treaba are dezmembrarea? Tu o radiezi apoi o vinzi. Si gata ciclul. Ipotetic vorbind, ei pot chiar sa o inmatriculeze daca vor.

Din moment ce tu ai radiat-o si ai vandut-o cu acte in regula, nu te mai doare capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face contract de vanzare -- cumparare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine masina si schimba nevasta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cosmin si Florin ptr sfaturi utile. Prima data trebuie sa o radiez atunci, daca imi convine pretul oferit de dezmembrari.

Top...baiatule,....domnule...deocamdata nu sunt in stadiul "acela", tin la masina, dar iubesc nevasta. Dar e buna gluma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Domnilor,

Radem glumim, dar hai sa nu sarim gardul, cel putin pe ariile tehnice. Avem arie de socializare, chiar si de Off Topic (controlat si acolo, evident :D ).

Topicul se numeste "vreau sa cumpar" in niciun caz vreau sa vand asa ca ... back on topic.

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ! Am incercat sa citesc cat mai multe pagini din acest topic si vreau sa precizez ca sunt multe informatii valoroase pentru oricine doreste sa achizitioneze acest model de masina.

Ei bine, de cateva luni incoace ma tot mint ca o sa imi cumpar o masina de clasa medie. Locuiesc in Timisoara si am detinut si detin pana in acest moment mai multe marci si modele de masini ( benzina aspirate, diesel turbo si aspirate ). La momentul actual detin un Seat Ibiza 2005 ( 1.4mpi ) cu dotarile necesare mie si unele care ma deranjeaza ( pachet sport , bleah pentru oras ). Masina este folosita de mine si sotie. Sunt foarte multumit de masina ( 150.000 km ) dar nu mai mult de 20-30 km in afara orasului, tocmai din acest motiv doream si doresc in continuare o masina din clasa medie. Dupa indelungi lupte seculare intre inima si ratiune, am ajuns la concluzia ca nu doresc sa investesc ( in acest moment ) mai mult de 3.000-3.500 Euro pentru aceasta achizitie si cum km preconizati nu o sa fie multi ( maxim 10.000 km pe an 95% in afara ), m-am gandit sa raman in gama benzinarelor, dar sa incerc ceva mai distractiv ( nu un tabarat de 1.6 ) ci o varianta turbo ( as suporta intretinerea mai scumpa, dar nu m-as impaca niciodata cu gandul la plata unui impozit de peste 1.000 lei la stat pentru motoare de 2.3++ ). Tinand cont de cele relatate si de o dorinta ( suprimata ulterior de un Astra G 1.7DTI ) din anii de liceu de a detine un Passat B5.5 1.9tedei, m-am gandit sa achizitionez un Passat 1.8T cutie manuala ( preferabil nu break ).

   Deci, vreau sa cumpar Passat , 1.8T dotari decente ( oftez dupa scaune incalzite ca la Seat ), dar le pot monta ulterior. Mentionez ca masina nu ma intereseaza sa o tin mai mult de 1-2 ani, tocmai de aia as dori un sedan , cine stie poate o sa ramana "jucaria" mea pentru distractia cu baietii :). Buget pe care 100% nu vreau sa il depasesc ( strict pentru cumparatul masini cu tot cu taxa de poluare ). Exista vreo sansa sa aflu asa ceva, daca da, la ce sa ma uit, ce sa fiu atent, care ar fi neajusurile pentru ceea ce doresc eu: pana in 10.000 km / an , masina sa o folosesc maxim 2 ani ( apoi vanduta sau transformata in jucarie :) ).

Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 In primul rand depinde ce model vrei, taxa la b5 (1997-2001)este @ 770 euro, modelul acesta este numai EURO 2, la b5.5(2001-2005) @ 500 euro, iar acesta este EURO4 .

In al doilea rand bugetul tau de 3000-3500 euro iti ajunge pentru modelul b5 bun, preferabil sa aiba GPL, consumul este marisor, dar performantr ok, b5.5 limuzina la bugetul tau este imposibil.

Cat despre motor, este un motor ok, dar consumul pe exterior va fi @ 8%, iar in oras "cat peste 10...", daca circuli pe afara 95% iti recomand un diesel, tot modelul b5, la 3500 euro poti gasi una inmatriculata, in stare ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau GPL, nu vreau diesel dintr-un simplu motiv: o sa fac maxim 2 schimburi de ulei la masina si filtre si cam aia ar trebui sa fie singurii bani care o sa ii bag in ea ( e doar un moft de-al meu masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cad cumperi o masina , regula generala e ca schimbi distributia si uleiul, iar in legatura cu diesel , eu am Passat b5.5 1.9 tdi 101 ps limuzina, de aproape 2 ani si @ 50.000 km fara nici o problema, numai schimb de ulei am facut de 5 ori ,filtrul de motorina o data, iar acum urmeaza amortizoarele pe spate, in rest nimic, masina are 270.000km reali, inainte aveam un Passat benzinar de 1.6 limuzina, la masina asta am shimbat mai multe(am facut @40.000km in 2 ani) , dar la benzinar te rupe consumul...deci totul depinde de preferinte...Bafta la cumparare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa tii cont ca masinile (B5,B5.5) au _cel putin_ 10 ani vechime.

Trebuie sa ai foarte mult noroc sa nu bagi nici un ban in primii 2 ani de zile, in afara de ulei. Eu zic ca e nerealist, sau o sa mergi cu ea stricata mai mult sau mai putin.

Things break... piese de cauciuc, inchidere, plastice, suspensie, totul e invechit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare insa e ca in bancul ala cu lampa lui aladin...daca doresti asa ceva, freaca si tu altceva, nu lampa :))))) acum serios vorbin, la o masina veche de 15 ani, nu poti sa ai pretentia sa nu bagi un ban in ea ?! Daca nu au fost cel putin o data refacute turbina + ambreiaj + plantare si de mai multe ori bucsaraia...tu vei fi norocosul oricum ; nu prea vinde nimeni masina buna..asta e clar...si un pasionat care a intretinut-o ca la carte si care sa spunem ca vrea si el altceva, la fel ca tine, nu o da pe 3000 euro nici in ruptul capului ; mai e si problema consumabilelor..cand ia luat-o, schimbi a 2a zi distributia + filtre + ulei + lichide ( antigel / frana / ) + ulei cutie ca deh, are niste ani + ce o mai trebui, placute + discuri fata spate, anvelope, ceva pe la bucsaraie, pt ca starea ei nu va fi noua ; doar daca te pricepi, si poate POATE gasesti in Germania un passat ok 1.8 turbo ( ca pe acolo alea deja se vand pe degeaba avand in vederea vechimea masinii ) la ~2000-2500 euro si cu inscris sa te duca in 3200-3500 dar tot iti mai trebuie niste bani pt eventualele reparatii ; plus ca daca vrei sa o iei doar pt fun si alergat..trebuie pusa bine la punct pt ca este siguranta ta in joc ; daca vrei ceva sport si frumos, eu ti-as recomanda un Astra Bertone 2.0 turbo 192 cp ; dar deh, fiecare masina / motor are  bubele lui..trebuie sa fi atent la cumparare ; plus ca..daca vei cauta chiar cel mai ieftin de pe piata..te poti trezi cu o supriza cum am patit-o si eu  ( masina cu 1000 euro sub pretul pietei, wtf ??!! ) si sa constati ca ai blocul fisurat sau chiulasa, si asta nu iti poate spune nimeni in aia 2-5 km cat te plimbi tu cu ea sau la orice verificare servis, sau scurgeri la cutie / servo / turbo pe care sa ne le observi pe moment, fum dimineata la prima pornire, etc etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, inca nu mi-am laut masina, mai caut pana gasesc ceva, vroaim sa va intreb cat de mare este diferenta dintre Klimatronic si Acul normal de pe Passat? singurul deavantaj pe care il vad ar fi ca nu poti seta temperatura. Ar mai fii alte puncte negative?

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aspectul si lipsa unei anumite comoditati.

Temperatura oricum o poti seta, doar ca nu vezi exact la cat ai fixat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

inca caut masina asa ca am mai revenit cu o intrebare. 4motionul creste consumul cu 1% in medie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!