Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

multam de info, din topicurile recomandate am inteles ca pana in 2003 au fost probleme cu axele cu came, modelul care ma intereseaza pe mine este 2004, iar posesorul il are  de 7 ani. cheltuieli ai cu orice masina iar la una SH e clar dupa noroc, oricat de bine a fost ea intretinuta.

 

Consumul cred ca este mai mic decat cel enuntat de tine.

 

e drept m-ai pus un pic pe ganduri dar cred ca voi continua cu achizitia daca mecanicul meu isi va da acordul dupa ce o  testam cu Vagcom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mic nu e pentru ca si 1.9tdi 131CP pe Passat consuma in jur de 6 extern si 11-12 in oras.

Dar daca pe tine te satisface masina si esti impacat cu intretinerea, restul nu conteaza.

 

Succes la achizitie.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul depinde si de felul in care mergi si de trafic. multam de sfaturi. daca mai vrea cineva sa intervina apreciez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De V6 mi-au zis si mecanicii mei sa fug. @Cosmin are dreptate. As lua v6, dar sa fie un 2005 si combinat cu manuala, in 6 trepte. Ar fi ideal pt mine, la cum merg si cum imi place sa traga masina, dar nici cu al meu nu mi-e rusine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La skoda RS 2.0 TDI te-ai uitat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De V6 mi-au zis si mecanicii mei sa fug. @Cosmin are dreptate. As lua v6, dar sa fie un 2005 si combinat cu manuala, in 6 trepte. Ar fi ideal pt mine, la cum merg si cum imi place sa traga masina, dar nici cu al meu nu mi-e rusine.

 

V6 - nici cele dupa 2004 nu sunt lipsite de probleme.... cedeaza rolele la axa - se intampla destul de des....tacheti, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cavalerul... cauta mai bine un 4motion HL V6 2.5tdi si codu motor sa inceapa cu "B" si nu o sa mai ai probleme cu faimoasa axa cu came... Desi  tot ca si cel de 180cp nu-i nici un V6 de 2.5 ... 4Motion ptr iarna grea.

 

Intretinera nu difera cu mult de un B5.5 normal, numai la ulei ii dublu. Consumul la fel ca si un AVF in oras, la 130km/h putin mai mare. Eu as opta pe cel de 180 cp chiar daca ar trebui sa schimb axa cu came odata la 250 mi sau 300 mi km. Ce-i 180 cp te face sa uiti de cheltuieli.

Si eu am studiat mult aceste motoare si modele de passat dar nu am avut bugetul. Oricum nu uita "masini SH= loterie' macar sa aiba optiuni. Bafta la achizitie.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da. Doar dintr-un buzunar scoti 1500E pentru axe si inlocuirea lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana l-a urma m-am decis sa imi caut un 1.9tdi, am pus in balanta eventualele probleme si costurile un pic mai ridicate la intretinere pt 2.5 m-au descurajat partial si am ajuns la concluzia ca 1.9 tdi works better for me.

acum intrebarea ar fi care ar fi motorizarea cea mai buna 1.9tdi, ma refer la consum vs fiabilitate. cel de 131 cp ma gandesc ca e cel mai indicat datorita faptului ca masina este grea.

sa aleg una proaspat adusa de afara sau una rulata in romania? 

 

modelele de dupa 2001 ma intereseaza, b5.5?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat cat este taxa la 1.9 tdi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taxa e destul de mare.

 

motorizarile sunt ok.

 

in rest, vezi mai multe masini si o alegi pe cea care iti place cum merge si cum arata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual cauta cat mai recent, spre exemplu 2004. Le recunosti dupa semnalizatoare in oglinzi nu pe aripa.

La 1.9TDI 131 ai fie AWX fie AVF care vine cu 4motion. 
De ultimul eu am cuvinte de lauda, desi de abia trecut de 100k in aproape 10 ani s-a comportat foarte bine. Motorul fiind unul apreciat de catre mecanici.

 

Consumul in oras e maricel, asta pt ca se adauga si 4motion. Iarna in aglomeratie am vazut 12-13 fara probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar sa aibe taxa platita, ca altfel cele din 2004 au taxa f. mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe autovit si nu mi s-au parut atat de mari taxele. adica de pe la 600 de euro pana pe la 1000 de euro. gresesc?

 

neaimatriculate am vazut b5.5 de la 2000 de euro in sus motorizari 1.9tdi. plus inca 600-800 taxa. nu ar fi asa mult. 

 

eu ma gandesc la un buget de 4000 de euro maxim pt achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista taxa de 600-800 euro la B5.5 diesel..... pentru 2001 taxa este de aprox 1000 euro, pentru 2003-2004 este in jurul la 1700 euro

 

nu exista B5.5 diesel in stare de functionare (sa nu fie vreo tigaie), in Romania, la 2000 euro.

 

posibil ca la un buget de 4000 euro sa iti gasesti una ok, doar sa nu te grabesti, sa vezi mai multe, le verifici, etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chinuite amandoua....lovite, farurile matuite = multi km, neingrijite, elemente multe schimbate/indreptate... lampile alea sunt groaznice.... aia aurie - a doua - parca a trecut trenul peste ea.

 

ca idee, chiar daca ce vezi in poze poate sa fie altceva decat realitatea - de aceea e important sa vezi masinile cu ochii tai.... se vede ca sunt curatate si spalate, pt vanzare.... dar arata ok.

 

http://www.bestauto.ro/vw/passat/combi/auto/2888598.htm?pgsource=searchresult&fuelname=diesel&year=2002&colorname=albastru&countyname=timis,%20timisoara&price=3350&tabid=2&pictureid=1#breadcrumb

 

si asta, cel putin in poze... sigur km mai multi, dupa interior si lampile spate...

 

http://www.bestauto.ro/vw/passat/combi/auto/2878312.htm?pgsource=searchresult&fuelname=diesel&year=2002&colorname=gri&countyname=arad,%20arad&price=3450&tabid=2&pictureid=1#breadcrumb

 

xenon,... chinezesc.... 101cp (AVB)... dar se urca lejer la 130cp

 

http://www.bestauto.ro/vw/passat/combi/auto/2874522.htm?pgsource=searchresult&fuelname=diesel&year=2001&colorname=gri&countyname=sibiu,%20medias&price=2990&tabid=1&pictureid=1#breadcrumb

 

asta asa, ca idee... m-am uitat repede pt tine.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu e ca o poezie, ca sa o invatam.....  :winter:

 

e clar ca tipla nu poate sa fie o masina care are 10-15 ani.... dar nici sa nu o cumperi pe cea mai omorata.

 

asta neagra - te uiti la lampile spate si faruri, cat de rau arata.... mai ales lampile.

 

fata - nu stau de loc aranjate, farurile cu capota, bara - pot sa fie prost aranjate dupa o distributie facuta.... sau masina a fost lovita si cam atat s-a putut.... asta se vede la locul faptei.... daca doar e vb de elemente prost aranjate, se rezolva.... daca e lovita si nu se mai aseaza cum trebuie.... se rezolva mult mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

optica pt mine nu este ceva prioritar, tre sa gasesc pana la urma ceva care este functional. nu inveti ca pe poezie, dar iei aminte si inveti. pana acum am avut 2 masini, la prima si a doua nu am avut experienta si mi-am luat cazane :)) oricum ieftin si bun nu se putea, a doua si cea actuala a ajuns din punct de vedere mecanic la o stare buna. evident tot mai e de lucru la ea dar nu-mi mai vine sa bag bani in ea in conditiile in care nu o pot inmatricula pe numele meu, avand taxa recuperata de propietarul vechi iar eu am ajuns dupa ce a intrat noua lege de timbru in vigoare, la biroul de inmatriculari. 

 

asa ca acum trag ponoasele si incerc sa fiu atent si sa invat de la cei cu experienta ca sa imi iau ceva care sa ma tina mult timp de acum incolo.

 

 

pentru ceva cu o taxa mai mica sa ma uit la modele B5 ?

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu putin, am avut cateva passaturi, benzina si diesel, iti recomand sa te uiti la mai multe masini, cel mai important e ca masina sa nu fi fost lovita grav, adica lonjeroane indoite, au alte minuni, si toate dotarile se functioneze. Daca e zgariata sau matuita(inclusiv faruri) iese cu polish, dar baza la masina sa fie ok. La bugetul tau de 4000 de euro, e mai greu sa gasesti un b5.5 in mintile lui, dar nu imposibil, trebuie rabdare.

UITA de masinile sub 3000 de euro care in 99.9% din cazuri sunt depasite, functioneaza ele, dar nu se compara cu una intretinuta.

Ca si consum cel mai economic este cel de 101ps(avb), iar cei de 131ps consuma mai mult, in unele cazuri exagerat de mult(in special avf), iar taxa pt.

<2001\06 @ 650euro

>2001\06 @ 900 euro

>2002 @ 1200 euro

 Intra pe situl anaf si acolo poti sa calculezi mai precis pe fiecare masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu imi ramane decat solutia sa gasesc unul inmatriculat deja, as vrea totusi un b5.5 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti gasi inmatriculat, dar fara taxa platita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma interesez sa fie cu taxa platita, altfel e egala cu una neinmatriculata nu?

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,

poti porni insa proces de recuperare timbru.

Eu sunt in cursul derularii actiunii. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!