Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

Lasa masinile din UK,fara suparare, am condus cateva masini dar este foarte ciudat, nu ai vizibilitate, cei drept majoritatea au km redusi, dar nu merita sa te complici+ este rar care a fost intretinuta, am condus unul cu 90.000mile, batea toata fata de doamne fereste si se oprea in mers(filtru de motorina original!!!), sunt bune pt piese nu sa le conduci in Europa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prea complicat cu o masina Uk ca sa merite deranjul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu imi doresc ceva care sa o iau si sa o folosesc din prima clipa a cumpararii. sa modifici o masina necesita experienta daca o faci singur sau resurse financiare daca o faci la un service, iar eu nu dispun de nici unele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci esti sigur ca iti permiti sa intreti un passat tdi? Nu uita ca la masinile second hand e loterie, va merge la inceput bine dar dupa un timp incepe sa pice una alta, crede-ma stiu ce spun, si eu am cumparat passat 1.9 tdi 2004, ambreiaj+ volant 2500 lei, furtune de 300 de lei etc, turbina reconditionata...etc .. Mai bine te orientezi spre ceva mai nou si mai ieftin de intretinut, poate benzinar daca nu faci multi km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva aici e putred.

A inceput cu pretentii de Passat V6 sanatos (masina ce costa peste 6000), ca doar consumul si intretinerea nu e o problema, a ajuns la masini de 4000 ba chiar 1.9tdi, apoi cea mai economica motorizare... 

Uite un viitor posesor de Passat care crede ca isi ia Logan.

 

Fara suparare cavalere, profilul asta ti l-ai facut. Gandeste-te serios ce vrei de fapt. Ca bani e clar ca nu prea ai. Si lasa si fumurile de V6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu cunosteam modelele nu aveam idei certe despre intretinerea lor si nici despre posibilele probleme mecanice. Acel v6 care il gasisem era in buget, 3300, masina rulata 7 ani in romania mici defecte optice. dupa ce m-ati descurajat cu problemele ce pot aparea la modelele astea si tinand cont si de bugetul restrans am restrans aria de cautari. ramanand in final la un 1.9tdi fie ca este b5 sau un b5.5. voi cauta in continuare si o sa imi aleg masina care e cel mai ok dpdv mecanic si care se incadreaza in buget.

d-asta vine cineva si intreaba aici si va cere opiniile si sfaturile. pt ca aveti mai multe cunostiinte despre modele pentru ca sunteti posesori sau ati fost.

va voi tine la curet cu ce voi alege intr-un final.

 

iar in postul anterior ma refeream pt ca nu am fost clar in exprimare la masini din UK pe care sa o convertesc la EU.

 

Va multumesc tuturor pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va povestesc si eu ceva...

acum ceva ani visam la e39 2.2 i full electric, piele si navi mare-2003...avand bani 3500E...

cunosteam toate virgulele si spatiile de pe mobile.de/ autovit.ro

 

a dracu, nu trece prea mult timp si apare unu la 4000 neg din BC, inmatriculat, exact cum vroiam numai ca era 2.0i si avea navi mic, insa era cu trapa; aripa nu prea era din aceeasi vopsitorie ca restul masinii- da nu era o pb, capota nu se mai inchidea- da'l dracu de arc, punem 2 daca e nevoie, bara fata era haita- lasa ca se aseaza, mai strangem un surub, punem pe interior un soricel si o scoatem la adevar, faru' din dreapta nu mai mergea( proprietarul - s'au oxidat mufele)- da'l dracu, gasim un electrician, cumparam papucii de la rusi din piata si punem cu banda izoler...eram gata gata- doar ce mama dracu urma sa imi iau biamvu'...cine mai era ca mine...mi'aduc aminte geamuri ionizate, jante pe 18 negre, etrierii erau vopsiti in rosu aprins, triple tunnig, eleron luneta si haion..

 

si un personaj care se identifica cu unii de prin colegii de forum mi'a desenat despre ce e vb acolo- exact cum se incearca si aici sa se  zica, cam ce e putred pe la ce ai postat tu- si la fel ca la mine masina era ok- doar ca nu vedem dincolo de imagini- sau cel putin nu interpretam lucrurile cum trebuia- entuziasmat pana la cer si inapoi..

 

sper ca ziua cand te decizi sa fie cu noroc

...eu nu am luat bmw, si am optat pt vw, insa m'am avantat ca superman si dupa prima saptamana dezastru caseta+ servo....apoi discurile...furtunase de epurare....

 

nu intelesesem nimic din ce imi explicase acel cineva cu intentii bune- am zis ca e dusmanos, si la urmatoarea decizie nu l'am mai luat....tot cu el vazusem si o vectra B...

 

acum dupa 2 ani de investitii-parca se vede o linie a orizontului,e putin inclinata, insa o aduc la adevar...doar ca sincer m'am sictirit, prea multe eforturi pt o placere redusa la doar 90 cai si sprint asemeni melcului... :( ...din pacate...

 

asculta ce zic colegii pe aici, ca sunt cativa care chiar stiu ce vorbesc...

 

ps. nu am precizat ca sunt fan e39- am regretat ca nu am luat acel bmw...uneori si acum suspin dupa el...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E39 e altceva, dar rar de tot gasesti intretinuta, iar daca o gasesti, pretul e pe masura. Cu inima alegi una, cu mintea alegi alta. Banii vorbesc :D

Daca ai macar 100 de euro de bagat lunar in masina, iti poti lua cu inima, sa ii faci ce vrei si sa o dotezi cu ce vrei, altfel o sa te ruineze financiar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) excelenta povestea se aplica intocmai cu trecerea mea de la 2.5 tdi v6 la 1.9tdi. dar sunt convins ca baietii care m-au sfatuit sa nu aleg acel motor daca nu am un buzunar mai larg au mare dreptate. asa ca raman in final cu cautarea unui 1.9tdi in toate mintile. sper sa am si un pic de bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mintea mea, o Octavia 1 break e masina ideala pt RO ca si intretinere, dar si eu am ales Passatul putin si cu inima, dar si pt ca-i fiabil fata de alte masini, marci, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E39 am avut si eu ca si eu am avut vise, de tanar si-n putere, fiti seriosi. Mi-a trecut  repede si tot la passat m-am intors dar cu o gaura de vreo 3 mi peste pretul de achizitie. Ca doara "cine-i sef in sat" cu seria 5 negru si piele neagra. Oricum la bani astia nu gasesti unu bun si fiabil in diesel. Daca te-ai gandit la e39 cel putin 530d iti trebuie, restul sunt varza.Benzinarele sunt ok dar trebuie bani multi. Oricum trebuie sa aterizezi si studezi mult inainte ca inca nu sti ce vrei exact, dar toti am trecut prin asta. Oricum de la 2.5 la 1.9 de la B5.5 la B5 etc.

 

Sa postezi dupa achizitie ca sunt tare curios ce o sa cumperi. Numai bine  si timp in ale cautarilor + bafta.


L.E ai dreptate Mishutz, si eu am zis o skoda, un audi non pd sau chiar un audi non pd break ar gasi la bani astia in stare buna, chiar un golf sau bora combi destul de ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasisem audi a4 break 2001, piele crem, navi, tv, trapa, motor ajm, manual, tot ce vrei, dar cum misu vroia spatiu, si-a cumparat tancu' de Passat, de se mira lumea cum de am trecut de la compacta in 2 usi, la breakul asta gigant :D

Dar, acum ca am bagat bani in el si l-am adus pe linia de plutire, nu-l mai dau din mana.

P.s. Mi-a placut mult b5-ul break, cel turcoaz cu piele crem de e al unui coleg de la noi de aici. Asa ceva as cauta, zau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astra h te-ai uitat?in 4500 gasesti de prin 2006-2007, km mai putini, mai ieftin de intretinut. Daca dai toti bani din casa pe o masina chiar nu ti-asi recomanda un diesel vechi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un fetish cu passatu :) nu cred ca scap asa de el, iar opelu nu ma atrage... nu stiu dc. o sa ma uit si in directia aia, dar la pretul ala ies din buget cu mai mult decat imi doresc.

orice masina SH e o loterie, poti avea noroc cu una de 15 ani si ghinion cu una de 7 ani..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca chiar vrei passat atunci nu te grabi la primul pe care il gasesti, nu uita ca 300 de euro ii dai din prima zi in care l-ai achizionat pentru schimbat distributie+pompa de apa+ filtre, ulei etc. Ce buget ai ca sa stam si noi cu ochii pe net. 3500 euro? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aia e limita pe care mi-am impus-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatio cu astra h...am 2 cazuri la srv...ambele luate sh..1.9 break 2007, si 1.7 scurt 4 portiere 2006...la ambele a cazut ambreiaju..la unul cu tot cu cutie, celalalt cu volant...elegante, aspectoase, dar pacatoase....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pice ambreajul e normal la orice masina care are peste 200.000 de km si a avut N proprietari, crezi ca la passat nu pica nici-o data ambreajul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 264 000km si inca n-a cazut nici ambreiajul nici turbina, singura chestia ce a cazut a fost cilindru receptor ~ 220 ron OEM 

 

 

 

Ai 2 optiuni viabile fie alegi si astepti sa gasesti un passat b5 dar cu 250-350 000km + intretinut ok cu istoric neclar, multi prop.

 

A 2a optiune e fara sa te jignesc este dacia logan 1.4 trecuta pe gpl fara sa te incurajez prea mult cu 3500 euro gasesti logan  an bun cu taxa platita prim prop cu sub 50 000km. si-a luat acum 4 luni un prieten. este adevarat ca la drum intins si cu bagaje opreste aerul conditionat sa depaseasca dar asta este.

 

 

 

 

PS: inca nu-mi bate volant!

 

si cireasa de pe tort ca sa intelegeti ca nu stiti cum functioneaza unii oameni:  cumnatul unui coleg de munca din botosani ( varsta 19 ani liceu) a primit niste bani de la parinti sa-si cumpere masina, a strans in total 2200-2400Euro. A vb cu un mecanic local a mers in Germania si si-a luat cel mai j egos si ieftin passat b5 care l-a gasit benzina 1997 daca nu ma insel - a platit 700 euro pe masina. 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic nu-i mai scump de întreținut decât un Passat ieftin. :D Așa a pățit și fratele meu, și-a luat Golf 5 din 2007 cu 4500 de euro dar a constatat cu stupoare că e gata cutia de viteze și că are nevoie de un alt ax cu came.

Modificat de kendoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, una e sa cumperi masina lui @Cosmin, in care bagi motorina si-o stergi de praf la 2 zile, una e sa iei o pocnitoare si sa bagi in ea piese si manopera pana sari de suma ceruta pe o masina cum are @Cosmin.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul lui Cosmin ii super întreținut, mai rar asa sa fie intretinuta o masina(văzut live) . Mai poti gasi in România masini bune si corecte, dar mai rar. Cu o căutare mai detaliata poți găsi un Passat B5 adus recent intr-o stare destul de buna in care sa nu fi nevoit sa bagi o gramada de bani. Bafta la cautari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extrapolam pentru a evidentia cele doua variante. Multa lume crede ca ia ceva ieftin, bun si ca scapa fara sa bage bani in ieftinatura. Nu e asa. Stiu "n" cazuri.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am referit la faptul ca nu sunt dispus sa invesc intr-o masina UK pe care sa o transform pt EU. la asta ma refeream cu mersul masinii din prima clipa a achizitiei.

 

orice masina la mana a doua necesita niste bani la inceput, unele mai mult decat altele. dar la toate trebuie banuti investiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!