Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

@drazzy - cu noroc gasesti.Depinde ce intelegi si prin cat de cat buna.Eu am luat fix din 99,116 cu 2100 Euro la care am adaugat taxa.Sunt foarte multumit de ea.In general , in afara de mici chestii clasice se pare care pica la ea am schimbat doar consumabile pana acum.Cauta si vei gasi :) Mai ales in zona la tine.Eu acum sunt in bistrita dar am innebunit cate b5-uri am vazut din mers pe la voi de vanzare. E imposibil sa nu gasesti ceva pentru ca e plin in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost sa vezi?.

Cat de cat bune vei gasi.

pai nu prea stiu la ce semne de uzura sa ma uit, inafara de volan sau schimbator

 

@apasaciu- sunt influentat sa cred ca la banii astia cam toate sunt praf si nu vreau sa o tin in parcare ca n-am bani de eventualele reparatii scumpe(daca dau 2500e pe masina, sa inca 500e pe reparatii dupaia sa pot circula nu mi se pare o afacere prea buna)

deci se poate sa fie si cat de cat ok la banii astia

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, dar la o masina din clasa Passat, care a costat la vremea ei 20-30k euro (echivalent), 500e nu prea reprezinta reparatii scumpe. Sunt asa... consumabile :)

Iar la o masina asa de veche, piesele vechi pot sa cada aproximativ oricand. Nu neaparat ca sunt toate praf, dar masina ca noua, insa la pret de 15 ani vechime nu vei gasi din motive evidente.

Chiar daca atunci cand o iei merge tot, in 3,6 sau 12 luni se pot intampla multe.

Eu in locul tau daca efectiv nu as dispune/nu as vrea sa cheltui mai mult, m-as orienta catre altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti se pare ok sa dai doar 500€ pe reparatii dupa ce o cumperi? Atunci iti spun prieteneste fara nicio gluma sa iti iei logan 1.4 ; la ala cu 1000 lei o repari toata ; pai 500€ te vor costa consumabile ( filtre + ulei + lichide de frana / cutie / antigel + placute / discuri ) + distributie ; astea le socotesti la orice masina sh care o iei...si inevitabil mai repari un ambreiaj, turbina, egr, un amortizor sau niste brate ; zi Doamne ajuta sa nu ai probleme pe care nu le poti depista la achizitie gen chiulasa fisurata, compresie slaba, etc. La o masina veche de 15 ani nu prea poti sa ai pretentii de fiabilitate. Deja numai conteaza marca la anii astia...fierul e fier, evacuarea necesita schimbare, furtunele vor fi imbatranite, airbagurile numai sunt garantate, etc. Nu vreau sa te descurajez, dar nici sa crezi ca iti vei lua masina in care nu vei investi...repari pana si la astea noi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din zona sunt dispus sa te ajut , daca vrei poti sa ma suni orcand, am nr de tel in profil, probabil o sa fiu  la ernei duminica.

Ca buget esti ok pentru un b5 bun sau foarte bun, sunt destule de vanzare, si se poate negocia destul de bine fiecare este dispus sa vanda. De exenplu era un b5 combi argintiu de 116 ps cu numere rosii dotari ok la 2000euro si masina era intraga si a venit pe roti. e imposibil sa nu gasesti in piata din ernei una buna

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea stiu la ce semne de uzura sa ma uit, inafara de volan sau schimbator

 

(daca dau 2500e pe masina, sa inca 500e pe reparatii dupaia sa pot circula nu mi se pare o afacere prea buna)

 

Sunt 60 de pagini DOAR cu sfaturi ce sa urmaresti la Passat. Sa inteleg ca nu-s suficiente? Ba da.

Problema e ca-ti e cam lene sa rasfoiesti.

 

La asteptarile tale, orienteaza-te spre altceva. Nu e de tine Passatul.

Cumpara masina ce-ti permiti s-o intretii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti se pare ok sa dai doar 500€ pe reparatii dupa ce o cumperi? Atunci iti spun prieteneste fara nicio gluma sa iti iei logan 1.4 ; la ala cu 1000 lei o repari toata ; pai 500€ te vor costa consumabile ( filtre + ulei + lichide de frana / cutie / antigel + placute / discuri ) + distributie ; astea le socotesti la orice masina sh care o iei...si inevitabil mai repari un ambreiaj, turbina, egr, un amortizor sau niste brate ; zi Doamne ajuta sa nu ai probleme pe care nu le poti depista la achizitie gen chiulasa fisurata, compresie slaba, etc. 

Ma refeream la piese scumpe care sa "pice" dintr-o data si fara ele sa nu o mai pot misca din parcare, ca poate n-am sa am 500e sa scot pe loc.

La consumabile te astepti sa le schimbi, normal, dar alea nu sunt urgente si toate odata.

 

Eu sunt din zona sunt dispus sa te ajut , daca vrei poti sa ma suni orcand, am nr de tel in profil, probabil o sa fiu  la ernei duminica.

Ca buget esti ok pentru un b5 bun sau foarte bun, sunt destule de vanzare, si se poate negocia destul de bine fiecare este dispus sa vanda. De exenplu era un b5 combi argintiu de 116 ps cu numere rosii dotari ok la 2000euro si masina era intraga si a venit pe roti. e imposibil sa nu gasesti in piata din ernei una buna

Bafta

Mersi, am fost la corunca in seara asta, am gasit un passat (alcantara, tempomat. incalzire in scaune, navigatie :) ) si o bora(jante aliaj, clima, tempomat, esp, oglinzi electrice) ambele sedan de 116cp, fara rugina, dar depaseau cu putin bugetul meu. La ernei sunt mai ieftine ?

La 2000 ar fi ok chiar si cu investitii ulterioare, numai sa nu fie motorul dus.

 

LE: dada, am inceput sa rasfoiesc

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sedanul este mai scump mai ales daca este Highline aprox 2800-3000 euro pentru unul bun, combi este mai ieftin am vazut si la 1750 tehnic era ok dar optic era praf , in ernei sunt o gramada de masini, aprox 1000 in fiecare duminica.

Cauta unul care a vent pe roti , ai sanse mult mai mari ca tehnic sa fie ok si sa nu fi fost avariat , obligatoriu trebuie sa aiba nr zoll cu margine rosie, si hatia cu TUV, pe care este trecut nr de kilometrii

Citeste mai multe pagini aici sa iti faci o ideie la ce trebuie sa te uiti, nu vreau sa repet ce sa mai discutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vroiam sa multumesc tuturor celor care si-au rupt din timp si mi-au raspuns si m-au sfatuit in vederea achizitie.

 

in cele printr-un concurs de imprejurari, ajuns la service cu un B5.5 la o ultima inspectie inainte de achizitie, am ajuns la un B6 2007 variant 2.0tdi de 170 cai DSG echipare highline. :D

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo!

Si prezentarea?

Hai... Sa vede si ochiu nostru. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai sa termin cu actele sa-l am pe numele meu si apoi. oricum nu e atat de aratos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze dar prin ce imprejurimi ai ajuns de la b5.5 care e 4000 euro la b6 highline care sigur e cu cateva mii peste. gen 6000 +

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un efort financiar  comun al intregii familie + rude + o intelegere de plata in rate a diferentei.

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca b6le a fost bine investigat inainte de achizitie, efortul financiar fiind substantial si ar fi mare pacat sa se doveasca ca are nevoie de reparatii ori ca are f multi km. Chiar daca e topic de b5.5, spune-ne si noua cat a costat si cati km are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietenul meu isi adusese masina pt nevasta din germania, a pus-o la punct, intre timp s-a despartit de aceasta si a vandut masina unui prieten, acesta a avut niste probleme de sanatate cu copilul, s-a ingropat in niste datorii si a ajuns sa vanda masina. mecanic este foarte bine pusa la punct, optic nu prea dar nici nu ma mai gandesc la asta. injectoarele sunt toate schimbate in baza circularei,iar pompa de ulei nu are inca uzura.

186.000km pretul a fost 5500 cash si 1000 in rate si nu a fost nevoie de un contract notarial ci doar am batut palma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna sa astepti momentul potrivit si sa profiti de el. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost bulan ca toata faza s-a petrecut la serviceul unde ma dusesem cu un b5.5 pt verificare :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, poate sa imi explice cineva ce diferenta este intre AWX si AVF?? Nu ma refer la putere/cutie, ci la motor. Am un prieten care vrea sa cumpere si multi l-au sfatuit sa aleaga AWX in locul AVF-ului (cica mult mai pacatos). Sa fie asa oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva mai fiabil AWX. Pe partea de injectoare/consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in afara de injectoare / consum, celelalte interne sunt la fel ? Adica... "La fel" a se intelege aceleasi materiale, marimi, etc , nu neaparat acelasi cod

Modificat de misuv6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e cam acelasi lucru.

Iar odata cu cutia, difera si ambreiajul. E mai limitat la un potential tuning, discul fiind de doar 230mm (fata de 240 la AVF).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin O.T.   : Se poate pune pe AWX cutie de viteze de la avf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot cu ambreiaj si schimbator + cautatoare, da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic!

 

De ceva timp ma bate gandul sa imi vand masina din RO care in 2 ani a facut 1500 de km!, An 2004, km undeva la 200.000, in urma cu 2 ani am schimbat ambreajul + volant, reconditionat turbina, interior Crem. 

 

Ce pret a-si putea sa cer pe ea? Si ar fi cineva dispus sa o cumpere tinand cont ca nu are taxa platita? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara taxa, o lasi mostenire.

N-are rost s-o vinzi. Nu vei obtine decat o mica parte din cat merita.

Ce ai reparat tu la ea nu va interesa pe nimeni. Si in niciun caz sa plateasca pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!