Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Salut, am un golf 5 2.0 bkd 4motion am avansul -2.5 cealalta axa este sincronizata cu cale dupa ea adica iq este 4.8 5.2 si consumul este destul de maricel sub 7.5 nu scade mers calm  in afara orasului , e ok pentru vremea asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma dăunează cu ceva daca se depășește torsion value mai mult de -2.5 ?

O2 2008 bxe 160k cu distribuție schimbata

Screenshot_2018-11-26-23-01-01-066_com.miui.gallery.png

Screenshot_2018-11-26-23-00-14-890_com.miui.gallery.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Daca masina ta merge bine asa, consumul este ok, porneste bine, atunci o poti lasa asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Ma poate ajuta cineva cu o informatie,referitoare la reglajul surubului de atac al injectoarelor de pe un motor de 1.9 BKC? Cate grade se desfileteaza surubul de reglaj? Tot 180°? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

La mine de ceva vreme se modifica singur avansul, sau mai bine spus cand este pe 0, cand pe -2,5 si consumul instant 0,5 sau 0,7. Am schimbat senzorul de ax came  cu altul original si face la fel.

A pățit careva dintre voi sa fie altceva defect. Eu acuma tind sa cred ca ori se blochează fulia de pe axul cu came, ori sa am uzura la pana de la pinionul de pe vibroken.

Motorul este BMP si nu prea vreau sa arunc banii pe geam ca fulia este undeva la 800 ron una originală ca pe aftermerket nu am incredere in calitatea lor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce uzura la pana ???

Pana e pt ghidaj ,fulia se preseaza pe con cu ajutorul surubului care se strange la 100 Nm.

Verifica semnele de la rola intinzatoare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ro la intinzatoare este la semn ca acolo am facut prima verificare. Dar am observat ca atunci cand nu porneste la sfert are avansul modificat. 

Am schimbat anul trecut în vara distribuția si aveam avans la 0.0 , iar la accelerare se modifica la -0,5. Cand porneste la ă 2- ă înfrățire ă motorului are avansul la -1 si la accelerare se face -1,5..

Am mai pățit ca după ce o duc câțiva km in 3500 rpm sa am avansul iarăși sărit iar după ce opresc motorul  si il repornesc câteodată sa fie in 0.0 sau sa stea tot sărit. De fiecare dată când am facut măsurători am scos si capacul la distributie sa vad daca nu este modificata inti derea intinzatorului. Surpriza este ca nu se modifica întinderea la intinzator.

Kitul de distributie este dayco .

 

 

 

Masina este un passat cu motor BMP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

La 1.9 Tdi, AXR - 74kw - 2007 - Octavia 1 cat ar trebui sa fie Torsion Value?

Am avut ceva probleme cu prima pornire pe zi, a fost din cauza avansului. Mecanicul l-a reglat aproape de 0, insa a crescut consumul, in sensul ca am in jur de 1L/h in relanti fata de 0.6-0.7 cand avansul era "dereglat" si pornirea era foarte grea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind EDC 15 pe zero trebuie sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
catalin_332004

Buna seara.

Sunt posesor de golf 5 variant 1.9 Tdi, 105 cp, cod motor BXE.

Zilele astea am schimbat axa came, cuzineti, tacheti hidraulici, semering ax came, suruburi cuzineti ax came, garnitura pompa tandem, garnitura capac motor, reconditionare turbina, schimb ulei + filtre.

Injectoarele au fost reglate la 180 grade, distributia a fost montata cu cale, avansul este la -2,5 (motor rece) si -2,0 (motor cald iar cand accelerez se schimba la -2,5).

La final a ieisit ceea ce se poate observa in fotografiile atasate.

Ceea ce mi se pare in neregula este cantitatea de motorina injectata si anume 5,8mg--6,0mg--6,6mg (uneori pt intervale foarte scurte 6,8mg) motiv pentru care consumul la relantiu afisat de CB este 0,7--0,8 (fara consumatori, temperatura moturului 90 grade) iar pe tester imi arata 0,6.

Ce parare aveti despre datele care reies din fotografiile atasate?

Este in regula?

Din ce cauza este asa mare cantitatea de motorina injectata?

Va rog o interpretare si o parere.

Multumesc.

 

1qw.jpg

2qw.jpg

3qw.jpg

4qw.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. ce marca de axa cu came ai luat? Nu de alta dar daca nu ai luat oe/oem atunci nu pica tot timpul perfect cu cale si trebuie sa reglezi manual pana cand la cald ai la cantitate injectie un 4-4.2, iar motorul sa mearga rotund fara intreruperi.

Am avut situatii cand m-am dus si la -4 cu axe aftermarket ca sa aiba cosnumul decent si 0.4-0.5 la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Axul este kolbenschmidt.

Imi este teama sa nu patesc ce am patit pana sa schimb axul cu came si anume: la un moment dat am luat limp mode si dupa mi s-a modificat consumul la relantiu de la 0,5 la 0,7/0,8 l/h iar cantitatea injectata a crescut de la 4,1--4,7mg la 6,0--6,6mg. Am pus avansul dincolo de -6 pentru a avea din nou consum de 0,5 afisat de BC si 0,4 in VCDS la relantiu si cantitate injectata de 4,4--4,7mg (masina pornea ok inclusiv iarna) dar nu mai tragea deloc, aproape ca ma depasea si o dacie.

Acum am schimbat axa cu came si am reconditionat turbo, am pus avansul pe -2,5 dearece stiam ca la edc16 trebuie -2,5 si am cantitatea injectata care se poate observa in fotografiile atasate.

La masinile la care te-ai dus cu avansul la -4 mai trageau bine?

De cand am schimbat axa cu came si pana in prezent am facut 500 km iar ieri cand am verificat cu vcds situatia este urmatoarea (se poate observa ca s-au moficat corectiile pe injectoare, acestea reducandu-se mult dar a ramas mare cantitatea injectata).

108301947_motorcalddupaschimbaxacame.jpg.f406c77883d165fa61b2a0a166800c24.jpg

Modificat de catalin_332004
adaugare noi informatii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. diferente notabile nu au fost la cum trage masina ci doar la consum.

Evident cu un avans mai mare masina raspunde mai ferm, dar si cu un consum pe masura. La avans mai mic vei avea doar un mic lag in plus.

Axul cu came care l-ai luat este cam cel mai bun pentru aftermarket si nu ar trebui sa ai probleme cu el.

distributia a fost montata cu cale si s-a respectat procedura pentru intindere si blocare a fuliei de la distributie? Pompa tandem ai verificat-o? Debitmetru ? Dupa injectoare si torsion value pare bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Distributia a fost montata corect (cu cale si bolt) procedura de intindere si blocare a fuliei de la distributie a fost respectata, garnitura pompei tandem a fost inlocuita, debitmetru schimbat in urma cu 1000 km, injectoare reglate la 180 grade.

Ma gandesc ca poate aveam probleme si cu turbina inainte deoarece am luat limp mode inainte de a schimba axa came si din acel moment mi s-a modificat si consumul de la 0,5 la 0,7 l/h la relantiu si masina nu mai tragea bine. Pt. a reduce consumul am dus avansul dincolo de -6 si consumul la relantiu a revenit din nou la 0,5 dar masina nu mai tragea aproape deloc.

Acum odata cu schimbarea axului cu came am reconditionat si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema cu masinuta mea. 1.9 BKC, DSG

Am facut stage 1 si in urma acestei operatiuni am observat ca avansul se modifica destul de mult cand accelerez, cateodata si la relanti. Acum, avansul este la -0.5 dar la accelerare scade pana la -18 sau mai jos.

am inlocuit senzorul, dar tot la fel face, am inlocuit instalatia electrica a motorului (era destul de uzata), crezand ca poate e un fir intrerupt pe undeva si problema persista. Cineva mi-a spus ca e posibil sa faca asa si din cauza senzorului de pe blocul motor, ca ar fi intr-un fel corelate.

Care este marja normala de modificare a avansului in accelerare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

 

Revin cu problema despre care am postat încă de anul trecut. Motorul este 1.9 BXE DSG. Avansul este de -2.5 iar consumul in ultimul an in București e astronomic (14-16L/100km). 

************** editat moderator *******

Multumesc,

Bogdan

Modificat de Manuel N.
Cauta in aria prestari servicii. CITESTE regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, cum sta cu valorile compensațiilor injectoarelor? La - 2.5 este ok avansul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

+/- 0.2 sau oricum pe undeva pe acolo.n am făcut poza din păcate. Multumesc mult pt răspuns 

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cantitatea injectata ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Adi b6 4motion

bună, după schimbul distributiei in urmă cu aproximativ 2000km, consumul la relanti a crescut de la 0.6 la 0.7-0.8. Și la drum lung mi s-a părut puțin cam mare consumul. Tg-Mures-Brasov-A3-București-A2-Vama veche-Albena și retur pe la Negru Vodă, climă pornită, aproximativ 1435km,106l motorină, rezulta un consum de 7.38l/100km. Passat variant bmp 4motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi inapoi la service  sa puna (sa verifice) distributia cu cale

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi b6 4motion

Am - 1.47 synchronization angle

IMG-20190815-112627.jpg

IMG-20190821-083200.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mașina unui prieten care se plânge de consum,are valoarea unghiului de torsiune cam mare după înlocuirea distribuției! Este un Golf plus de 1.9l cu 103 cp.Screenshot_20191031-132911_Gallery.thumb.jpg.9763c0c1309c8b337b7d63712c7f137e.jpg

Ce părere aveți? La mine la Passat bkp am -2,23 și este ok.

Cu respect. 

Modificat de Nicolas_70
Greșeală de ortografie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Dupa mai multe incercari, am reusit sa pun avansul la -2.9 si sa ramana asa, indiferent daca accelerez sau e la relanti. Ce parere aveti ? Nu am reusit deloc sa ajung la -2.5

Motor 1.9, BKC, DSG. Mentionez ca are stage 1, nu stiu daca are vreun impact.

Nu stiu ce altceva sa ii mai fac. Din incercarile de a-l regla, ori era pe 0 si la fel, nu se modifica, ori era 0 si se modifica destul de mult singurel si la relati si in accelerare. Temperatura era la 90 grade in momentul pozei.

Multumesc frumos.

73533007_431326030903843_494238456734547968_n.thumb.jpg.e2dbc204b52d351328ab8592b5d57c20.jpg

Modificat de mishulica29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!