Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Vicentiu1979

Salut. Detin un Passat 2.0 TDI, an 2006, i-am schimbat motorul cu un BMM si am urmatoarele valori pe Engine:

Grup 001

Engine speed 840

Inj. Quantity 4.9 

Inj. Duration 8.7°kw

Coolant temp 83.7°C

Grup 004

Engine speed 819

Inj. Start 1.9°ATDC

Inj. Duration 8.7°kw

Torsion value -0.5°kw

Grup 13

Cyl.1  0.07  Cyl.2  -0.26  Cyl.3  0.28

Cyl.4  -0.12

Grup 15

Engine speed 819

Engine torque 36.6 Nm

Fuel consumpt. 0.6 l/h (CB da 0.8)

Intrebarea este reglez doar avansul sau recalibrez distributia? Cu motorul original (BMP) aveam consum pe CB 6.6, cu asta am 7.2. Mai precizez ca de cand am schimbat motorul scapa gaze pe la racitor si fasaie ca dracu, dar trage bine.

Mii de multumiri anticipate pt. eventualele sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Vicentiu1979 said:

Intrebarea este reglez doar avansul sau recalibrez distributia?

nu mai resincronisezi distributia,ai doar o axa cu came...doar reglezi avansul

nu toate injectoarele sunt la fel,au uzuri diferite,chiar daca au acelasi cod consumul poate sa difere

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Buna seara. 

Daca la reglarea avansului se depaseste plaja de +/- 6,  iese din parametri si durata injectiei?

Spre exemplu la mine unghiul de torsiune este 0 iar la durata injectiei am valoarea de 7,1/7,7.

Imi este teama sa nu fi depasit plaja de +/- 6 si de aceea sa imi indice valoarea 0 (in realitate aceasta sa nu fie 0).1a.jpg.e379a2d8d633a0f7bd4733a6cf1cb477.jpg1b.jpg.9d74aa258b86b70d64b93125e5d805f8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicentiu1979

Multumesc, ionut10a. Injectoarele sunt cele originale de pe BMP, daca la asta te referi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Buna seara dragi colegi.

In cele din urma am reusit sa pun avansul la -2,5.

Daca se poate o interpretare va rog frumos.

Multumesc.

 

1a.jpg

2a.jpg

3a.jpg

4a.jpg

5a.jpg

6a.jpg

7a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in regula acum,nu mai posta grupurile de 2.-3 ori,ocupa spatiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andreitrandafir

Buna. Am o skoda superb 2 din 2009 motor BMP. Torsion value am -1.5 si injection duration este de 9.2 mg normal ar trebui sa fie de 9 chiar sub 9 stiti cumva din ce cauza este asa mare ? Si torsion value la accelerare de la -1.5 sare la -2.0. Este ok ? Va multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreitrandafir

Are voie sa fluctueze torsion value la accelerare si din ce cauza injection duration este mai mare de 9,0 mg ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauti probleme acolo inde nu sunt !

Mai bine ocupa-te de arbori echilibrare,axa came,tacheti,oringuri injectoare,racitor gaze.......

Cu bmp-ul nu te plictisesti niciodata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreitrandafir

Deci sa inteleg ca nu este nimica in neregulă cu cele doua asa zise probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Încă nu am concluzionat pt 1.9 BXE. Din păcate nu știu ce EDC are și nici cum îmi dau seama, in afara de VCDS. Care e poziția ideală ? -1.5 -2.5 sau 0? Am schimbat distribuția și e acum la -3.9, ceea ce se traduce prin consum de 14.6l/100km in buc și 1-1.2l/h la relanti (enorm de mult).

 

multumesc,

bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edc 16....nu exista Passat B6, Golf 5, etc... Cu edc 15.

-1.5....-2.5 la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru răspuns. Mâine fac modificările și revin in cursul săptămânii cu detalii despre consum. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, BogdanmD said:

Am schimbat distribuția și e acum la -3.9, ceea ce se traduce prin consum de 14.6l/100km in buc și 1-1.2l/h la relanti (enorm de mult). 

nu iti fa sperante prea mari ca nu o sa scada deloc consumul,nu e mare diferenta intre -3,9 si -2,5...te sfatuiesc sa cauti problema in alta parte,injectoare

ce cantitate injectata ai la relanti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă înainte sa schimbi distribuția, consumul era ok... Atunci de acolo este problema, de la reglajul avansului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la Passat avf, consumul la relanti pe bord e 1.1-1.2 fara nimic și ajunge la 1.7 cu clima. Avansul e  la 0.  Din injectoare am unul undeva la -1.5. Motorul merge ok, consumă parca putin cam mult. Dau avansul mai pe minus? 

Modificat de alin.gutu7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca vrei sa consume mai mult.

clar la tine este o problema - in general injectoare, oringuri injectoare, etc - nu inseamna ca daca ai corectiile ok, injectoarele sunt bune. Daca sunt toate uzate, corectiile vor fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua.

Sunt posesorul unui vw golf 5 variant 1.9 TDI, 77 kw, 105 cp, cod motor BXE, 194000 km.

Un consum de 0.7 la relantiu (fara consumatori, temperatura la 90 grade) poate provenii si de la turbina (geaometrie variabila blocata)?

Va intreb deoarece acum ceva timp aveam un consum la relantiu de 0.5 (fara consumatori, temperatura motor 90 grade).

La un moment a intrat in limp mode, iar cand am pus testerul mi-a dat eroare (presiune prea mare in turbina). Mecanicul mi-a zis ca este posibil ca o pala de la geometria variabila sa se fi blocat. Mi-a recomandat sa ii dau o forja ca se poate sa se deblocheze si sa isi revina.

Zis si facut, a doua zi i-am dar forja si nu a mai intrat in limp mode, dar de atunci (de cand am luat limp mode) consumul la relantiu a ramas de 0.7 cu motorul cald.

Ciudat este ca dimineata cu notorul rece dupa 4-5 min consumul la relantiu este de 0.6 dupa ce temperatura apei ajunge la 90 grade si merg prin oras cativa km consumul la relantiu este de 0.7 (comsum afisat pe CB, pe vcds imi arata 0.6).

Precizez ca valoarea avansului este de -2.5, am schimbat EGR, debitmetru de ae,r fara nici un rezultat, totodata simt ca masina nu mai trage cum tragea inainte (parca nu are putere - sunt cu pedala la podea si parca nu mai am explozia pe care o aveam inainte).

Ma gandeam sa fac o reconditionare la turbina, deoarece dupa ce am luat limp mode a aparut aceasta problema, pana atunci totul mergea perfect (tragea bine, simteam explozia si se tura imediat fara a fi nevoit sa calc pedela de acceleratie la podea).

Credeti ca voi rezolva problema daca reconditionez turbina?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura geometria variabila cu problema ta - legata de consum,la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde ar trebui sa caut solutia - in legatura cu consumul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cosmin.constantin

Buna seara,

In aceasta seara am reusit sa scot si eu cateva poze de la parametrii motorului. Parametrii au fost scosi cu motorul cald 90 grade si dupa ce s-a facut reglarea avansului la 0.0. Am observat ca in vcds imi arata un consum de 0.6l la relanti iar calculatorul de bord indica 0.8l. Stiti cum se poate rezolva aceasta nesincronizare?

la torsion value valorile sunt intre -6 6 deci cred ca e un 16 edc. Am aflat in ultimele doua zile de pe forum ca as avea nevoie de un -2.5 la torsion value

Ce parere aveti motorul functioneaza in parametrii optimi?

Multumesc frumos.

Screenshot_3.png.76947046a5bb34935334266ff73818aa.png

Screenshot_2.png.8bc49d713a97c479202993ab8d41561c.png

Screenshot_5.png.63edf9349d956720346930f41915e7ff.png

Screenshot_6.png.61b7cf8199042d3277f91b55a325451a.png

Screenshot_7.png.d6d18bf1fd463a29dbff22b556931d0d.png

Screenshot_10.png.aaf9c170d9c20eb61192e288d0ce91f6.pngScreenshot_8.png.2337350d86672330ce4a9c996c636db8.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin.constantin

Sunt probleme la parametrii motorului cu Torsion Value 0.0?
Nu voi ajunge prea curand la mecanic sa o reglez la -2.5 de aceea intreb. Si cum pot calibra consumul afisat in bord cu cel afisat in vcds? Banuiesc ca cel afisat in vcds e cel real.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!