Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Am pus un senzor AM (delphi). Masina porneste greu, dar torsion value sta la 0. 

In schimb, nu mai merge radio, luminile din interior si in loc de kilometraj arata niste litere. 

Am pus inapoi senzorul vechi, masina porneste bine, dar torsion value oscileaza ca inainte. 

Radio, luminile din interior nu functioneaza. Nu am nicio eroare

IMG_0672.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune OEM si verifica daca distributia e pusa bine,si muta avansul la -2,5

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia este pusa bine. 

Ce cod are senzorul ax came pentru bmp?

Cel care este acum pe masina este 03G 906 433. Am inlocuit cu unul identic, aceeasi problema. 

Motorul infunda filtrul de particule in 1-2 zile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai gandeste te si la EGR ca ar putea fi de vina pt.problemele la DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea de la torsion value nu e fixa. Oscileaza aiurea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Stie cineva , va rog, daca E ok sa varieze IQ-ul la relanti? Al meu nu sta fix ci variaza intre 4,9-5,5 aprox. De asemenea variaza si durata injectiei. Cand arata 6.6, cand arata 7.1kw. Torsion value sta la -2.5, la relanti, dar cand accelerez creste si pana la -1, chiar 0. Sunt normale comportamentele? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare am si eu. Atasez video cu torsion value. Senzor ax came nou OEM. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta constant la relanti. Bineinteles ca apa trebuie sa fie la 90 grade. Pana ajunge apa la 90 grade oscileaza si la mine. De la -1.5 -2 cu motorul rece iar cand motorul e cald sta fix la -2.5 si cand accelerez oscileaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mici oscilari sunt normale...daca vrei sa nu mai oscileze pune avansul pe -4...-5 de exemplu si dupa asta il dai inapoi pe -2...-2,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers trebuie sa oscileze? La mine in mers oscileaza foarte tare chiar si cu senzor nou OEM. Masina a avut schimbat axul cu came in franta. Am gasit o factura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine am avansul la -2,5,iar cand accelerez scade la -2...ce marca e axa cu came?uita te pe factura daca e luata din reprezentanta e originala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez factura. Fara sa dau axul jos, pot vedea ceva cod? Am banuiala ca si motorul a fost schimbat, dar inainte sa se schimbe axul. (Are semne de vopsea si pe suruburi, si pe bloc, si pe chiulasa).

7E4EC54B-1254-46AD-A1A5-191DA59BF817.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa factura pare sa fie un ax OEM,deci nu el iti face probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor forumistilor,

Am și eu un mic pitic pe creier cu motorul meu BMP.  Când am cumpărat mașina aveam toba că și cum ar fi fost noua, iar când am scos dpf- îl de am schimbat turbina catalizatorul era alb că spuma laptelui. Țin să menționez. A am. Împărat mașina cu tur ina picata. Am schimbat turbina și după aproximativ 3000 km toba a început să se insgreasca și nu ii mai dau de cap că să o fac alba iarăși.

De când am mașina am schimbat axa cu came că a făcut uzura pe admisie la 2 cilindri și am pus o axa kolbensmit, am mai schimbat și injectoarele  că deși aveau corecții cuprinse între +0.4 și - 0.4 aveam cantitatea injectata de 6.5 mg și durata i secției varia intre 8.7 și 9.2. iar unghiul de torsiune era câte o dat -2 și alta dat -2,5.

Cu axa originala aveam unghiul de torsiune 0,0 la rece și -0,5 la cald cu distribuția pusa pe cale, iar cu axa noua am unghiul de torsiune -1,5 tot cu distribuția pusa pe cale.

Când am schimbat axa cu came am schimbat și culbutorii.

Cu unghiul de torsiune la -1,5 am cantitatea injectata 4,7 cu motor la 90 grade și fără consumatori, iar durata de injecție este 8,7  . Amândouă sunt stabile fara fluctuații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vreau să știu dacă cineva dintre voi cu motor BMP said BMM după ce a schimbat distribuția a avut unghiul de torsiune -1,5 sau -2,5. Că eu am verificat la mai multe mașini cu motor BMP so BMM ce aveau tobe ca noi la 300 kkmsi unele aveau unghiul de torsiune -2,5 iar altele -3,9.

La mine daca am pus distribuția cu cale și am un unghi de -1,5 trage de rupe, daca fac unghiul de -0,5 este mai putoare și consumă mai mult, cu unghi de -3,9 este iarăși putoare și deși la cald îmi dă pe BC un consum de 0,4 iar pe vcds de 0,3 consumă mult..

Țin să menționez că mai am pe cineva eva cu un Audi ce are motor BLS care avea incă distribuția originala cu care a venit mașina din fabrica și avea unghiul de torsiune 0,0 la motor rece și când trece de 60 grade se făcea unghiul de -0,5 . Mașina  trage bine și are și consum bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul ar trebui sa fie cuprins intre -1.5 si -2.5 la tine. Daca acuma este de -1.5 cu distributia pe cale, mai poti sa il dai inapoi din reglaje la -2.5 si vezi apoi si ceilalti parametri cum se prezinta. Atentie ca -2.5 trebuie sa fie cu apa la 90 grade. Deci reglajul il faci la cald si trebuie sa misti ff putin axa inapoi fata de pinion adica 0.5-1mm maxim. Pentru asta trebuie sa faci un semn intre axa si pinion care sa il ai ca reper sa vezi cat ai mutat.

Modificat de catalist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut unghiul de torsiune -2 și cantitatea de combustibil fluctua intre 4,2 și 4,4  cu durata de 8,2 dar trage mai slab că și la avans de -1,5.

Am verificat parametrii la un Passat cu motor BMP si avea unghiul de torsiune la -2,5 , cantitatea de combustibil la 3,8 și durata de injecție la 8,7. La tras mi se părea mai slab că al meu dar nu pot fii sigur că conducea proprietarul și nu știu cum calca accelerația când îi spuneam sa ii de-a quikdawn.

Acuma am pus distribuția iarăși pe cale și are unghiul de -1,5 cu cantitatea injectata de 4,7 și durata de 8,7.

 

Am uitat să menționez că cu unghiul la -2,0 pornea puțin mai lung decât cu unghiul la -1,5, iar corecțiile pe injectoare erau cil. 1 era -0.00, cil 2 era 0.02, cil. 3 era 0.00, cil. 4 era -0.02 și câte o fata erau 2 cu -0,00 și 2 cu 0,00.

Acuma la unghi -1,5 am cil. 1 la 0,00 , cil. 2 la -0.02 , cil. 3 la 0,14 și cil 4 la -0,12.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o la -1.5. Cred ca asa ii place motorului tau :)  O intrebare insa: cand ai schimbat axa, culbutori si injectoare, unde ai facut operatiunea? E de incredere? La injectoare sunt niste reglaje care trebuie facute cu grija, plus ca la tine trebuie reglata si pozitia injectoarelor in chiulasa. Uite mai jos un link sa vezi cam despre ce e vorba: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele le-am pus la șubler după Elsa, reglajul este făcut la comparator și cheie unghiulara conform elsa

 

De ce cu axa originala am avut torsiunea -0,5 la motor 90grade și cu axa noua am unghiul de -1,5 asta nu înțeleg.

Când s-au deteriorat axa originala au crescut unghiul de torsiune și sau modificat

 și corectiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca de fiecare data se da cureaua de distributue jos,si intinzatorul hidraulic nu se strange la fel

unghiul de torsiune se mai modifica in timp datorita intinderii curelei,nu a unei axe uzate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o știu , dar se mai modifica și dacă ai injectoare cu probleme mecanice sau reglaj incorect al lor. De aceea am făcut tot că la carte. Prima data am verificat întinderea curelei și abia apoi am trecut la operațiunea de schimbat printuri cu șaibe la injectoare.

Și după această operațiune în afara de a vedea că s-au schimbat puțin corecțiile pe injectoare nu am văzut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor 2.0tdi pd BMR 170cpazi am incercat sa-mi reglezi torsion value si am urmatoarele probleme.

suruburile sunt la un capat al gaurii ovale si nu imi permite sa misc axa.

pareri? 

b69becde-ef74-4388-992d-bd2e148a84f5.jpg

6afd21a8-16ec-45b5-b68b-897b6158052a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!